Skoči na vsebino

MotoGP 2008


Schmid87

Priporočene objave

V moto GP (in tudi vseh ostalih kategorijah bencinskih športov) ni bistveno varčevanje z gorivom,pa čeprav postavljajo neke omejitve o dovoljeni količini goriva za dirko in to predvsem za brzdanje "norih" idej konstruktorjev in njihovih šefov ter sponzorjev.

Čistokrvne dirkalne konjiče je treba nahraniti,ne pa držati na dieti.Je pa res,da imajo točno preračunane potrebne kalorije za vsako progo in pogoje na stezi.

ee, kaj je zdej? a se ti zdi pametno omejevat motorje z 21 litri al ne? na zadnji dirki, baje, je mel Stoner motor omejen, ker ćene, dirke nebi zvozil....Jaz mislim, da bi morali imeti dovolj bencina, da to nebi bil problem. Če se gredo ekologijo, pa predpisat stroga pravila za izpušne pline in bo problem rešen...ne pa šparat 1ga litra....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ee, kaj je zdej? a se ti zdi pametno omejevat motorje z 21 litri al ne? na zadnji dirki, baje, je mel Stoner motor omejen, ker ćene, dirke nebi zvozil....Jaz mislim, da bi morali imeti dovolj bencina, da to nebi bil problem. Če se gredo ekologijo, pa predpisat stroga pravila za izpušne pline in bo problem rešen...ne pa šparat 1ga litra....

če bi bla posoda par litrou višja bi vsi nardil tak motor da bi pojedu tistih par litrou na dirko več pa bi biu mal močnejši...

tk so pa ma pvohnej je pa za vse enak.. če komu motor porab več bencina si je sam kriv ko je naredu tak motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud če bi oni natankal 23 litrou namesto 21 bi tiste 2 litra ostalo v tanku in nebi nič škodilo tukaj pa tankajo točno 21 ki pa je premalo če motor rabi 1 deci več. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri bencinu so pa res dvolični, čeprav je poraba kar visoka - mislim, da pride čez 15 litrov/100 km. Ampak vseeno - šparajo naj pri serijskih, ne pa pri prototipih. Kao da gre toliko CO2 in NOx v zrak! Po moje gre več CO2 v zrak na eni etapi (okolju prijazne??) kolesarske dirke tipa TDF. Ali pa na NY maratonu. Zakaj pa pri F1 ne šparajo bolj? Liter/km. Mislm.

Zakaj dvolični? Gre za tehnično omejitev, ne pa za F1-Greenpeace navezo ...

Če jim izključjo TC bodo ta mladi večinoma v pesku ali travi ker ko bo šel iz ovinka bo stisnu gas (preveč kot bi pa moral) in bo v pesku.Potem bo pa moto gp zelo pester. :evilgrin:

Še en, k že pr 16 letih vse ve...

highsiderjov bo več kot dovolj :whistle:

Pa še en ...

Fantje in dekleta, a se nebi o Rossiju raj menl v temi o Rossiju? Da ne bo res čist vsaka tema polna samo Rossi pa Rossi pa Rossi.

Ker postaja že mal dolgočasno vseskup.

Jaz bi tudi prosil, če moderatorji vsej tej nepolnoletni mulariji nardijo en motoGP peskovnik zase, da lahko tam potičke delajo ... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drgač pa.... pr ducatiju zihr niso takrt k je bencina skor zmankal pouhn nalil?

sam lih tolk da ni nč ustal.. seprau je sigurn še neki več placa....

Stari, daj ko boš drugič spet med dirko v boksu od Ducatija mi še eno kapico zrihtaj... K očitno si tam bil, da vse to veš ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede bencina, sem jaz videl pri mercedes benzu A klasa, da je imel kot neko objemko z nekimi elektromagnetnimi stvarmi pritrjeno na cevko, ki dovaja gorivo v filter.Da ima nevem kok % manjšo porabo.Samo ta avto je bil diesel.

Mislte da bi deloval to na moto GP motociklih?In na bencinarjih seveda?Ali imajo že kaj podobnega?

Polarizator goriva. Lepše izgorevanje, manjša poraba. To se da aftermarket kupit za vse avte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ee, kaj je zdej? a se ti zdi pametno omejevat motorje z 21 litri al ne? na zadnji dirki, baje, je mel Stoner motor omejen, ker ćene, dirke nebi zvozil....Jaz mislim, da bi morali imeti dovolj bencina, da to nebi bil problem. Če se gredo ekologijo, pa predpisat stroga pravila za izpušne pline in bo problem rešen...ne pa šparat 1ga litra....

