Skoči na vsebino

Vtekanje novega agregata


A_je_to

Priporočene objave

števci dons tolk lažejo...

Ja, prav imaš, moj kaže 8 premalo. Preverjeno. Kar pa se ulaufavanja tiče; meni je moj sistem pri vseh motorjih do sedaj deloval, za ostalo pa ne vem. Verjamem pa , da se nekomu ne ljubi motorja ulaufavat 5-6000 km, če jih morda toliko prevozi v celem letu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbolj pomembno pri ulavfavanju ne glede na tip mašine pa je to, da mora biti vožnja čim bolj dinamična, pospeševanje, spuščanje gasa, zaviranje z mašino,spet pospeševanjein ne z konstantnim gasom na dolgih relacijah

Točno to piše v navodilih za Ducati ... hkrati pa dodajo še čimveč različnih voznih povšin ovinkov ... za "utekanje" gibljivih delov okvirja ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osebno sem se drzal priporocila od brock-a http://www.brockracing.com/tech_brief.htm in trenutno (po 25k km) mi bandit ne pije olja.

do cca.500 km piano,

potem menjati olje in filter (!) in pri topli masini na cesto in v visjih obratih menjati obremenitve.prazne in ovinkaste regionalne ceste so za to idealne NE NA AVTOCESTO ALI DRZATI ENAKE OBRATE DALJ CASA!

po 1000-1200 km spet menjati olje in filter in pri topli masini naval na top speed.osebno sem drzal do cca.80% gasa.

@ ajeto: kot receno,osebno sem se drzal nasveta brock-a,mototuneusa pa poznam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pocasi,na easy,po _predpisih_ (tistih tovarniskih originalnih) .....ceprav,muzikolosko ti lahko to kdo drugi (EINHERJER,dze si?!) podrobneje razlozi; nekaj v smislu "na rahlo","z obcutkom".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ ICE: Uporabno, ... ampak kaj za boga pomeni PIANO? :P :?:

Piano pomeni v glasbi tiho, sicer pa rahlo, počasi ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Kmalu se bo začela nova sezona, zato bo najbrž tale rubrika, ki je po 2 letih vstala od mrtvih najbrž kar prava za tiste, ki kupujejo nov motor, in ga bojo (bomo), kmalu dobil. Torej, na netu sem v tej rubriki polek ekstremov (ulaufavanje 10-20.000 km, mater jaz niti ne nameravam met toliko časa isti motor :? ) videl predvsem 3 variante:

1. po priročniku

2. 500 km počasi potem postopaoma hitreje

3. tišat kot zmešan od 0 km

Vem, da sem malo poenostavil ampak vseeno, zanima me kako naj bi ulaufal Fazerja FZ6, če ma kdo kake izkušnje, kar na dan.

Sam sem ga mislil vlaufati po ICE-ovo, se pravi do 500 zmerno, nato menjava in do 1000 na 75%, potem pa polno, katero olje predlagate za menjavo (mislim katero mineralno) in a je to sploh dobra ideja, glede na to, da je tole nova mašina z elektonskim vbrizgom, ogromno ostale elektronske navlake in še brez čoka.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cisto odvisno koga vprasas ... bladzo, recimo, ti bo svetoval verjetno varjanto 3) ali pa vsaj priblizek le-te :D

Sicer pa - drzi se navodil, pazi na obrate na zacetku, nikoli (tudi kasneje seveda ne) ne tisti mrzle masine in menjaj olje po 1000km oz. kolikor pise v navodilih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, da sem malo poenostavil ampak vseeno, zanima me kako naj bi ulaufal Fazerja FZ6, če ma kdo kake izkušnje, kar na dan.

Kaj če bi ti najprej pooblaščeni servis povprašal ... Oni ti bodo namreč popravila v garanciji delali, če kaj ne bo v redu ...

?

Sicer pa je katerokol ulaufavanje dobro, sam da se pelješ ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rudib, jaz bi ti priporocal varianto 1.

