KennyJR Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 trenutek slave za pedroso :P seveda če nebi casey učeri padu bi blo po MOJEM mnenju drgač :) sicer pa casey naj ju3 sploh nebi vozu :(
salo Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 trenutek slave za pedroso :P seveda če nebi casey učeri padu bi blo po MOJEM mnenju drgač :) sicer pa casey naj ju3 sploh nebi vozu :( Sem tudi pri 24ur slišal, da naj ne bi vozil do konca leta. Ampak čudno se mi zdi, če je poškodba tako huda zakaj je danes testiral, lahko da so se bolečine pojavile po določenem času zaradi obremenitve
Port Folio Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 A se ti ne zdi potem čudno, da ima honda ob enakih finančnih sredstvih v svojem HRC zaposlenih več ljudi kot ducati v vseh delih tovarne skupaj? A so japonci kot delovna sila toliko cenejši? Ne Duče je šparovc, mislm pa, da je podjetje sposobno in tudi si z lahkoto vsako leto privošči na novo izdelavo motocikla za vsako naslednje leto v moto GP-eju! Čudno se mi zdi, da letos to izjavijo, ko se jim je še fond povečau :unsure: ob zmagoslavju! Japonci so lahko samo dražji inženirji. MHO that is it :alien1:
KennyJR Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 Ne Duče je šparovc, mislm pa, da je podjetje sposobno in tudi si z lahkoto vsako leto privoščina novo izdelavo motocikla za vsako naslednje leto v moto GP-eju! Čudno se mi zdi, da letos to izjavijo, ko se jim je še fond povečau :unsure: ob zmagoslavju! Japonci so lahko samo dražji inženirji. MHO that is it :alien1: nč šparovc... pa če bi lahk napisu drugič ducati... sj vem da je to tvoja izbira kak napišeš... sam tak bomo vsaj vsi vedli da gre pač za italjansko svar :whistle: ducati je zlo mala tovarna... manša od yamahe... pa vsi vemo ka je rossi reku.... da ta honda in yamaha mele težave na začetku sezone pa honda je mela dnar pa je težave rešla yamaha pač ne... seprav ducati ma kvečjemu še mn dnarja... ducati niti prbližno nima na voljo tolk dnarja kolkr ga ma honda... če si lahk prvošči nov motor vsako leto se pa neda vedt dokler pač ne vidš kolk denarja dejansko majo in kolk prbližno bi ga šlo za nov motor in pol kolk bi ga še ostalo... je pa vsekakor hvale vredno da tako malo moštvo kot pač ducati je nardi velik bolši motor od honde...
Cartman Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 em.... Vprašanje vsem skupaj. a je pomembno, kdo ima več denaraj? kdo ga lahko več zapravi? Važna je dodana vrednost tem zapravljenim miljonom. Stoner je letos ducatijev vložek pozlatil. To je To. naredili so konkurenčen stroj in dobili super pilota. Letos nepremagljiva kombinacija. Vrednost je desmosediciju dodal Stoner. ne gume, ne inžinirji, ne ribe fafalice.....Ko jih bodo japonci stresli z zelene veje, bo proračun izgovor. ne pa razlog. en slovenski kolumnist je poziral s temle stavkom Denar ni vse, pomaga pa.
brubi46 Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Sej verjetno že vsi veste kaj se je zgodilu KC-ju, ampak vseeno :D Stoner's year ends with injury. Wednesday, 28th November 2007 Casey Stoner's title-winning year has come to a painful conclusion after the Ducati Marlboro star was injured during his second high-speed accident in as many days at Jerez. The Australian escaped unharmed after a fast opening day fall from his new Desmosedici GP8, and still finished the opening day on top of the timesheets, but wasn't so fortunate on Wednesday... Stoner's second accident, a highside at turn three of the Spanish Grand Prixcircuit, left the 22-year-old with shoulder ligament damage - almost certainly ruling him out of the remainder of the test. "Everything was going very well today. We were focusing on tyre testing, as we had planned, when I crashed at turn three. I hit the ground pretty heavily with my left shoulder," stated Stoner. "Straight away the injury was really painful, so I went to the Clinica Mobile where they fitted me with a sling and strapped the shoulder. We will wait and see how I feel tomorrow but I think it's going to be difficult to continue this test." With the winter test ban starting on December 1, Stoner will probably next be seen on a Desmosedici at Sepang on January 22, 2008. In his absence, former 250GP rival Dani Pedrosa set the day two pace, the Spaniard becoming the first rider to break the 1min 40 barrier at the test as he circulated 0.141secs clear of new Bridgestone rider Valentino Rossi.
