Skoči na vsebino

Nenavadna obarvanost izpuha


dkrava

Priporočene objave

Konkretno sem sprobal na Suzuki SV1000S. Rahlo začnejo žareti že pri štandgasu, par minut 3000-4000 obratov pa so že pošteno red-hot.

Še http://www.youtube.com/watch?v=OurqA7i3qHE... Na štandgasu je cev sicer postala rahlo rdeča, a se na posnetku to ne vidi. Po dobre pol minute na 2500 obratih pa je že lepo vidno rdeča...

Isto je tudi na GT650R in FJR1300.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od navijanja bi reko....ker pokat se ne da....

prpelji pa ti pokažem... so že večkrat trdili v smislu, "z mojim pa res ne gre....." gre gre.... :evilgrin: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je lonec prazen oz. je volna zgorena je normalno da se obarva, sploh če imaš težko roko.

Če so pa izpušne krivine kromane in enostenske, pa dobijo celo barvno paleto mavrice tudi ptri največjih penzionistih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od navijanja bi reko....ker pokat se ne da....

Z vsakim motorjem se da pokat,razen če ima gor (izpraven Katalizator) se pa neda,ker je katalizator še tolko vroč,da v njemu benzin izgori in po vsej verjetnosti pri večkratnem poizkušanju bi katalizator verjetno prežgal,kar pa ni poceni ca 1K EUR. Namreč kat. že poškoduje,če dalj časa voziš z eno neizpravno svečko,kajti neizgorena zmes v cilindru zraka in benzina poveča temperaturo v kat.in ga prežge. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na katerem motorju pa to?????? priznam da še nisem videl tega, razen če ma kdo štandgas na 11.000 obratov :whistle:

Pri KTM-u 990 adventure pod štant gasom krivine zažarijo po par minutah tko d si sploh ne morš predstavlat(popolnoma oranžne)...videno na lastne oči...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK verjamem zdaj da lahko žarijo pri štantgasu. so pa šparali z materialom :evilgrin:

pokat z ZR7 - pomoje gre, nisem pa še probal, ni nekaj kar bi nujno moral stestirat na mojem motorju. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak motor ima tendenco,da rad zaklenka sploh pri nižjih obratih in večji obremenitvi ali takrat,ko se kdo vozi prepočasi dlje časa in se v kompresijskem prostoru nabere garež.Jaz moram tankat najmanj 98 Okt. in že dve leti tankam tudi v ženinega Kawasakija ER-6-N 98-Okt,kajti skoraj vedno tankava skupaj,lahko rečem,da motorček laufa enkratno in tudi poraba je zelo vredu povprečna nekje 4,5-5 l na 100 Km.Tudi poraba olja 0,4-0,5 dl na 1000KM Uporablja pa Motul 300-V T-4 SAE 15-50 (vol) sintetika. :whistle:

Olje MOTUL 300 V sploh ni primerno za tako dolge servisne intervale in cestno uporabo. Na njihovi spletni strani se lahko sam prepričaš, da s tem delaš motorju škodo ne pa korist.

Z vsakim motorjem se da pokat,razen če ima gor (izpraven Katalizator) se pa neda,ker je katalizator še tolko vroč,da v njemu benzin izgori in po vsej verjetnosti pri večkratnem poizkušanju bi katalizator verjetno prežgal,kar pa ni poceni ca 1K EUR. Namreč kat. že poškoduje,če dalj časa voziš z eno neizpravno svečko,kajti neizgorena zmes v cilindru zraka in benzina poveča temperaturo v kat.in ga prežge. :whistle:

Kako pa lahko pokaš z motorjem, ki ima elektronski vbrizg goriva???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak motor ima tendenco,da rad zaklenka sploh pri nižjih obratih in večji obremenitvi ali takrat,ko se kdo vozi prepočasi dlje časa in se v kompresijskem prostoru nabere garež.Jaz moram tankat najmanj 98 Okt. in že dve leti tankam tudi v ženinega Kawasakija ER-6-N 98-Okt,kajti skoraj vedno tankava skupaj,lahko rečem,da motorček laufa enkratno in tudi poraba je zelo vredu povprečna nekje 4,5-5 l na 100 Km.Tudi poraba olja 0,4-0,5 dl na 1000KM Uporablja pa Motul 300-V T-4 SAE 15-50 (vol) sintetika. :whistle:

To klenkanje velja za BMW-je kakor tudi poraba olja---pojavlja se pa zaradi tega, ker olje zaradi namenskega netesnenja(olfleker) ki ostane osiromaši zmes in posledično prihaja do slabše zgorevalne zmesi, kar ima za posledico klenkanje. To se lahko na nek način odpravi z benzom, ki ima višjo oktansko vrednost.

Meni Honda nič ne klenka in tudi olja ne pije nič...da kawa ER-6 troši olje :whistle: ne morem verjet :slap: ali si mislil na BMW- pol sori :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje MOTUL 300 V sploh ni primerno za tako dolge servisne intervale in cestno uporabo. Na njihovi spletni strani se lahko sam prepričaš, da s tem delaš motorju škodo ne pa korist.

