Skoči na vsebino

Nova Motolegenda


soncek12

Priporočene objave

Spoštovani Motosvet-forumovci.

Naj vam opišem svoje izkušnje z omenjenim servisom in njihovim velecenjenim osebjem.

Že spomladi je moj scoot Spedfight po domače povedano zaribal! In to pri 1500 km prevoženih (kej čudno)

Glede na to da naš lokalni pooblaščen serviser za peugeot Smole Jože ni bil sposoben odkrit napake

sem scooter odpeljal v Lj na uradni servis ti- Nova moto legenda

Mehanika sem opozoril glede prevoženih kilometrov (motor malodane nov) Pri diagnozi pa mi je kljub mojemu nasprotovanju zardil,

da je motor zaribal zaradi tega češ,da ni bilo olja (uporabljam samo scooter expert -motul).

Kakorkoli že motor je bil popravljen za popravilo sem odštel 63.000 pokojnih tolarnikov in čao.

Povem naj še da razen tega,da so z mojo lastnino ravnali skrajno neodgovorno in malomarno na ta račun pa dobil nekaj brezplačnih prask po laku!

Vendar zadeva se nadaljuje in motor crkne se enkrat-po 200 km prevoženih. Seveda sem mislil da se bomo pogovarjali o kaki garanciji :rolleyes: ???

Seveda od tega nič :eek: ! Na mojo "tristo ventilčkov kako da ne :huh: ?? Mi je mehanik pojasnil, da je scoot zaribal zaradi prelahkih valjčkov :eek: :eek: :eek: ???!!! Čaki te mal razen auspuha leovince RR in 4gramskih valjčov nikakršnih predelav WTF??- ja zakaj pa zaradi valjčkov ??

Mehanik je pač rekel,da speedfight ne sme imet 9000 obratov ker zato zariba ! :xx: Kolk vas je tuki gor,ki mi rečete da to drži :? :?

Seveda tudi sveža praska na spodnjem levem boku ni manjkala da je mera polna !! Za omenjeno plačal 117 € in scoota odpeljal domov O:-)

Mislite da je zgodba tuki končana :? Kje pa CELIH 17 KM NAREDIL pa je ribnu TRETJIČ!!!!

Seveda scoot nazaj na servis zahteval direktorja gospoda Završnika in sem mu potožil glede prask in samega servisiranja mojega scoota.

Odreagiral je po pričakovanjih mal je branu svoje ljudi po drugi strani pa da gratis praske na laku pač se zgodi.

Za popravilo so si vzeli cel mesec časa. Prijazno sem potrpel in na dan ko sem jih sam poklical mi je mehanik pojasnil naslednje...

"Motor je zaribal zaradi okvare elektronske naprave, ki uravnava količino olja doziranega poleg goriva(ok priznam prvič slišim) ampak če on tko prav naj mu bo.

Vendar pojavi se dvoumno vprašanje- zakaj komponente-naprave ni zamenjal že prvič sa vse kaže,da je to primarni vzrok, da je motor zaribal-večkrat !"!

Torej mehaniki niso vestno opravili svojega dele mar ne??

No nadaljujmo- Pač napako priznavajo v garanciji ve ok ampak....

Motor sem želel prevzet prejšni teden v četrtek in na moje silno presenečenje ugotovim da na desnem zgornjrm boku manjka barva velikosti 5x5 cm :eek: :eek: hehe sm direktorja bi prosil....

Ta model me je najprej pustil debele pol ure čakat kot da sem zadni na tem svetu. Ko se je končno prikazal je izjavil naslednje..

Nismo odgovorni za nastalo motor je bil prebarvan nestrokovno z neoriginalno barvo!

Pojasnilo moje- Motor je bil res prebarvan vendar na uradnem servisu Peugeot center Velkavrh Prečna in zato imam račun ! In še lahko pribijem,da profesionalno prelakirano kot se za takega mojstra spodobi ! :OK:

Skrajno me čudi da možak pljuva po svoji znamki in na vse moje besede ostaja gluh?

Seveda motorja nisem prevzel saj takega nisem predal na servis!! :headbang:

Na moje zahteve, da nastalo škodo sanirajo z novo plastiko(menim, da sem do le te upravičen) ostajajo gluhi in ne želijo nikakršnega dialoga

Seveda sem tudi zahteval povračilo potnih stroškov in stroške drugega servisa, ker menim,da je bil nepotreben vendar tudi tukaj ni nikakršnega dogovora !

Odprt sem za vaše predloge kaj mi je storiti naprej. Namreč po nasvetu tržnega inšpektorja naj pokličem izvedenca stroke in peljem postopek po uradni poti vam povem, da za to ni evrov žal.

Za vse plodne ideje vam bom iskreno hvaležn in seveda tudi kritike.

