Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mene predvsem skrbi za drugo leto in naprej, ker tole bi znalo resno ogroziti Dakar v trenutni obliki.

Iz kakšnega razloga so pa Camel Trophy ukinili?

Objavljeno
Mene predvsem skrbi za drugo leto in naprej, ker tole bi znalo resno ogroziti Dakar v trenutni obliki.

Kaj pa je "trenutna oblika"...Možnih odgovorov je veliko: "ASO-jeva kuhinja", "fura do Senegala", "premagovanje samega sebe", "eurošportov spektakel", "napihovanje proizvajalcev", "avantura", "draga igrača", kaj drugega, tretjega, ali vse to?

Kar se tiče tega "športa" je možen odgovor...

... Bodo pa Dubajski, Tunizijski in Faraonski (Egipt) reli tako bolj zanimivi. Tukaj je morda 'konec sveta' predvsem za A.S.O., za šport pa nikakor ne.

Kar se tiče "mistične avanture" pa to itak že dolgo ni bil več... (remember: "samo za dnar jim gre" je znal marsikateri povedati, ki se je vrnil iz te "avanture")....

Objavljeno
Iz kakšnega razloga so pa Camel Trophy ukinili?

In 1998, the Camel Trophy returned to Argentina and Chile for the penultimate Tierra del Fuego event. The Freelander made its debut and was used to speed the competitors six thousand miles across the remote and snowy environment. Outdoor pursuits dominated the event. Shortly afterwards, Land Rover, a major sponsor, felt that the Camel Trophy was moving away from adventure and exploration and a news release indicated they would not sponsor future events.

Drugače pa je sedaj namesto tega G4 Challenge očitno (tako wikipedia)... http://en.wikipedia.org/wiki/G4_Challenge ... http://www.landroverg4challenge.com

Se je kdo že prijavil? ;)

Objavljeno
Denar bodo pa itak pobasali, mogoče jim ga bo celo več ostalo, kot če bi zadevo izpeljali.

tudi meni je to takoj na misel prišlo. ampak verjetno bodo sponzorji in ostali zahtevali denar nazaj.. glede na to da letos ne bo nič.

Objavljeno
Kaj pa je "trenutna oblika"...Možnih odgovorov je veliko: "ASO-jeva kuhinja", "fura do Senegala", "premagovanje samega sebe", "eurošportov spektakel", "napihovanje proizvajalcev", "avantura", "draga igrača", kaj drugega, tretjega, ali vse to?

Kar se tiče tega "športa" je možen odgovor...

Kar se tiče "mistične avanture" pa to itak že dolgo ni bil več... (remember: "samo za dnar jim gre" je znal marsikateri povedati, ki se je vrnil iz te "avanture")....

Jaz gledam na Dakar s stališča privateerjev, kjer se boriš z motorjem, progo in sam s sabo.

Moti me edino visok finančni zalogaj za privat osebo.

Kljub vsej skomercialoniziranosti je še vedno najdaljši in najtežji "rally".

Če bi imel ponujeno mesto v ekipi kot voznik, brez lastnih stroškov, bi šel vozit za tren oka. Seveda bi se kakšno leto prej psihofizično pripravljal in treniral. :whistle: Recimo tako kot v Race to Dakar.

Pa ne mi še tega mehurčka prepičit, mi je prav všeč. :P

Objavljeno

:eek:

Objavljeno
tudi meni je to takoj na misel prišlo. ampak verjetno bodo sponzorji in ostali zahtevali denar nazaj.. glede na to da letos ne bo nič.

Prepričan sem, da je v vseh pogodbah klavzula o "višji sili", "terorizmu" in podobne prčkarije. Mogoče se hočejo pa organizatorji samo upokojit hahaha ;)

Objavljeno
Jasno, da so se usrali.

Za razliko od tebe, neustrašnega Noisa, ki se boš naslednji vikend podal v te kraje in se vozil muslimanskim pacientom po pobritih penisih, nato se jim še posral v brado in jim na rit vtetoviral karikaturo Mohameda.

Objavljeno (popravljeno)

Se bojim, da se bodo strasti tudi na forumu razplamtele. Upam samo, da ne boste uporabljali mačet. Se umikam za nekaj časa v ilegalo. :krneki:

Popravljeno . Popravil šokac
Objavljeno

Mogoče pa je temu botrovala tudi vse manjša zainteresiranost proizvajalcev (vsaj v moto segmentu je tako). Razen KTM, se nihče več sploh ne posveča rally motorjem. Honda in Yamaha imata na dakarju le nekoliko predelana hard enduro motocikl. Kje so legende iz konca 80ih let, ko se je razvilo z motorjev ki so nastopili na dakarju kar nekaj prodajno uspešnih modelov (Africa Twin, Tenere, DR, Elefant, RC600,....).

