motomanijak Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 Zanima me kateri je "boljši"? Drugo sezono se bo treba odločiti za enega. Cena je cca 60.000 SIT razlike. Yamaha je dražja. Po podatkih je boljši kawa. Sam se tudi nagibam bolj k kawi. 8) 8) . Mi je lepši... Pa še kaj več bi se dalo iz kawe narest. Zdej pa povejte še vi kateri je boljši? pa če mate kawo zakaj ste se za kawo odločil in ne za virago... in obratno. Tu je še nekaj tehničnih podatkov: Proizvajalec: Kawasaki Yamaha Model: EN 500 XV 535 DX Virago Kategorija: Cruiser Chopper Prostornina (ccm): 499 535 Moč motorja (kW): 34 32 Moč motorja (PS): 46 44 Moč pri vrtljajih/min: 8000 7500 Navor (Nm): 45 46 Navor pri vrtljajih/min:6000 6000 Valji: 2 2 Takt: 4 4 Vrtina / Gib: 74,0/58,0 76,0/59,0 Kompresijsko razmerje: 10 9 Ventil / valj: dohc/4 dohc/2 Izpuh: Sekundarni zračni sistem - Priprava zmesi: 2 Keihin, 32 2 Mikuni, 34 Menjalnik: 6 5 Zagon: E E Sekundarni prenos: Veriga Kardan Zavore Spredaj / Zadaj: K / B K / B Pnevmatike - spredaj: 100/90-19 3.00-19 Pnevmatike - zadaj: 140/90-15 140/90-15 Višina sedeža (mm): 710 720 Teža (kg): 215 196 Skupna dovoljena teža: 395 415 Posoda za gorivo (l): 15,0 / 3,0 13,5 / 2,5 Tip goriva: Normal Normal Max hitrost (km/h): 160 155 Cena (SIT): ni podatka 1.182.469 Hvala za odgovore, MM :D
RAN Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 Če bi jaz tehtal, bi morebiti zgolj kardan prevagal in malo manj skrbi z vzdrževanjem. Sicer pa ista pašta. 8)
jrakus Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 Mogoče ti bo pri odločitvi prevagala kubatura. Sam sem imel Virago in če bi spet kupoval bi vzel Kavlna ker pade v skupino DO 500ccm, kar je pri zdajšnjih cenah zavarovanja kar precej razlike. Virago ima tudi mčkeno majhen tank. Kardan je za vzdrževanje sicer lažji ampak verjetno ti bo tudi šraufanje motorja v užitek.
mgAjvar Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 Jest sm se odloču za EN 500.....1. registracija je cenejša, 2. ima malo več moči, 3. ima vodno hlajen agregat, 4. mi je lepši kot virago 535, daje vtis močnejšega motorja, ker ima večji tank in tudi na splošno se mi zdi da je vse nekako večje kot pri 535, pa še sedi se mnogo bolje kot pa na viragu!! LP
klimbra Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 EN500....pa ne zaradi tega ker sem ga imel sam....... registracija cena rezervnih delov udobje pospeški in končna hitrost preverjen vodno hlajen agregat . . .
moped Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 EN ima zmogljivejši, vodno hlajeni agregat, vendar glede na to da je čoper, to sploh ni odločilno. Virago je vsaj čoperju podoben, EN pa je nek vmesen tič. Oprosti, ampak zdi se mi da mora tak motor imeti valje na V, in seveda svetlo in kromirano mašino. Drugače pa bi se odločil za EN.
Lucky Objavljeno Avgust 20, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2002 Večinom vse, kar je zapisano zgoraj drži. Imam virageca, sicer sem kar zadovoljen z njim, ker za kaj drugega ni fičnkov, sicer ima pa več pomankljivosti kot prednost. Registracija, neudobnost za voznika (187 cm) kot sopotnico (je vir 250 udobnejši), majhen tank. Prednost je pa gotovo kardan in dva valja na V. Meni kawa sam zato ni všeč, ker mašina zgleda kot od endure. Sicer je pa oboje isti šmorn, dobra motorčka za malo denarja in krasna za po mestu. Se pa da tudi potovat, važno da imaš veliko volje.
.T. Objavljeno Avgust 20, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2002 Menim, da je za vzdrzevanje cenejsi EN 500. Zagotovo pa je masina bolj trpezna in preizkusena kakor na 535-ki. Isto masino ima KLE, GPZ, ER-5. Je pa res, da ni V-TWIN in zato ne izgleda tako copersko. Se pa da EN z zamenjavo oz. namontiranjem dodatne opreme zrihtat, da bo zgledal bolj copersko. In glavno: registracija za EN je cenejsa!!!! Pade v razred do 500 ccm. A nima EN za pogon jermena in ne verige? Tadej
Ice Objavljeno Avgust 20, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2002 stari ("stisnjena" oblika) EN in jermen,novi (cruiser oblika) pa verigo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se