Skoči na vsebino

MotoGP 2008


Schmid87

Priporočene objave

trenutek slave za pedroso :P

seveda če nebi casey učeri padu bi blo po MOJEM mnenju drgač :)

sicer pa casey naj ju3 sploh nebi vozu :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trenutek slave za pedroso :P

seveda če nebi casey učeri padu bi blo po MOJEM mnenju drgač :)

sicer pa casey naj ju3 sploh nebi vozu :(

Sem tudi pri 24ur slišal, da naj ne bi vozil do konca leta. Ampak čudno se mi zdi, če je poškodba tako huda zakaj je danes testiral, lahko da so se bolečine pojavile po določenem času zaradi obremenitve

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ti ne zdi potem čudno, da ima honda ob enakih finančnih sredstvih v svojem HRC zaposlenih več ljudi kot ducati v vseh delih tovarne skupaj? A so japonci kot delovna sila toliko cenejši?

Ne Duče je šparovc, mislm pa, da je podjetje sposobno in tudi si z lahkoto vsako leto privošči

na novo izdelavo motocikla za vsako naslednje leto v moto GP-eju!

Čudno se mi zdi, da letos to izjavijo, ko se jim je še fond povečau :unsure: ob zmagoslavju!

Japonci so lahko samo dražji inženirji.

MHO that is it :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne Duče je šparovc, mislm pa, da je podjetje sposobno in tudi si z lahkoto vsako leto privošči

na novo izdelavo motocikla za vsako naslednje leto v moto GP-eju!

Čudno se mi zdi, da letos to izjavijo, ko se jim je še fond povečau :unsure: ob zmagoslavju!

Japonci so lahko samo dražji inženirji.

MHO that is it :alien1:

nč šparovc... pa če bi lahk napisu drugič ducati... sj vem da je to tvoja izbira kak napišeš... sam tak bomo vsaj vsi vedli da gre pač za italjansko svar :whistle:

ducati je zlo mala tovarna... manša od yamahe... pa vsi vemo ka je rossi reku.... da ta honda in yamaha mele težave na začetku sezone pa honda je mela dnar pa je težave rešla yamaha pač ne...

seprav ducati ma kvečjemu še mn dnarja...

ducati niti prbližno nima na voljo tolk dnarja kolkr ga ma honda...

če si lahk prvošči nov motor vsako leto se pa neda vedt dokler pač ne vidš kolk denarja dejansko majo in kolk prbližno bi ga šlo za nov motor in pol kolk bi ga še ostalo...

je pa vsekakor hvale vredno da tako malo moštvo kot pač ducati je nardi velik bolši motor od honde...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

em.... Vprašanje vsem skupaj.

a je pomembno, kdo ima več denaraj? kdo ga lahko več zapravi?

Važna je dodana vrednost tem zapravljenim miljonom. Stoner je letos ducatijev vložek pozlatil. To je To. naredili so konkurenčen stroj in dobili super pilota. Letos nepremagljiva kombinacija. Vrednost je desmosediciju dodal Stoner. ne gume, ne inžinirji, ne ribe fafalice.....Ko jih bodo japonci stresli z zelene veje, bo proračun izgovor. ne pa razlog.

en slovenski kolumnist je poziral s temle stavkom

Denar ni vse, pomaga pa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej verjetno že vsi veste kaj se je zgodilu KC-ju, ampak vseeno :D

Stoner's year ends with injury.

Wednesday, 28th November 2007

Casey Stoner's title-winning year has come to a painful conclusion after the Ducati Marlboro star was injured during his second high-speed accident in as many days at Jerez.

The Australian escaped unharmed after a fast opening day fall from his new Desmosedici GP8, and still finished the opening day on top of the timesheets, but wasn't so fortunate on Wednesday...

Stoner's second accident, a highside at turn three of the Spanish Grand Prixcircuit, left the 22-year-old with shoulder ligament damage - almost certainly ruling him out of the remainder of the test.

"Everything was going very well today. We were focusing on tyre testing, as we had planned, when I crashed at turn three. I hit the ground pretty heavily with my left shoulder," stated Stoner. "Straight away the injury was really painful, so I went to the Clinica Mobile where they fitted me with a sling and strapped the shoulder. We will wait and see how I feel tomorrow but I think it's going to be difficult to continue this test."

With the winter test ban starting on December 1, Stoner will probably next be seen on a Desmosedici at Sepang on January 22, 2008.

In his absence, former 250GP rival Dani Pedrosa set the day two pace, the Spaniard becoming the first rider to break the 1min 40 barrier at the test as he circulated 0.141secs clear of new Bridgestone rider Valentino Rossi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am torej?

sm jst prou dujeu da je casey učeri že 2. padu? :D

seprav najprej je padu prvi dan in mu ni blo nč.. pol je pa spet padu drugi dan in si je poškodvou ramo?

in dopoldne je meu najhitrejši cajt pol je pa takoj padu...

tk da praktično dokler je vozu je biu najhitrejši :)

