bikez Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 Zanima me ali spada pod garancijo tudi to, da zahtevaš popravilo motorja oz. mašine v kolikor ti nenormalno pije olje?
Provokator Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 Tale izraz "nenormalno" je precej širok. Pri mopedih mislim, da so mi vsi nekaj olja popili, pri avtomobilih pa mi Nissan Primera ni popil praktično nič olja, tako da bi bilo nenormalo, če bi mi na 10.000 km popil pol litra. Pri Alfi pa so mi ob nakupu povedali, da je normalno, če popije okoli pol litra na 5.000 km. Pa tudi kolega, ki vozi BMW (avto) pravi, da mu pije olje in da je to normalno.
vulcan Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 Zanima me ali spada pod garancijo tudi to, da zahtevaš popravilo motorja oz. mašine v kolikor ti nenormalno pije olje? Prvo si preberi kaj ti piše o porabi olja v servisni knjigi oz. v navodilih. Če piše, da lahko porabi npr. 1l olja na 5000 km se ne boš mogel glih veliko pritoževati. Drugače pa probat ni greh.
Guest Brumer Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 Zanima me ali spada pod garancijo tudi to, da zahtevaš popravilo motorja oz. mašine v kolikor ti nenormalno pije olje? Nesedat "prepalamudit",če rabi na 5K kil. več kot 0,8-1l je poraba PREVELIKA meni porabi na 10K kil.točno 0,8-1l in to je nekje solidna normalna poraba olja saj malo mora rabit vsaka mašina namreč cilindri se morajo mazat in to ole zgori OK.Vedi pa eno,če motor hladen vrtiš v previsoke obrate ali na mestu neobremenjenega gasiraš ali kot nekateri pališ gumo in motor pregrevaš,vrtiš z visokimi obrati kar pri močni mašini sploh ni potrebno saj gumo kuriš lahko tudi z manjšimi obrati to vrtenje v visoke obrate- povzroča posledično porabo olja.Verjetno ti to pod garancijo nebojo hoteli popravljat,kajti to zahteva novo mašino.Namreč vse ostalo kot je;menjanje,teflonov.vodil ventilov,batov,obročkov,dihtung itd. itd. vsega ti itak nebodo naredili in vztrajaj na tem,da se zamenja mašina sicer je najbolje vrni jim motor doplačaj in vzemi novega.Moje skromno mnenje ti pa naredi kot misliš,da je prav. :worship:
moto rider Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 bikez, premalo si opisal problem. Kakšen motor, koliko kilometrov, iz kakšnih rok, itd, itd... Samo za orientacijo; Pri BMW motorjih (matacikl) je dopustna poraba olja celo 1 liter na 1.000 kilometrov. Vsaka znamka in model, pa so poglavje zase. Jaz sem imel npr. stara jajca in en kup kilometrov, poraba pa je bila NIČ! Zato je najbolje, da se obrneš na pooblaščenega serviserja, ki ti bo povedal kako in kaj! Pa mal' boš mogu tečen bit!!! Samo ne reci, da sem ti jst to reku'! :nono: :nono: :P
motofrik Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Ko smo že pri BMW, 10 let star R65LS mi je kuril od ene do druge menjave (7500km) 1-2 dl olja. Enako star K100RT pa 6 deci na isto kilometražo. Oba pa nekje enake kilometre na števcu.
bikez Objavljeno Oktober 1, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 (popravljeno) Ja zadeva je taka. Motor je rabljen letošnji model in nima veliko km. Vem pa, da je motor bil tiščan od začetka oz. utek motorja ni bil narejen. Vozil ga je press. Približno vem kaj naredi s takim motorjem, vsaj na APN6, ko mi je cilinder v cca. 1 mesecu pobral za 0,5 mm okoli roba. Je pa zato motor toliko cenejši. Sicer ne vem ali bi se to zgodilo tudi pri tem motorju ampak sklepam, da bi lahko začel žlampat olje in ne vem kako je potem z garancijo oz. kaj vse spada v njo. Sicer pa tudi ne vem, kako kaj drugi delajo utek in potem kupiš tak motor pa si na istem. Torej bistveno vprašnje je kupiti ali ne :hmm: Popravljeno Oktober 1, 2007. Popravil bikez
triler Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 To da so ga palil od zacetka ni nujno slaba rec... Eni pravjo da se tko masina celo najbols utece. Nekaj o tem je bilo celo tukaj napisanega. http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...amp;hl=utekanje http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Presodi sam ;)
biker77 Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 To da so ga palil od zacetka ni nujno slaba rec... Eni pravjo da se tko masina celo najbols utece. Nekaj o tem je bilo celo tukaj napisanega. http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...amp;hl=utekanjehttp://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Presodi sam ;) prvič slišim da bi lahko novo mašino do konca žgal..jest vsekakor tega ne bi počel..srce boli..