Kako pa lahko pokaš z motorjem, ki ima elektronski vbrizg goriva???

Zaradi mene se ti lahko s salatnim oljem voziš jaz pa vsakmu svetujem,kdor ima vsaj malo benzina v krvi in pameti v glavi,da se vozi z dobrim(sintetičnim) oljem menja naj na 6K kil.in to je ca 2X letno.Logično pa je,da vsak pameten motorist nešpara na olju in menja olje na 5-6K kil. in ne na 10K kil. :eek:

Z motorjem na elektronski vbrizg je res malo težje pokat a tudi to se da seveda je potrebno dodatno naredit stikalo samo za izklop iskre(na vžigalni tuljavi prekinjaš tok ši +15 ali 1 ) tako ,da kontakt ostane vključen sicer ni dovoda goriva. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi mene se ti lahko s salatnim oljem voziš jaz pa vsakmu svetujem,kdor ima vsaj malo benzina v krvi in pameti v glavi,da se vozi z dobrim(sintetičnim) oljem menja naj na 6K kil.in to je ca 2X letno.Logično pa je,da vsak pameten motorist nešpara na olju in menja olje na 5-6K kil. in ne na 10K kil. :eek:

Z motorjem na elektronski vbrizg je res malo težje pokat a tudi to se da seveda je potrebno dodatno naredit stikalo samo za izklop iskre(na vžigalni tuljavi prekinjaš tok ši +15 ali 1 ) tako ,da kontakt ostane vključen sicer ni dovoda goriva. :OK:

Sintetično olje kot je Motul 300 v je razvito za namen dirkanja. Njegov primarni namen je, da z zmanjšanjem trenja v samem motorju na minimum, prebudi še kakšnega dodatnega konjička. Ker se v tekmovalnih motorjih olje menjuje precej pogosto ne vsebuje toliko detergentov, dodatkov proti obrabi motorja ter staranju olja. Posledično bo motor s takšnim oljem v daljšem časovnem obdobju deloval v bolj umazanem okolju kot bi, če bi v njega nalil olje, ki je namenjeno vsakdanji uporabi v normalnem prometu. Obstajajo tudi druga sintetična olja, ki so bolj primerna za uporabo v vsakdanjem prometu (napr. Motul 7100). Glede na to, da ne živimo v Egiptu je gradacija 10W40 tudi čisto spodobna izbira.

Vem :topic: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sintetično olje kot je Motul 300 v je razvito za namen dirkanja. Njegov primarni namen je, da z zmanjšanjem trenja v samem motorju na minimum, prebudi še kakšnega dodatnega konjička. Ker se v tekmovalnih motorjih olje menjuje precej pogosto ne vsebuje toliko detergentov, dodatkov proti obrabi motorja ter staranju olja. Posledično bo motor s takšnim oljem v daljšem časovnem obdobju deloval v bolj umazanem okolju kot bi, če bi v njega nalil olje, ki je namenjeno vsakdanji uporabi v normalnem prometu. Obstajajo tudi druga sintetična olja, ki so bolj primerna za uporabo v vsakdanjem prometu (napr. Motul 7100). Glede na to, da ne živimo v Egiptu je gradacija 10W40 tudi čisto spodobna izbira.

Vem :topic: :whistle:

Nima smisla se z vami preganjat imam bolj pametne opravke.Samo toliko za Egipt bi bilo najboljše olje W30 -60 samo ga še niso naredili boš moral dat kakšen predlog rafinerijam!!!!!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sintetična olja so zato, da se pod dolgotrajnimi visokimi obremenitvami ne pretrga oljni film, kar je tudi glavna naloga vseh olj.

Simosi mislil sem,da vsaj ti razumeš,kaj pomeni trganje oljnega filma,namreč oljni film se trga zaradi povprečne hitrosti samega bata(batov),ki se meri na osnovi hoda bata in št.obratov v m/sek. In to je merodajno kakšne kvalitete olje boš uporabljal,ne pa trajanje obremanitve.Pa še nekaj,kar se tiče aditivov ima sintetično olje sigurno boljše in dražje aditive saj ti namreč povišajo ceno olja OK.Nevem zakaj tako hvalite cenejša -slabša olja saj olje si pa ja vsak lahko privošči.Eno pa je sigurno,če je bilo v mašini vedno SLABŠE oljpotem je najbolje ostat na slabšem olju kajti ko naliješ DOBRO olje se poraba olja poveča in to zaradi aditivov-detergentov, ki očistijo garež izpod (iza) batnih obročkov in to povzroči porabo olja zato vedno v nov motor dajte dobro olje in ne poslušat raznih nakladačev,ki bi radi prodajali olje,katerega so kupili po 200 lit. skupaj z 40+%-nim rabatom,pri sintetičnem olju pa dobijo max. 15%-tni rabat.

