Skoči na vsebino

Koliko navora?


bieffe

Priporočene objave

Sem novinec na tem forumu, zato upam da mi bo admin oprostil, in me bo "na mehko" prestavil v mogočo primernejšo temo. Torej, nameravam kupiti motor, pa me zanima, koliko je najmanjši še sprejemljiv navor za udobno potovanje dveh oseb in malo osebne prtljage? Zanimam se za nakup cca 650, dva ali štirje cilindri, mislim da sigurno kdo tu ve, po svojih izkušnjah, kateri motor. Enduro zaradi moje višine ne pride v poštev, (sedežna do 79 cm), spočet sem bil kako desetletje po 2. vojni, tako da tudi cestni dirkač nisem. Vsak predlog bo dobrodošel, hvala za predloge. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš raje navor kot konje, kupi dvovaljnika ;) pa še zvok je noro dober :wub: Dovolj navora imajo tudi štirivaljni litraši, v 600 klasi pa je treba za določeno moč štirivaljnike že kar pritiskat v obrate... Jaz ti za vožnjo s sopotnico in v klasi 600,650 kubikov svetujem dvovaljnika za udobno vožnjo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je pri tako nizki kubaturi boljši dvovaljnik, ker ima več moči in navora v nižjih obratih. ne pa me zdaj tepst če sem kaj narobe povedal. aja pa še zvok dvovaljnika je meni 100krat boljši. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem novinec na tem forumu, zato upam da mi bo admin oprostil, in me bo "na mehko" prestavil v mogočo primernejšo temo. Torej, nameravam kupiti motor, pa me zanima, koliko je najmanjši še sprejemljiv navor za udobno potovanje dveh oseb in malo osebne prtljage? Zanimam se za nakup cca 650, dva ali štirje cilindri, mislim da sigurno kdo tu ve, po svojih izkušnjah, kateri motor. Enduro zaradi moje višine ne pride v poštev, (sedežna do 79 cm), spočet sem bil kako desetletje po 2. vojni, tako da tudi cestni dirkač nisem. Vsak predlog bo dobrodošel, hvala za predloge. :whistle:

Nevem koliko EVROV si pripravljen plačat namreč,če se bosta vglavnem vozila dva na motorju kupi raje rabljen motor nesme pa biti pod 1000 ccm potem bo dovolj navora neglede na število cilindrov.Če boš kupil motor 650 ccm se boš kmalu spomnil mojega nasveta.Sam sem zdržal-KOMAJ dve leti na 750 ccm od leta 1995 pa nevozim več izpod 1200 ccm in pod 130 Nm navora. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa v-12 ali pa ZVEZDA MOTOR!!!!!!!!! :worship:

Tu se pogovarjamo o motornih kolesih, ne dragsterjih ali avionih. :naughty:

V nečem pa ima Brumer prav: za vožnjo dveh s prtljago mora biti malo več, kot 650 ccm. Gre tudi z 250 kubiki, kot je tudi neki tip pred leti šel s Puch avtomatikom na Nordkapp, ampak to so že pretiravanja.

Je pa čisto odvisno tudi od skupne teže s sopotnico..,- namreč dva spucana fazana imata dovolj 500 kubikov, medtem ko enega rejenega bo še tisočak ''komaj'' vlekel. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvovaljnik ima pred 4valjnikom to prednost, da ti zaradi navora ni potrebno preveč prestavljat pa tudi z samo mašino se zavira veliko bolje kot pri 4valjnikih!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... za vožnjo dveh s prtljago mora biti malo več, kot 650 ccm...

... namreč dva spucana fazana imata dovolj 500 kubikov, medtem ko enega rejenega bo še tisočak ''komaj'' vlekel. :whistle:

Tudi dva 'spucana fazana' s prtljago sta za 650 preveč.

Kawa 900 ali Dragstar 1100 bi bila OK. Konji niso pomembni za dirkanje ampak za varno (beri hitro) prehitevanje. Če boš kupil 650, ga boš zelo hitro prodajal, ker boš ugotovil, da ima premalo moči. In običajno se pri tem ne naredi profita ampak denar izgubiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaj pa boš videl.

