Skoči na vsebino

Yamaha XV 535 DX vs. Kawasaki EN 500


Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me kateri je "boljši"?

Drugo sezono se bo treba odločiti za enega. Cena je cca 60.000 SIT razlike. Yamaha je dražja.

Po podatkih je boljši kawa. Sam se tudi nagibam bolj k kawi. 8) 8) .

Mi je lepši... Pa še kaj več bi se dalo iz kawe narest.

Zdej pa povejte še vi kateri je boljši? pa če mate kawo zakaj ste se za kawo odločil in ne za virago... in obratno.

Tu je še nekaj tehničnih podatkov:

Proizvajalec: Kawasaki Yamaha

Model: EN 500 XV 535 DX Virago

Kategorija: Cruiser Chopper

Prostornina (ccm): 499 535

Moč motorja (kW): 34 32

Moč motorja (PS): 46 44

Moč pri vrtljajih/min: 8000 7500

Navor (Nm): 45 46

Navor pri vrtljajih/min:6000 6000

Valji: 2 2

Takt: 4 4

Vrtina / Gib: 74,0/58,0 76,0/59,0

Kompresijsko razmerje: 10 9

Ventil / valj: dohc/4 dohc/2

Izpuh: Sekundarni zračni sistem -

Priprava zmesi: 2 Keihin, 32 2 Mikuni, 34

Menjalnik: 6 5

Zagon: E E

Sekundarni prenos: Veriga Kardan

Zavore Spredaj / Zadaj: K / B K / B

Pnevmatike - spredaj: 100/90-19 3.00-19

Pnevmatike - zadaj: 140/90-15 140/90-15

Višina sedeža (mm): 710 720

Teža (kg): 215 196

Skupna dovoljena teža: 395 415

Posoda za gorivo (l): 15,0 / 3,0 13,5 / 2,5

Tip goriva: Normal Normal

Max hitrost (km/h): 160 155

Cena (SIT): ni podatka 1.182.469

Hvala za odgovore,

MM :D

Objavljeno

Če bi jaz tehtal, bi morebiti zgolj kardan prevagal in malo manj skrbi z vzdrževanjem.

Sicer pa ista pašta. 8)

Objavljeno

Mogoče ti bo pri odločitvi prevagala kubatura. Sam sem imel Virago in če bi spet kupoval bi vzel Kavlna ker pade v skupino DO 500ccm, kar je pri zdajšnjih cenah zavarovanja kar precej razlike. Virago ima tudi mčkeno majhen tank. Kardan je za vzdrževanje sicer lažji ampak verjetno ti bo tudi šraufanje motorja v užitek.

Objavljeno

Jest sm se odloču za EN 500.....1. registracija je cenejša, 2. ima malo več moči, 3. ima vodno hlajen agregat, 4. mi je lepši kot virago 535, daje vtis močnejšega motorja, ker ima večji tank in tudi na splošno se mi zdi da je vse nekako večje kot pri 535, pa še sedi se mnogo bolje kot pa na viragu!!

LP

Objavljeno

Spljoh ni kej razmišljat...

Objavljeno

EN500....pa ne zaradi tega ker sem ga imel sam.......

registracija

cena rezervnih delov

udobje

pospeški in končna hitrost

preverjen vodno hlajen agregat

.

.

.

Objavljeno

EN ima zmogljivejši, vodno hlajeni agregat, vendar glede na to da je čoper, to sploh ni odločilno. Virago je vsaj čoperju podoben, EN pa je nek vmesen tič. Oprosti, ampak zdi se mi da mora tak motor imeti valje na V, in seveda svetlo in kromirano mašino.

Drugače pa bi se odločil za EN.

Objavljeno

Večinom vse, kar je zapisano zgoraj drži. Imam virageca, sicer sem kar zadovoljen z njim, ker za kaj drugega ni fičnkov, sicer ima pa več pomankljivosti kot prednost. Registracija, neudobnost za voznika (187 cm) kot sopotnico (je vir 250 udobnejši), majhen tank. Prednost je pa gotovo kardan in dva valja na V. Meni kawa sam zato ni všeč, ker mašina zgleda kot od endure. Sicer je pa oboje isti šmorn, dobra motorčka za malo denarja in krasna za po mestu. Se pa da tudi potovat, važno da imaš veliko volje.

Objavljeno

Menim, da je za vzdrzevanje cenejsi EN 500. Zagotovo pa je masina bolj trpezna in preizkusena kakor na 535-ki. Isto masino ima KLE, GPZ, ER-5. Je pa res, da ni V-TWIN in zato ne izgleda tako copersko. Se pa da EN z zamenjavo oz. namontiranjem dodatne opreme zrihtat, da bo zgledal bolj copersko.

In glavno: registracija za EN je cenejsa!!!! Pade v razred do 500 ccm.

A nima EN za pogon jermena in ne verige?

Tadej

Objavljeno

stari ("stisnjena" oblika) EN in jermen,novi (cruiser oblika) pa verigo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!