moped Objavljeno Avgust 16, 2002 Objavljeno Avgust 16, 2002 števci dons tolk lažejo... Ja, prav imaš, moj kaže 8 premalo. Preverjeno. Kar pa se ulaufavanja tiče; meni je moj sistem pri vseh motorjih do sedaj deloval, za ostalo pa ne vem. Verjamem pa , da se nekomu ne ljubi motorja ulaufavat 5-6000 km, če jih morda toliko prevozi v celem letu.
hotschko Objavljeno Avgust 18, 2002 Objavljeno Avgust 18, 2002 najbolj pomembno pri ulavfavanju ne glede na tip mašine pa je to, da mora biti vožnja čim bolj dinamična, pospeševanje, spuščanje gasa, zaviranje z mašino,spet pospeševanjein ne z konstantnim gasom na dolgih relacijah Točno to piše v navodilih za Ducati ... hkrati pa dodajo še čimveč različnih voznih povšin ovinkov ... za "utekanje" gibljivih delov okvirja ...
Ice Objavljeno Avgust 19, 2002 Objavljeno Avgust 19, 2002 osebno sem se drzal priporocila od brock-a http://www.brockracing.com/tech_brief.htm in trenutno (po 25k km) mi bandit ne pije olja. do cca.500 km piano, potem menjati olje in filter (!) in pri topli masini na cesto in v visjih obratih menjati obremenitve.prazne in ovinkaste regionalne ceste so za to idealne NE NA AVTOCESTO ALI DRZATI ENAKE OBRATE DALJ CASA! po 1000-1200 km spet menjati olje in filter in pri topli masini naval na top speed.osebno sem drzal do cca.80% gasa. @ ajeto: kot receno,osebno sem se drzal nasveta brock-a,mototuneusa pa poznam.
A_je_to Objavljeno Avgust 19, 2002 Avtor Objavljeno Avgust 19, 2002 @ ICE: Uporabno, ... ampak kaj za boga pomeni PIANO? :P :?:
Ice Objavljeno Avgust 19, 2002 Objavljeno Avgust 19, 2002 pocasi,na easy,po _predpisih_ (tistih tovarniskih originalnih) .....ceprav,muzikolosko ti lahko to kdo drugi (EINHERJER,dze si?!) podrobneje razlozi; nekaj v smislu "na rahlo","z obcutkom".
hotschko Objavljeno Avgust 19, 2002 Objavljeno Avgust 19, 2002 @ ICE: Uporabno, ... ampak kaj za boga pomeni PIANO? :P :?: Piano pomeni v glasbi tiho, sicer pa rahlo, počasi ...
A_je_to Objavljeno Avgust 19, 2002 Avtor Objavljeno Avgust 19, 2002 Hehe vi moji glasbeniki ... no, vazno da zdaj stekam ... Hvala
Saint Objavljeno Februar 12, 2004 Objavljeno Februar 12, 2004 Kmalu se bo začela nova sezona, zato bo najbrž tale rubrika, ki je po 2 letih vstala od mrtvih najbrž kar prava za tiste, ki kupujejo nov motor, in ga bojo (bomo), kmalu dobil. Torej, na netu sem v tej rubriki polek ekstremov (ulaufavanje 10-20.000 km, mater jaz niti ne nameravam met toliko časa isti motor :? ) videl predvsem 3 variante: 1. po priročniku 2. 500 km počasi potem postopaoma hitreje 3. tišat kot zmešan od 0 km Vem, da sem malo poenostavil ampak vseeno, zanima me kako naj bi ulaufal Fazerja FZ6, če ma kdo kake izkušnje, kar na dan. Sam sem ga mislil vlaufati po ICE-ovo, se pravi do 500 zmerno, nato menjava in do 1000 na 75%, potem pa polno, katero olje predlagate za menjavo (mislim katero mineralno) in a je to sploh dobra ideja, glede na to, da je tole nova mašina z elektonskim vbrizgom, ogromno ostale elektronske navlake in še brez čoka. lp Rudi
cyc Objavljeno Februar 12, 2004 Objavljeno Februar 12, 2004 Cisto odvisno koga vprasas ... bladzo, recimo, ti bo svetoval verjetno varjanto 3) ali pa vsaj priblizek le-te :D Sicer pa - drzi se navodil, pazi na obrate na zacetku, nikoli (tudi kasneje seveda ne) ne tisti mrzle masine in menjaj olje po 1000km oz. kolikor pise v navodilih.
