Skoči na vsebino

Moto Morini Granpasso 1200


Zdrawc

Priporočene objave

Novost iz Moto Morinija za leto 2008 predstavljena na milanskem sejmu

post-5241-1194615560.jpg

Stretching out in front of you is all the road and all the fun you could ever wish for.

Moto Morini unveils the first ever Italian enduro veloce.

Granpasso has the character of a great sports bike and the comfort of a real enduro.

And its 1,187cc Bialbero Corsacorta engine has been optimised to give immense power, immediate response and well-balanced consumption.

So you can go anywhere and have all the fun you want. Change direction and choose another way to travel.

Engine: Moto Morini Bialbero CorsaCorta V2 87° 1187cc

Valves per cyl.: 4

Bore x stroke: 107 x 66 mm

Clutch: Multiple-plate clutch in oil bath with antiskipping system and radial mastercylinder

Frame: Verlicchi steel tubular trellis

Front suspension: Marzocchi upside-down fork with 50 mm Ø legs

Rear suspension: Ohlins fully adjustment single shock

Front brake: Brembo 298 mm double disc with 2-piston callipers and radial master-cylinder

Front Tyre: 110/80 3.00 x 19 Tubeless

Rear Tyre: 150/70 4.50 x 17 Tubeless

Rims: Excel spoke rims with aluminium channel

Dry weight: 198 Kg

Tank capacity: 25 litri

post-5241-1194615595_thumb.jpg

post-5241-1194615609_thumb.jpg

post-5241-1194615632_thumb.jpg

Moto Morini Granpasso 1200

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Krasota!

Sem se že sam spotaknil ob granpassa in pregledal kar se da na spletu. Ampak nekaj pa nočejo povedat: CENE nikjer je ne najdem, na guglu, yahuju... ni je. Se mi pa zdi ,da bo v rangu Moto Guzzi Norgea ali pa BMW-ja. Upam sicer na najlepše, ampak... še vse, kar mi je blo všeč, je blo najdražje.

Pa še to.

Kje v naši preljubi Sloveniji bi bil servis. Ne bom trdil, mislim da so Moto Morinijevi motorji pri nas so kot bele gorile :unsure: - strašno redki.

Popravljeno . Popravil fireball
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bolj butični motor in ga moraš tako tudi obravnavati.

Je gucijeva varijanta bolj dostopna, čeprav mi je tale bolj všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naročen. prihaja začetek junija.

Bo tudi za "opštu upotrebu" za dobro zainteresirane firbce z dovoljšnjo dosedanjo dvokolesno kilometražo. Vozil predserijo v fabriki. Zelo lahkoten - v vodljivosti podoben KTM-u ADV 950/990, občutena teža med vožnjo bolj podobna kakemu mega litrskemu Supermotu kot pa kravasti tourer enduri (ala varadero). Glede vlečenja iz nizkih obratov pa je od vsega naštetega korak ali še več pred vsemi iz serije tourer enduro. Morda je skoraj preveč navorast za nekoga z malo izkušenj (pri easy rolanju brez sklopke samo zgolj z gasom potegneš črto pri gasu do konca).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naročen. prihaja začetek junija.

Bo tudi za "opštu upotrebu" za dobro zainteresirane firbce z dovoljšnjo dosedanjo dvokolesno kilometražo. Vozil predserijo v fabriki. Zelo lahkoten - v vodljivosti podoben KTM-u ADV 950/990, občutena teža med vožnjo bolj podobna kakemu mega litrskemu Supermotu kot pa kravasti tourer enduri (ala varadero). Glede vlečenja iz nizkih obratov pa je od vsega naštetega korak ali še več pred vsemi iz serije tourer enduro. Morda je skoraj preveč navorast za nekoga z malo izkušenj (pri easy rolanju brez sklopke samo zgolj z gasom potegneš črto pri gasu do konca).

Ni kaj, lepo mašino si nabavil. Vendar bo čakanje do junija ubijalsko :whistle: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

masina je iz corsara 1200.

glede na doziveto na testni voznji ......*gulp* :blink: . :yea1: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je morda ABS kot opcija?

Zgleda res fajn, pa tudi karakteristike navdušujejo.

Slaba stran je gotovo servisna mreža, rok dobave in posledično roki dobav nadomestnih delov (gre pol sezone mimo preden dobiš željen nadomestni del).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

masina je iz corsara 1200.

glede na doziveto na testni voznji ......*gulp* :blink: . :yea1: :naughty:

Daj malo bolj opiši tale gulp, ne samo drobtinice ponujat. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem gledal en test na neki nemški televiziji, corsaro 1200 je imel med testom probleme z mašino, cukala (med vožnjo v ovinek je blo sploh veselje), crkovala tudi med vožnjo (ne samo pod štantgasom), pa še neke malenkosti okoli kvalitete izdelave in šlamparije. Čez ostalo niso pizdili, ker so imeli preveč ''veselja'' z mašino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj malo bolj opiši tale gulp, ne samo drobtinice ponujat. :naughty:

hja, neko "normalno" speljevanje je bilo vec ali manj nemogoce - ali wheely ali burn-out (na mokro/mastni podlagi).

navora uiber-dovolj, masina zvezna, fantazija. samo zebe bolj kot na mojem (ker corsaro nima sipe :P ).

za vec pa ni bilo (ne casa in ne vremena).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...
naročen. prihaja začetek junija.

Bo tudi za "opštu upotrebu" za dobro zainteresirane firbce z dovoljšnjo dosedanjo dvokolesno kilometražo. Vozil predserijo v fabriki. Zelo lahkoten - v vodljivosti podoben KTM-u ADV 950/990, občutena teža med vožnjo bolj podobna kakemu mega litrskemu Supermotu kot pa kravasti tourer enduri (ala varadero). Glede vlečenja iz nizkih obratov pa je od vsega naštetega korak ali še več pred vsemi iz serije tourer enduro. Morda je skoraj preveč navorast za nekoga z malo izkušenj (pri easy rolanju brez sklopke samo zgolj z gasom potegneš črto pri gasu do konca).

Kaj si tega grandpaso-ta dubu al ne? dej mal povej kako teče mašina, baje jih sam ene 700 na let nardijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Multistrada, Stelvio, Granpasso.... "vrhunci" talijanskega dizajna. :naughty: Sploh ni čudno, da BMW proda tolk motorjev v Italiji.

Če oz.ko pelješ granpassa ti šele postane čudno zakaj za vraga pa res prodajo tolko GS-ov.

Bi blo potrebno uporabit test s sladoledom (natakneš vrečo na glavo in okušaš).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če oz.ko pelješ granpassa ti šele postane čudno zakaj za vraga pa res prodajo tolko GS-ov.

Bi blo potrebno uporabit test s sladoledom (natakneš vrečo na glavo in okušaš).

A se bo dal kakšno probo kdaj naredit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!