Načeloma tudi klasična razlaga o 2 napram 4 cilindre ne drži več 100%. Namreč nova mašina 4C staro 2C pusti po performansu daleč zadaj, zdaj kaj bi vozil in kako, boš pa videl, ko jih boš nekaj probal.

Evo kaj imaš na voljo (pa ostali ne me jebat da to ni vse):

Dragstar 1100 (650 pozabi je prelen in preslabe zavore)

Kawa 900 (spet chopper)

Suzuki SV 650 - mnogo športneje v klasični obliki

Suzuki Bandit v 650 in 1250 variantah

Honda Deuville potovalnik manjše konfekcijske številke, poznam kopico zadovoljnih Ljudi

Honda CBF 600 in seveda 1000, klasičen naked ali poloklep hudo dodelan in uporabniku prijazen agregat

Kavasaki ER6 Versys

Yamaha TDM 900

...

Vsaj vsesti se moraš na motor in potem med motorji iz short lister narediti izbor, ... samo tehnični podatki na papirju te pa itaQ lahko zavedejo in zjebejo.

Če mene vprašaš iščem kultiviran agregat, ki ima primerno moč in navor že na tretjini razpoložljivih obratov, potem je vožnja in potovanje lagodno, z malo šaltanja, ...

Respect,

Zoolo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojih izkušnjah za "potovalno vožnjo" (beri: največkrat med 80 km/h in 120 km/h) zadostuje že dvovaljni KLE 500. Midva večinoma potujeva v dvoje in polno naložena in letos sva naredila z njim cca. 19.000 km in nama nikoli ni pretirano falilo. Motor lepo vleče že od nizkih obratov (od cca. 3000 RPM naprej).

Za umirjeno vožnjo bi torej kak Versys ali V Storm moral zadostovati... Večja težava zna biti pa udobje... Midva delava dokaj dolge tur'ce (600 - 900 na dan) in samo zaradi udobja se spogledujeva po "večjem potovalniku". Sicer pa tudi KLE s svojimi 48 onjički in 46 Nm navora lepo streže na potovanjih (le pri res dinamičnih prehitevanjih moram spustiti v 4.-o prestavo, sicer zadostujeta 5-a in 6-a prestava).

Govoriti on moči/navoru pri motorčkih je relativno... Če ostanem pri KLE-jčku, je ta polno naločena z nama dvema težak nekje okoli 350 kg... Kar pomeni nekako 0,13 Nm (pa tudi konjička) na en kilogram obremenitve. Če to primerjamo s povprečnim avtomobilom z dvema potnikoma in prtljago... je tam na razpolago cca. 0,05 Nm (oz. konjička) na kilogram obremenitve. Torej... je že KLE-jček v znatni prednosti... Kaj šele kaki drugi bolj zaresen potovalniček.

V premislek: upošteval sem avtomobil s 75 KM oz. 75 Nm navora in 1300 kg skupne teže s potniki in prtljago... Tak avtoček bi se načeloma moral lepo obnašati na cesti, kajne? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se tudi zdi, da za potovanje res ne rabiš pretirano močnega motorja z veliko kubaturo... Na potepanju itak ne razvijaš nekih dirkalnih hitrosti. Kaj vozim vidiš v profilu in povem, da se v dvoje suvereno peljem polno naložen skupaj s kakšnim Varaderotom. Edino za prehitevanje je potrebno malo bolj preštudirati situacijo. Dejstvo je, da bi bilo fino imet 80konjev ampak na potovanju to res ni problem.

