Skoči na vsebino

Cene rabljenih motorjev


premza

Priporočene objave

absolutely and positively?!

;)

dej mi povej kako si mislu narobe homi misliš, da naj si s tem ne delamo skrbi??

yep.motor je luksuz.se vedno & zal.meni je to edino prakticno prevozno sredstvo v prenatrpanih mestih (ce nimam ravno makete 100x100cm za prevazati).ce te skrbi padec vrednosti motorja ga ne kupi.z vsemi stroski,ki jih povzroca motociklizem (od motorja cez opremo in do raznih dodatkov) je padec vrednosti zanemarljiv.da ne govorimo o nevarnosti za telo & zivljenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če za 1/3 povprečne letne plače dobiš veliko večino jap. super sport motorjev je jasno da se skoraj nihče ne ukvarja z rabljenimi. ( če narediš primerjavo plače in cene novih motorjev je tako, kot da bi pri nas kaj iz ranga 900RR, R1 ipd stalo 600kSIT ).

zdej vemo, zakaj so tisti kratki motoristični stunt filmi večinoma ameriški, drugje si tega ne morjo privoščit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez veze je primerjati ZDA z evropo; ze cene bencina so v ZDA smesne....

Cene bencina v ZDA so posledice njihovega specifičnega dojemanja pravice do svobodnega gibanja. Višanje cene nafte dojemajo kot kršitev te osnovne pravice, zato tudi tam ni tolikšnih trošarin kot pri nas, itd.

Cene motorjev pa po mojem so, oz. bi morale biti primerljive z EU. V obeh primerih gre za dovolj velik trg (kar SLO sedaj nikakor ni) in v obeh primerih gre za uvoz tujega (jap) motorja.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj so potem povprecne cene motorjev (ali avtomobilov) do 15-30% nizje od cen v evropi?! ce sta trga ze tako primerljiva....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj so potem povprecne cene motorjev (ali avtomobilov) do 15-30% nizje od cen v evropi?! ce sta trga ze tako primerljiva....

Davki. "Neumni" Američani že vedo zakaj volijo Busha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

domnevas ali ves,da je v davkih razlika?

celoten socialni sistem je v ameriki drugacen,direktno neprimerljiv z evropskimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

kličem za BMW 650, l. 98 in ga povprašam o motorju in ceni nakar mi tip izpljune ceno 980.000 .

Naj povem , da motor (baje) ni karamboliran, brez opreme, srednja izrabljenost gum, veriga in zobniki prvi (torej treba menjat) itd. Najbolj hecno je pa to, ko sem ga vprasal (ker nima servisne knjige) kdaj je delal servise in kaj je zamenjal je izjavil: " motor pač ni bil veliko vožen tak da olja ni bilo potrebno menjat ( ka si nor, v treh letih NI menjal olja!!! ). Sem pa letos vse svečke (??? :lol: :lol: ) zamenjal in zracni filter je nov."

prejšnji teden zvem za transalpko, l. 99, brez dodatne opreme...

Seveda kličem in povprašam o motorju in pravi:" motor je bil lepo vožen in ni bil karamboliran in je brez praske,prevoženih slabih 50.000 km,gume so še v redu (???), veriga in ketna je še kar ok (???), no cena imam 1.300 kSIT in se sploh ne pogovarjam več ker je to zadnja cena!!!"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, tudi fazer 600 ima zanimivo ceno...

2 leti stari motorji z 15-20.000 km imajo ceno blizu 1.300.000 SIT, kar je samo 180 jurjev manj, kot je stala nova ...

Japonci res začenjajo ceno držat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mene prašate, ne samo rabljeni motorji tudi novi so too much :angry: fabrika ni imela stroškov niti za četrtino cene izdelka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za rabljene fazerje se pa tak ve, da imajo še posebej astronomske cene. A kar je najbolj

zanimivo je to, da se tudi s tako ceno prodajo...Kateri ***** to kupujejo pojma nimam...me pa zanima

Kot primer: En daljni sosed je prodajal letos fazerja 600, starega 4.5 leta s prevoženimi km še pa još.

Guma zadnja hin, sprednja kar ok. Verižni set je bil še za ene 8000 km lepe vožnje. Skratka, nič kaj posebnega.

Res, da je bil ohranjen in nekaramboliran. No, tip je postavil ceno 1.190 kSIT in ne boste verjeli, tudi dobil.

Baje, da je bilo dosti interesentov...WTF????

No, ko pa sedaj gledam oglase ne vidim nič kaj bolj realnih cen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za fzs se mi zdi bolj normalno da so take cena samo za CBR600 let 99 pa res ne razumem da so po 1,5M saj so bile dve leti nazaj po 1,3M :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mene prašate, ne samo rabljeni motorji tudi novi so too much :angry: fabrika ni imela stroškov niti za četrtino cene izdelka.

In ti si vrhuski strokovnjak za ekonomiko proizvodnje, da to zagotovo veš :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ti si vrhuski strokovnjak za ekonomiko proizvodnje, da to zagotovo veš :D

ma ne nism tega reku, sm kar tako ustrelu ;) sam ne mi rečt d si oni s to cifro lih za lih pokrijejo stroške izdelave :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ne nism tega reku, sm kar tako ustrelu ;) sam ne mi rečt d si oni s to cifro lih za lih pokrijejo stroške izdelave :?

