Stric Burek Objavljeno Oktober 13, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2005 do 1000km je treba bolj počas, pod nizkim obrati(5000rpm), kukr ti je tam Dave napisal, pol pa vsakih 100km 1000rpm več, easy as pasulj
grega123 Objavljeno Oktober 13, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2005 jou, pri tem ulaufavanju motorja, se splača potrpet z obrati .) drgač pa mislm , da je nekje na motosvetu že velik napisanga na to temo, ker sem nekej clo brau o tem, sam se ne spomnim kaj sem vpisau pod iskalnik... srečno
batzajla Objavljeno Oktober 13, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2005 vi pa tud nč ne veste... takoj k motor prpeleš domov,ali še bolš-kr pred salonom,ga morš minuto in triinštirideset sekund (to velja za evropske motorje,pri japonskih je sedem sekund več,pri ameriških pa le trinajst sekund,ker drgač zariba) držat na ful gas,da se lepo ujamejo vrtljivi deli in da se aktivira katalizator :yes:
Butnglavc Objavljeno Oktober 14, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2005 vi pa tud nč ne veste... takoj k motor prpeleš domov,ali še bolš-kr pred salonom,ga morš minuto in triinštirideset sekund (to velja za evropske motorje,pri japonskih je sedem sekund več,pri ameriških pa le trinajst sekund,ker drgač zariba) držat na ful gas,da se lepo ujamejo vrtljivi deli in da se aktivira katalizator :yes: ← Ja, pa obvezno hladno mašino na polno pognat P:S:pa rezervne dele prav cajt naročat
premza Objavljeno Oktober 14, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2005 pa rezervne dele prav cajt naročat Seveda, dokler je še v garanciji... :grim
vulcan Objavljeno Oktober 16, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2005 Najboljs, da pol kr pred salonom posebej, ce imajo se servis. Si takoj lahko na vrsti. :P
Dolenc™ Objavljeno November 5, 2005 Opozori Objavljeno November 5, 2005 Prebral celotno temo in tisto na linku o utekanju. Pa sem še bolj zmeden ko prej :? . Jst sem mašino utekal počasi do 500km z variranjem obratov (lahko bi tud več), pol je bla pa pista :), pa avtoceste. Sicer sem elektro usmerjeni človek in nimam kej preveč strokovnega znanja o strojništvu, sam tisto kar piše na strani se mi kar nekako zdi logično. Pač ga na začetku na hitro prilagodiš pa maš mir. Podobno ko s gumami, lahko tisto plast odstraniš v 500km al pa če si Premza ti v 500km že zmanka gume :). Do nasledenga utekanja se bom še mal z mehaniki pomenu kaj je bolš :D. Mogoče bi kdo, ki ima priložnost poskusil obe metodi utekanja, tole sprobov in poročal o rezultatih(kakšna avtošola).
ziro1 Objavljeno November 5, 2005 Opozori Objavljeno November 5, 2005 Jaz sem mojga že po dvesto prevoženih kilometrih peljal čez 250 kmh. Pa se mi ne zdi to nič v primerjavi kaj delajo z motorji ko so še v tovarni.
Avatar Objavljeno November 5, 2005 Opozori Objavljeno November 5, 2005 Jaz sem mojga že po dvesto prevoženih kilometrih peljal čez 250 kmh. Pa se mi ne zdi to nič v primerjavi kaj delajo z motorji ko so še v tovarni. In kako veš kaj delajo z njimi v tovarni?
Tepko Objavljeno November 5, 2005 Opozori Objavljeno November 5, 2005 Kolkor jaz vem, pri vsakem novem motorju moraš po zakonu dobit slovenska navodila, kjer lepo piše kako delati z novo mašino. Od tistih podatkov odštej 20% in boš dobil realno kako pa kaj. :whistle:
ziro1 Objavljeno November 5, 2005 Opozori Objavljeno November 5, 2005 In kako veš kaj delajo z njimi v tovarni? Pojdi enkrat z enim od uvoznikov na vsakalotni - ni nujno da je vsako leto- seminar in zraven paše ogled tovarne pa boš videl kaj more prenesti motor predno gre v prodajo.
Leon Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 Ali si bil v tovarni pozoren pod kakšnimi pogoji je bil motor polno obremenjen? Pri Porsche je tudi vsak motor testiran pred vgradnjo, vendar je v njem posebno olje in je motor ogret.
Tepko Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 No jaz sem bil v revozu in lahko iz osebnih izkušenj povem, da niso nič kaj posebej testirali motorjev. DObijo jih v lesenih zabojih z vlakom in jih samo notri namontirajo. Olje je že notri in vse. Na koncu vse skupaj samo prižgejo in naredijo hiter test celotnega avtomobila 50 kritičnih točk ali kako jih imenujejo. Motor prižgejo, mal pohodijo plin, ampak ga ne navijajo. Motor teče cca 10 min. v fabriki vsega skupaj, potem pa avtomobile na vlak nazaj in gasa v trgovine. Aja pa avto gre čez valjške, kjer naredi 1-5km. :yes: Za motorje pa je lahko drgač, ne bom trdil, ker še nism vidu.
