2Bad Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 ej, kašne ma to Kawasaki ene "screamer" motorje? :hmm: Pri 990 ccm so v motoGP-ju uporabljali big bang engine način vžiga, ki je kolikor razumem normalno zaporedje vžiga kot pri vseh štiritaktnih motorjih. Sedaj pri 800 ccm pa so kasneje nekateri začeli z uporabo screamer načina vžiga, ki jim omogoča boljšo razporeditev moči (bolj linearno krivuljo navora). Screamer engine pomeni, da spreminjajo zaporedje vžiga gleda na obrate, prestavo, hitrost .... lahko pa to spremeni tudi voznik med vožnjo. :hmm:
Cartman Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Pri 990 ccm so v motoGP-ju uporabljali big bang engine način vžiga, ki je kolikor razumem normalno zaporedje vžiga kot pri vseh štiritaktnih motorjih. Sedaj pri 800 ccm pa so kasneje nekateri začeli z uporabo screamer načina vžiga, ki jim omogoča boljšo razporeditev moči (bolj linearno krivuljo navora). Screamer engine pomeni, da spreminjajo zaporedje vžiga gleda na obrate, prestavo, hitrost .... lahko pa to spremeni tudi voznik med vožnjo. :hmm: ne bo čisto res Screamer ima navadn ritem vžiganaj, brez premora. bigbang in long bang motroja imata drugače razporejene vžigalne čase. med ciklom je premor, da je motor, teoretično, za trenutek mrtev. takrat lagko guma spet prime asfalt....
Sam dePihlja Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Za big bang uporabljajo ponavadi 270° sistem glavne gredi oz vžiga , screamer 180°, long bang pa asimetričen. Big-bang oz.long bang sistem združuje prednosti karakteristik dvovaljnih motorjev (pulzirajoče podajanje moči, ki omogoča boljšo kontrolo in oprijem na izhodih iz ovinka) s karakteristiko večvaljnih motorjev (velika specifično moč). Pri screamerju na drugi strani je vse podrejeno doseganju čimvečje specifične moči, se pravi - razvija nekaj večjo specifično moč kot big/long bang na račun negativnih posledic pri kontroli in oprijemu. Ducati je v kontekstu moči še nekaj v prednosti na račun sistema krmiljenja ventilov desmotronik, ki skoraj ne povzroča izgube moči motorja in omogoča zelo natančno vodenje ventilov tudi pri zelo ekstremnih obratih motorja. Motorji s klasičnim krmiljenjem namreč porabijo znaten del energije (specifične moči) za stiskanje vzmeti. Predstavljajte si, kako močna mora biti vzmet v motorju (in kolikšna sila je potrebna za stiskanje le te), ki se vrti s 17.000+ obrati :o , poleg tega je tudi natančnost krmiljenja pri ekstremnih pogojih navzgor omejena. Klasičen sistem porabi za delovanje med 2 in 3% specifične moči, pneumatsko krmiljenje pa zahteva še vedno nekako 40% energije sistema vzmeti. Pri 990ccm agregatih ta razlika oz. izguba ni bila tako očitna, saj so imeli motorji večjo zalogo moči ter predvsem več navora z boljšo uporabno krivuljo, pri 800ccm pa je ta razlika že upoštevanja vredna. Tudi tu se skriva eden izmed razlogov za uspeh Ducatija lani. Še eden izmed razlogov je ta, da je neugoden screamer efekt pri 90°L postavitvi valjev dosti manj izrazit kot npr. pri vrstni postavitvi. Se je pa potrebno zavedati, da je kakršen koli screamer proti big-bangu v ekstremnih pogojih dirkanja kljub nekaj večji moči težje obvladljiva prasica ki zahteva ogromno talenta dirkača v sodelovanju s sofisticiranim TC-om. Razliko med big/long bangom in screamerjem je najlažje ugotoviti po zvoku motorja oz. tonski lestvici. Medtem, ko se Honda in Yamaka dereta kot star PZ poje Ducati vsaj dve oktavi višje :whistle: Koliko mi je znano prakticirajo pri Suzukiju ter Kawasakiju nekaj vmes med BB in scr konfiguracijo.