KennyJR Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 (popravljeno) am torej? sm jst prou dujeu da je casey učeri že 2. padu? :D seprav najprej je padu prvi dan in mu ni blo nč.. pol je pa spet padu drugi dan in si je poškodvou ramo? in dopoldne je meu najhitrejši cajt pol je pa takoj padu... tk da praktično dokler je vozu je biu najhitrejši :) Popravljeno November 29, 2007. Popravil KennyJR
Geiger Sturzflug Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Canepa... Casey...
prcko Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Pedrosa Quickest on Day Two Lap Times 1. Dani Pedrosa (Honda) 1’39.993 2. Valentino Rossi (Yamaha) 1’40.134 3. Shinya Nakano (Honda) 1’40.251 4. Alex de Angelis (Honda) 1’40.332 5. Andrea Dovizioso (Honda) 1.40.650 6. Nicky Hayden (Honda) 1’40.692 7. Randy de Puniet (Honda) 1’40.820 8. Casey Stoner (Ducati) 1’40.833 9. Colin Edwards (Yamaha) 1’40.838 10. Jorge Lorenzo (Yamaha) 1’40.883 11. John Hopkins (Kawasaki) 1’40.939 12. James Toseland (Yamaha) 1’41.278 13. Marco Melandri (Ducati) 1’41.424 14. Anthony West (Kawasaki) 1’41.729 15. Nicolo Canepa (Ducati) 1’42.188 16. Tadayuki Okada (Honda) 1’43.143 17. Vittoriano Guareschi (Ducati) 1’43.399 18. Shinichi Ito (Bridgestone) 1’43.869
salo Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 (popravljeno) Canepa... Casey... saj bojo kmalu potrebovali še drsnik komolca :worship: Popravljeno November 29, 2007. Popravil salo
Cartman Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Pedrosa Quickest on Day TwoLap Times 1. Dani Pedrosa (Honda) 1’39.993 2. Valentino Rossi (Yamaha) 1’40.134 3. Shinya Nakano (Honda) 1’40.251 4. Alex de Angelis (Honda) 1’40.332 5. Andrea Dovizioso (Honda) 1.40.650 6. Nicky Hayden (Honda) 1’40.692 7. Randy de Puniet (Honda) 1’40.820 8. Casey Stoner (Ducati) 1’40.833 9. Colin Edwards (Yamaha) 1’40.838 10. Jorge Lorenzo (Yamaha) 1’40.883 11. John Hopkins (Kawasaki) 1’40.939 12. James Toseland (Yamaha) 1’41.278 13. Marco Melandri (Ducati) 1’41.424 14. Anthony West (Kawasaki) 1’41.729 15. Nicolo Canepa (Ducati) 1’42.188 16. Tadayuki Okada (Honda) 1’43.143 17. Vittoriano Guareschi (Ducati) 1’43.399 18. Shinichi Ito (Bridgestone) 1’43.869 Ito=edini suzuki?
brubi46 Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Ito=edini suzuki? Suzukiji so na Phillip Islandu click
Cartman Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Suzukiji so na Phillip Islandu click O. superlepa hvala. te strani nisem poznal, pa se mi zdi kr koristna:) ito=ducati :blush:
brubi46 Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 O. superlepa hvala. te strani nisem poznal, pa se mi zdi kr koristna:) ito=ducati :blush: Ni problema :D Ja tud jst sem šele pol opazila da si se mal zmotu :whistle:
dive Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 usrau se je....a rossi je pa kr lahka z zlomljenim zapestjem pa dvema zlomljenima prstoma dirkal.... :naughty: jah to spet dokazuje kak CAR je rossi :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: Eno je dirka, drugo pa testiranje, tud rossi ne bi testiral, če bi imel zlomljeno zapestje. :headbang: Na dirki pa je moral po kakšno točko. Pa jo je dobil......??? :whistle:
brubi46 Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Eno je dirka, drugo pa testiranje, tud rossi ne bi testiral, če bi imel zlomljeno zapestje. :headbang: Na dirki pa je moral po kakšno točko. Pa jo je dobil......??? :whistle: :grrr Mu je moped crknu...