SiR Objavljeno Februar 12, 2004 Objavljeno Februar 12, 2004 Vem, da sem malo poenostavil ampak vseeno, zanima me kako naj bi ulaufal Fazerja FZ6, če ma kdo kake izkušnje, kar na dan. Kaj če bi ti najprej pooblaščeni servis povprašal ... Oni ti bodo namreč popravila v garanciji delali, če kaj ne bo v redu ... ? Sicer pa je katerokol ulaufavanje dobro, sam da se pelješ ... :)
eliminator Objavljeno Februar 12, 2004 Objavljeno Februar 12, 2004 rudib, jaz bi ti priporocal varianto 1. Ce ne drugega, za ziher. Treba malo potrpet, ampak se bos s tem, ko bos pocasi vozil vsaj malo motorja navadil. Sploh ce si zacetnik. lp :)
Mustang Objavljeno Februar 13, 2004 Objavljeno Februar 13, 2004 Takoj, ko sem prebral omenjeno internetno stran, sem pomislil, da gre za en velik nateg in da se je nekdo prav grdo pozabaval z lastniki novih motorjev. In še vedno sem tega mnenja. Mislim, da je standardno utekanje še vedno tapravo (Ice-ova metoda). Na omenjeni strani najdemo cel kup fotografij batov. Jaz sem pred kratkim dobil v roke svoje dosedanje bate (mašino sem sam utekal). Bati izgledajo krasno in so še vedno uporabni za kakšen drug motor. Ali pa kar za na steno B) Tudi prejšnji motor sem utekal po "manufacturer's instruction's", pa se menda še danes vozi okrog brez težav... Ne se hecat, upoštevajte navodila proizvajalca. :rtfm: Že zaradi garancije, če ne zaradi drugega.
lasagna Objavljeno Februar 13, 2004 Objavljeno Februar 13, 2004 .... Sam sem ga mislil vlaufati po ICE-ovo, se pravi do 500 zmerno, nato menjava in do 1000 na 75%, potem pa polno, .... Tako kot si napisal dejansko velja kot splošna (rule of thumb) varianta. Saj ne da sem pameten, ker še nikdar nisem imel fabriško novega aparata. Vsi so bili ulaufani, torej NA FUL gremo.
Leteči Objavljeno Februar 13, 2004 Objavljeno Februar 13, 2004 Mnenje strojnika: Moped nikakor ne smeš probat ulaufat z tiščanjem do konca, to je največja napaka, prav tako je napaka vožnja s stalnimi 3000obrati prvih 1000 km. Vozi se normalno, s tem da motorja ne tiščiš v zgornjo tretjino vrtljajev. Potem pa postopoma, po teoriji maš tri postopke ulaufavanja med njimi je tudi tisti ko povečaš hitrosti (beri tiščanje do konca) vendar se v praksi izkaže da je ta varianta zelo slaba saj pride do poškodb (beri prevelike obrabe, posledićno povečanje toleranc vseh ujemov). Sicer je tega malo morje pa če koga zanima lahko skeniram in mu dam gor. LP Leteči
Gallus Objavljeno Februar 13, 2004 Objavljeno Februar 13, 2004 Vsak je svojega motoja lastnik ali vsak je svoje sreče kovač! Mnenja so različna. Jaz sem svojega "vlafal" po navodilih proizvajalca, še malo bolj sem pazil, kot tam piše. Ni mi žal. Motor dela OK, tudi moj serviser, ki se po servisu vedno zapelje z njim, pravi, da gre in gre in gre .........
Denny Objavljeno Februar 13, 2004 Objavljeno Februar 13, 2004 Pa še nekaj je ZELO priporočljivo: Menjat olje in filter vsaj še enkrat vmes med 1 in 2 servisnim intervalom, ker so intervali predolgi. Če imate npr. prvi 1000km in drugi servis na 7000 km menjajte nekje že na polovici!!! Menjava olja in filtra je zelo majhen strošek, če primerjaš koliko si dobro naredil za mašino. Če kdo doma servisira, naj staro olje pusti v posodi kakšen dan, naslednji dan naj ga pazljivo prelije v drugo posodo in naj bo pozoren na usedline (opilki-tudi opazni s prostim očesom, kaj še,e bi z mikroskopom gledal) Priporočam, da se z novim motorjem vozite izven prometnih cest, najboljše okoliške ceste, kjer lahko z minimalnim gasom normalno vozite, ne pa nekje na glavni cesti, ko te divjaki vedno "tiščijo" od zadaj... Pa srečno!!!
Ice Objavljeno Februar 13, 2004 Objavljeno Februar 13, 2004 lepo bi bilo, da vsak preden odda svoj komentar prebere temo - mogoce je njegovo mnenje ze napisano. hvala.
