Skoči na vsebino

R1 ali CBR Fireblade


  

109 članov je glasovalo

  1. 1. CBR 1000 ali R1 ?

    • CBR
      55
    • R1
      54


Priporočene objave

Objavljeno
Sedaj vozim thundercata saj je čist kul sam lete ga že tepejo 96l in pa mal se mi zdi

po dveh letih švoh za vožnjo za dva.

Mislim da bo prevladala R1 ker mi je po obliki zakon.

Sam pravjo da so motorji boljši od honde za yamaha pije bolj olje

pa mi še moja decija ni spila odkar jo mam, seveda vožnja je po pameti.

kaj pravite pa vi glede agregatov.

ni pa mi jasno zakaj za vožnjo v dvoje in po pameti kupuješ R1 ob obilici drugih manj športnih motorjev :) ta motor sodi na dirkališče :grim

Objavljeno
Sedaj vozim thundercata saj je čist kul sam lete ga že tepejo 96l in pa mal se mi zdi

po dveh letih švoh za vožnjo za dva.

Mislim da bo prevladala R1 ker mi je po obliki zakon.

Sam pravjo da so motorji boljši od honde za yamaha pije bolj olje

pa mi še moja decija ni spila odkar jo mam, seveda vožnja je po pameti.

kaj pravite pa vi glede agregatov.

Glede oljčka...vsak ga pije če ga šponaš, če voziš po pameti, ga nekateri popijejo zelo malo, drugi malo več...da pa ga ne bi popil nič, je pa enostano nemogoče.

Ti sam glej, da ga je vedno dovolj, pa ne bo nobenih problemov.

Agregati pa ob primernem vzdrževanju danes vsi zdržijo ogromno..., verjemi, tako da nakoncu res šteje le oblika-všečnost...

Objavljeno
R1 :evilgrin:

Cbr ma bistveno slabši agregat.

Voznik "Hyosung-ga", pa tak mojster, ki ve, brez argumentov seveda, da je Hondin agregat BISTVENO slabši od Yamahinega..... Ha, ha, ha, a morda zato, ker ga ti nimaš???

Objavljeno (popravljeno)
Glede oljčka...vsak ga pije če ga šponaš, če voziš po pameti, ga nekateri popijejo zelo malo, drugi malo več...da pa ga ne bi popil nič, je pa enostano nemogoče.

Ti sam glej, da ga je vedno dovolj, pa ne bo nobenih problemov.

Agregati pa ob primernem vzdrževanju danes vsi zdržijo ogromno..., verjemi, tako da nakoncu res šteje le oblika-všečnost...

Ne govor prekmal, mi ga po 6000 km, ki sem jih letos naredil ni popila niti toliko kot ga je bilo čez MAX, pa jo nisem šparal, tud ima že čez 43000 km. Se pa pozna kako je bil nov ulaufan.

kakor jaz vem je razlika meda Yamaho in Hondo, v tem da je yamaha bolj brutalna, honda pa uglajena.

Popravljeno . Popravil drjack_dj
Objavljeno
Ne govor prekmal, mi ga po 6000 km, ki sem jih letos naredil ni popila niti toliko kot ga je bilo čez MAX, pa jo nisem šparal, tud ima že čez 43000 km. Se pa pozna kako je bil nov ulaufan.

kakor jaz vem je razlika meda Yamaho in Hondo, v tem da je yamaha bolj brutalna, honda pa uglajena.

Popolnoma ne mogoče je, da ti motor ne popije 0 olja, seveda je razlika al ga popije 1dcl al pa 1l na 6000km in tudi Honde, sploh pa novejši letniki ga srkajo, seveda v tem ni nič slabega-to je odvisno v večji meri od konstrukcije agregata!, pa tud od ulavfavanja.

Objavljeno

ne vem

Saj sem rekel, pozna se od ulaufavanja, zasnove. In moj ni športak (V twin) in ima tudi območje vrtljajev nižji. Ja pa tud rosno mlad ni (96).