Stric Burek Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 Kolkor jaz vem, pri vsakem novem motorju moraš po zakonu dobit slovenska navodila, kjer lepo piše kako delati z novo mašino. Od tistih podatkov odštej 20% in boš dobil realno kako pa kaj. :whistle: Raje dodaš 20% da ti ne bo pol žal :D
_N3jC_ Objavljeno April 11, 2006 Opozori Objavljeno April 11, 2006 Lejte jst sm 14 dni nazaj kupu novo hondo varadero 125. Prvih 200 km sem ga vozu lepo na 6000 obratov, po 200 km sm ga pa prtisnu do konca. A mislte d sm iz tem kj zasrov mutor? :? :?
bigi Objavljeno April 11, 2006 Opozori Objavljeno April 11, 2006 Lejte jst sm 14 dni nazaj kupu novo hondo varadero 125. Prvih 200 km sem ga vozu lepo na 6000 obratov, po 200 km sm ga pa prtisnu do konca. A mislte d sm iz tem kj zasrov mutor? :? :? Pri novih motorjih je ponavadi olje za vtekavanje motorja, ki je drugačen od običajnega olja. Potrebno se je striktno držati navodil. V najslabšem primeru lahko uničiš motor. Je pa še slabši primer - uničiš sebe.
T 120 Objavljeno April 11, 2006 Opozori Objavljeno April 11, 2006 Po moje si ga zasral, saj so bile ceste še umazane.
SiR Objavljeno April 11, 2006 Opozori Objavljeno April 11, 2006 Lejte jst sm 14 dni nazaj kupu novo hondo varadero 125. Prvih 200 km sem ga vozu lepo na 6000 obratov, po 200 km sm ga pa prtisnu do konca. A mislte d sm iz tem kj zasrov mutor? :? :? ne, razn, če si ga več k minuto dve tišu k pr norcih?
_N3jC_ Objavljeno April 11, 2006 Opozori Objavljeno April 11, 2006 Ej in kdaj mislte d se to pokaže a je motor uredu ulaufan a ni?
bigi Objavljeno April 11, 2006 Opozori Objavljeno April 11, 2006 Ej in kdaj mislte d se to pokaže a je motor uredu ulaufan a ni? Če je preživu.
SiR Objavljeno April 11, 2006 Opozori Objavljeno April 11, 2006 Ej in kdaj mislte d se to pokaže a je motor uredu ulaufan a ni? sčasoma lahko to opaziš na porabi olja in porabi goriva ...
Jure Objavljeno April 11, 2006 Opozori Objavljeno April 11, 2006 Če je bil motor vedno fajn ogret, ko si prtisnu do konca, potem pomoje ne bi smelo biti večje panike.. Upam pa da nisi tiščal kar v nedogled na max vrtljajih..
Dry Objavljeno April 11, 2006 Opozori Objavljeno April 11, 2006 Tudi prenizkih vrtljajev motor ne mara, tako da tudi navzdol ni za pretiravat.
P182 Objavljeno April 11, 2006 Opozori Objavljeno April 11, 2006 Lejte jst sm 14 dni nazaj kupu novo hondo varadero 125. Prvih 200 km sem ga vozu lepo na 6000 obratov, po 200 km sm ga pa prtisnu do konca. A mislte d sm iz tem kj zasrov mutor? :? :? Preber si navodila za uporabo, tam je ziher par stavkov napisanih na temo utekanje .)
Guest Brumer Objavljeno April 11, 2006 Opozori Objavljeno April 11, 2006 Pravilno je ,da se držiš navodil.Ni pa nič hudega,če si ga malo pritlsnil, načeloma z oljem za (ulaufavanje)to je samo redkejše ole o kvaliteti olja pa naj nihče nedvomi. Moj nasvet je takle:vedno motor malo segrej predno spelješ vsaj par minut,nato pa čimprej šaltaj v višjo prestavo po obratomerju naj bi bilo to okoli 1/3 zmoglivosti (npr, če se ti začne rudeče polje na obratomirju pri 9000 o/min),je idealno,da voziš prvih 1000 km z ca 3000-3500 obrati. Po prvem servisu,pa ravno tako vedno naj motor malo laufa predno se odpelješ,potem pa lahko že voziš z vsaj pol obremenitve stem,da ga brez straha vmes za kakšno minuto tudi dokraja pritisneš-to pa zato če ima namen kaj crknit na crkne pod GARANCIJO!!!!! Za zdaj se neboj ,tvojemu motorju se ni nič zgodilo in se tudi nesme.Danes so vse mašine narejene v tako natančnih tolerancah,da teoretično sploh nepotrebujejo nekakšnega ulaufavanja(malo problem je samo to prvo redko olje),s temi omejitvami se samo proizvajalci zavarujejo,da nebibilo še več reklamacij. Če si tvoj motor pravilno ulaufal ,pa boš videl šele pri kakih 10.000Km in to na porabi olja,Še to,da te potolažim moj motor ima prevoženih 200km in v soboto sva se peljala par minut 200 Km/h z 7000 obr-rudeča se začne pri 11000 o/min. :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se