Skoči na vsebino

Izdelava motocikla doma


PBlade

Priporočene objave

No tko..dons po motozboru Harleyev v Austriji smo mal premleval, kaj naredit iz motorja...

Čoper zgleda, da ne bo...ali pač...pa lih ne pridemo skoz zaradi zadnje gume...in preme...gremo na hard tail??? so tanki čoperji, vidu v padovi, pa dons.....bomo vidl, morda pa.

BTW, motorje smo že izumljali, tko da ni ne vem kako hudo; sicer na mopedistični osnovi, zadnji podvig je bil t.i. Shina Moped, čoper gnan z E90 Tomos mašino, dolg 2,7m. (če koga zanima, loh dam sliko, v avatarju se stvar nekak vid).

Tlele je samo preskok na večje kubike, drugega nič.

PAdla je ideja streetfighter...s čoperskim pridihom....v SM 600 izvedbi....s šino po sredi, da ostanemo zvesti tradiciji....

HM. Čeprov me vseen mika bl 'tankega' in dolgega čoperja nardit, pa brez večjih financ, pa nekak da bo za silo lep-.

Morda začenjamo novo vejo motociklizma..(študija 1)

ČOMOTARD???

Morda.

Sicer pa, izvedba je kar enostavna, meni osebno kar dobro zgleda, tkole na hitr skp zmetan (v razmerju). Sprednje kolo pride malček manjše, in seveda bl gladke gume, lampe itd...Stvar je visoka, kot 500cc krosa, ker vilce niso s tega grušta, kar men pride lih prov...

No, tole je...upam da se dost vidi...

590904t9g4.jpg

Študija 1. -Chomotard Shina Moped MKIIb

Za čoperja izvest ni daleč...vilice se naredijo bolj položne, in šino pod stolom poveže nekako s spodnjimi cevmi (za izpuhom), da prikrije dolgo zadnjo premo...v sili se naredi hardtail, samo jz se rad udobno peljem.

Pripombe, Ideje??? (upoštevajte to, da je na hit skp zmetano zgolj zaradi gabaritov, in ni opreme kot so lampe ipd...)

PA še to-za boljšo predstavo: Črn grušt in rdeči detajli, kot so zic, kestl felge...

Popravljeno . Popravil PBlade
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti se spomnim, da se je en možakar z Gorenjske vozil naokoli z doma narejnim motorjem. Mašina je bila od NSU Prinza... Zvok je bil naravnost grozljiv! Se ga še kdo spomni? Se zadeva še vozi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hud..zanimivo...tak čoperističen cestak...

No, sicer pa jz sm opustil del nostalgije, stvar bo v 90% taka (ok, čpustmo barvo, k bo verjtn črno/rdeč ali pa črno rumen). Aja, tace bi mogu zad prestavt, tle še niso, pa glede rora se bom še na konc odločali.

(Zadeva ima v dani izvedbi večjo verjetnost A-testa)

200919nbsf.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo jst sem nekaj skupaj spacal, učenje photošopa je blo sprotno, tko da ni ravno profi zadeva :D

Začel sem z tisto osnovno slikco iz te teme, sam je ni nakonc kej dost ostalo, dal bi pa še cevnat okvir, sam nisem še tam :)

Tiste zelene cevi so najbrš krivina avspuha, tko da sem pustu, avspuha sta 2 če se ne vidi :), pa mal togo zgleda s tem okvirjem, cevnat bi bil pika na ž.

post-4351-1189796211_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo jst sem nekaj skupaj spacal, učenje photošopa je blo sprotno, tko da ni ravno profi zadeva :D

Začel sem z tisto osnovno slikco iz te teme, sam je ni nakonc kej dost ostalo, dal bi pa še cevnat okvir, sam nisem še tam :)

Tiste zelene cevi so najbrš krivina avspuha, tko da sem pustu, avspuha sta 2 če se ne vidi :), pa mal togo zgleda s tem okvirjem, cevnat bi bil pika na ž.

post-4351-1189796211_thumb.jpg

Ta je pa prov streetfighterja naredu...

Glej kaj je tle problem, ok, če rečemo lahko temu problem-vse to, z izjemo ritke, ki je povlečena iz tanka, je že doma. Tko da 'klepljem' motor iz že dobljenih delov...

Grobo rečeno, lahko ga 'nastavim' in slikam, pa bo skor isto, sam rora ne bo mel...

fuka me tanka zadnja guma, in če čm nekak spacat A.test brez večjih problemov, grušta ne bi širu, iskal širše gume za zadi itd...

Sem pač mal obsojen na Supermotard nekakšn...s pridihom čoperja. Tisto ritko bomo pa vlil iz poliestra innadaljevali iz kestla, ki je tud iz poliestra.

Bo pač Osa Moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nimam pojma o teh zadevah, sam a ni z razlogom zadna nihajka pri cestnih motorjih malo bolj masivna, mogoče zaradi težišča, ker pri supermoto je vse bolj micen :), sam tam je spet drug stil vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nimam pojma o teh zadevah, sam a ni z razlogom zadna nihajka pri cestnih motorjih malo bolj masivna, mogoče zaradi težišča, ker pri supermoto je vse bolj micen :), sam tam je spet drug stil vožnje.

Ne smemo tudi pozabit da imajo cestaki 120+KM, SM pa serijski po 60KM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale moj jih ima >>borih<< 50KM pri slabih 600 kubikih.

No, za prvega 'zaresnega' bo to dovolj....Osnova je transalpka 93..(važn, da ma zadi disk, in da je železna, da lahko sproščamo kreativnost.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti se spomnim, da se je en možakar z Gorenjske vozil naokoli z doma narejnim motorjem. Mašina je bila od NSU Prinza... Zvok je bil naravnost grozljiv! Se ga še kdo spomni? Se zadeva še vozi?

Dvomim, da se še kdo spomne. Je bilo res pred kar nekaj leti! :evilgrin:

Je pa to res dokaz, da domača izdelava in predelava motorjev pri nas ni šele od včeraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja vem...sem sliku...in se smeju...(iste flaše tud na tej sliki že ležijo ob drevesu zadi...)

170923kuhq.jpg

Sam je debelej...jz sm meu najprej namen čopera narest, zato V-Twin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi pa Cafe racerja naredu...sam za tako zadevo bi rabu drugacno osnovo... :rolleyes: Ma ful sem vidu res lepo predelanih motorjev na netu...sicer pa bi bla za to potrebna se malce starejsa osnova (via italia...kaka stara CB se da lepo predelat ali kaj podobnega)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!