Skoči na vsebino

Kaj spada pod garancijo?


Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me ali spada pod garancijo tudi to, da zahtevaš popravilo motorja oz. mašine v kolikor ti nenormalno pije olje?

Objavljeno

Tale izraz "nenormalno" je precej širok.

Pri mopedih mislim, da so mi vsi nekaj olja popili, pri avtomobilih pa mi Nissan Primera ni popil praktično nič olja, tako da bi bilo nenormalo, če bi mi na 10.000 km popil pol litra. Pri Alfi pa so mi ob nakupu povedali, da je normalno, če popije okoli pol litra na 5.000 km. Pa tudi kolega, ki vozi BMW (avto) pravi, da mu pije olje in da je to normalno.

Objavljeno
Zanima me ali spada pod garancijo tudi to, da zahtevaš popravilo motorja oz. mašine v kolikor ti nenormalno pije olje?

Prvo si preberi kaj ti piše o porabi olja v servisni knjigi oz. v navodilih. Če piše, da lahko porabi npr. 1l olja na 5000 km se ne boš mogel glih veliko pritoževati.

Drugače pa probat ni greh.

Objavljeno
Zanima me ali spada pod garancijo tudi to, da zahtevaš popravilo motorja oz. mašine v kolikor ti nenormalno pije olje?

Nesedat "prepalamudit",če rabi na 5K kil. več kot 0,8-1l je poraba PREVELIKA meni porabi na 10K kil.točno 0,8-1l in to je nekje solidna normalna poraba olja saj malo mora rabit vsaka mašina namreč cilindri se morajo mazat in to ole zgori OK.Vedi pa eno,če motor hladen vrtiš v previsoke obrate ali na mestu neobremenjenega gasiraš ali kot nekateri pališ gumo in motor pregrevaš,vrtiš z visokimi obrati kar pri močni mašini sploh ni potrebno saj gumo kuriš lahko tudi z manjšimi obrati to vrtenje v visoke obrate- povzroča posledično porabo olja.Verjetno ti to pod garancijo nebojo hoteli popravljat,kajti to zahteva novo mašino.Namreč vse ostalo kot je;menjanje,teflonov.vodil ventilov,batov,obročkov,dihtung itd. itd. vsega ti itak nebodo naredili in vztrajaj na tem,da se zamenja mašina sicer je najbolje vrni jim motor doplačaj in vzemi novega.Moje skromno mnenje ti pa naredi kot misliš,da je prav. :worship:

Objavljeno

bikez, premalo si opisal problem. Kakšen motor, koliko kilometrov, iz kakšnih rok, itd, itd...

Samo za orientacijo; Pri BMW motorjih (matacikl) je dopustna poraba olja celo 1 liter na 1.000 kilometrov. Vsaka znamka in model, pa so poglavje zase. Jaz sem imel npr. stara jajca in en kup kilometrov, poraba pa je bila NIČ! Zato je najbolje, da se obrneš na pooblaščenega serviserja, ki ti bo povedal kako in kaj! Pa mal' boš mogu tečen bit!!!

Samo ne reci, da sem ti jst to reku'! :nono: :nono: :P

Objavljeno

Ko smo že pri BMW, 10 let star R65LS mi je kuril od ene do druge menjave (7500km) 1-2 dl olja. Enako star K100RT pa 6 deci na isto kilometražo. Oba pa nekje enake kilometre na števcu.

Objavljeno (popravljeno)

Ja zadeva je taka. Motor je rabljen letošnji model in nima veliko km. Vem pa, da je motor bil tiščan od začetka oz. utek motorja ni bil narejen. Vozil ga je press. Približno vem kaj naredi s takim motorjem, vsaj na APN6, ko mi je cilinder v cca. 1 mesecu pobral za 0,5 mm okoli roba. Je pa zato motor toliko cenejši. Sicer ne vem ali bi se to zgodilo tudi pri tem motorju ampak sklepam, da bi lahko začel žlampat olje in ne vem kako je potem z garancijo oz. kaj vse spada v njo. Sicer pa tudi ne vem, kako kaj drugi delajo utek in potem kupiš tak motor pa si na istem. Torej bistveno vprašnje je kupiti ali ne :hmm:

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno
prvič slišim da bi lahko novo mašino do konca žgal..jest vsekakor tega ne bi počel..srce boli..

Se strinjam da boli srce. Sam to zato ker ti vsak ze skoz tupi da pac moras tko in tko vozt novo masino. Mogoce pa ni cist res.

Aja tuki je cela zbirka clankov od tega tipa: http://mototuneusa.com/thanx.htm

Ne zagovarjam nicesar tle drugac. Dalec od tega da bi karkol probal. Beri in presodi pravjo :P

Objavljeno
prvič slišim da bi lahko novo mašino do konca žgal..jest vsekakor tega ne bi počel..srce boli..