Je pa nekaj... Večja ko je kubatura in manjša ko je moč-bolj vzdržljiv je motocikel. Iz tega razloga se na cesti še vedno vidi kakšnega 20 let starega BMWja (800ccm in 50 konjev).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tolaženju, da za potovanje ni potrebne pretirane moči, je potrebno gledati kje potujemo. Easy crusanje po Panonskih ravnicah ni ravno primerljivo z vzponom na najvišje alpske prelaze. In tam se je meni razlika med 80 KM ZR7 in sedaj 122KM ZRX presneto poznala. S tem ne rečem, da ZR-ka ni suvereno zmogla Stelvia. Seveda ga je. A jih je pri tem po domače rečeno malo po pi..i dobila. Višja temperatura agregata, kakšen moder dim iz izpuha v zadaj vozečega BMWja ipd. In če ga pri "potovanjih" po alpskih ridah ne pritisneš, nisi itak nič naredil. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tolaženju, da za potovanje ni potrebne pretirane moči, je potrebno gledati kje potujemo. Easy crusanje po Panonskih ravnicah ni ravno primerljivo z vzponom na najvišje alpske prelaze. In tam se je meni razlika med 80 KM ZR7 in sedaj 122KM ZRX presneto poznala. S tem ne rečem, da ZR-ka ni suvereno zmogla Stelvia. Seveda ga je. A jih je pri tem po domače rečeno malo po pi..i dobila. Višja temperatura agregata, kakšen moder dim iz izpuha v zadaj vozečega BMWja ipd. In če ga pri "potovanjih" po alpskih ridah ne pritisneš, nisi itak nič naredil. .)

Se popolnoma strinjam s terenom kjer bomo vozili, recimo ena manjša malenkost se da uredit, da pač enenmu podhranjenemu 600-taku zamenjaš zadnji zobnik 2-3 zoba več in po potrebi še sprednji zobnik za zob manj, res se pozna na max hitrosti sam tega ne prakticiram, konkretno na fzs 1000 je menjam zadnji zobnik `` da bolj vleče`` in je blo recimo res 100 pa ena, hočem rečt da se pozna za eno prestavo...Vsekakor pa ko enkrat prerasteš 600 ccm se ne vračaš in oziraš nazaj..

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kaj pa vem... Seveda ima močnejši motocikel svoje prednosti. Po drugi strani pa se mi zdi, da je danes bolj moderno, kakor potrebno imeti "močan" motocikel. Vsaj ko sem se sam odločal, sem se spraševal po "funkciji". Meni se pa ne zdi ravno nujno potrebno kupovati (in posledično krmiti - v prenesenem pomenu seveda) 100 in več konjičkov samo zato, da bom "in"...

Osebno od motocikla pričakujem predvsem okretnost in solidno prožnost motorja. Večina "potovalnih endur" to prinese v paketu. Seveda govorim izključno o "popotništvu". Motocikli se lahko uporabljajo tudi za druge namene... Ampak, kolikor zastopim, se tukaj pogovarjamo o "potovalnem motociklu". Če bi jaz ta trenutek kupoval moped, bi se spogledoval s Transalpko ali z V Stormom... Slednji mi daje še bolj vtis udobnega motocikla. Ta trenutek se mi zdi Versys še malo "Premlad" in ne bi stavil nanj... Nekaj resda razmišljam o Varaderki, a me odbija ravno njenih 1000 ccm-jev... Zato sem rekel počakat še eno leto, da vidim ali bo res nova "transalpka" še vedno "potovalniček" s solidnimi voznimi lastnostmi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno od motocikla pričakujem predvsem okretnost in solidno prožnost motorja. Večina "potovalnih endur" to prinese v paketu. Seveda govorim izključno o "popotništvu". Ampak, kolikor zastopim, se tukaj pogovarjamo o "potovalnem motociklu".

potovalni motocikli imajo tudi večjo medosno razdaljo, velik navor za prenašanje teže in ležerno potovanje z malo prestavljanja, drugač pa nima sploh pomena kupovat motor z navorom , če ga ne koristiš....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsem prebranem vidim,da ste skoraj vsi bolj spucani fazani(kot je bilo že omenjeno) in NIKOLI vozili motor z kubaturo in navorom.Brezveze je še sploh kaj dodajat,saj vsak samo svoje hvali. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh, nisem si mislil, da bom s svojim vprašanjem zanetil malo besedno vojno, vseeno pa sem zožil izbor, sedaj ko sem dobil precej namigov tu. Skratka: verjetno CBF 600 ali Kawasaki er 6, cena pa od 3,5k do 4,5k. Še zmeraj me zanima vaše mnenje, pa tudi izkušnje tistih ki že vozijo tak motor. Hvala lepa. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povedal bom moje izkušnje s motorji, ki sem jih peljal do sedaj.