Sej ne gre za šparanje...Pač za omejitev.

Men se zdi to absolutno pametno. Tako so prisiljeni v tehnološki razvoj, pa še krivulja "pridobivanja večjih moči pri manjših motorjih" je tako bolj položna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi bla posoda par litrou višja bi vsi nardil tak motor da bi pojedu tistih par litrou na dirko več pa bi biu mal močnejši...

tk so pa ma pvohnej je pa za vse enak.. če komu motor porab več bencina si je sam kriv ko je naredu tak motor :)

Točno to. gre za razvoj zanimivosti dirke. Podobno je pri konjskhi dirkah - če konj preveč zmaguje, dobi pod sedlo kviht. Da je naslednjič bolj napeto... isto pri golfu ... hendikep ...

Skratka - sej, mogoče vam bo pa kdaj jasno :) ni point v tem, kater motor bolj gre, pač pa, da so ljudje čimbolj na trnih, ko gledajo. No,lahko bi šli v drugo skrajnost pa bi Ducatiju zapovedali, da mora na vsaki dirki en krog več odpelat :P

Tud če bi oni natankal 23 litrou namesto 21 bi tiste 2 litra ostalo v tanku in nebi nič škodilo tukaj pa tankajo točno 21 ki pa je premalo če motor rabi 1 deci več. :whistle:

A se ti pišeš Einstein mogoče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno to. gre za razvoj zanimivosti dirke. Podobno je pri konjskhi dirkah - če konj preveč zmaguje, dobi pod sedlo kviht. Da je naslednjič bolj napeto... isto pri golfu ... hendikep ...

Skratka - sej, mogoče vam bo pa kdaj jasno :) ni point v tem, kater motor bolj gre, pač pa, da so ljudje čimbolj na trnih, ko gledajo. No,lahko bi šli v drugo skrajnost pa bi Ducatiju zapovedali, da mora na vsaki dirki en krog več odpelat :P

A se ti pišeš Einstein mogoče?

:lol: Ne pač pa sprašujem in dajem komentarje..Sej forum je zato da se sprašuje mar ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stari, daj ko boš drugič spet med dirko v boksu od Ducatija mi še eno kapico zrihtaj... K očitno si tam bil, da vse to veš ...

a bo od suzukija ql? :evilgrin: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda, da si v prihodnji sezoni od kombinacije Melandri-Ducati ne gre kaj dosti obetati :cry: , vsaj po prebranem sem dobil tak občutek:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/64271

Upam, da se bojo pri Hondi po naslednji sezoni naveličeli Haydna in sajnsko bi blo, če bi ponudili Melandriju factory bajk. Se mi zdi, da bi bla to zelo zelo huda kombinacija :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda, da si v prihodnji sezoni od kombinacije Melandri-Ducati ne gre kaj dosti obetati :cry: , vsaj po prebranem sem dobil tak občutek:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/64271

Upam, da se bojo pri Hondi po naslednji sezoni naveličeli Haydna in sajnsko bi blo, če bi ponudili Melandriju factory bajk. Se mi zdi, da bi bla to zelo zelo huda kombinacija :evilgrin:

Nič bat bojo že zrihtal nastavitve do začetka sezone .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam za poštelat je Ducati, pa bo Melandri k ulit z motorjem! :OK:

Podobnega mnenja sem bil jst ob presedanju z osla na konja :blush: :

When asked what needed changing, Melandri said: "A bit of everything: I'm unable to change positions, sometimes I'm unable to stand still when the bike starts moving a lot, while in other occasions I make a bad use of arms and legs to keep it steady. One of the priorities for the next tests will be to change riding position."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda, da si v prihodnji sezoni od kombinacije Melandri-Ducati ne gre kaj dosti obetati :cry: , vsaj po prebranem sem dobil tak občutek:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/64271

Upam, da se bojo pri Hondi po naslednji sezoni naveličeli Haydna in sajnsko bi blo, če bi ponudili Melandriju factory bajk. Se mi zdi, da bi bla to zelo zelo huda kombinacija :evilgrin:

haaha...če bi se res tk zgodilo da bi šou hayden stran od honde pa melandri h hondi...pol pa rossi h dukatiju... :naughty:

sam itak da bo hayden ostau na hondi....usaj upam..pa upam tut da rossi nikoli in nikdar ne bo šou na dukatija!!! :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda, da si v prihodnji sezoni od kombinacije Melandri-Ducati ne gre kaj dosti obetati :cry: , vsaj po prebranem sem dobil tak občutek:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/64271