Samo moje razmišljanje :krneki:

Objavljeno
Mogoče pa je temu botrovala tudi vse manjša zainteresiranost proizvajalcev (vsaj v moto segmentu je tako). Razen KTM, se nihče več sploh ne posveča rally motorjem. Honda in Yamaha imata na dakarju le nekoliko predelana hard enduro motocikl. Kje so legende iz konca 80ih let, ko se je razvilo z motorjev ki so nastopili na dakarju kar nekaj prodajno uspešnih modelov (Africa Twin, Tenere, DR, Elefant, RC600,... .) .

Samo moje razmišljanje :krneki:

Je pa velika zainteresiranost voznikov (poglej število prijavljenih) in pa nas gledalcev. Za komplet.Tovornjake, avte in motore. To je ta večja kruta dirka. Mater jim teroristično ali pa organizacijsko zjebano. Lahko samo pizdimo, saj nimamo vseh podatkov potrebnih za oceno. Pametovanje je brez veze, škoda pa velika.

A ve kdo kako se bo Miran vrnil iz Lizbone. Če je treba grem po njega s prikolico za motor in kišto piva....

Objavljeno

Hmmm kaj pa sedaj ? je blo prvo vprasanje v moji glavi... jeba bo se vecja pridit na dirko naslednje leto kot je blo planirano. No ni kaj zivljenje tece dalje in tako kot Noise pravi bomo pa na drugih dirkah spet adrenalin pognal. Zase lahko recem da sem vse sile lani usmeril na UAEDC in zadevo odpeljal... ze na koncu dirke pa je bila misel fixirana na Dakar 09. Sedaj so se zadeve malo obrnile ampak nobena juha se ne poje ko je vroca ... samo smireno ... idemo dalje. Lepo trenirat in se prpravljat pa a Dakar bo al pa ne - dirkal bomo...

lp tokrat iz Nairobija...

DaNe

Objavljeno
Je pa velika zainteresiranost voznikov (poglej število prijavljenih) in pa nas gledalcev. Za komplet.Tovornjake, avte in motore. To je ta večja kruta dirka. Mater jim teroristično ali pa organizacijsko zjebano. Lahko samo pizdimo, saj nimamo vseh podatkov potrebnih za oceno. Pametovanje je brez veze, škoda pa velika.

A ve kdo kako se bo Miran vrnil iz Lizbone. Če je treba grem po njega s prikolico za motor in kišto piva....

Ga bomo mi prpelal, uporabniki T-2 ... na naše stroške...

Objavljeno
Ga bomo mi prpelal, uporabniki T-2 ... na naše stroške...

?????A bote dobili dodatno položnico???? Mene so učili, da ko nekomu nekaj plačaš, je plačilo njegovo in te ne briga, kaj on s tem denarjem dela, ker preprosto, denar ni več tvoj :xx: .

Če pa združuješ ali prispevaš v skupno blagajno nek depozit, je druga situacija, ker so sredstva vseh udeleženih in vse je vaše.

Iz tvojega pisanja razumem, da ga bote pripeljali Vi, uporabniki T-2. A ste se združli pod okriljem T-2 in zbrali denar? Te bom še jaz prispeval :worship: .

Ali pa si solastnik T-2 :whistle: ?

Objavljeno (popravljeno)

http://www.longwayhome.at/index.php?option...8&Itemid=29

Za tiste, ki bolj razumete ENG pa tule:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=298252

Tudi temu veseljaku se bodo podrle domine. Škoda.

Zanimivo bi bilo videt kako se prevozi trasa izven konkurence.

Ko na pesek sije samo sonce in ne reflektorji velikih TV hiš.

P.S. Zaimiv potopis iz Indije domov v Avstrijo pa poglejte s kakšnim motorjem.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Objavljeno
Za razliko od tebe, neustrašnega Noisa, ki se boš naslednji vikend podal v te kraje in se vozil muslimanskim pacientom po pobritih penisih, nato se jim še posral v brado in jim na rit vtetoviral karikaturo Mohameda.

Pirrulz: Ahh ja... če bi dobro prebral (in ne skakal na prvo žogo kot kakšen 16 letnik za miniko, ki pride mimo), bi videl, da razlagam, da je to, kar so organizatorji naredili, popolnoma razumljivo. Kritiziram tiste, ki pravijo, da bi "Dakar vseeno moral biti", ki pravijo, "da so organizatorji pi%"#", in ki se čudijo "zakaj so pa to naredili". Glede na okoliščine bi to naredil vsak, ki ima malo soli v glavi. In ni kriv tisti folk tam dol, ampak politika -- ampak pustimo to vse skupaj ob strani.

Drugače pa nazaj malo na temo... Kaj se bo dogajalo v prihodnosti je v bistvu vseeno, ker "mističnega" Dakarja tako ali tako ni več, "športnega" se lahko gredo pa proizvajalci in dirkači tudi kje drugje. "Mistika" Dakarja je bila le še v njegovem marketingu.

