Skoči na vsebino

Vtekanje novega agregata


Priporočene objave

Objavljeno

Pri yamahah s tem ni težav ker imajo že novi tok zračnosti preveč, da to ni potrebno. :devil: Že nova kur olje. :OK:

Objavljeno

A jebat ga, to je že stara hiba yamah, so pa zato izredno dobro vodljive, zavore so ok.. pa še designersko za moj okus prednjačijo, pomoje ji pri zadnjih modelih klačijo malo preveč elektronike, če je to dobro se bo pokazalo šele čez čas, pa tud če bi krivuljo moči in navora vsaj malo približali hondi nebi bilo nič narobe.(Mislim za cestno uporabo).

Objavljeno

evo moje izkusnje. bandit se vedno ne _pije_ olja; razen ce je 1/2 dl na 3-4000 km "pitje". B)

BTW danes obrnil stevec cez 71.000 km.

hja pol je pa ko moja yamahca fzs 1000, tut popije ajd 2 deci na 3000 km..

pri števcu sem pa pred tabo :yes: :yes: ni veliko ampak nekaj je

Objavljeno

Zx_R :OK: :worship:

dodal bi še, da je na začetku pomembno to, da je motor čim manj obremenjen. Višji obrati niso škodljivi, vendar naj jih motor nabira "počasi", ne v kakšen klanec ali kaj podobnega.

Objavljeno

Motor je utečen že v tovarni.

Kot je rekel oz. napisal Danči, ga pod polnimi obrati in pod polno obremenitvijo ženejo cca. pol ure.

In tisti, ki ima namen zružit, bo zružil.

Poleg tega so komponente veliko boljše, kot so bile pred 20 leti, ko je bilo utekanje motorja obvezno in od proizvajalca predpisano.

Če pa ti v navodilih za uporabo ne piše, koliko km moraš prevoziti, da ga lahko teraš polno paro, ti tega ni treba početi.

Sicer pa, ker profiči rabijo lep čas, da se navadijo na nov moped, ni hudič, da tega ne bi rabili tudi amaterčki, kakršni s(m)o prisotni na tem forumu.

In zato v fazi navajanja na moped le-tega ne tiščiš poln gas in mu daš čas, da se uteče. Tako, za vsak primer.

Kar pa se tiče trošenja olja, pa je za nekatere motorje normalno, da ga pijejo,za druge pa spet, da ga ne.

In s tem, da se boš nekaj km vozil počasi, ne boš rešil nič.

pa LP

Objavljeno

Poleg tega so komponente veliko boljše, kot so bile pred 20 leti, ko je bilo utekanje motorja obvezno in od proizvajalca predpisano.

pa LP

To je vsekakor res da so komponente dosti boljše ampak nekaj si pa pozabil, pred dvajsetimi leti tiste tanajbolj hude tekmovalne specialke niso niti približno dosegale take moči in obratov kot jih danes dosegajo serijski šestotaki, tak da se to vseskupaj odvija nekako premo sorazmerno.(boljši materiali in tudi veliikooo večje obremenitve le teh)

Še le nekaj let nazaj so serijski 900 kubični cestaki imeli toliko konjev kot npr današnje r6, 636, 600rr...sportive.

Objavljeno

hja pol je pa ko moja yamahca fzs 1000, tut popije ajd 2 deci na 3000 km..

pri števcu sem pa pred tabo :yes: :yes: ni veliko ampak nekaj je

Ne vem če je glih tko... 2 deci je 4x več kot 1/2 deci.

To je že skoraj 1/2 litra na 6000km - servisni interval.

Objavljeno

Ne vem če je glih tko... 2 deci je 4x več kot 1/2 deci.

To je že skoraj 1/2 litra na 6000km - servisni interval.

Kdor NELAŽE sam sebi :lol1: in mu res pokuri na 6K kil. samo 1/2 l lahko vsak samo PLOSKA. :hmm:

Objavljeno

Kdor NELAŽE sam sebi :lol1: in mu res pokuri na 6K kil. samo 1/2 l lahko vsak samo PLOSKA. :hmm:

Kaj to praviš naslošno ali zgolj za yamahe ??

lp

Objavljeno (popravljeno)

Kdor NELAŽE sam sebi :lol1: in mu res pokuri na 6K kil. samo 1/2 l lahko vsak samo PLOSKA. :hmm:

Za ostale motorje ne bi govoru ampak fotr vem da od enga servisnga intervala do druzga ni nikol niti kapljice olja dolil in ga ni nikol manjkal...to je pa 6000km...(Honda CBF 600)... Men bo pa zdj k bom mel dirkaln bat v motorju se vec olja zru...(saj majstr je reku d nej bi ga)...sam js itak na 2500 ole menam...