Ce ne drugega, za ziher. Treba malo potrpet, ampak se bos s tem, ko bos pocasi vozil vsaj malo motorja navadil. Sploh ce si zacetnik.

lp :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takoj, ko sem prebral omenjeno internetno stran, sem pomislil, da gre za en velik nateg in da se je nekdo prav grdo pozabaval z lastniki novih motorjev.

In še vedno sem tega mnenja.

Mislim, da je standardno utekanje še vedno tapravo (Ice-ova metoda).

Na omenjeni strani najdemo cel kup fotografij batov. Jaz sem pred kratkim dobil v roke svoje dosedanje bate (mašino sem sam utekal). Bati izgledajo krasno in so še vedno uporabni za kakšen drug motor. Ali pa kar za na steno B)

Tudi prejšnji motor sem utekal po "manufacturer's instruction's", pa se menda še danes vozi okrog brez težav...

Ne se hecat, upoštevajte navodila proizvajalca. :rtfm:

Že zaradi garancije, če ne zaradi drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....

Sam sem ga mislil vlaufati po ICE-ovo, se pravi do 500 zmerno, nato menjava in do 1000 na 75%, potem pa polno, ....

Tako kot si napisal dejansko velja kot splošna (rule of thumb) varianta. Saj ne da sem pameten, ker še nikdar nisem imel fabriško novega aparata. Vsi so bili ulaufani, torej NA FUL gremo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mnenje strojnika:

Moped nikakor ne smeš probat ulaufat z tiščanjem do konca, to je največja napaka, prav tako je napaka vožnja s stalnimi 3000obrati prvih 1000 km. Vozi se normalno, s tem da motorja ne tiščiš v zgornjo tretjino vrtljajev. Potem pa postopoma, po teoriji maš tri postopke ulaufavanja med njimi je tudi tisti ko povečaš hitrosti (beri tiščanje do konca) vendar se v praksi izkaže da je ta varianta zelo slaba saj pride do poškodb (beri prevelike obrabe, posledićno povečanje toleranc vseh ujemov).

Sicer je tega malo morje pa če koga zanima lahko skeniram in mu dam gor.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak je svojega motoja lastnik ali vsak je svoje sreče kovač!

Mnenja so različna.

Jaz sem svojega "vlafal" po navodilih proizvajalca, še malo bolj sem pazil, kot tam piše. Ni mi žal. Motor dela OK, tudi moj serviser, ki se po servisu vedno zapelje z njim, pravi, da gre in gre in gre .........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj je ZELO priporočljivo:

Menjat olje in filter vsaj še enkrat vmes med 1 in 2 servisnim intervalom, ker

so intervali predolgi. Če imate npr. prvi 1000km in drugi servis na 7000 km menjajte nekje že na polovici!!!

Menjava olja in filtra je zelo majhen strošek, če primerjaš koliko si dobro naredil za mašino.

Če kdo doma servisira, naj staro olje pusti v posodi kakšen dan, naslednji dan naj ga pazljivo prelije v drugo posodo in naj bo pozoren na usedline (opilki-tudi opazni s prostim očesom, kaj še,e bi z mikroskopom gledal)

Priporočam, da se z novim motorjem vozite izven prometnih cest, najboljše okoliške ceste, kjer lahko z minimalnim gasom normalno vozite, ne pa nekje na glavni cesti, ko te divjaki vedno "tiščijo" od zadaj...

Pa srečno!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po eni strani razumem skrb glede ulaufanja, po drugi strani pa preveč komplicirate.

vzami navodila, saj vse piše notri. je blo že 100x povedano pa še enkrat:

1. vozi normalno, pospešuj, zaviraj,.... ne vozit ko neka stara baba idi na zavite stranske ceste, kjer je dosti šaltanja, pospeševanja, skratka užitka..... motor se more ulaufat kar pomeni da more malo pobrusit stene, to se ne bo zgodilo če ga boš vozil po AC na 3000 obratih.

2. piše kdaj je prvi servis, skoraj vedno je na 1000 km. naredi jih, pelji mehaniku (jasno pooblaščenemu, garancija pa to) in naj on zamenja olje, saj pri vragu ima predpisano katero more noter dat tak da ne komplicirat brezveze, saj se tudi njemu gre, da nima že čez 14 dni motorja nazaj z generalko.