Kawasaki VN800 Classic: malo konjev, veliko navora (V mašina!). Nad 120km/h prehitevanje postane dolgotrajno, saj mu zmanjka moči. Za vožnjo med 50-100km/h pa je zelo dober motor.

Kawasaki ZX-6R Ninja: veliko konjev, malo navora (vrstni 4 valjnik). Precej pretikanja, vrtenje obratov v višave, močni pojemki v nizkih prestavah pri nizkih hitrostih (jap, jajca trpijo pri mestni vožnji). Ni pa noben problem obvozit avtomobil, ki gre pred tabo 180km/h.

Honda CBR 1100XX Blackbird: veliko konjev, veliko navora (vrstni 4 valjnik). Kaj naj ti rečem? Poezija. Izmed vseh do sedaj peljanih motorjev mi je bil ta najbolj všeč. Ko v 6. prestavi pri 120km/h odpreš gas, te hoče "spipat" iz krmila. Če agresivno potegneš seveda, drugače ne :D

BMW F1200GS: veliko navora, dovolj konjev (boxer). Izredno prožen agregat, pospešuje, da se ti rišejo nebesa! Edini minus je, da ni ravno poceni.

BMW F650GS: dovolj navora, malo konjev (enovaljnik). Vseeno izjemno dober agregat. Mislim, da ga ima tudi Pegaso. Drugače pa nekaj podobnega VN800 po zmogljivostih.

Kawasaki ZR-7S: povprečno moči, dosti navora (vrstni 4 valjnik). Sicer sem ga peljal le 200km, ampak me je kar navdušil z navorom, pa tudi moči ima dovolj za "lagano" ST vožnjo.

Vozil sem še nekaj maksiskuterjev, ampak te verjetno ne zanimajo.

Slabega motorja več ni. Je samo odvisno, kakšen stil vožnje imaš. Mene recimo včasih prime totalno športna vožnja in se mečem po ovinkih ko, da sem na rodeu, včasih pa se peljem na penzionista (čeprav zelo redko). Večinoma je mešanica obeh stilov (sport tourismo). Tretnuno so mi bili najbolj všeč Blackbird, F1200GS in ZR-7S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ER6 je po mojem menju in testni vožnji premajhen za potovalno vožnjo v dvoje.

Tudi sam bi v tem primeru raje pogledal za Versys-om. Seveda je tukaj pomembna tudi višina (predvsem voznika)... :whistle:

VTR-ka bi res znala biti zelo dobra izbira... se strinjam. Je pa verjetno "malce" dražja od omenjenih. ;)

Popravljeno . Popravil PikiJapok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce preberem samo prvi post se mi pojavlja predstava, da nimas dovolj izkusenj z motorji. ergo je _skoraj_ vseeno kaj kupis, ker ti bo (najbrz kot zacetniku) prevec. ce se motim moja napaka.

v primeru, da vseeno pravilno sklepam bos za zacetek z 650 kar dobro pripravljen za nabiranje izkusenj.

sicer pa vzami kar ti srce (in denarnica) dopuscata.

ne se sekirati, ce slucajno "mimo fsekas"; verjetnost je vecja kot si mislis in vecina jih ni 100% zadovoljnih z svojimi vozili (tudi sam nisem).

samo jih velika vecina tega ne bo nikoli priznala. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je napisal ICE, ne moreš zgrešit. Za prvi motor, kupiš motor ki ti je všeč. Po določenem času ugotoviš kaj ti je všeč in kaj ne, zatu pri nakupu drugega "veš kaj hočeš". 600 ccm ti bo za začetek več kot dovolj, neglede na št. valjev. Sam vozim motor z več navora kot konji, to sem želel, in znam izkoriščat. Si se že odločil za kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!