Popravljeno . Popravil Fabo
Objavljeno

Kaj to praviš naslošno ali zgolj za yamahe ??

lp

To je nasplošno za motorje in avte.Namreč olje kontroliraj ,ko je motor še hladen, ali ko je vroč samo nivo kontroliraj vedno pri enaki(isti) temperaturi motorja,po možnosti na istem mestu,tako da stoji vodoravno in drži ga povsem navpično tako da skoraj sam stoji.Nivo naj bi bil vedno,če kontroliraš porabo točno na maximumu.Namreč vsak tisti,ki pravi ,da skoraj nič nerabi laže sam sebi,kajti ko prevozi ca 3K-4K kil. dolije 3-4 dl.(do max.)in ko ima prevoženega 6K kil. ga zamenja ampak takrat je olje na min. sepravi porabil je 3 dl +od max. do min. ca 1/2l in to je poraba 0,8l Kar je po vsem normalno in nikogar naj nebo sram to priznati. :OK:

Objavljeno

Drži kot pribito :grim , edino kar je mogoče res, da prihaja do določenih odstopnaj pri porabi olja zaradi same strukture olja(full in semi synthetic) največ pa seveda od stila vožnje.

Vsak ki za sveto trdi da mu npr cestak ne porabi niti kaplje olja, pa naj bo še toliko pošten da sam pri sebi prizna kolk km pa nardi z zadnjo gumo ss zasnove( ala d208rr, pa m1, m3 pilotka, diablo corsa....), če motor res pritiskaš čez ovinke kaj več kot 3k do max 3,5k km ne moreš iztisnit iz zadnje gume(preverjeno), sploh na literci ne in takrat pa je treba tud nekaj olja dolit na 6kkm, sploh pa se mi to ne zdi nič posebneha navsezadnje liter polsintetike stane manj ko en kesl bencina, če pa že teraš tak drag hobi je pa to res še najmanjši strošek na katerega se ni vredno ozirat.

Objavljeno

Drži kot pribito :grim , edino kar je mogoče res, da prihaja do določenih odstopnaj pri porabi olja zaradi same strukture olja(full in semi synthetic) največ pa seveda od stila vožnje.

Vsak ki za sveto trdi da mu npr cestak ne porabi niti kaplje olja, pa naj bo še toliko pošten da sam pri sebi prizna kolk km pa nardi z zadnjo gumo ss zasnove( ala d208rr, pa m1, m3 pilotka, diablo corsa....), če motor res pritiskaš čez ovinke kaj več kot 3k do max 3,5k km ne moreš iztisnit iz zadnje gume(preverjeno), sploh na literci ne in takrat pa je treba tud nekaj olja dolit na 6kkm, sploh pa se mi to ne zdi nič posebneha navsezadnje liter polsintetike stane manj ko en kesl bencina, če pa že teraš tak drag hobi je pa to res še najmanjši strošek na katerega se ni vredno ozirat.

ok, če bi rekel 1500 ali 2000 km, bi ti še verjel ... zdaj pa vidim, da res zgolj nakladaš :blink:

Objavljeno

ok, če bi rekel 1500 ali 2000 km, bi ti še verjel ... zdaj pa vidim, da res zgolj nakladaš :blink:

SiR--si veliki r

Objavljeno

To je nasplošno za motorje in avte.Namreč olje kontroliraj ,ko je motor še hladen, ali ko je vroč samo nivo kontroliraj vedno pri enaki(isti) temperaturi motorja,po možnosti na istem mestu,tako da stoji vodoravno in drži ga povsem navpično tako da skoraj sam stoji.Nivo naj bi bil vedno,če kontroliraš porabo točno na maximumu.Namreč vsak tisti,ki pravi ,da skoraj nič nerabi laže sam sebi,kajti ko prevozi ca 3K-4K kil. dolije 3-4 dl.(do max.)in ko ima prevoženega 6K kil. ga zamenja ampak takrat je olje na min. sepravi porabil je 3 dl +od max. do min. ca 1/2l in to je poraba 0,8l Kar je po vsem normalno in nikogar naj nebo sram to priznati. :OK:

Ljudje se dostikrat tudi slabo izrazijo(mo), ni treba vleč ravno za vsako besedo. Kako se že reče, kdor je brez greha naj vrže prvi kamen.

Zame tudi velja, da če ni treba dolivat olja med servisi ga ne porabi praktično nič.

V mojega gre slabih 7dcl v 10kkm pa me niti najmanj ne boli glava.

lp

Objavljeno

ok, če bi rekel 1500 ali 2000 km, bi ti še verjel ... zdaj pa vidim, da res zgolj nakladaš :blink:

Sir no tukaj ne mislim tistih kurjenj po motozborih, morda ti sodiš v tisti rang motoristov to veš le ti , sam pač tega ne počnem pa tud večina tišačev iz mcm ima podobne izkušnje glede obrabe gum, tako da bodi raje tiho ali pa se drugič raje opogumi in nas povabi na kakšen đir ali pa se nam pridruži in pokaži da bomo Mariborčani vidli kako se pa to v Lenartu dela. :OK:

Btw: Kawa rcaing team so iz tega ''rajona'' izvzeti ker so res fejst dečki so tudi naši člani in res prekaljeni mački. :OK: :OK:

Pa lep pozdrav :friend1: :friend1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!