Ja, super, zakaj bi sploh kakšna dejstva upoštevali, če lahk kr mal tako ustrelamo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mene prašate, ne samo rabljeni motorji tudi novi so too much :angry: fabrika ni imela stroškov niti za četrtino cene izdelka.

Temu se rece luk$uz... <_< , da placas ceno, ki je postavljena neglede na

dejansko/uporabno vrednost :? lahko reces tudi pre$tiz, to pa je treba

placat :hmm: in ja je drago, ce nima$ za to... :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Japonci res začenjajo ceno držat :D

Izpod tvojih prstov v bozje oci!!! O:-)

Ko se mi je pokvarila sredi sezone TA :cry: , sem se odlocal med popravilom ali

menjavo za nov motor :? .

Ob pregledu trzsica in cen je ta motor kupil kar moj serviser in ga za

se dodatnih cca. 200k sit prodal naprej :huh: .

In po taki izkusnji nadaljeval pot na Yaponcu :notworthy: , za katerega pravtako nacrtujem,

da obdrzi kvaliteto in ceno. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj porecete na sledece:

Yamaha TDM850, letnik 1999, 2. lastnik, v servisni knjizici je zadnji servis pri 12k na stevcu pa je 27k (ceprav je sedanji lastnik pri 24k naredil servis in bo dobil stempelj), na zadnjem servisu (24k) nova oba zobnika in veriga, sedanji lastnik ga ima 1 leto in je z njim naredil 6k km, zraven 3 kovcki GIVI z nosilci, ena magnetna "tank"torba, 2 kljucavnici (1 za na disk in ena za cez feltno), izpuh arrow,......, cena=1.300.000SIT

Pravi da pije od 6 do 7 litrov na 100km in skoraj nic olja (on ga ni dolival, edino na servisu). Cene se ne da zbiti, pravi da denarja ne potrebuje (se mu ne mudi), zaveda se da TDM-ke hitro grejo, prodaja pa ga ker je zena noseca.

Hvala za vsak nasvet!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil pred enako dilemo :? pa sem si pol mislil,da je še zmeraj cenej dodat neki denarja in kupiti novega,kot pa za starega dat 70% vrednosti.Sedaj vsasj vem kaj imam :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa sem si pol mislil,da je še zmeraj cenej dodat neki denarja in kupiti novega

ceneje ne more bit če denarja nimaš...sej drugače je pa tvoja ideja čist v redu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

please help...

koliko so vredni spodaj našeti motorji (recimo realna cena) oz. koliko bi max. dali za njega, če bi ga kupovali...

....recimo upoštevajte, da so dobro ohranjeni, nekarambolirani oz. podrsani, brez dodatne opreme

1. Honda TA, l.98,l. 99

2. BMW 650, l. 98,l.99

3. Yamaha XTZ 660, l.96, l.98

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj porecete na sledece:

Yamaha TDM850, letnik 1999, 2. lastnik, v servisni knjizici je zadnji servis pri 12k na stevcu pa je 27k (ceprav je sedanji lastnik pri 24k naredil servis in bo dobil stempelj), na zadnjem servisu (24k) nova oba zobnika in veriga, sedanji lastnik ga ima 1 leto in je z njim naredil 6k km, zraven 3 kovcki GIVI z nosilci, ena magnetna "tank"torba, 2 kljucavnici (1 za na disk in ena za cez feltno), izpuh arrow,......, cena=1.300.000SIT

Pravi da pije od 6 do 7 litrov na 100km in skoraj nic olja (on ga ni dolival, edino na servisu). Cene se ne da zbiti, pravi da denarja ne potrebuje (se mu ne mudi), zaveda se da TDM-ke hitro grejo, prodaja pa ga ker je zena noseca.

Hvala za vsak nasvet!

BTW Za tako ceno si jo dobil lani, tudi sredi sezone ( isTi letnik ) !

Res pa je da se sedaj nikomur ne mudi prodajat. Pa tudi tebi se ne mudi kupit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...koliko bi max. dali za njega, če bi ga kupovali...

...

1. Honda TA, l.98,l. 99

2. BMW 650, l. 98,l.99

3. Yamaha XTZ 660, l.96, l.98

1. od 800-850k sit

2. od 700-750k sit

3. :mellow:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se mi je pokvarila sredi sezone TA :cry: , sem se odlocal med popravilom ali

menjavo za nov motor :? .

Max, zanima me kaj se je pokvarilo na transalpu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...koliko bi max. dali za njega, če bi ga kupovali...

...

1. Honda TA, l.98,l. 99

2. BMW 650, l. 98,l.99

3. Yamaha XTZ 660, l.96, l.98

1. od 800-850k sit

2. od 700-750k sit

3. :mellow:

hja...sem klical trgovce malo okrog in povprašal o cenah za BMW 650 npr. l.98 in odgovor sem dobil: od 700 do 750.000 SIT za lepo ohranjenega brez dodatne opreme. Tak, da si zadel v polno

A veste kaj je najbolj hecno? Imam dva dobra bemfla nagledana, a kaj ko pretiravajo s ceno za skoraj 200.000.

Se že pogajam ene 2 tedna, pa ne morem nobenega od njiju prepričat :((

Kar se tiče TA, dam takoj 900 kSIT za dobro ohranjeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!