Upam, da se bojo pri Hondi po naslednji sezoni naveličeli Haydna in sajnsko bi blo, če bi ponudili Melandriju factory bajk. Se mi zdi, da bi bla to zelo zelo huda kombinacija :evilgrin:

kaj pa rossija nazaj na hondo? tut ni nemogoče sam dvomim prej na ducatija ko na hondo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam za poštelat je Ducati, pa bo Melandri k ulit z motorjem! :OK:

Podobnega mnenja sem bil jst ob presedanju z osla na konja :blush: :

When asked what needed changing, Melandri said: "A bit of everything: I'm unable to change positions, sometimes I'm unable to stand still when the bike starts moving a lot, while in other occasions I make a bad use of arms and legs to keep it steady. One of the priorities for the next tests will be to change riding position."

optimist...

pomoje z melandrijem nebo nč..

tut sete je biu dobr na hondi na ducatiju je biu pa slab...

tut casey je pršu s honde na ducati pa je bla njegova honda tist let tut bol slaba...

pa je biu takoj "hitr" na ducatiju... pač vsaj tolk kot loris...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno to. gre za razvoj zanimivosti dirke. Podobno je pri konjskhi dirkah - če konj preveč zmaguje, dobi pod sedlo kviht. Da je naslednjič bolj napeto... isto pri golfu ... hendikep ...

Skratka - sej, mogoče vam bo pa kdaj jasno :) ni point v tem, kater motor bolj gre, pač pa, da so ljudje čimbolj na trnih, ko gledajo. No,lahko bi šli v drugo skrajnost pa bi Ducatiju zapovedali, da mora na vsaki dirki en krog več odpelat :P

A se ti pišeš Einstein mogoče?

tukej pride do problema. odvistno, kako gledaš na dirko. meni se zdi omejevanje s kvihti tako primitivna rešitev, da si tekmovanja na najvišji tehnološki ravni tega ne zaslužijo. kjer je omejitev zgolj iznajdljivost (genjalnost) konstruktorjev in oglasna tabla za tehnološke dosežke. je hendikepiranje inžinirske briljance z vrečo peska....debilnost. Če je še nekako smiselna v WTCC, ali DTM, kjer so pravilniki glede strojev precej omejevalni, in HiTech rešitve niso dovoljene, mislim da je v MotoGp ali F1 tako omejevanje brca v temo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tukej pride do problema. odvistno, kako gledaš na dirko. meni se zdi omejevanje s kvihti tako primitivna rešitev, da si tekmovanja na najvišji tehnološki ravni tega ne zaslužijo. kjer je omejitev zgolj iznajdljivost (genjalnost) konstruktorjev in oglasna tabla za tehnološke dosežke. je hendikepiranje inžinirske briljance z vrečo peska....debilnost. Če je še nekako smiselna v WTCC, ali DTM, kjer so pravilniki glede strojev precej omejevalni, in HiTech rešitve niso dovoljene, mislim da je v MotoGp ali F1 tako omejevanje brca v temo....

Se strinjam. Po moje bi lahko popestrili dirke z drugacnim nacinom dirk, recimo kot v smucariji. Dve dirki, drugic start v obratnem vrstnem redu. Bi bilo dosti vec prehitevanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem pa je to da bi dvakrat dirkal preveč naporno za en dan.. če pa bi bile dirke recimo pol krajše pa je isto bedarija, ker se v tistih parih krogih nebi kej preveč zgodilo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem pa je to da bi dvakrat dirkal preveč naporno za en dan.. če pa bi bile dirke recimo pol krajše pa je isto bedarija, ker se v tistih parih krogih nebi kej preveč zgodilo..

sj majo v superbike tut 2 dirke :) in je kr zanimiv :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem pa je to da bi dvakrat dirkal preveč naporno za en dan.. če pa bi bile dirke recimo pol krajše pa je isto bedarija, ker se v tistih parih krogih nebi kej preveč zgodilo..

Saj se tudi sedaj najvec dogaja v nekaj zacetnih krogih. V SBK je zelo zanimivo ob dveh dirkah v enem dnevu. Pa tudi vec tock bi bilo na voljo in prvenstvo ne bi bilo odloceno tako hitro kot letos. Toseland je imel letos tudi ze veliko prednost, pa je se na zadnji dirki trepetal za naslov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej, okej, glede omejitve na 21 litrov nisem čisto tako mislil, kot ste razumeli. Važno je, da omejitve SO, da veljajo za vse in da niso neumne. Pravila igre - leave it or love it. Če bi dvignili porabo na 23 litrov, bi jih pač konstruktorji porabili - to je kot prtljažnik avta pri odhodu na počitnice: če imaš velik gepek, bo veliko robe, če ne, pa manj. V vsakem primeru bo poln. In dovolj vsega. Je pa dobro videti, koliko se inženirji ukvarjajo z decijem benza - da ne bo premalo za celo dirko (ali premalo moči).

