sjeng Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Tako, pa so zlobirali - supersport ima po novem za dvovaljne motorje omejitev 850 ccm. In tako bo imel Ducati lahko 250 ccm več od ostalih navadnih smrtnikov, kar je skoraj 50 % večja prostornina :slap: :blink: Mislm da je blo 150cc čez glavo dost, ne vem kam tole pelje, bodo čez tri leta dirkal v 125 klasi s 650cc?
suzuki Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Tako, pa so zlobirali - supersport ima po novem za dvovaljne motorje omejitev 850 ccm. In tako bo imel Ducati lahko 250 ccm več od ostalih navadnih smrtnikov, kar je skoraj 50 % večja prostornina :slap: :blink: Hola, mojster Filip, hja logično, zato so pa naredili 848ko... tle jim je vsaj "uspelo zadet kubike" - mislim glede na njihov kao slogan "We Race What We Sell"... pri 1098 so zlobiral take kubike k sploh še niso imel motorja... thja, če si Ducati se pač lahko tkole zmišljuješ... :SS in zdej bodo mel pri Ducatiju kao cenejše predelave motorjev... ja super, ne... ostali pa to itaq ne rabijo, oni nej majo pa kr še naprej drage, al ja... ampak sej ni važno - važno le da je zdej vse fer :SS mislim da je naslednji korak nujno predlagat Ducatiju naj ima v MotoGP 250 ccm več kot ostali (torej ostalim zmanjšat kubike na max 499)... jasno samo zato, da bo bolj fer in ceneje za Ducati... al pa, minimalno, da vsi ostali štartajo pol kroga kasneje, da ne motijo Velikih pri vožnji :SS (in preden kdo poskoči: ni važna znamka ali barva, takole bi :SS čez vsakega, ki hoče posebne privilegije zase!!) SharpNinja 1
fp4492 Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Hja, čudno se mi zdi, da Japonci nič ne rečejo na to. Če bo šlo tako naprej, bo kmalu Ducati Superbike in Supersport prvenstvo. BtW suzuki, malo gledam tvoj motocikel v podpisu. A smo downsize-al al kok?
salo Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Saj lahko tudi japonci naredijo dvocilindrca s 1200ccm, oziroma bi lahko ducati naredil štiricilindrca. Tukaj so v ozadju lobiji, vendar vseeno bojo komisarji poskrbeli, da bo moč glede na težo približno enaka pri vseh, zato po moje razlike ne bojo tako očitne in če se je lahko Ducati boril v preteklosti z manj moči naj se probajo pa še đapanizi .)
Balistični Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Mislim, da Ducati kljub novim pravilom ne bo imel bistvene prevlade. Ne vem pa zakaj Honda ne obudi nazaj projekt z VTR-ko :hmm:
tadejz Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Mislim, da Ducati kljub novim pravilom ne bo imel bistvene prevlade. Ne vem pa zakaj Honda ne obudi nazaj projekt z VTR-ko :hmm: To je dobro vprašanje. Očitno Honda ne vidi potenciala v razvijanju dvovaljnega motorja,zato raje ustraja na vrstnem.
nekdo Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 (popravljeno) Nekaterim še vedno ni jasno, da je ducati v superbiku menjal VEČJO PREDELAVO za VEČ KOBIKOV. Po prejšnjem pravilniku so lahko bili vsi motorji z dvema valjema BOLJ predelani kot tisti s štirimi (posledično višji stroški), pa se ni nihče razburjal, sedaj pa je stopnja dovoljene predelanosti ENAKA ne glede na število valjev. Popravljeno December 19, 2007. Popravil nekdo
fp4492 Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 Nekaterim še vedno ni jasno, da je ducati v superbiku menjal VEČJO PREDELAVO za VEČ KOBIKOV. Po prejšnjem pravilniku so lahko bili vsi motorji z dvema valjema BOLJ predelani kot tisti s štirimi (posledično višji stroški), pa se ni nihče razburjal, sedaj pa je stopnja dovoljene predelanosti ENAKA ne glede na število valjev. V redu, pa naj bo še kubikaža ENAKA NE GLEDE NA ŠTEVILO VALJEV. :rolleyes:
salo Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 Tamada presenečen nad močjo Kawasakija ZX-10Rs :evilgrin:
greenninja Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 Tamada presenečen nad močjo Kawasakija ZX-10Rs :evilgrin: NORMALNO...