Bo pa mogoče dosti manj kuhinje zadaj, če se bodo šejki hitro obrnili in spromovirali/naredili Dubajski reli kot "novi Dakar". Zakaj?

1) Šejke boli k%$# za zaslužek (ne tako kot fracoze), ker itak imajo denarja kot peska.

2) Organizirali ga bodo "njihovi", zato "terorizem" bolj kot ne odpade.

3) Zagotovo bo organiziran bolj pravično, kot je bil pod ASO-jem (ker jih boli patka za prestiž in politikarstvo - itak smo mi za arabce vsi beli, za francoze pa so eni oranžni, drugi privat, tretji "proizvajalski", četrti so francoski tatamate.. )

Zelo dober point je podal tudi obad. Drugim proizvajalcem bo odpoved Dakarja dejansko prav prišla :D No, BMW se je poleg Yamahe z hardi tudi nekaj sedaj spustil v dakarsko igro, a verjetno vsem bolj "prijajo" malo krajše zadeve ;)

Objavljeno

Vsak konec je priložnost za nov začetek ! :)

Objavljeno

Indeed. It is not necessary to change. Survival is optional.

Objavljeno

:eek: :eek: :eek: Šele danes sem izvedel za to.... ne morem verjeti

Objavljeno

Meni pa ena stvar ni jasna. Že par mesecev prej so organizatorji vedeli da so v Mavretaniji problemi pa niso nič naredili glede tega. V končni fazi sem gledal na Discoveriju začetke dakarja in trase niso potekale čez Mavretanijo, ampak bolj proti jugu in nazaj gor. Edini problem je če imajo traso zakupljeno že par let naprej potem smo pa itak mrzli kar se dakarja tiče.

LP, Damjan

Objavljeno
:eek: :eek: :eek: Šele danes sem izvedel za to.... ne morem verjeti

Žal tako je in pika. :worship:

Vračajo se domov :headbang:

Objavljeno (popravljeno)
Pirrulz: Ahh ja... če bi dobro prebral (in ne skakal na prvo žogo kot kakšen 16 letnik za miniko, ki pride mimo), bi videl, da razlagam, da je to, kar so organizatorji naredili, popolnoma razumljivo. Kritiziram tiste, ki pravijo, da bi "Dakar vseeno moral biti", ki pravijo, "da so organizatorji pi%"#", in ki se čudijo "zakaj so pa to naredili". Glede na okoliščine bi to naredil vsak, ki ima malo soli v glavi. In ni kriv tisti folk tam dol, ampak politika -- ampak pustimo to vse skupaj ob strani.

Drugače pa nazaj malo na temo... Kaj se bo dogajalo v prihodnosti je v bistvu vseeno, ker "mističnega" Dakarja tako ali tako ni več, "športnega" se lahko gredo pa proizvajalci in dirkači tudi kje drugje. "Mistika" Dakarja je bila le še v njegovem marketingu.

Bo pa mogoče dosti manj kuhinje zadaj, če se bodo šejki hitro obrnili in spromovirali/naredili Dubajski reli kot "novi Dakar". Zakaj?

1) Šejke boli k%$# za zaslužek (ne tako kot fracoze), ker itak imajo denarja kot peska.

2) Organizirali ga bodo "njihovi", zato "terorizem" bolj kot ne odpade.

3) Zagotovo bo organiziran bolj pravično, kot je bil pod ASO-jem (ker jih boli patka za prestiž in politikarstvo - itak smo mi za arabce vsi beli, za francoze pa so eni oranžni, drugi privat, tretji "proizvajalski", četrti so francoski tatamate.. )

Zelo dober point je podal tudi obad. Drugim proizvajalcem bo odpoved Dakarja dejansko prav prišla :D No, BMW se je poleg Yamahe z hardi tudi nekaj sedaj spustil v dakarsko igro, a verjetno vsem bolj "prijajo" malo krajše zadeve ;)

Glede mistike dakarja, in kako le-te ni več, mi je kar malo čudno brat. Ker ne verjamem, da te čarovnije ni. Ljudje ki gredo na dakar, niso mamini sinčki, in barbike v roza krilcih. Pa tolkio solz že dolgo nisem videl po tv. Meni, zelo ne-tekmovalnemu bitju, de zdi, da je dakar, ko štertaš, nekaj najbližjega verski izkušnji....romanje.

glede proizvajalcev pa mislim tako. dokler KTM ni ostal sam na fronti, so ga vsi po vrsti premagovali. Očitno dakarski image ne proda dovolj, da bi upravičil vstopne stroške....

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno
Ali pa si solastnik T-2 :whistle: ?

Moja cerkev je - in jaz sem član te cerkve. :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!