Ne trdim,da so omenjeni skrajno ne resni opisal sem vam le kaj se je meni zgodilo ostalo presodite sami :hmm:

Z Najlepšimi pozdravi

Jože-ak Sonček12

Popravljeno . Popravil soncek12
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj znanec je imel s temi tudi velike probleme, ker mu niso nikakor znali popraviti novega pri njih kupljenega 11.000€ vrednega Buela. Nategovali so ga skoraj eno leto klical je inšpekcijo in nič, potem je dobil odvetnika in šele po njegovi grožnji so motor ( pazi ) prišli iskat na njegov dom, začeli so se lepše obnašati in mu končno potem zamenjali motor za novega. S temi čim manj opravkov boljše je :klicaj:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredil si 2 napaki: 1. Verjetno si kupil rabljen in poškodovan skuter (glede na to da je bil barvan), če so bili menjani valjčki in izpuh to avtomatsko pomeni da se je skuter po domače povedano "teral do konca" in 2. kupil si znamko ki razen za speedfight modele ki so narejeni kolikor toliko kakovostno niso ravno najboljši, vsemu temu pa bi se izognil če bi se odločil za nakup 4 taktnega skuterja ali vsaj skuterja bolj uveljavljenih znamk kot so Gilera, Piaggo,...

Samo glede tega da si imel z njim toliko problemov bi se morali na uvozniku potruditi in ti bolj prijazno pomagati pri navedenih težavah, tu pa ni opravičila z njihove stvari.

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tkole..

Skuter sem kupil nov za sina(birmansko darilo)

V casovni zagati je bil v originalu metalik zelen sin pa je želel črnega.

Od tu torej lakiranje. Ker sem dosti pedanten glede laka posel zaupal mojstrom.

Polakiran 100% kvalitetno

Gonjen do konca- daleč od tega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odnos podn tako kot še pri marsikomu v slo...

zdej, če so rekli, da je šla naprava za pripravo avtomatske mešanice u 3pm potem razumem, da je zaribal. ampak šele po 200km???

moped je potrebno dobro uteči, po navodilih. vsakič, ko menjaš bat, cilinder, ojnico je postopek skoraj enak. naslednja stvar, ki pa jo povečini pozabljajo vsi, ki navijajo mašine: procent olja v bencinu je izračunan na podlagi 'zaprtega' motorja. kadar ga 'odpreš' je potrebno nastaviti avtomatiko, če pa se ne da, je potrebno doliti kakšen štamprle olja v bencin. (dim iz izpuha zaradi malo večjega procenta olja v mešanici ponavadi ne škodi toliko kot, če olja ni)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odnos podn tako kot še pri marsikomu v slo...

zdej, če so rekli, da je šla naprava za pripravo avtomatske mešanice u 3pm potem razumem, da je zaribal. ampak šele po 200km???

moped je potrebno dobro uteči, po navodilih. vsakič, ko menjaš bat, cilinder, ojnico je postopek skoraj enak. naslednja stvar, ki pa jo povečini pozabljajo vsi, ki navijajo mašine: procent olja v bencinu je izračunan na podlagi 'zaprtega' motorja. kadar ga 'odpreš' je potrebno nastaviti avtomatiko, če pa se ne da, je potrebno doliti kakšen štamprle olja v bencin. (dim iz izpuha zaradi malo večjega procenta olja v mešanici ponavadi ne škodi toliko kot, če olja ni)

Ja prvič po cca 200 km drugič po cca 50km tretjič pa po 17

Utekanje motorja je bilo izvedeno že na servisu saj so se študentje na malico z njim vozili kar mi ni blo nič všeč.

Aha to je pri njih rutina !

Vse ostalo po navodilih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja prvič po cca 200 km drugič po cca 50km tretjič pa po 17

Utekanje motorja je bilo izvedeno že na servisu saj so se študentje na malico z njim vozili kar mi ni blo nič všeč.

Aha to je pri njih rutina !

Ti se hecaš :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tkole..

Skuter sem kupil nov za sina(birmansko darilo)

V casovni zagati je bil v originalu metalik zelen sin pa je želel črnega.

Od tu torej lakiranje. Ker sem dosti pedanten glede laka posel zaupal mojstrom.

Polakiran 100% kvalitetno

Gonjen do konca- daleč od tega

Kutinko pokljiči in potoži... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mehankarji nimajo pojma, pa še obnašajo se za znort :headbang:

Ko je motor prvič zaribov, bi ga morali popravit tipi topi in vse naslednje stroške njihove nesposobnosti bi moralo podjetje kriti samo. Motor ne zariba kar tako, mal bi morali diagnostično pogledati vse skupaj, ne pa samo odstranjevati posledic saj je bil vzrok oz napaka ne v cilindru in batu ampak oljni pumpici, ki ni dovajala dovolj olja. Ker so odstranili samo posledice in ne vzroka se je zadeva ponovila in to je krivda servisa ker ni pravilno in korektno popravli mopeda.

Če je motor v garanciji so ti dolžni povrniti stroške ter stroške prevoza. Sam to se v praksi ponavadi ne izvaja oz se vsi serviserji tega izogibajo kot hudič križa.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mehankarji nimajo pojma, pa še obnašajo se za znort :headbang:

Ko je motor prvič zaribov, bi ga morali popravit tipi topi in vse naslednje stroške njihove nesposobnosti bi moralo podjetje kriti samo. Motor ne zariba kar tako, mal bi morali diagnostično pogledati vse skupaj, ne pa samo odstranjevati posledic saj je bil vzrok oz napaka ne v cilindru in batu ampak oljni pumpici, ki ni dovajala dovolj olja. Ker so odstranili samo posledice in ne vzroka se je zadeva ponovila in to je krivda servisa ker ni pravilno in korektno popravli mopeda.

