Skoči na vsebino

MotoGP 2008


Schmid87

Priporočene objave

Pozdravleni.

En problem mam, pa upam da boste lahko pomagal. Prevajam eno besedilo, pa ne vem kaj bi bil lahko slovenski prevod za "lowsider" in pa "highsider" . Če se vm kej sanja, bi bil zlo vesel.

Sm to kr tle uprašou, upam da bo uredu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem čist ziher, mislim, da je lowsider po naše zdrs, higsider pa katapultiranje, po izgubi oprijema, ko guma zopet zagrabi :hmm:

Evo še intervju KameniKeC: Rossi na Bridgestonu - nič posebnega :whistle:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/64564

Sicer pa do prvih testiranj v Sepangu še natanko 14 dni :010 , potem se bo že dalo malo vohat, kdo je kdo letos :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako kot je rekel SamDePihlja, highsider je katapultiranje (ponavadi se zgodi ob zdrsu zadnjega kolesa), lowsider pa navaden zdrs brez katapultiranja. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem čist ziher, mislim, da je lowsider po naše zdrs, higsider pa katapultiranje, po izgubi oprijema, ko guma zopet zagrabi :hmm:

Evo še intervju KameniKeC: Rossi na Bridgestonu - nič posebnega :whistle:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/64564

Sicer pa do prvih testiranj v Sepangu še natanko 14 dni :010 , potem se bo že dalo malo vohat, kdo je kdo letos :naughty:

Moje mnenje je da tudi v Sepangu se ne bo vidlo kdo je resnično pripravljen za letošnjo sezono... Testiranja so eno, dirkanje je pa drugo.... Tko da pomoje bo bolš da poočakamo na prvo dirko in si potem sline cedimo :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je da tudi v Sepangu se ne bo vidlo kdo je resnično pripravljen za letošnjo sezono... Testiranja so eno, dirkanje je pa drugo.... Tko da pomoje bo bolš da poočakamo na prvo dirko in si potem sline cedimo :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

nebo se vidlo kdo je najbolši pa kdo najslabši...

sigurno se bo pa vidlo kdo je letos hitr kdo pa počasn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nebo se vidlo kdo je najbolši pa kdo najslabši...

sigurno se bo pa vidlo kdo je letos hitr kdo pa počasn

res je... :evilgrin:

pa se boste spet kregal tukaj komu je šou motor bolj hitro po ravnini in kdo zna vozit kdo ne :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :P :P :P :P :P :P :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

M. Schumacher kot wild card voznik v letu 2008, na treh dirkah motogp na Ducatiju????? :blink:

Ali le dobra marketinška poteza?

Tukaj

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

M. Schumacher kot wild card voznik v letu 2008, na treh dirkah motogp na Ducatiju????? :blink:

Ali le dobra marketinška poteza?

Tukaj

This story was originally posted on the Spanish website DailyMotos.com on December 28th, also known in Spain as "el Dia de los Santos Innocentes", the Day of the Innocent Saints. On this day, it is usual for Spaniards to play tricks on each other, and for the media to try and pass off fake stories as news, as a joke. In other words, this story looks like being the Spanish version of April Fools... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

M. Schumacher kot wild card voznik v letu 2008, na treh dirkah motogp na Ducatiju????? :blink:

Ali le dobra marketinška poteza?

Tukaj

Bi ga bilo pa zanimivo videti kako bi otpeljal, ker eno se je voziti sam po pisti drugo pa s skupino tako kot pri kolesarstvu, ko prihaja v skupini do dotikana med tekmovalci in tisti, ki so skupinske vožnje vajeni lepo brez panike spremenijo težišče in vse je OK medtem, ko amateriji, ki odpeljejo dirko ali dve na leto v skupini s paniko odreagirajo dotik sotekmovalca in padec je tu. Zelo lep primer je maraton franja, ki nikoli ne veš kdaj te bo kje kakšen zbil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi ga bilo pa zanimivo videti kako bi otpeljal, ker eno se je voziti sam po pisti drugo pa s skupino tako kot pri kolesarstvu, ko prihaja v skupini do dotikana med tekmovalci in tisti, ki so skupinske vožnje vajeni lepo brez panike spremenijo težišče in vse je OK medtem, ko amateriji, ki odpeljejo dirko ali dve na leto v skupini s paniko odreagirajo dotik sotekmovalca in padec je tu. Zelo lep primer je maraton franja, ki nikoli ne veš kdaj te bo kje kakšen zbil.

vem kako je to.. sem trenirou to mislim da 3leta.. al pa 4 :hmm: in sm vidu kr velik padcov.. večina se jih je zgodila v grupi :) ni lep prizor :D

sicer sem pa :topic: :closedeyes:

P.S. še vedno zbiram vse info. o MOTOGP :D če kdo kaj najde naj pošlje na smid.anze@gmail.com :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovenska različica imena Casey Stoner: KRISTJAN KAMENIK :o :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se ni šumi že v formuli bunil da je nevarna?????