Pervy Objavljeno Februar 13, 2004 Objavljeno Februar 13, 2004 po eni strani razumem skrb glede ulaufanja, po drugi strani pa preveč komplicirate. vzami navodila, saj vse piše notri. je blo že 100x povedano pa še enkrat: 1. vozi normalno, pospešuj, zaviraj,.... ne vozit ko neka stara baba idi na zavite stranske ceste, kjer je dosti šaltanja, pospeševanja, skratka užitka..... motor se more ulaufat kar pomeni da more malo pobrusit stene, to se ne bo zgodilo če ga boš vozil po AC na 3000 obratih. 2. piše kdaj je prvi servis, skoraj vedno je na 1000 km. naredi jih, pelji mehaniku (jasno pooblaščenemu, garancija pa to) in naj on zamenja olje, saj pri vragu ima predpisano katero more noter dat tak da ne komplicirat brezveze, saj se tudi njemu gre, da nima že čez 14 dni motorja nazaj z generalko. 3. plačaj servis in odpelji GASAAAAAAA :P ljudje pa saj govorimo o motorju ne pa o nekem nedonošenem dojenčku, ki bi rabil ekstra pozornost največjih svetovnih strokovnjakov medicine! .) motor je za vozit ne pa zato da z strahom okol njega hodiš in razmišljaš kaj vse se lahko pokvari. razlika med dobro in ekstremno slabo ulaufano mašino pa se bi itak vidla šele po par 10.000 km.
SiR Objavljeno Februar 13, 2004 Objavljeno Februar 13, 2004 ljudje pa saj govorimo o motorju ne pa o nekem nedonošenem dojenčku, ki bi rabil ekstra pozornost največjih svetovnih strokovnjakov medicine! .) motor je za vozit ne pa zato da z strahom okol njega hodiš in razmišljaš kaj vse se lahko pokvari. razlika med dobro in ekstremno slabo ulaufano mašino pa se bi itak vidla šele po par 10.000 km. ICE, a lahko tale Pervyjev citat pribiješ na prvo stran te teme? Mislim, da je dobro zadel nesmiselnost vsega tega nakladanja tukaj. Pervy, saj veš da si legenda :)
Dave Objavljeno Februar 13, 2004 Objavljeno Februar 13, 2004 Cisto odvisno koga vprasas ... bladzo, recimo, ti bo svetoval verjetno varjanto 3) ali pa vsaj priblizek le-te :D ... Po tem se vidi, da Bladzota ne poznas ne vem kako dobro. Ce se mu bo dalo nej kdaj napise potek ulaufavanja svoje fazerke.
bajsi Objavljeno Februar 13, 2004 Objavljeno Februar 13, 2004 Pervy :notworthy: , Sym :notworthy: , ostali :BUA: pa doktorirajte iz ajnfaranja :BUA: pa menjavanja olja :BUA: po vsaki tabli za naselje. Ne vem kaj je to slovenski nacionalni šport al kaj, bit bolj pameten kot pa tisti, ki je mašino naredil. Samo vi menjavajte olje :BUA: pa filtre :BUA: , pa ulavfavajte mašino do 75000 km :BUA: , ki jih mimogrede ne boste nikoli naredili, ker boste olje menjavali pa tak počasi vozli, da boste vi pa motor hin od starosti :lol1: ne pa od kilometrov. Sicer pa vsak je svoje sreče kovač in kobile jahač, delajte kaj čete. LP Bajsi
cyc Objavljeno Februar 14, 2004 Objavljeno Februar 14, 2004 Po tem se vidi, da Bladzota ne poznas ne vem kako dobro. Ce se mu bo dalo nej kdaj napise potek ulaufavanja svoje fazerke. Morda, ampak prav dobro se spomnim da je enkrat zagovarjal nekaj takega ... lahko da si je do takrat premislil :)
Pervy Objavljeno Februar 14, 2004 Objavljeno Februar 14, 2004 saj res bajsi, kako pa ti ajnfaraš glede na to da si ga zdaj pozimi ajnfaral? a je treba kako posebno olje če prvih 1000 km delaš večinoma pri minus temperaturah? kakšna je optimalna temperatura za ajnfarat in kdaj se motor zagreje tolko, da lahko nad 1250 obratov stisneš? :devil: :lol1:
bladzo Objavljeno Februar 14, 2004 Objavljeno Februar 14, 2004 Svoje nove motorje sem do zdaj VEDNO ulaufaval po navodilih proizvajalca (po originalnih navodilih, ne po bednem slovenskem prevodu). Ker sem imel nove samo Yamahe, je to pomenilo 1600km. Priznam, da je bilo zelo mučno v 2 primerih (600ccm), v enem (1000ccm) pa prav nič , saj je motor vlekel že do dovoljenih obratov. Res sem CYCu rekel naj ne špara in ne pretirava z ulaufavanjem njegovega DIRKALNEGA stroja, kar mu je pisalo tudi v naodilih (po prvi uri zmerne vožnje, menjava olja, pol pa na polno). V njegovem primeru je jasno , da dirkači ne morejo pol sezone ulaufavati mopedov drugo polovico pa dirkati. Pri DIRKAŠKIH STROJIH!!! VELJAJO DRUGE ZAKONITOSTI, SAJ TUDI GARANCIJE NI!!!!! Letos bom ponovno moral ulaufavati novo mašino. Kako jo bom, si ne belim glave, saj vse piše v navodilih proizvajalca. Mogoče pa kar iz pred štacune potegnem po zadnjem pa bo glih tko uredu :yea2: :yea2: :rolleyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se