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pedrosa Quickest on Day Two

Lap Times

1. Dani Pedrosa (Honda) 1’39.993

2. Valentino Rossi (Yamaha) 1’40.134

3. Shinya Nakano (Honda) 1’40.251

4. Alex de Angelis (Honda) 1’40.332

5. Andrea Dovizioso (Honda) 1.40.650

6. Nicky Hayden (Honda) 1’40.692

7. Randy de Puniet (Honda) 1’40.820

8. Casey Stoner (Ducati) 1’40.833

9. Colin Edwards (Yamaha) 1’40.838

10. Jorge Lorenzo (Yamaha) 1’40.883

11. John Hopkins (Kawasaki) 1’40.939

12. James Toseland (Yamaha) 1’41.278

13. Marco Melandri (Ducati) 1’41.424

14. Anthony West (Kawasaki) 1’41.729

15. Nicolo Canepa (Ducati) 1’42.188

16. Tadayuki Okada (Honda) 1’43.143

17. Vittoriano Guareschi (Ducati) 1’43.399

18. Shinichi Ito (Bridgestone) 1’43.869

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pedrosa Quickest on Day Two

Lap Times

1. Dani Pedrosa (Honda) 1’39.993

2. Valentino Rossi (Yamaha) 1’40.134

3. Shinya Nakano (Honda) 1’40.251

4. Alex de Angelis (Honda) 1’40.332

5. Andrea Dovizioso (Honda) 1.40.650

6. Nicky Hayden (Honda) 1’40.692

7. Randy de Puniet (Honda) 1’40.820

8. Casey Stoner (Ducati) 1’40.833

9. Colin Edwards (Yamaha) 1’40.838

10. Jorge Lorenzo (Yamaha) 1’40.883

11. John Hopkins (Kawasaki) 1’40.939

12. James Toseland (Yamaha) 1’41.278

13. Marco Melandri (Ducati) 1’41.424

14. Anthony West (Kawasaki) 1’41.729

15. Nicolo Canepa (Ducati) 1’42.188

16. Tadayuki Okada (Honda) 1’43.143

17. Vittoriano Guareschi (Ducati) 1’43.399

18. Shinichi Ito (Bridgestone) 1’43.869

Ito=edini suzuki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O. superlepa hvala. te strani nisem poznal, pa se mi zdi kr koristna:)

ito=ducati :blush:

Ni problema :D

Ja tud jst sem šele pol opazila da si se mal zmotu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

usrau se je....a rossi je pa kr lahka z zlomljenim zapestjem pa dvema zlomljenima prstoma dirkal.... :naughty: jah to spet dokazuje kak CAR je rossi :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Eno je dirka, drugo pa testiranje, tud rossi ne bi testiral, če bi imel zlomljeno zapestje. :headbang: Na dirki pa je moral po kakšno točko. Pa jo je dobil......??? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno je dirka, drugo pa testiranje, tud rossi ne bi testiral, če bi imel zlomljeno zapestje. :headbang: Na dirki pa je moral po kakšno točko. Pa jo je dobil......??? :whistle:

:grrr Mu je moped crknu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšna je bila uradna izjava....Če bi bil fan Stonerja, bi rekel, da se se usral..... :whistle:

Ok, samo zakaj bi se pol sploh matru in štartal na dirki :hmm: :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, samo zakaj bi se pol sploh matru in štartal na dirki :hmm: :?

Zato ker je hotel dobit kakšno točko in s tem ostat drugi v skupnem seštevku, kar mu ni uspelo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej verjetno že vsi veste kaj se je zgodilu KC-ju, ampak vseeno :D

mogu bi uporablat tist kombinezon k ma air-bag :P

saj bojo kmalu potrebovali še drsnik komolca :worship:

res je :worship: dobr ga nagne :) kmal bo on dobu vzdevk "elbowz" :D heh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MotoGP Jerez Test

Times: Day Three

1. Dani Pedrosa- Repsol Honda 1'38.562

2. Nicky Hayden - Repsol Honda 1'38.848

3. Jorge Lorenzo - Fiat Yamaha 1'39.464

4. Andrea Dovizioso - JiR Scot 1'39.747

5. Shinya Nakano - Honda Gresini 1'40.121

6. Colin Edwards - Yamaha Tech3 1'40.184

7. Alex De Angelis - Honda Gresini 1'40.185

8. James Toseland - Yamaha Tech3 1'40.213

9. Randy de Puniet - Honda LCR 1'40.398

10. John Hopkins - Kawasaki Racing 1'40.984

11. Valentino Rossi - Fiat Yamaha 1'41.538

12. Marco Melandri - Ducati Marlboro 1'41.619

13. Taddy Okada - Repsol HRC 1'41.715

14. Niccolo Canepa - Ducati Marlboro 1'41.793

15. Anthony West - Kawasaki Racing 1'42.343

16. Vittoriano Guareschi - Ducati Marloro 1'42.850

17. Shinichi Ito - Bridgestone Team 1'43.001

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MotoGP Jerez Test

Times: Day Three

1. Dani Pedrosa- Repsol Honda 1'38.562

2. Nicky Hayden - Repsol Honda 1'38.848

3. Jorge Lorenzo - Fiat Yamaha 1'39.464

4. Andrea Dovizioso - JiR Scot 1'39.747

5. Shinya Nakano - Honda Gresini 1'40.121

6. Colin Edwards - Yamaha Tech3 1'40.184

7. Alex De Angelis - Honda Gresini 1'40.185

8. James Toseland - Yamaha Tech3 1'40.213

9. Randy de Puniet - Honda LCR 1'40.398

10. John Hopkins - Kawasaki Racing 1'40.984

11. Valentino Rossi - Fiat Yamaha 1'41.538

12. Marco Melandri - Ducati Marlboro 1'41.619

13. Taddy Okada - Repsol HRC 1'41.715

14. Niccolo Canepa - Ducati Marlboro 1'41.793

15. Anthony West - Kawasaki Racing 1'42.343

16. Vittoriano Guareschi - Ducati Marloro 1'42.850

17. Shinichi Ito - Bridgestone Team 1'43.001

prvi trije naj bi vozil s kvalifikacijskimi gumami ostali ne? al kako?

in kaj je rossi delu da je prehitu clo melandrija pa westa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!