Smo sprobali in zaenkrat kaže, da dela - naš na 'MototuneUSA' način utečen Hyosung je eden redkih, ki kar dela in dela brez težav - in to vedno na polno... ;)

Je pa res, da je ta metoda verjetno mišljena predvsem za mašine, ki so pravkar bile sestavljene (recimo novi bati, obročki, ... ) - ne pa toliko za mašine, ki so pravkar prišle iz tovarne, kjer so itak že bile utečene (in to verjetno prav na ta način)...

D.

Objavljeno (popravljeno)
prvič slišim da bi lahko novo mašino do konca žgal..jest vsekakor tega ne bi počel..srce boli..

Vsaka stvar, pa naj bo to motor, stroj, kosilnica, človek ali pa žival, se mora ogreti za normalno uporabo. Vsaka stvar pa funkcionira! Će greš neogret na maraton boš tekel. Vprašanje pa, kako dolgo? Z agregati je enako!

Primer;

Dobro ga poznam... in vedno ga tišči, že iz tgovine ven (na dirkah - Suzuki "jurja"!) in nikoli nič ne crkne! Je pa res, da je potrebno dolivati olje.

Iz lastnih izkušenj vem, da motor, ki je tiščan, mora piti olje (več ali manj). Pri normalni vožnji nekaj manj. Ali pa nič?!

Zadeva je silno relativna.

LP

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno
Vsaka stvar, pa naj bo to motor, stroj, kosilnica, človek ali pa žival, se mora ogreti za normalno uporabo. Vsaka stvar pa funkcionira! Će greš neogret na maraton boš tekel. Vprašanje pa, kako dolgo? Z agregati je enako!

Primer;

Dobro ga poznam... in vedno ga tišči, že iz tgovine ven (na dirkah - Suzuki "jurja"!) in nikoli nič ne crkne! Je pa res, da je potrebno dolivati olje.

Iz lastnih izkušenj vem, da motor, ki je tiščan, mora piti olje (več ali manj). Pri normalni vožnji nekaj manj. Ali pa nič?!

Zadeva je silno relativna.

LP

To da ga ogrejes preden ta tiscis je itak jasna stvar... Drugac na uni strani je opisan postopek utekanja. Ni sam fora da palis do konca..

drugac smo pa ze mal :topic: .

Predlagam da se preselmo v temo za utekanje;)

Objavljeno

Obstajata pa dve metodi, kako vidiš, če ti motor preveč olja spije:

1) Iz izpuha se kadi modri dim,

2) ponoči, lahko pa tudi v temi, recimo v dobro zaprti garaži, poskusiš pokati. Če je plamen moder, potem je to bencin, če je rdečkast, pa je zraven tudi olje.......

pa lp

p.s

tadruge metode v garaži ne poskušaj brez dihalnega aparata

Objavljeno
Obstajata pa dve metodi, kako vidiš, če ti motor preveč olja spije:

1) Iz izpuha se kadi modri dim,

2) ponoči, lahko pa tudi v temi, recimo v dobro zaprti garaži, poskusiš pokati. Če je plamen moder, potem je to bencin, če je rdečkast, pa je zraven tudi olje.......

pa lp

p.s

tadruge metode v garaži ne poskušaj brez dihalnega aparata

"Tretja" metoda najboljša,najsigurnejša,brez pokanja in naganjanje je,ko voziš v daljšo dolino in zaviraš z mašino šaltaš parkrat v nižjo prestavo in ko na koncu doline dodaš gas NESME podkakiti,če podkadi imaš porabo olja:To še najbolje vidi,če nekdo pelje za teboj dim pa je plave barve. :eek:

Objavljeno

brumer, tvoja metoda je popolnoma nespektakularna......

:rolleyes:

Objavljeno
brumer, tvoja metoda je popolnoma nespektakularna......

:rolleyes:

Je pa najbolj merodajna,natančnejša dijagnoza je samo meritev nivoja po določenih kilometrih.Če je za tebe SPEKTAKULARNO motor na mestu NAŽIGAT,pokat,gledat barvo dima itd. potem nimam steboj kaj diskutirat OK. :worship:

Objavljeno (popravljeno)

........... če prideš nervozen in slabe volje za računalnik, potem ti ni treba z nikomer diskutirati. še namanj pa z mano

:headbang:

Popravljeno . Popravil Provokator
Objavljeno
........... če prideš nervozen in slabe volje za računalnik, potem ti ni treba z nikomer diskutirati. še namanj pa z mano

:headbang:

Mene neboš sprovociral,delo imam tako vtečeno,da nepomnim kdaj sem bil nazadnje nervozen,kot ti trdiš.Sicer pa že tvoje ime vse pove !!! :BUA:

Objavljeno
Mene neboš sprovociral,delo imam tako vtečeno,da nepomnim kdaj sem bil nazadnje nervozen,kot ti trdiš.Sicer pa že tvoje ime vse pove !!! :BUA:

nomen est omen, so rekli stari indijanci, ali .......

....kdo že???

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!