Kar se pa TC tiče: pri vsej elektroniki verjetno ne stane dosti (kar je bil glavni ali pa kvazi razlog za ukinitev elektronike v F1 oz. premoči Renaulta pri aktivnem vzmetenju), poleg tega obstaja že v dosti avtomobilih, tako da... Če je Stoner zmagoval s pomočjo TC, zakaj potem tak higside v Jerezu? Zdi se mi, da veliko povedo komentarji. West ob začetkih na Kawasakiju: nisem ga znal uporabljati, moram se ga še navaditi (TC)... kljub temu je bil hiter, brez uporabe. Kurtis Roberts: zletel s proge, šel nazaj, vozil pol kroga za ostalimi - izklopil sem TC in vozil brez, zanimivo, časi krogov so bili boljši... Capirex zdaj en dan: 990 mašina je imela dovolj moči, navora, da sem lahko s slajdanjem odpeljal ovinek. Po prehodu na 800 tega ni bilo več, zato sem večkrat zgrešil vstop v zavoj, vozil široko, drugi so me prehitevali...

Še ena od enega iz boksov (ne ljubi se mi iskati avtorja): zakaj Lorenzo zmaguje? Zaradi najboljšega IZKORISTKA tistega, kar ima. Ravno tako Stoner.

Tako je to: kar imaš, to izkoristiš. Če imaš več benza, ga boš zagotovo, bodo že inženirji poskrbeli za to. Če imaš TC, se ga nauči uporabljati in gaaaas. Dokler se to seli v proizvodnjo serijskih motorjev, v redu - bomo varneje vozili. Če pa povsod same omejitve (ne mislim bencina), potem tudi v serijskih tega še ne bo tako kmalu.

Še ena o dveh dirkah: poleg MotoGP so tu še 125 in 250, vstopnice za MotoGP. Sorry, ampak SBK po moje ni tista prava podlaga. Drugo: gume morajo zdržati bistveno dlje pod precej večjimi obremenitvami. Zato mislim, da naj ostane tako kot je. Tudi primerjava z zgodovino je lažja, ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena o dveh dirkah: poleg MotoGP so tu še 125 in 250, vstopnice za MotoGP. Sorry, ampak SBK po moje ni tista prava podlaga. Drugo: gume morajo zdržati bistveno dlje pod precej večjimi obremenitvami. Zato mislim, da naj ostane tako kot je. Tudi primerjava z zgodovino je lažja, ne?

Vse te probleme bi se dalo uskladiti, najbrz pa dirkaci ne bi bili navduseni nad dvakratnim stresom v enem dnevu.

Primerjave z preteklimi sezonami so pa ze zdaj zaradi tehnicnih sprememb v pravilniku zelo relativna (zame tudi dokaj nepomembna ) zadeva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem pa je to da bi dvakrat dirkal preveč naporno za en dan.. če pa bi bile dirke recimo pol krajše pa je isto bedarija, ker se v tistih parih krogih nebi kej preveč zgodilo..

Hola mojster,

brez zamere prosim, ampak današnja mladina ste zgleda pussyji :naughty: al ja, če takole razmišljate!! preveč naporno 2 dirki na dan??? haloooo??? leta 1985 je "Fast" Freddie Spencer vozil v klasah 250 in 500 ccm, postal v obeh svetovni prvak, in ker je mu je ostalo še malo časa je hkrati postal prvak še v Superbike kategoriji ameriškega AMA prvenstva (link)

danes vodi Freddie Spencer's High Performance Riding School, najbrž najboljšo, ali vsaj eno najboljših in najbolj cenjenih šol za učenje vožnje... pa ni bil edini ki je vozil v več klasah, le najbolj uspešen :worship: evo tkole, malce zgodovine ne bo škodilo ko take klatite :)

danes pa beremo kako ma en za dlako boljše gume, pa 1/3 konja več, pa kako to ni fer, pa se ne da, pa en gumbek ni delal, pa je treba zamenjat... eh ja, zihr... avtomatiko ven, pa da vidmo kdo ma jajca za drat vlečt in zna pelat motor... :)

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

leta 1985 je "Fast" Freddie Spencer vozil v klasah 250 in 500 ccm, postal v obeh svetovni prvak, in ker je mu je ostalo še malo časa je hkrati postal prvak še v Superbike kategoriji ameriškega AMA prvenstva (link)

brez komentarja :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!