3. plačaj servis in odpelji GASAAAAAAA :P

ljudje pa saj govorimo o motorju ne pa o nekem nedonošenem dojenčku, ki bi rabil ekstra pozornost največjih svetovnih strokovnjakov medicine! .)

motor je za vozit ne pa zato da z strahom okol njega hodiš in razmišljaš kaj vse se lahko pokvari. razlika med dobro in ekstremno slabo ulaufano mašino pa se bi itak vidla šele po par 10.000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ljudje pa saj govorimo o motorju ne pa o nekem nedonošenem dojenčku, ki bi rabil ekstra pozornost največjih svetovnih strokovnjakov medicine! .)

motor je za vozit ne pa zato da z strahom okol njega hodiš in razmišljaš kaj vse se lahko pokvari. razlika med dobro in ekstremno slabo ulaufano mašino pa se bi itak vidla šele po par 10.000 km.

ICE, a lahko tale Pervyjev citat pribiješ na prvo stran te teme? Mislim, da je dobro zadel nesmiselnost vsega tega nakladanja tukaj.

Pervy, saj veš da si legenda :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cisto odvisno koga vprasas ... bladzo, recimo, ti bo svetoval verjetno varjanto 3) ali pa vsaj priblizek le-te :D

...

Po tem se vidi, da Bladzota ne poznas ne vem kako dobro. Ce se mu bo dalo nej kdaj napise potek ulaufavanja svoje fazerke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pervy :notworthy: , Sym :notworthy: , ostali :BUA: pa doktorirajte iz ajnfaranja :BUA: pa menjavanja olja :BUA: po vsaki tabli za naselje. Ne vem kaj je to slovenski nacionalni šport al kaj, bit bolj pameten kot pa tisti, ki je mašino naredil. Samo vi menjavajte olje :BUA: pa filtre :BUA: , pa ulavfavajte mašino do 75000 km :BUA: , ki jih mimogrede ne boste nikoli naredili, ker boste olje menjavali pa tak počasi vozli, da boste vi pa motor hin od starosti :lol1: ne pa od kilometrov. Sicer pa vsak je svoje sreče kovač in kobile jahač, delajte kaj čete.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tem se vidi, da Bladzota ne poznas ne vem kako dobro. Ce se mu bo dalo nej kdaj napise potek ulaufavanja svoje fazerke.

Morda, ampak prav dobro se spomnim da je enkrat zagovarjal nekaj takega ... lahko da si je do takrat premislil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj res bajsi, kako pa ti ajnfaraš glede na to da si ga zdaj pozimi ajnfaral? a je treba kako posebno olje če prvih 1000 km delaš večinoma pri minus temperaturah? kakšna je optimalna temperatura za ajnfarat in kdaj se motor zagreje tolko, da lahko nad 1250 obratov stisneš? :devil: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svoje nove motorje sem do zdaj VEDNO ulaufaval po navodilih proizvajalca (po originalnih navodilih, ne po bednem slovenskem prevodu). Ker sem imel nove samo Yamahe, je to pomenilo 1600km. Priznam, da je bilo zelo mučno v 2 primerih (600ccm), v enem (1000ccm) pa prav nič , saj je motor vlekel že do dovoljenih obratov.

Res sem CYCu rekel naj ne špara in ne pretirava z ulaufavanjem njegovega DIRKALNEGA stroja, kar mu je pisalo tudi v naodilih (po prvi uri zmerne vožnje, menjava olja, pol pa na polno). V njegovem primeru je jasno , da dirkači ne morejo pol sezone ulaufavati mopedov drugo polovico pa dirkati. Pri DIRKAŠKIH STROJIH!!! VELJAJO DRUGE ZAKONITOSTI, SAJ TUDI GARANCIJE NI!!!!!

Letos bom ponovno moral ulaufavati novo mašino. Kako jo bom, si ne belim glave, saj vse piše v navodilih proizvajalca.

Mogoče pa kar iz pred štacune potegnem po zadnjem pa bo glih tko uredu :yea2: :yea2: :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!