triler Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 prvič slišim da bi lahko novo mašino do konca žgal..jest vsekakor tega ne bi počel..srce boli.. Se strinjam da boli srce. Sam to zato ker ti vsak ze skoz tupi da pac moras tko in tko vozt novo masino. Mogoce pa ni cist res. Aja tuki je cela zbirka clankov od tega tipa: http://mototuneusa.com/thanx.htm Ne zagovarjam nicesar tle drugac. Dalec od tega da bi karkol probal. Beri in presodi pravjo :P
danci1973 Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 prvič slišim da bi lahko novo mašino do konca žgal..jest vsekakor tega ne bi počel..srce boli.. Smo sprobali in zaenkrat kaže, da dela - naš na 'MototuneUSA' način utečen Hyosung je eden redkih, ki kar dela in dela brez težav - in to vedno na polno... ;) Je pa res, da je ta metoda verjetno mišljena predvsem za mašine, ki so pravkar bile sestavljene (recimo novi bati, obročki, ... ) - ne pa toliko za mašine, ki so pravkar prišle iz tovarne, kjer so itak že bile utečene (in to verjetno prav na ta način)... D.
moto rider Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 (popravljeno) prvič slišim da bi lahko novo mašino do konca žgal..jest vsekakor tega ne bi počel..srce boli.. Vsaka stvar, pa naj bo to motor, stroj, kosilnica, človek ali pa žival, se mora ogreti za normalno uporabo. Vsaka stvar pa funkcionira! Će greš neogret na maraton boš tekel. Vprašanje pa, kako dolgo? Z agregati je enako! Primer; Dobro ga poznam... in vedno ga tišči, že iz tgovine ven (na dirkah - Suzuki "jurja"!) in nikoli nič ne crkne! Je pa res, da je potrebno dolivati olje. Iz lastnih izkušenj vem, da motor, ki je tiščan, mora piti olje (več ali manj). Pri normalni vožnji nekaj manj. Ali pa nič?! Zadeva je silno relativna. LP Popravljeno Oktober 1, 2007. Popravil moto rider
triler Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Vsaka stvar, pa naj bo to motor, stroj, kosilnica, človek ali pa žival, se mora ogreti za normalno uporabo. Vsaka stvar pa funkcionira! Će greš neogret na maraton boš tekel. Vprašanje pa, kako dolgo? Z agregati je enako!Primer; Dobro ga poznam... in vedno ga tišči, že iz tgovine ven (na dirkah - Suzuki "jurja"!) in nikoli nič ne crkne! Je pa res, da je potrebno dolivati olje. Iz lastnih izkušenj vem, da motor, ki je tiščan, mora piti olje (več ali manj). Pri normalni vožnji nekaj manj. Ali pa nič?! Zadeva je silno relativna. LP To da ga ogrejes preden ta tiscis je itak jasna stvar... Drugac na uni strani je opisan postopek utekanja. Ni sam fora da palis do konca.. drugac smo pa ze mal :topic: . Predlagam da se preselmo v temo za utekanje;)
Provokator Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Obstajata pa dve metodi, kako vidiš, če ti motor preveč olja spije: 1) Iz izpuha se kadi modri dim, 2) ponoči, lahko pa tudi v temi, recimo v dobro zaprti garaži, poskusiš pokati. Če je plamen moder, potem je to bencin, če je rdečkast, pa je zraven tudi olje....... pa lp p.s tadruge metode v garaži ne poskušaj brez dihalnega aparata
Guest Brumer Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Obstajata pa dve metodi, kako vidiš, če ti motor preveč olja spije: 1) Iz izpuha se kadi modri dim, 2) ponoči, lahko pa tudi v temi, recimo v dobro zaprti garaži, poskusiš pokati. Če je plamen moder, potem je to bencin, če je rdečkast, pa je zraven tudi olje....... pa lp p.s tadruge metode v garaži ne poskušaj brez dihalnega aparata "Tretja" metoda najboljša,najsigurnejša,brez pokanja in naganjanje je,ko voziš v daljšo dolino in zaviraš z mašino šaltaš parkrat v nižjo prestavo in ko na koncu doline dodaš gas NESME podkakiti,če podkadi imaš porabo olja:To še najbolje vidi,če nekdo pelje za teboj dim pa je plave barve. :eek:
Provokator Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 brumer, tvoja metoda je popolnoma nespektakularna...... :rolleyes:
Guest Brumer Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 brumer, tvoja metoda je popolnoma nespektakularna...... :rolleyes: Je pa najbolj merodajna,natančnejša dijagnoza je samo meritev nivoja po določenih kilometrih.Če je za tebe SPEKTAKULARNO motor na mestu NAŽIGAT,pokat,gledat barvo dima itd. potem nimam steboj kaj diskutirat OK. :worship:
Provokator Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 (popravljeno) ........... če prideš nervozen in slabe volje za računalnik, potem ti ni treba z nikomer diskutirati. še namanj pa z mano :headbang: Popravljeno Oktober 4, 2007. Popravil Provokator
moto rider Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 100%? Vse kar ne crkne! :naughty:
Guest Brumer Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 ........... če prideš nervozen in slabe volje za računalnik, potem ti ni treba z nikomer diskutirati. še namanj pa z mano :headbang: Mene neboš sprovociral,delo imam tako vtečeno,da nepomnim kdaj sem bil nazadnje nervozen,kot ti trdiš.Sicer pa že tvoje ime vse pove !!! :BUA:
Provokator Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Mene neboš sprovociral,delo imam tako vtečeno,da nepomnim kdaj sem bil nazadnje nervozen,kot ti trdiš.Sicer pa že tvoje ime vse pove !!! :BUA: nomen est omen, so rekli stari indijanci, ali ....... ....kdo že???
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se