Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Repsolki na prvem mestu....zanimivo! Ali že uporabljajo pnevmatske ventile? Kot sem slišal, naj bi jih uporabljali v sezoni 08. So še kakšne pomembne spremembe na dirkalniku?

Kaj pa glede sprememb pravil, se kaj spremeni z novo sezono?

Objavljeno
MotoGP Jerez Test

Times: Day Three

1. Dani Pedrosa- Repsol Honda 1'38.562

2. Nicky Hayden - Repsol Honda 1'38.848

3. Jorge Lorenzo - Fiat Yamaha 1'39.464

4. Andrea Dovizioso - JiR Scot 1'39.747

5. Shinya Nakano - Honda Gresini 1'40.121

6. Colin Edwards - Yamaha Tech3 1'40.184

7. Alex De Angelis - Honda Gresini 1'40.185

8. James Toseland - Yamaha Tech3 1'40.213

9. Randy de Puniet - Honda LCR 1'40.398

10. John Hopkins - Kawasaki Racing 1'40.984

11. Valentino Rossi - Fiat Yamaha 1'41.538

12. Marco Melandri - Ducati Marlboro 1'41.619 13. Taddy Okada - Repsol HRC 1'41.715

14. Niccolo Canepa - Ducati Marlboro 1'41.793

15. Anthony West - Kawasaki Racing 1'42.343

16. Vittoriano Guareschi - Ducati Marloro 1'42.850

17. Shinichi Ito - Bridgestone Team 1'43.001

huhu Michelin strikes back?

Objavljeno
huhu Michelin strikes back?

tut 4. je michelin... če bi stoner vozu bi blo vrjetn mal drgač :naughty:

sam vrjetn nebi vozu s kwalifikacijskimi gumami :D

Objavljeno
huhu Michelin strikes back?

upejmo da niso bile kvalifikacjske gume. ker Hayden je ponavad na kvalifikacijskah čist drug dirkač :)

nazadne je na kvalifikacijskah pridobu 2s pa pou.

Objavljeno
upejmo da niso bile kvalifikacjske gume. ker Hayden je ponavad na kvalifikacijskah čist drug dirkač :)

nazadne je na kvalifikacijskah pridobu 2s pa pou.

ja prvi 3je so bli 100% na kvalifikacijskih...

Objavljeno
upejmo da niso bile kvalifikacjske gume. ker Hayden je ponavad na kvalifikacijskah čist drug dirkač :)

nazadne je na kvalifikacijskah pridobu 2s pa pou.

prebral sm, de so včeraj uporabili "soft compound michelin tyre" ni pisalo kvalifikacijsko...zdej pa...interpretirajte po želji...

Objavljeno
prebral sm, de so včeraj uporabili "soft compound michelin tyre" ni pisalo kvalifikacijsko...zdej pa...interpretirajte po želji...

no dans pa piše da sta repsolovca uporablala kvalifikacijske gume...

lorenzo pa verjetn tut.. ne vrjamem da bi bil tak hitr...

Objavljeno

Se kaj ve koliko palčne dimenzije vozijo, ker sem nekje bral, da opremljevalci gum težijo k spremembah :hmm:

Objavljeno

ponavadi so mel 16.5

Objavljeno
ponavadi so mel 16.5

to sezono so neki zmanšval za pol inča... sam nwm al s 17 na 16.5 al s 16.5 na 16 :D

Objavljeno (popravljeno)

na 16

16.5 ma WSBK

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Na posnetkih se mi zdi Pedrosa zelo majhen kot nek najstnik.Koliko je sploh velik?

Ali je še kdo zamenjal barve motocikla poleg repsolk?

Objavljeno
Na posnetkih se mi zdi Pedrosa zelo majhen kot nek najstnik.Koliko je sploh velik?

Ali je še kdo zamenjal barve motocikla poleg repsolk?

Repsolke so take barve v obdobju testiranj, kot naprimer lorenzov stroj. Ne vem zakaj. Pedrosa pa je orenk majhen, prej škrat kot najstnik, ne vem kolk je velik, ima pa vsega skupaj 49kg. :blush:

Objavljeno
Repsolke so take barve v obdobju testiranj, kot naprimer lorenzov stroj. Ne vem zakaj. Pedrosa pa je orenk majhen, prej škrat kot najstnik, ne vem kolk je velik, ima pa vsega skupaj 49kg. :blush:

A tko sm mislu da majo pa nove barve motorjev :lol: :slap:

A motorji bodo kaj spremenjeni v sezoni 08?V notranjosti, zunanjosti?

