dkrava Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Lep pozdrav, Zanimam se za nakup tega motocikla, a me moti nenavadna obarvanost izpuha. Lastnik pravi da je to zaradi uporabe 100 oktanskega bencina? Lepo prosim za mnenja oz. razlago za takšno obarvanost? LP Link: http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1564457
ICE_MAN Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Verjetno si mislu tale motor Ne vem kaj bi mel 100 oktanski bencin kaj v zvezi s tako skaljenim izpuhom. Ne verjamem da bi 100okt bencin povzročal tok višjo izhodno temp izpušnih plinov. Mislim da je to prej posledica okoliščin v katerih se je motor nahajal, visoka zunanja temp, visoko bremenenje mašine, mogoče presuho nastavljen vbrizg.....
bna Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 navijanje in pokanje po motozborih :evilgrin:
HazardousZ Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Kot zgoraj opisano ali... tip je imel kakšen drug auspuh (Akrapo itak!) in ker je svojega originalnega že zdavnaj preprodal je našel najcenejšo varianto in kupil od nekoga, ki je imel ta ror nekje v drvarnici, kjer so ga miši glodale.... ...ali pa ga je odpiral, vrtal, spreminjal... da piha vsepovsod... nekje bolj , nekje manj..
Jure Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 navijanje in pokanje po motozborih :evilgrin: :grim :grim
Pervy Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 karkoli že je ni nič dobrega. napaka v izgorevanju ali kot že omenjeno navijanje na motozboru do blokade za vse žari. :headbang: 100 oktanski se mi zdi da nebi bil kriv :whistle: jaz se nebi odločil za tak motor :rolleyes:
motofrik Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Točno tako,- nabijanje v iberture na mestu, ali pa dolgotrajno gonjenje pod visokimi obrati in mali brzini.... Pred leti en kreten nabijal R1100RS na zboru v Brdih, na mestu, da so krivine bile oranžne, del izpuha pa rdeč... In potem se najde oglas: prodam odlično ohranjen motor, malo kilometrov, brez praske... :hmm: :whistle:
Lowrenc Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Pusti zadevo pri miru in obdrži denar v žepu preden se boš kesal!! 100oktanski bencin... :slap: a se heca al kaj?? :lol1:
danci1973 Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 :slap: Če se moped ne premika, krivine zažarijo tudi na štand-gasu, se pa to vidi le ponoči - turiranje in pokanje za kaj takega sploh ni potrebno. D.
misty Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 izpuh zgleda kot da je žgan v peči, hehe IMHO, roke stran od motorja čeprav po drugi strani, to je honda, kaj če pa bit narobe :P
MarduK Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 (popravljeno) Kot že rečeno, ne kupuj tega prežganega jajca... Za boljšo predstavo... Slika seveda iz motozbora, nekdo jo je objavil že pred časom Popravljeno September 17, 2007. Popravil MarduK
Pervy Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 :slap: Če se moped ne premika, krivine zažarijo tudi na štand-gasu, se pa to vidi le ponoči - turiranje in pokanje za kaj takega sploh ni potrebno. D. na katerem motorju pa to?????? priznam da še nisem videl tega, razen če ma kdo štandgas na 11.000 obratov :whistle:
Pervy Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Kot že rečeno, ne kupuj tega prežganega jajca... Za boljšo predstavo... Slika seveda iz motozbora, nekdo jo je objavil že pred časom glede na to da je na sliki ZR7 naj že v naprej povem da to ni moj, moj ima še vse krivine brezbarvne pa ga V VOŽNJI nisem nikoli šparal.
Pervy Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 za boljšo predstavo dodajam moj izpuh, spredni rumeni del pa je že serijsko tak, to ni zažgano ali obarvano.
Tomozuki Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 (popravljeno) Uh, kriza :) Lonec kot za kuhanje pasulja na starem šporhetu :D Moj izgleda nekako tako kot PERVY-jev, vendar so kolektorji precej bolj zoksidirani. Popravljeno September 17, 2007. Popravil Tomozuki
Pervy Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Uh, kriza :) Lonec kot za kuhanje pasulja na starem šporhetu :D Moj izgleda nekako tako kot PERVY-jev, vendar so kolektorji precej bolj zoksidirani. glavno da potem ko prodajaš motor ti kupec teži za 100-200€ razlike med tvojim in enim takim kot je zgoraj na sliki :headbang: ma prav je vsakemu takemu privoščim da si kupi enega takega ki je skoz "tankal 100 oktanski bencin!" :evilgrin:
PURPLE Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Prednje cevi boš na ZR7 teško obarval, mislim da ima dvojne, kot marsikateri motor. On ZR7 z obarvanim ispuhom, 3 svečke odklopil, turiral samo en cilinder. Jas imam na GSu "delno plavkaste" cevi skoraj do katalizatorja, se je pač malo bolj grelo vse skupaj.