danci1973 Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 (popravljeno) A standard inline-four fires its cylinders at regular intervals - one cylinder every 180 degrees of crank rotation. This creates a constant delivery of power to the rear wheel, which can make it difficult to maintain rear-tire traction, or to regain said traction once it has been lost via wheelspin. Since this effect becomes more pronounced as power output increases, it is especially noticeable in current Superbikes (many putting out 200+ horsepower) and MotoGP bikes (220-250 horsepower).Years ago, Superbike racers discovered that it was easier to modulate the power to prevent wheelspin on the Ducati V-twins than it was to do the same on the Japanese inline-fours. This is because there is a longer interval (in terms of both time and crankshaft rotation) between cylinders firing, which gives the rear tire a "break" - time to recover traction and match its speed to that of the motorcycle.The "big bang" engine attempts to transfer this characteristic to the inline-four by changing the firing intervals of the cylinders. By firing two cylinders close together, followed by a long break, then the other two cylinders in close succession, then another long break before the cycle begins, a "big bang" motor gives the tire some recovery time. This gives enormous benefits to rideability and tire wear. 'Navadnim' 4-valjnim vrstnim motorjem pa se reče 'screamer' zaradi visokega, predirnega zvoka, ki ga proizvajajo. D. Popravljeno Januar 25, 2008. Popravil danci1973
doctorrossi Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Valentino Rossi content with progress at close of first Sepang test Valentino Rossi rounded off the third day of testing in Malaysia with another day’s solid progress in Sepang today, the Fiat Yamaha Team rider finishing the test sixth overall out of 22 riders testing. Rossi had time to complete a full race simulation of 21 laps and recorded a general improvement compared to last year’s race, despite slowing down for a lap in the middle in order to give himself a breather as temperatures topped 34 degrees. Rossi’s best time after 48 laps, a lap of 2’01.425, was posted on a Bridgestone qualifier but the Italian admits there is more work to do in order to maximise bike set-up when using the softer qualifying tyres. Overall it was an extremely positive test for Rossi and his crew, who managed to complete everything on the schedule thanks to good weather throughout. The Fiat Yamaha Team will now head to their respective homes for a week before returning to Sepang for another three-day test on 5th, 6th and 7th February. Valentino Rossi - Position: 6th Time: 2’01.425 Laps: 48 “The overall balance of the three day test has been very positive and we’ve worked in many different areas. We’ve tested the pneumatic-valve engine and I have a good feeling from it, plus we’ve improved our top speed compared to the race here. I’m happy about the engine so far, although we want to make as much mileage as possible with it in order to check its reliability and performance. We’ve continued to work with the new electronics in braking and acceleration and the new system is helping us to have more control and make less mistakes. Of course we’ve also done a lot of work with Bridgestone on tyres, and we have found some positive things here. We need to improve our performance with the qualifying tyre; we need more time to better understand how to set-up our bike with the soft tyres and so we will continue to work on this next time. We’ve given a lot of information to Bridgestone this week and we look forward to more work together next time. Finally I was able to complete a good race simulation and overall my pace was better than in the race last year, even though I had to slow down for a bit in the middle because it was so hot! Anyway I really wanted to finish so I kept going and in the end I was very happy with my performance. It’s been a good test for us and now we’re looking forward to next time.” Davide Brivio – Team Manager “This has been a very positive test and it’s clear that Yamaha have worked very hard during the winter, so I would like to say a big thank you to all the engineers. To everyone involved now it looks like we’re on our way to fixing some of the issues and weak points which we had last year and we hope that at every test we will be able to make the same amount of progress. Valentino’s level is already high but it’s only the first test after the long winter break and so I am sure he will continue to improve as well. Now we look forward to coming back in ten days time to continue our programme.”
R1FREAK Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 A se že ve kaj, če bodo letos tut meli traction control? Pogrešam powerslide
k0ci Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 superbike glej pa boš mel dosti powerslideov drgač pa še moto gp kawi 2008 Anthony West
Sam dePihlja Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 TC žal še vedno :cry: , govori se celo, da bi naj za sezono 2009 uvedli standardni TC modul :doze:
gebre Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Lepa kawa :evilgrin: Je že kdo opazil katero čelado ima(spet) West :naughty: ?