Objavljeno
na 16

16.5 ma WSBK

ja, pa letos je meu Hayden na eni dirki 16.5, ker mu to veliko bolš odgovarja. sej eni so se neki prtožil, ampak so potem to ovrgli.

Na posnetkih se mi zdi Pedrosa zelo majhen kot nek najstnik.Koliko je sploh velik?

155cm če se ne motm :D

Objavljeno

ej a hayden bo zdej letus spet meu 69 na motorju?

drgač pa sm vidla da je lorenzo velik 172cm , pa da ma 63kg...pedrosa je pa men se zdi da najmanjši pa najlažji u motoGP .)

Objavljeno

From: Yamaha Racing Communications

News - Jerez, Spain 29/11/2007

Lorenzo in top three on final day.

2008 Yamaha rider Jorge Lorenzo signed off for 2007 in impressive style in Jerez today, finishing third overall and recording a best time of 1’39.464 on qualifying tyres, just 0.062 seconds off the 2007 race pole position.

Lorenzo completed 90 laps on the final day of testing in Spain, including a long run in which the MotoGP rookie recorded more impressive times. After eight days of testing since the end of the season, Lorenzo is looking increasingly comfortable on his new bike and he was also able to complete some tyre testing today with Michelin, finding some good rear-tyre rubber.

Jorge Lorenzo (3rd, 1’39.464, 90 laps)

“Today I felt even better than yesterday and I did a very good test session. Yesterday I had some pain because of the number of laps I had done the day before, but today I was fully recovered and everything went well. I felt very comfortable with the M1 and during the race simulation I had very positive impressions. The lap times are becoming faster and faster, and this means that we are working in the right direction. The traction on the rear is improving, thanks also to the new material from Michelin, so I am satisfied. Actually I didn’t expect to be so fast in the race simulation; I went beyond my expectations. At the end of the third day we can say that this has been a very good test session and my overall feeling is, of course, better than after the Sepang test. We still have a lot of work to do, but the atmosphere insi de the garage is concentrated, relaxed and very professional, so I am sure we will achieve our goals before the season starts. I am looking forward to being in Sepang, in January, to test new engine specifications and to try to be even faster.”

Daniele Romagnoli – Team Manager

“Today was a positive day. We continued to improve the set-up of Jorge’s bike and we found a good basis to work from. We also tested new tyres from Michelin and we found some good material, above all for the rear, that accepted the torque of the engine well and had good grip. Jorge keeps on improving his feeling with the bike and now we can say that he finally feels comfortable with it. Today we completed a long run that was definitely positive, especially since it’s the first one for Jorge riding the M1. He was very fast, even faster than the 2007 race pace. Finally he tested two qualifying tyres that enabled him to lower his best time by one second, and we consider this to be a very good result. I would like to thank the rider, who rode a huge amount of laps, and the team, who performed a great job throughout the entire test session. Now let’s take some well-deserved rest and then we will meet again in Sepang in January, to start the new challenge.”

Masahiko Nakajima – Fiat Yamaha Team Director

“Today Jorge rode 90 laps, so first of all I would like to say that the amount of laps he did in three days has been very impressive, with an average of about 80 laps per day! There’s no need to say that we are very happy with his attitude in all the tests held so far. At the end of this test session, Jorge is third overall and this is quite impressive for us. It means we are on the way to achieving the final goal, which is to adapt the bike to his riding style. Jorge showed us his talent and potential, and demonstrated that he has the ability to give us very good data and information to help in the work for next season. We are still on the way to defining the base set-up of his bike, but it is quite evident that his riding is becoming closer to that of the other MotoGP top riders. He is braking better and has better and better corner speed, and we have not found the final set-up yet! Now we know how to improve his bike further; we know the right direction and now we need to analyze the data we collected here in Jerez and then fix the final set-up at the next Sepang test in January”.

Objavljeno

Kar se tiče gum, da ne lepim vprašanj, so omejeni s številom gum na vikend, ko se dirka. Omejeni so pri slick gumah, število so povečali (strinjali so se pri M in B), pri dežnih naj ne bi bilo omejitev. Velikost gume (M je uporabljal tako 16,5 kot 16 za Haydna, gre za zadnjo gumo) ni stvar omejitve. Če bi hoteli, bi lahko vozili tudi 26-colske, če bi jim zneslo. :rolleyes: Sprememba pri gumarjih je tudi ta, da bodo lahko naslednje leto testirali tudi med sezono na GP dirkališčih, vendar samo s testnimi dirkači.