ciciban Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Modra še ni take krize sploh pri zračno hlajenih mašinah, da pa nekdo prižge krivine na vijolično, se pa v večini primerov ve kaj je počel in na koliko oktanov je sam laufal tisti večer.
danci1973 Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 na katerem motorju pa to?????? priznam da še nisem videl tega, razen če ma kdo štandgas na 11.000 obratov :whistle: Konkretno sem sprobal na Suzuki SV1000S. Rahlo začnejo žareti že pri štandgasu, par minut 3000-4000 obratov pa so že pošteno red-hot. Ko sem bolj skrite dele krivin pobarval z visokotemperaturno barvo, sem hotel preizkusit, če bo barva sploh zdržala temperaturo ali pa se bo takoj 'namehučkala' in šla dol, zato sem moped pustil na štandgasu nekaj minut. Ker je bila že tema, sem žarenje opazil (pri svetlobi se ne vidi). Glede na to, da je moj SV z izjemo izpušnih loncev (bolt-on) čisto serijski, verjamem, da se to zgodi pri vsakem poštenem mopedu... :P D.
Guest Brumer Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Lep pozdrav,Zanimam se za nakup tega motocikla, a me moti nenavadna obarvanost izpuha. Lastnik pravi da je to zaradi uporabe 100 oktanskega bencina? Lepo prosim za mnenja oz. razlago za takšno obarvanost? LP Link: <a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1564457" target="_blank">http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1564457</a> Bom kratek-BEJŽ daleč stran od tega motorja. 100 OKT benzin je edino boljši saj z njim neprihaja do samovžigov kar povzroča pregrevanje mašine,skoraj vse nove mašine morajo tankat vsaj 98 OKT. :worship:
no_name Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 ...ali pa ga je odpiral, vrtal, spreminjal... da piha vsepovsod... nekje bolj , nekje manj.. Na temu zna bit point...
Aless Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 navijanje in pokanje po motozborih :evilgrin: od navijanja bi reko....ker pokat se ne da....
Tomozuki Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 (popravljeno) Prednje cevi boš na ZR7 teško obarval, mislim da ima dvojne, kot marsikateri motor. On ZR7 z obarvanim ispuhom, 3 svečke odklopil, turiral samo en cilinder. Jas imam na GSu "delno plavkaste" cevi skoraj do katalizatorja, se je pač malo bolj grelo vse skupaj. Ne, sej jih ne bi barval, ampak samo pobrusil in potem spoliral. Pomoje, da to gre. Pač podobno kot to počnejo na felnah. Kaj vlivate v motorje? 95 ali 98 oktanov (oziroma 100)? Meni je bilo namreč rečeno, da dokler ne klenka (trokira) pri 95, ni potrebe po višjih oktanih. Popravljeno September 17, 2007. Popravil Tomozuki
Guest Brumer Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Ne, sej jih ne bi barval, ampak samo pobrusil in potem spoliral. Pomoje, da to gre. Pač podobno kot to počnejo na felnah. Kaj vlivate v motorje? 95 ali 98 oktanov (oziroma 100)? Meni je bilo namreč rečeno, da dokler ne klenka (trokira) pri 95, ni potrebe po višjih oktanih. Vsak motor ima tendenco,da rad zaklenka sploh pri nižjih obratih in večji obremenitvi ali takrat,ko se kdo vozi prepočasi dlje časa in se v kompresijskem prostoru nabere garež.Jaz moram tankat najmanj 98 Okt. in že dve leti tankam tudi v ženinega Kawasakija ER-6-N 98-Okt,kajti skoraj vedno tankava skupaj,lahko rečem,da motorček laufa enkratno in tudi poraba je zelo vredu povprečna nekje 4,5-5 l na 100 Km.Tudi poraba olja 0,4-0,5 dl na 1000KM Uporablja pa Motul 300-V T-4 SAE 15-50 (vol) sintetika. :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se