Skoči na vsebino

Vtekanje novega agregata


A_je_to

Priporočene objave

do 1000km je treba bolj počas, pod nizkim obrati(5000rpm), kukr ti je tam Dave napisal, pol pa vsakih 100km 1000rpm več, easy as pasulj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jou,

pri tem ulaufavanju motorja, se splača potrpet z obrati .)

drgač pa mislm , da je nekje na motosvetu že velik napisanga na to temo, ker sem nekej clo brau o tem, sam se ne spomnim kaj sem vpisau pod iskalnik...

srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vi pa tud nč ne veste...

takoj k motor prpeleš domov,ali še bolš-kr pred salonom,ga morš minuto in triinštirideset sekund (to velja za evropske motorje,pri japonskih je sedem sekund več,pri ameriških pa le trinajst sekund,ker drgač zariba) držat na ful gas,da se lepo ujamejo vrtljivi deli in da se aktivira katalizator :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vi pa tud nč ne veste...

takoj k motor prpeleš domov,ali še bolš-kr pred salonom,ga morš minuto in triinštirideset sekund (to velja za evropske motorje,pri japonskih je sedem sekund več,pri ameriških pa le trinajst sekund,ker drgač zariba) držat na ful gas,da se lepo ujamejo vrtljivi deli in da se aktivira katalizator :yes:

Ja, pa obvezno hladno mašino na polno pognat

P:S:pa rezervne dele prav cajt naročat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Prebral celotno temo in tisto na linku o utekanju. Pa sem še bolj zmeden ko prej :? . Jst sem mašino utekal počasi do 500km z variranjem obratov (lahko bi tud več), pol je bla pa pista :), pa avtoceste.

Sicer sem elektro usmerjeni človek in nimam kej preveč strokovnega znanja o strojništvu, sam tisto kar piše na strani se mi kar nekako zdi logično. Pač ga na začetku na hitro prilagodiš pa maš mir. Podobno ko s gumami, lahko tisto plast odstraniš v 500km al pa če si Premza ti v 500km že zmanka gume :). Do nasledenga utekanja se bom še mal z mehaniki pomenu kaj je bolš :D.

Mogoče bi kdo, ki ima priložnost poskusil obe metodi utekanja, tole sprobov in poročal o rezultatih(kakšna avtošola).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem mojga že po dvesto prevoženih kilometrih peljal čez 250 kmh. Pa se mi ne zdi to nič v primerjavi kaj delajo z motorji ko so še v tovarni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem mojga že po dvesto prevoženih kilometrih peljal čez 250 kmh. Pa se mi ne zdi to nič v primerjavi kaj delajo z motorji ko so še v tovarni.

In kako veš kaj delajo z njimi v tovarni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkor jaz vem, pri vsakem novem motorju moraš po zakonu dobit slovenska navodila, kjer lepo piše kako delati z novo mašino. Od tistih podatkov odštej 20% in boš dobil realno kako pa kaj. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kako veš kaj delajo z njimi v tovarni?

Pojdi enkrat z enim od uvoznikov na vsakalotni - ni nujno da je vsako leto- seminar in zraven paše ogled tovarne pa boš videl kaj more prenesti motor predno gre v prodajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali si bil v tovarni pozoren pod kakšnimi pogoji je bil motor polno obremenjen? Pri Porsche je tudi vsak motor testiran pred vgradnjo, vendar je v njem posebno olje in je motor ogret.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz sem bil v revozu in lahko iz osebnih izkušenj povem, da niso nič kaj posebej testirali motorjev. DObijo jih v lesenih zabojih z vlakom in jih samo notri namontirajo. Olje je že notri in vse. Na koncu vse skupaj samo prižgejo in naredijo hiter test celotnega avtomobila 50 kritičnih točk ali kako jih imenujejo. Motor prižgejo, mal pohodijo plin, ampak ga ne navijajo. Motor teče cca 10 min. v fabriki vsega skupaj, potem pa avtomobile na vlak nazaj in gasa v trgovine. Aja pa avto gre čez valjške, kjer naredi 1-5km. :yes: Za motorje pa je lahko drgač, ne bom trdil, ker še nism vidu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkor jaz vem, pri vsakem novem motorju moraš po zakonu dobit slovenska navodila, kjer lepo piše kako delati z novo mašino. Od tistih podatkov odštej 20% in boš dobil realno kako pa kaj. :whistle:

Raje dodaš 20% da ti ne bo pol žal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Lejte jst sm 14 dni nazaj kupu novo hondo varadero 125. Prvih 200 km sem ga vozu lepo na 6000 obratov, po 200 km sm ga pa prtisnu do konca. A mislte d sm iz tem kj zasrov mutor? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lejte jst sm 14 dni nazaj kupu novo hondo varadero 125. Prvih 200 km sem ga vozu lepo na 6000 obratov, po 200 km sm ga pa prtisnu do konca. A mislte d sm iz tem kj zasrov mutor? :? :?

Pri novih motorjih je ponavadi olje za vtekavanje motorja, ki je drugačen od običajnega olja. Potrebno se je striktno držati navodil.

V najslabšem primeru lahko uničiš motor.

Je pa še slabši primer - uničiš sebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lejte jst sm 14 dni nazaj kupu novo hondo varadero 125. Prvih 200 km sem ga vozu lepo na 6000 obratov, po 200 km sm ga pa prtisnu do konca. A mislte d sm iz tem kj zasrov mutor? :? :?

ne, razn, če si ga več k minuto dve tišu k pr norcih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej in kdaj mislte d se to pokaže a je motor uredu ulaufan a ni?

sčasoma lahko to opaziš na porabi olja in porabi goriva ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je bil motor vedno fajn ogret, ko si prtisnu do konca, potem pomoje ne bi smelo biti večje panike.. Upam pa da nisi tiščal kar v nedogled na max vrtljajih..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lejte jst sm 14 dni nazaj kupu novo hondo varadero 125. Prvih 200 km sem ga vozu lepo na 6000 obratov, po 200 km sm ga pa prtisnu do konca. A mislte d sm iz tem kj zasrov mutor? :? :?

Preber si navodila za uporabo, tam je ziher par stavkov napisanih na temo utekanje .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilno je ,da se držiš navodil.Ni pa nič hudega,če si ga malo pritlsnil, načeloma z oljem za (ulaufavanje)to je samo redkejše ole o kvaliteti olja pa naj nihče nedvomi. Moj nasvet je takle:vedno motor malo segrej predno spelješ vsaj par minut,nato pa čimprej šaltaj v višjo prestavo po obratomerju naj bi bilo to okoli 1/3 zmoglivosti (npr, če se ti začne rudeče polje na obratomirju pri 9000 o/min),je idealno,da voziš prvih 1000 km z ca 3000-3500 obrati. Po prvem servisu,pa ravno tako vedno naj motor malo laufa predno se odpelješ,potem pa lahko že voziš z vsaj pol obremenitve stem,da ga brez straha vmes za kakšno minuto tudi dokraja pritisneš-to pa zato če ima namen kaj crknit na crkne pod GARANCIJO!!!!!

Za zdaj se neboj ,tvojemu motorju se ni nič zgodilo in se tudi nesme.Danes so vse mašine narejene v tako natančnih tolerancah,da teoretično sploh nepotrebujejo nekakšnega ulaufavanja(malo problem je samo to prvo redko olje),s temi omejitvami se samo proizvajalci zavarujejo,da nebibilo še več reklamacij.

Če si tvoj motor pravilno ulaufal ,pa boš videl šele pri kakih 10.000Km in to na porabi olja,Še to,da te potolažim moj motor ima prevoženih 200km in v soboto sva se peljala par minut 200 Km/h z 7000 obr-rudeča se začne pri 11000 o/min. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!