Se pa spomnim, da je bil McCoy tisti, ki jih je pripravil do tega, da so povečali radij na račun več gume, sicer jo je s svojim spidvejom skuril po dobri polovici dirke.

Stoner si je 2. dan poškodoval ligamente leve rame (highside) in spokal v AUS k zdravniku, ki mu je pred leti pozdravil podobno poškodbo desne rame. Sicer je pa tudi Rossi predčasno nehal - desna roka še ni zaceljena, časov 3. dan ni nič izboljšal, zato je ob 1. popoldne zaključil. Če bi šlo za točke, sem pa 100%, da bi oba vozila - tako Casey kot Vale.

Sedaj imajo vsi kolektivni dopust do začetka januarja (prepoved dirkanja, testiranja). Januarja gredo potem vsi v Sepang (upam, da vsi, zaradi primerjave) in sezona se praktično začne. Bo pa pestro, glede na hitrost Honde, Lorenza, izboljšave Michelina... Za Stonerja bo težka, je pa letos dokazal, da ima jeklene živce - tako kot jih je imel Rossi.

Uspeh butika iz Borgo Panigaleja pa je bil letos zaslužen - ni vse samo denar. Ducatijev proračun se lahko skrije pred Hondinim, ampak dediščina evropskega znanja je vseeno večja od japonskega. Če prištejemo še italijansko dirkaško strast (vključuje seveda tudi dirkače), potem je to z odličnim dirkačem na motorju zmagovalna kombinacija.

Objavljeno (popravljeno)
Kar se tiče gum, da ne lepim vprašanj, so omejeni s številom gum na vikend, ko se dirka. Omejeni so pri slick gumah, število so povečali (strinjali so se pri M in B), pri dežnih naj ne bi bilo omejitev. Velikost gume (M je uporabljal tako 16,5 kot 16 za Haydna, gre za zadnjo gumo) ni stvar omejitve. Če bi hoteli, bi lahko vozili tudi 26-colske, če bi jim zneslo. :rolleyes: Sprememba pri gumarjih je tudi ta, da bodo lahko naslednje leto testirali tudi med sezono na GP dirkališčih, vendar samo s testnimi dirkači.

Se pa spomnim, da je bil McCoy tisti, ki jih je pripravil do tega, da so povečali radij na račun več gume, sicer jo je s svojim spidvejom skuril po dobri polovici dirke.

Stoner si je 2. dan poškodoval ligamente leve rame (highside) in spokal v AUS k zdravniku, ki mu je pred leti pozdravil podobno poškodbo desne rame. Sicer je pa tudi Rossi predčasno nehal - desna roka še ni zaceljena, časov 3. dan ni nič izboljšal, zato je ob 1. popoldne zaključil. Če bi šlo za točke, sem pa 100%, da bi oba vozila - tako Casey kot Vale.

Sedaj imajo vsi kolektivni dopust do začetka januarja (prepoved dirkanja, testiranja). Januarja gredo potem vsi v Sepang (upam, da vsi, zaradi primerjave) in sezona se praktično začne. Bo pa pestro, glede na hitrost Honde, Lorenza, izboljšave Michelina... Za Stonerja bo težka, je pa letos dokazal, da ima jeklene živce - tako kot jih je imel Rossi.

Uspeh butika iz Borgo Panigaleja pa je bil letos zaslužen - ni vse samo denar. Ducatijev proračun se lahko skrije pred Hondinim, ampak dediščina evropskega znanja je vseeno večja od japonskega. Če prištejemo še italijansko dirkaško strast (vključuje seveda tudi dirkače), potem je to z odličnim dirkačem na motorju zmagovalna kombinacija.

I STAND TO BE CORRECTED, ampak mislim, da je bila RedBull Yamaha, z McCoyem in Regisom Laconijem. prva resno zčela vozit samo 16.5 inčna kolesa, ne več 17 tisto leto je ta ekipa odpustila Crafarja, ker se ni sprijaznil z Michelinkami, obseg gume se ni povečal, le luknja na sredi je bila manjša (če citiram Moodyja iz eurosporta)

kamor koli so pršli japonci, so nas evropejce nabili kot pionirčke:D zadnji tak dokaz Honda je s Hodgsonom sklatla ducatija v WSBK in Bridgestonke so v motoGp a must have

Popravljeno . Popravil Cartman
Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!