Uglavnem nisem opazil da bi ga kaj manjkalo, še skoz ga je preveč. (BTW, gledam zmer hladnega)

Objavljeno

Vsekakor cbr ampak ne mislt da jo zagovarjam zato ker jo vozim ampak zato ker je bil to moj prvi motor in ti lahka iz prve roke rečem,da se ga navadiš zelo hitro ker ima odlične vozne lastnosti.

Lahka pa ti tud povem,da sm ga že mel po 3 mesecih vožnje do kolena.

Glede r1-ke je pa tud primerljiv z vožnjo ker jo ma kolega in ti lahka povem,da mi ni nič uhajal pri vožnji rezen pri pospeških ker ni tolk brutalna kot r1,razlikuje se pa tud v tem da cbr dopušča tudi napake.

:OK: :OK: :OK: :OK: CBR :OK: :OK: :OK: :OK:

Objavljeno
Vsekakor cbr ampak ne mislt da jo zagovarjam zato ker jo vozim ampak zato ker je bil to moj prvi motor in ti lahka iz prve roke rečem,da se ga navadiš zelo hitro ker ima odlične vozne lastnosti.

Lahka pa ti tud povem,da sm ga že mel po 3 mesecih vožnje do kolena.

Glede r1-ke je pa tud primerljiv z vožnjo ker jo ma kolega in ti lahka povem,da mi ni nič uhajal pri vožnji rezen pri pospeških ker ni tolk brutalna kot r1,razlikuje se pa tud v tem da cbr dopušča tudi napake.

:OK: :OK: :OK: :OK: CBR :OK: :OK: :OK: :OK:

In kaj je po tvojem tisto, kar pri CBRki omogoča odpuščanje napak?

Samo zanima me, ker večina motoristov ve to povedati, ker pač tako piše v nekih testih, zelo malo kateri pa dejansko pozna razlike, ki doprinesejo k temu-torej, da je nek motor drugačen?

Objavljeno

Sem peljal enkrat eno CBR 600 al nekej tacga, ne vem kater letnik. To je igrača, sem jo bol metal kot transalpo. Brez problema zaviraš tudi ko si precej nagnejn in pravtako obvoziš oviro sredi ovinka.

To je bla ena furca dolga kakih 10 km, nič več, pa je name naredila zelo dober vtis. Ah zdej imam transo in jo bom še lep čas imel, me ne mikajo toliko SS mopedi (kot edini motor), če bi pa me je pa CBR favorit

Objavljeno
In kaj je po tvojem tisto, kar pri CBRki omogoča odpuščanje napak?

Samo zanima me, ker večina motoristov ve to povedati, ker pač tako piše v nekih testih, zelo malo kateri pa dejansko pozna razlike, ki doprinesejo k temu-torej, da je nek motor drugačen?

mislm da je tuki ciklistika pa mirnejša mašina ne tako brutalna

Objavljeno
mislm da je tuki ciklistika pa mirnejša mašina ne tako brutalna

Saj R1 niti slučajno ni tako hudo brutalna, vsaj če jo primerjamo z ZX10R l.04 ne.

Je pa res, da je za to zaslužna predvsem ciklistika, blaženje in odzivnost motorja-razvoj moči prek celega območja vrtljajev, brez izbruhov

Objavljeno
Saj R1 niti slučajno ni tako hudo brutalna, vsaj če jo primerjamo z ZX10R l.04 ne.

primerjal sem r1 : cbr 1000

je pa razika manšak kakor pa r1 : zx10 r

Objavljeno
zato ker je bil to moj prvi motor in sm ga že mel po 3 mesecih vožnje do kolena

Ni čudno da se toliko motoristov pobije ali težko ponesreči....

Objavljeno

Kar pa se izbire tiče pa obstajajo tudi drugi motocikli kot CBR1000 in R1, ki so bistveno bolj primerni za vožnjo v dvoje...

Današnji motocikli so tako razviti, da nas večina ne izkoristi tudi pol potenciala motocikla(ne govorim o polnem gasu)...

Kupi kar ti je všeč pa denarnica dopušča, z let,i ko boš nabral izkušnje, bo izbira veliko lažja in jo boš sprejel sam brez neutemeljenih komentarjev ter pripomb, ki po večini nimajo nobene teže...