Če je motor v garanciji so ti dolžni povrniti stroške ter stroške prevoza. Sam to se v praksi ponavadi ne izvaja oz se vsi serviserji tega izogibajo kot hudič križa.

In za vse te stroške si najdi odvetnika in jih iztoži...vedi pa, da se bo sigurno vleklo, premisli prej ali se ti za teh par ojrov splača zajebavat s tem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ojla usem !!

kot smo podebatrirali sem mislil da smo v jeseni rekli bobu bob ! Pa žal ni tako. To, da je velecenjeni direktor nazadnje le priznal da so skuter popraskali na servisu in se je izprsil ter odobril barvanje enega samega kosa.Ma ajd ok saj neki. Zamenal tud oljno pumpo in el. napravico ki uravnava doziranjre olja hja tud ok.

SAM ZGODBA GRE DALJE NAMREČ JE SCOOT RIBNU TEDN NAZAJ ŠE ENKAT !!!

Pa čakte mal kdo je tukaj sedaj neumen ???

Poanta: Njihou mehank je rekel da so težave na mazanju oz mix bencina in olja. Pha bejž no scot mora 4x ribnt da on to pogrunta ? ITAQ DA NIMA POJMA KAJ DOGAJA :headbang:

Ma jim ....pip... vse po spisku !!!! :evilgrin: :evilgrin:

Scoota sm zapelu Baboriču k ga bo upedinau in zrihtau k se šika. Une kretene iz Motolegende pa na sodišče i basta!! Pouhn k... jih mam debilov!! :headbang:

ALTRNATIVA

Naredit je treba pa naslednje: Glede na to da se ista napaka pojavlja že 4x je potrebno zamenjati kompletno električno napeljavo saj žal nikjer ne obstaja testerja, na katerem bi lahko preverili delovanje naprav. Če se va m to zgodi izven garancijskega roka pa enostavno rešite zadevo tako- mešanico goriva in olja delate sami in jo točite v tank pa čao prbl rešen in adijo!! :whistle: :yea1: :yea1:

Pozdravlja vas besni JOŽA !!!

Popravljeno . Popravil soncek12
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je večina zaposlenih v novimotolegendi zelo antipatičana in če se le da zavijem po robo drugam

P.S

besni Joža ne pusti se jim :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Prijaviti inšpekciji

2. Vložiti tožbo o totalnem nategu.

3. Direktorju ene dve okol kepe pa še mehaniku eno po nesposobni pički zraven ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se pustit, naj ti povrnejo vse stroške, ki si jih imel zaradi njihove malomarnosti ali pa pojdi na sodišče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no ko se skuter vrti 8k+ rpm je priporočlivo vsaj en pokrovček olja dat v taknk bencina jas sem to prakticiro tudi če crkne avtomatsko doziranje ne ribne.Pa še ena zanimivost če daš high end na skutera ga ni treba ulavfavat 30 min je vžgan da se zagreje na delovno temparaturo in se izklopi,pol pa lahko gas do konca samo more bit motor res dobro ogret, ker če ni bo v roku 30 min brez kompresije.To sem iskusil enih 2 krat ko se mi je mudilo v službo drugi dan je komaj vžgal :rolleyes: Drugače pa se mi še zdaj kolca po mojem nrgju,pa yamaha r1 je bol poceni za zdrževanje skuter je pil 15l+na 100km pa še olje pa vsakih 1200km novi batni na 3000 pa bat pa še kaki lageri,mašino vrjetno še zdaj rastavim pa sestavim sredi noči :worship:

Popravljeno . Popravil JO_18
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Tole sem našel na "sosednjem" forumu:

"Motolegenda-zastopnik za HD in Ducati v Ljubljani-fužine, v stavbi avtoservis modri lev gre zugrund, odprto imajo še dva dni. Imajo totalno razprodajo: UVEX 60 % ; HD 50 % - res pa je da je že precej izropan."

:?:?:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem našel na "sosednjem" forumu:

"Motolegenda-zastopnik za HD in Ducati v Ljubljani-fužine, v stavbi avtoservis modri lev gre zugrund, odprto imajo še dva dni. Imajo totalno razprodajo: UVEX 60 % ; HD 50 % - res pa je da je že precej izropan."

:?:?:?

Pa tudi Ducati roba je -50% Pa neki Dragins kavbojk je še -50%,pa neki robe za kolesart se tud najde -50% tko da splača se pogledat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa tudi Ducati roba je -50% Pa neki Dragins kavbojk je še -50%,pa neki robe za kolesart se tud najde -50% tko da splača se pogledat.

za enega gt 1000 touring bi pa mogoče še moja vzela kredit , če bi bil -50% ...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!