če bo šumi v MotoGP bojo dobli najmanj karbonske cokpite!!!! :evilgrin:

enkrat pussy, vedno pussy!!!!!!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do naslednga tedna morm narest seminarsko o motorjih. to je zaklučna seminarska :) tko da more bit "top notch" :D zagovor seminarske pa ne bo tok težk.. glede na to da je dobra tema :P

tema seminarske je pa MOTOGP :) tko da če ma kdo kaaarkol doma na kompu kj v zvezi s to temo,(125,250,500,motogp.. 2-takt, 4-takt itd. itd. itd.) tut o zgodovini MotoGP-ja seveda, bi ga prosu če mi kj pošle na PM, lohk pa tut na mail > smid.anze@gmail.com <. vsakršne pomoči bom vesel. se zahvaljujem že vnaprej. :)

seminarska pa je za predmet - matematika, fizika, slovenščina, zgodovina, biologija, psihologija ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seminarska pa je za predmet - matematika, fizika, slovenščina, zgodovina, biologija, psihologija ?

v prejšnih letih smo mel določeno temo pri NPB. zdj je pa zaklučni letnik. sm prašou kašna more bit tema, pa je rekla da karkol :) tko da je prosto po prešernu. in sm izbrou seveda motogp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in mi stari pomorci naj vemo kaj je NPB? :lol:

Naravoslovje in poznavanje blaga . . . . . . . :hmm: (I think)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naravoslovje in poznavanje blaga . . . . . . . :hmm: (I think)

correct

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v prejšnih letih smo mel določeno temo pri NPB. zdj je pa zaklučni letnik. sm prašou kašna more bit tema, pa je rekla da karkol :) tko da je prosto po prešernu. in sm izbrou seveda motogp.

Ej FiFtY dej ti pol k tole dobis nazaj sporoc, pa ti dam za par pirou ti pa men tole :whistle: .....Bom tut vrjetn rabu sam ce bojo dal tut nm prosto po presernovo.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej FiFtY dej ti pol k tole dobis nazaj sporoc, pa ti dam za par pirou ti pa men tole :whistle: .....Bom tut vrjetn rabu sam ce bojo dal tut nm prosto po presernovo.......

sj bo zlooo švoh tale seminarska narjena. ker ne dobim zadost podatkov, pa še prevajat morm use, cajta pa ni velik :) tko da ne bo prou obširno napisana. bo polovico mn kokr pa zahtevajo :) ampak kva morm.. tko je :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edino popolnoma privatno moštvo sporoča svoj odhod iz Moto GP, kot glavni razlog pri moštvu KR navajajo neuspel dogovor z dobaviteljem motorjev. Vrnitev v sezoni 2009 ni izključena.

Si predstavljate Moto GP dirke z 10 piloti? No, če bo šlo tako naprej... :whistle:

MotoGPNews.com.....

It's with saddened hearts that we at MGPN have learnt that Team Roberts will not be competing in the 2008 MotoGP championship.

2007 proved to be a dire season for Team KR thanks to a catalogue of uncontrollable problems that stemmed from being supplied with a rubbish engine from Honda and resulted in them having use Kurtis as a rider.

Their engine supplier Honda, who instigated the 800cc rule change for 2007, oddly started the season in bad shape and understandably yet evilly concentrated all their efforts on their factory team. This left Team KR as stranded as Pedrosa on a tall chair.

A punch up followed that consequentially left the Banbury team needing a new engine supplier. Only the Ducati lumps were available but Team KR found themselves unable to raise the cash for the engines after the Italian team threw an extra few 'noughts' on the end of their price following the 2007 success.

Team KR were the last true privateer team in MotoGP and will be missed by all in 2008 and will leave the sorry remaining grid yet more depleted.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!