Pa še za tiste ki me mislite popljuvat: nisem še podrsal kolena in ga tudi ne mislim...

Objavljeno
Kar pa se izbire tiče pa obstajajo tudi drugi motocikli kot CBR1000 in R1, ki so bistveno bolj primerni za vožnjo v dvoje...

Današnji motocikli so tako razviti, da nas večina ne izkoristi tudi pol potenciala motocikla(ne govorim o polnem gasu)...

Kupi kar ti je všeč pa denarnica dopušča, z let,i ko boš nabral izkušnje, bo izbira veliko lažja in jo boš sprejel sam brez neutemeljenih komentarjev ter pripomb, ki po večini nimajo nobene teže...

Pa še za tiste ki me mislite popljuvat: nisem še podrsal kolena in ga tudi ne mislim...

:worship: točno tak je :worship:

Objavljeno

R1 do letnika 2003 je res kar precej brutalna in dokaj nevarna.letnik 04 in 05 je pa zelo kultivirana tja do 9000 obratov,nekateri"dirkači"celo pravijo,da kar preveč.Nad 10000 obratov pa seveda trže.Glede porabe olja so bile včasih yamahe res znane,kot precej požrešne,vendar r1 letnik 04,ki sem jo imel dve sezoni ni porabila med dvemi menjavami nič olja,.To seveda pomeni ,da ga ni bilo treba dolivati,ker je bil vedno na max. Sem pa slišal kar nekaj lastnikov cbr 1000,da porabi kar nekaj olja ,kar včasih pri hondah ni bil slučaj.

LP dare

Objavljeno
Sedaj vozim thundercata saj je čist kul sam lete ga že tepejo 96l in pa mal se mi zdi

po dveh letih švoh za vožnjo za dva.

Mislim da bo prevladala R1 ker mi je po obliki zakon.

Sam pravjo da so motorji boljši od honde za yamaha pije bolj olje

pa mi še moja decija ni spila odkar jo mam, seveda vožnja je po pameti.

kaj pravite pa vi glede agregatov.

Basko, moja ne pije olja, tudi kanca ne.

lp

Objavljeno

REALNO?..:

Mislim da z nobenim ne boš brcnil v temo, ampak jaz osebno bi raje CBR :worship:

Objavljeno

da bo vsaj rezultat viden, brez da bi moral sestevati -> ANKETA.

Objavljeno (popravljeno)
Sedaj vozim thundercata saj je čist kul sam lete ga že tepejo 96l in pa mal se mi zdi

po dveh letih švoh za vožnjo za dva.

Mislim da bo prevladala R1 ker mi je po obliki zakon.

Sam pravjo da so motorji boljši od honde za yamaha pije bolj olje

pa mi še moja decija ni spila odkar jo mam, seveda vožnja je po pameti.

kaj pravite pa vi glede agregatov.

yamahe popijejo vec olja kot drugi...ne veliko vec..pac malenkost

Popravljeno . Popravil mitofreak
Objavljeno

Ne vem o kakšnem pitju olja se tukaj govori. Sam imam R1 2005 pa do zdaj še ni pila olja...človek bi mislil, da je govora tukaj o kosilnicah! :naughty:

Objavljeno

Vsekakor je R-1 najboljši športno cestni motocikel ta hip!

Objavljeno
Vsekakor je R-1 najboljši športno cestni motocikel ta hip!

nič ni boljša od cbr1000rr ;) drugače glede najboljšega ta hip... desmosedici? če pa nekaj malo bolj dostopnega pa poglej na prvi strani motosveta novico 1098R, poglej podatke, konjev enako če ne več kot R1, veliko navora in malo kilogramov ;) že normalni 1098 je najbrž večji strup ampak pač ne v številkah, R verzija pa tudi po številkah ;)

Objavljeno

Pa ka boš ti govoro, moja ata ma boljši moped ko tvoj.... :P :P :whistle: :whistle:

Ice, misim da te na tem nabijajbabysvetu niti anketa več ne reši.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!