Ps: sigurno motorji,ki nevrtijo več kot 9K o/min NEPOTREBUJEJO sintetike(čoperji,kruzerji,oldteimerji itd) vsi,ki vrtijo nad 9K o/min vsaj polsintetično,kar pa vrti nad 11K pa obvezno samo sintetično olje. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simosi mislil sem,da vsaj ti razumeš,kaj pomeni trganje oljnega filma,namreč oljni film se trga zaradi povprečne hitrosti samega bata(batov),ki se meri na osnovi hoda bata in št.obratov v m/sek. In to je merodajno kakšne kvalitete olje boš uporabljal,ne pa trajanje obremanitve.Pa še nekaj,kar se tiče aditivov ima sintetično olje sigurno boljše in dražje aditive saj ti namreč povišajo ceno olja OK.Nevem zakaj tako hvalite cenejša -slabša olja saj olje si pa ja vsak lahko privošči.Eno pa je sigurno,če je bilo v mašini vedno SLABŠE oljpotem je najbolje ostat na slabšem olju kajti ko naliješ DOBRO olje se poraba olja poveča in to zaradi aditivov-detergentov, ki očistijo garež izpod (iza) batnih obročkov in to povzroči porabo olja zato vedno v nov motor dajte dobro olje in ne poslušat raznih nakladačev,ki bi radi prodajali olje,katerega so kupili po 200 lit. skupaj z 40+%-nim rabatom,pri sintetičnem olju pa dobijo max. 15%-tni rabat.

Ps: sigurno motorji,ki nevrtijo več kot 9K o/min NEPOTREBUJEJO sintetike(čoperji,kruzerji,oldteimerji itd) vsi,ki vrtijo nad 9K o/min vsaj polsintetično,kar pa vrti nad 11K pa obvezno samo sintetično olje. :beer2:

Brez potrebe se razburjaš. :friend1: Vse kar sem hotel povedati je to, da obstajajo SINTETIČNA olja za normalno uporabo (z vsemi dodatki, ki ohranjajo motor pri vsakodnevni uporabi čist in v dobri "formi"; napr. Motul 7100) in SINTETIČNA olja, ki so namenjena uporabi na dirkališčih (napr. Motul 300v). Oboje sta SINTETIČNA olja, razlika je v DODATKIH. Če je olje drago še ne pomeni, da je najboljša izbira za tvoj motor. BTW tudi za dobra sintetična olja se lahko dobi 40+% rabata. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima smisla se z vami preganjat imam bolj pametne opravke.Samo toliko za Egipt bi bilo najboljše olje W30 -60 samo ga še niso naredili boš moral dat kakšen predlog rafinerijam!!!!!! :worship:

za Egibt je bolj važna druga cifra kot prva :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez potrebe se razburjaš. :friend1: Vse kar sem hotel povedati je to, da obstajajo SINTETIČNA olja za normalno uporabo (z vsemi dodatki, ki ohranjajo motor pri vsakodnevni uporabi čist in v dobri "formi"; napr. Motul 7100) in SINTETIČNA olja, ki so namenjena uporabi na dirkališčih (napr. Motul 300v). Oboje sta SINTETIČNA olja, razlika je v DODATKIH. Če je olje drago še ne pomeni, da je najboljša izbira za tvoj motor. BTW tudi za dobra sintetična olja se lahko dobi 40+% rabata. :whistle:

Hja, tako je tudi meni bilo razloženo. Trenutno sicer ne vem, kakšno olje imam noter (motor je rabljen in ni zabeleženo v servisni knjižici), ga pa imam namen po drugem tednu zamenjat z novim, ki sem ga včeraj kupil pri Šilerju (servis đapanezerjev pri Pesniškem rondoju). Dal mi je 10W-40 Castrola.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simosi mislil sem,da vsaj ti razumeš,kaj pomeni trganje oljnega filma,namreč oljni film se trga zaradi povprečne hitrosti samega bata(batov),ki se meri na osnovi hoda bata in št.obratov v m/sek. In to je merodajno kakšne kvalitete olje boš uporabljal,ne pa trajanje obremanitve.Pa še nekaj,kar se tiče aditivov ima sintetično olje sigurno boljše in dražje aditive saj ti namreč povišajo ceno olja OK.Nevem zakaj tako hvalite cenejša -slabša olja saj olje si pa ja vsak lahko privošči.Eno pa je sigurno,če je bilo v mašini vedno SLABŠE oljpotem je najbolje ostat na slabšem olju kajti ko naliješ DOBRO olje se poraba olja poveča in to zaradi aditivov-detergentov, ki očistijo garež izpod (iza) batnih obročkov in to povzroči porabo olja zato vedno v nov motor dajte dobro olje in ne poslušat raznih nakladačev,ki bi radi prodajali olje,katerega so kupili po 200 lit. skupaj z 40+%-nim rabatom,pri sintetičnem olju pa dobijo max. 15%-tni rabat.

Ps: sigurno motorji,ki nevrtijo več kot 9K o/min NEPOTREBUJEJO sintetike(čoperji,kruzerji,oldteimerji itd) vsi,ki vrtijo nad 9K o/min vsaj polsintetično,kar pa vrti nad 11K pa obvezno samo sintetično olje. :beer2:

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!