Skoči na vsebino

Koliko navora?


Priporočene objave

Objavljeno
Kot je napisal ICE, ne moreš zgrešit. Za prvi motor, kupiš motor ki ti je všeč. Po določenem času ugotoviš kaj ti je všeč in kaj ne, zatu pri nakupu drugega "veš kaj hočeš". 600 ccm ti bo za začetek več kot dovolj, neglede na št. valjev. Sam vozim motor z več navora kot konji, to sem želel, in znam izkoriščat. Si se že odločil za kaj?

Mislim da bo kar cb 600 hornet, se mi zdi da bo kar pravšnja, pa tudi po temu, kar sem tu zvedel, mislim da za začetek ne bom falil.

Objavljeno

Konji,navori,kubiki,...Smo šli avgusta čez Dolomite z GS-ji,med njimi tudi en "ta mali" 650,pa da vidiš kako ta mala stvarca lepo vleče in gre!Ima ga moj sin,ki je z njim in s punco ter kovčki prekrižaril letos dalmacijo,pa je bil kar zadovoljen.Res ne vleče kot ta velik ali še kak močnejši,je pa zelo hvaležen za potovanja dveh fazanov.Moj GS ima samo 80 konjev,pa lepo nese mene in ženo(preko 200 kg brez kovčkov in prtljage).Pa nisem počasen voznik.Je pa res,da bi pri kakšnem prehitevanju želel kakega konja več.Težko pa je imeti univerzalen motor,ki bi naj bil potovalnik,sportaš in ne vem kaj še vse.

Objavljeno
Sem novinec na tem forumu, zato upam da mi bo admin oprostil, in me bo "na mehko" prestavil v mogočo primernejšo temo. Torej, nameravam kupiti motor, pa me zanima, koliko je najmanjši še sprejemljiv navor za udobno potovanje dveh oseb in malo osebne prtljage? Zanimam se za nakup cca 650, dva ali štirje cilindri, mislim da sigurno kdo tu ve, po svojih izkušnjah, kateri motor. Enduro zaradi moje višine ne pride v poštev, (sedežna do 79 cm), spočet sem bil kako desetletje po 2. vojni, tako da tudi cestni dirkač nisem. Vsak predlog bo dobrodošel, hvala za predloge. :whistle:

z nekom se strinjam z nekom pač ne :naughty: najbolje je iti v salon in zadeve sprobat kar se višine tiče namreč nekateri modeli se kar dosti posedejo ko sedeš nanje.za potovanje v dvoje-dober navor in kar nekaj konjičkov-od viška moči te ne bo bolela glava sploh če je treba prehiteti!500ali 650 malo ubogo za dva saj gre ampak je treba malo bolj priganjat.mislim da je litrska odločitev zalo primerna.sam vozim V-strom 1000 dl 04.l in sem zelo zadovoljen.edino navaditi se je treba nekaterih dvovaljnih posebnosti.enak agregat le bolj odprt(V-strom-98km)je v sv-ju s 120km če se ne motim.

še enkrat-enostavno pojdi v salone in poizkusi sedenje.enduro mogoče res ne pride v poštev pride pa v poštev enduro-touring,touring in sport touring model.motor ti mora biti tudi všeč in na njem se moraš nekako dobro počutit čeprav je to v salonu malo težko pa vendar.probaj si kje dobit testni motor in boš videl kaj in kako .)

ps-to je moje mnenje in se ni treba strinjati z njim ;)

pa srečno vožnjo vsem :yea1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!