R1FREAK Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Lep je ta kawasaki ja... na kerem programu pa prenašajo sbk? Nevem če sem že sploh kdaj videl na tv doma.
Sam dePihlja Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 No, že na naslednjem testiranju v Avstraliji bo Kawa barvno zelo spremenjena. Končno je tudi uradno podpisana pogodba z Monster energy: http://www.motogp.com/en/motogp/motogp_new...3§ion=1 SBK prenosi so ponavadi na Eurosport2
salo Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 No, že na naslednjem testiranju v Avstraliji bo Kawa barvno zelo spremenjena. Končno je tudi uradno podpisana pogodba z Monster energy: http://www.motogp.com/en/motogp/motogp_new...3§ion=1 Nič več tradicjonalne zelene barve :trance_33_sleep:
Sam dePihlja Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 (popravljeno) Mah, nebojo se je kr tak odrekli :grrr , kaki štrajfn zelene bo sigurno ostal :evilgrin: MORA :cry: Nenazadnje, zaradi tega ker se pri Kwaku niso hoteli odreči farbi kmetijske mehanizacije je prišlo v začetku do zapletov pri dogovarjanju z Monster energy. Ker Kawasaki ni hotel pristati na popolnoma črno sponzorsko livrejo se je Monster odločil da sponzorira Kawasaki samo v AMA Superbike. No kot kaže so sedaj le našli kompromis. V zvezi s tem imam samo dve želji: 1) da ostane na Kwakih vsaj kaki mali štrajfn zelene :worship: 2) da bi Dietrich Mateschitz letošnjo sezono ene parkrat v luft scal od jeze (kar v drobnem tisku pomeni, da bi Kawasakijevci kdaj pa kdaj nažgali Pedroso in Haydna, ki jih sponzorira Red Bull :naughty: ) Popravljeno Januar 25, 2008. Popravil Sam dePihlja
P182 Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 barve bodo verjetno podobne, kot so bile v AMA 07'
salo Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 (popravljeno) barve bodo verjetno podobne, kot so bile v AMA 07' Tako bi bilo najbolje, da bi bilo kot tukaj štrajfl črne namesto štrajfl zelene Popravljeno Januar 25, 2008. Popravil salo
KennyJR Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 pomojem da bo kr tak kot je tistle westyjev zgori sam da bo tak mo je zdj črno pa piše kawasaki pisalo monster?
Jure007 Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 Kot kažejo testiranja, se nam obeta zanimiva sezona :naughty: Če bo honda hitra, kot je na testiranjih in če bo še Lorenzo peljal, kot na testiranjih, potem bo zelo zelo zanimivo! Kumi čakam, da se začne :bounce: :bounce:
doctorrossi Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 Kot kažejo testiranja, se nam obeta zanimiva sezona :naughty: Če bo honda hitra, kot je na testiranjih in če bo še Lorenzo peljal, kot na testiranjih, potem bo zelo zelo zanimivo! Kumi čakam, da se začne :bounce: :bounce: sma že dva haha :naughty:
ZaLLaR Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 ja jest tud kumi čakam novo sezono!!!!!!!!!!!!!!!
Roky Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 sicer smo pa spet oftopik, to bi lohk prestavl v temo "the doctor" Storjeno! :)
doctorrossi Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Storjeno! :) bleee...lahka bi jih pustili :wacko: :wacko:
k0ci Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 doctorrossi, lepo prosim da si zmanjšaš tisto široko sliko v podpisu, ker le-ta razširi celo stran foruma hvala
doctorrossi Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 doctorrossi, lepo prosim da si zmanjšaš tisto široko sliko v podpisu, ker le-ta razširi celo stran foruma hvala naj ti bo... :winkiss:
k0ci Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 saj nisem reku da jo odstrani, lahko bi jo pač na vsaki strani samo malo obrezala pa bi blo ql
doctorrossi Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 saj nisem reku da jo odstrani, lahko bi jo pač na vsaki strani samo malo obrezala pa bi blo ql haha s vem da nisi to reku..sam sm kr odstranla ker odrezat se ni dalo...mah bv..itak tk je bolš :P
Priporočene objave