dive Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 :grrr Mu je moped crknu... Takšna je bila uradna izjava....Če bi bil fan Stonerja, bi rekel, da se se usral..... :whistle:
brubi46 Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Takšna je bila uradna izjava....Če bi bil fan Stonerja, bi rekel, da se se usral..... :whistle: Ok, samo zakaj bi se pol sploh matru in štartal na dirki :hmm: :?
dive Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Ok, samo zakaj bi se pol sploh matru in štartal na dirki :hmm: :? Zato ker je hotel dobit kakšno točko in s tem ostat drugi v skupnem seštevku, kar mu ni uspelo...
Schmid87 Objavljeno November 29, 2007 Avtor Opozori Objavljeno November 29, 2007 Sej verjetno že vsi veste kaj se je zgodilu KC-ju, ampak vseeno :D mogu bi uporablat tist kombinezon k ma air-bag :P saj bojo kmalu potrebovali še drsnik komolca :worship: res je :worship: dobr ga nagne :) kmal bo on dobu vzdevk "elbowz" :D heh
doctorrossi Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 MotoGP Jerez Test Times: Day Three 1. Dani Pedrosa- Repsol Honda 1'38.562 2. Nicky Hayden - Repsol Honda 1'38.848 3. Jorge Lorenzo - Fiat Yamaha 1'39.464 4. Andrea Dovizioso - JiR Scot 1'39.747 5. Shinya Nakano - Honda Gresini 1'40.121 6. Colin Edwards - Yamaha Tech3 1'40.184 7. Alex De Angelis - Honda Gresini 1'40.185 8. James Toseland - Yamaha Tech3 1'40.213 9. Randy de Puniet - Honda LCR 1'40.398 10. John Hopkins - Kawasaki Racing 1'40.984 11. Valentino Rossi - Fiat Yamaha 1'41.538 12. Marco Melandri - Ducati Marlboro 1'41.619 13. Taddy Okada - Repsol HRC 1'41.715 14. Niccolo Canepa - Ducati Marlboro 1'41.793 15. Anthony West - Kawasaki Racing 1'42.343 16. Vittoriano Guareschi - Ducati Marloro 1'42.850 17. Shinichi Ito - Bridgestone Team 1'43.001
KennyJR Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 MotoGP Jerez Test Times: Day Three 1. Dani Pedrosa- Repsol Honda 1'38.562 2. Nicky Hayden - Repsol Honda 1'38.848 3. Jorge Lorenzo - Fiat Yamaha 1'39.464 4. Andrea Dovizioso - JiR Scot 1'39.747 5. Shinya Nakano - Honda Gresini 1'40.121 6. Colin Edwards - Yamaha Tech3 1'40.184 7. Alex De Angelis - Honda Gresini 1'40.185 8. James Toseland - Yamaha Tech3 1'40.213 9. Randy de Puniet - Honda LCR 1'40.398 10. John Hopkins - Kawasaki Racing 1'40.984 11. Valentino Rossi - Fiat Yamaha 1'41.538 12. Marco Melandri - Ducati Marlboro 1'41.619 13. Taddy Okada - Repsol HRC 1'41.715 14. Niccolo Canepa - Ducati Marlboro 1'41.793 15. Anthony West - Kawasaki Racing 1'42.343 16. Vittoriano Guareschi - Ducati Marloro 1'42.850 17. Shinichi Ito - Bridgestone Team 1'43.001 prvi trije naj bi vozil s kvalifikacijskimi gumami ostali ne? al kako? in kaj je rossi delu da je prehitu clo melandrija pa westa?
Priporočene objave