Ice Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 bimota se danes zivi od slovesa, katerega si je "pridelala" konec 70-tih, zacetek 80-tih let, ko so bili serijski motorji widowmaker-ji (vec ali manj; ogromno - za takratni cas - moci, vozne lastnosti pa minimalno boljse od karjole). in so razne manufakture - med njimi tudi bimota - posegale po serijskih masinah takratnih serijskih motorjev in jim krojile bolj toge in vozne okvirje, vzmetenja itd. ko so tovarne spoznale, da se da tudi z bolj voznimi motorji zasluziti so do neke mere same prevzele kreiranje dobrih in voznih okvirjev. sedaj vecinoma sparajo samo se pri vzmetenju; kjer spet razne manufakture ponujajo boljse komponente. in seveda je medtem tudi tehnika "malce" napredovala. ergo lahko recemo, da so razne bimote, MV, moto morini ipd. buticna roba napram veleblagovni konfekciji velikih tovarn. priblizno. pi x palec recimo.
RVT Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 Zgodba o začetku Bimote sega v september leta 1972. Če Massimo Tamburini ne bi na dirkališču v Misanu s svojo Hondo CB 750 Four grdo padel in jo skoraj popolnoma uničil, se verjetno zgodba o Bimoti ne bi nikoli začela. Zaradi zelo dragega popravila Honde so se trije entuzijasti odločili izdelati svoj motocikel ter uporabiti agregat Tamburinijeve uničene Honde CB 750 Four. Ustanovili so podjetje BIMOTA (prvi dve črki priimkov teh treh italijanov tvorijo ime Bimota -BIanchi, MOrri, TAmburini- zrisal Ducatija 916 in MV Agusto F4 ) in pričeli izdelovati motocikle s "sposojenimi" agregati. Črki v oznaki modela Bimote pa tudi povedo kdo je "darovalec" agregata (npr. HB-Honda-Bimota, DB-Ducati-Bimota...).
RVT Objavljeno Januar 18, 2009 Opozori Objavljeno Januar 18, 2009 (popravljeno) Raketa :worship: Bimota DB7 Oro Nero Kot že znano je agregat v DB7 od Ducatija 1098 :naughty: Popravljeno Januar 18, 2009. Popravil RVT
RSV Mille Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Čista e®xotika - vrjamem da je nekaj posebnega...je pa res, da navadni smrtniki posegamo po strojih, ki so finančno dostopnejši...če DB7 stane 26 jurjov (natančnega podatka ne vem, sem ga prekopiral iz zgornjega posta), R1 pa 12, pol nimamo kaj razmišljat. Kvaliteta in zmogljivosti so nekje podobne (še 1x ponavljam PODOBNE, ker ponavadi za odgovor na neko mnenje dobiš ''butl, nimaš pojma, XY je miljavžnt krat bulši od XYZ!!!!!!!!!''). Zbiratelji (bogati) si lahko privoščijo nekaj posebnega, zato bodo prej kupili Bimoto kot Yamaho. Jst bi vrjetno tud, če bi mi bilo vseeno, ali kupim stroj za 12 al pa za 26 jurjov. partyzan07 1
ZRX 1200 Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Čista e®xotika - vrjamem da je nekaj posebnega...je pa res, da navadni smrtniki posegamo po strojih, ki so finančno dostopnejši...če DB7 stane 26 jurjov (natančnega podatka ne vem, sem ga prekopiral iz zgornjega posta), R1 pa 12, pol nimamo kaj razmišljat. Kvaliteta in zmogljivosti so nekje podobne (še 1x ponavljam PODOBNE, ker ponavadi za odgovor na neko mnenje dobiš ''butl, nimaš pojma, XY je miljavžnt krat bulši od XYZ!!!!!!!!!''). Zbiratelji (bogati) si lahko privoščijo nekaj posebnega, zato bodo prej kupili Bimoto kot Yamaho. Jst bi vrjetno tud, če bi mi bilo vseeno, ali kupim stroj za 12 al pa za 26 jurjov. Imajo pa pri Bimoti dosledno cenovno politiko. Ko je moja prišla ven leta 1989 je tudi koštala 47.000 DEM. Verjetno so tudi zato do sedaj že trikrat bankrotirali. :slap:
Lencdo Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Bimoto je majhana tovarna k je zaslovela z izdelovanjem najbolših delov od različnih motorjev in znamk... ter tekmovala na isle of man in podobno(cestne dirke) se pravi najbolši agregat+najbolši okvir+ vzmetenje in tako naprej...sestavijo skupi in to je to Upam da zadanem na lotu...nasledni dan bi bil že ponosni lastnik bimota :worship:
MihaJ Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Gledal DB7 pri dilerju v Italiji. Neverjetno lep stroj, v detajle do vsake dlake. Za pol razreda boljša izdelava kot pri Agusti. Zadnji konec brez pomožnega okvirja, samo samonosilni karbonski kos. Stoj in glej. Vprašaš po ceni; dec takoj spusti iz 26 na 23 jurjev. Mnogo denarja mu stoji v salonu. Ampak deli okvirja in nihajke sfrezani na CNC iz polnega kosa ALU, pa ''tahuda'' Gp armatura, pa Marchesini kovana kolesa... :whistle:
ZRX 1200 Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Bimoto je majhana tovarna k je zaslovela z izdelovanjem najbolših delov od različnih motorjev in znamk...ter tekmovala na isle of man in podobno(cestne dirke) se pravi najbolši agregat+najbolši okvir+ vzmetenje in tako naprej...sestavijo skupi in to je to Upam da zadanem na lotu...nasledni dan bi bil že ponosni lastnik bimota :worship: S to razliko, da so okvirje skonstruirali in delali sami, za design je poskrbel Tamburini, ostale komponente pa od drugih proizvajalcev P182 1
Ice Objavljeno Januar 22, 2009 Opozori Objavljeno Januar 22, 2009 se pravi najbolši agregat+najbolši okvir+ vzmetenje in tako naprej...sestavijo skupi in to je to bilo pa proslo. so veliki proizvajalci pogruntali proizvodnjo/vgrajevanje dobrih serijskih komponent.
hilton Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 da ne bo kdo zamudil tega Discovery Channel , sobota 30.1.2010 13:40 - 14:35 S polno brzino (Twist the Throttle: Bimota & Alpinestars) Dokumentarni program / Dokumentarni Bimota & Alpinestars. Bimota je izdelovalec redkih in unikatnih motociklov, Alpinestarspa je proizvajalec motoristične opreme, ki rešuje življenja. Skupaj predstavljata popoln par. DESIM 1
jupiter Objavljeno Februar 2, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Evo, pol je pa tukaj še Bimota DB8... Oblikovno praktično enaka modelu DB7, s tem, da jo poganja, jasno Ducatijev 1198 cc motor. (DB7 naj bi še vnaprej poganjal starejši 1098 cc motor :evilgrin: ). Zanimivo pri teh dveh motociklih je predvsem to, da je nova DB8 cenejša :glare: , kar jim je nekako uspelo z vgradnjo cenejših in tako manj vrhunskih komponent. Še hilton 1
kasti Objavljeno Februar 3, 2010 Opozori Objavljeno Februar 3, 2010 (popravljeno) da ne bo kdo zamudil tega Discovery Channel , sobota 30.1.2010 13:40 - 14:35 S polno brzino (Twist the Throttle: Bimota & Alpinestars) Dokumentarni program / Dokumentarni Bimota & Alpinestars. Bimota je izdelovalec redkih in unikatnih motociklov, Alpinestarspa je proizvajalec motoristične opreme, ki rešuje življenja. Skupaj predstavljata popoln par. Za vse ki ste zamudili oddajo o Bimoti... TUKAJ! Praktično cel motor sestavita 2 uslužbenca! :naughty: Popravljeno Februar 3, 2010. Popravil kasti
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se