Baky23 Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Giulio Bardi še premišljuje....jaja, Jura racing v svetovnem merilu pomen premal, da bi kr direkt iz racing for fun-a uletu na resno sceno. Gospod je pretehtal in se odločil da je Štibilj junior. iz tapravega testa da se pomeri v svetovni konkurenci tko da držimo pesti za team Jerman Štibilj :beer2: :beer2: :grupni: :grupni:
salsa Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Bravo!!! Zdej pa sam še gasa treba dat!!!! :grupni:
Schmid87 Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Giulio Bardi še premišljuje....jaja, Jura racing v svetovnem merilu pomen premal, da bi kr direkt iz racing for fun-a uletu na resno sceno. Gospod je pretehtal in se odločil da je Štibilj junior. iz tapravega testa da se pomeri v svetovni konkurenci tko da držimo pesti za team Jerman Štibilj :beer2: :beer2: :grupni: :grupni: :worship: :yea1: :OK: :grupni: bravo!
krava Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Đorđi,... :grim ...saj sem vedu!! :grim :hooray:
salo Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Gospod je pretehtal in se odločil da je Štibilj junior. iz tapravega testa da se pomeri v svetovni konkurenci tko da držimo pesti za team Jerman Štibilj :beer2: :beer2: :grupni: :grupni: :worship: :OK: :yea1:
Matex_46 Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Giulio Bardi še premišljuje....jaja, Jura racing v svetovnem merilu pomen premal, da bi kr direkt iz racing for fun-a uletu na resno sceno. Gospod je pretehtal in se odločil da je Štibilj junior. iz tapravega testa da se pomeri v svetovni konkurenci tko da držimo pesti za team Jerman Štibilj :beer2: :beer2: :grupni: :grupni: :worship: :OK: :worship:
gapi Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 čestitke! Zej pa gorgh sam še pokaž, da nisi tak "amater" kokr misljo da si :worship:
atek Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 (popravljeno) čestitke! Zej pa gorgh sam še pokaž, da nisi tak "amater" kokr misljo da si :worship: se podpišem pod tole :worship: :worship: :worship: Popravljeno December 24, 2007. Popravil atek
Sam dePihlja Objavljeno December 25, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 25, 2007 @Gorgh, navijamo zate :grupni: Za zimsko popestritev pa malo SBKja 1999 - v glavnih vlogah Jerman, Chili, Edwards, Foggy... :naughty:
salo Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Kot, da bi gledali kakšen slalom, ko jih več zleti s proge kot pride do cilja
billy Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Kje so ti cajti,ko smo mel Slovenci voznika med najboljšimi superbajkerji!!!! :worship: Upam da Jermanom uspe z njihovim teamom,pa da kdaj spet vidmo koga med na SP!
Cartman Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Yamaha GMT94 se iz enduranca seli v WSBK, z istima pilotoma. Ker vemo, da je Igor v Endurancu med hitrejšimi, bomo vedeli, kam bi z malo sreče lahko pripeljal tudi on Although the team is moving into WSBK for 2008, it will continue with its previous rider line-up line up of David Checa and Sébastien Gimbert - and once again enter the world's two most demanding Endurance races; the Le Mans 24 Hours and the Bol d'Or 24 Hours
Sam dePihlja Objavljeno Januar 8, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Prvi dan testiranja na Philip Islandu je tu :yea1: http://www.worldsbk.com/details.php?newsid=2048&lang=eng
Sam dePihlja Objavljeno Januar 9, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Januar 9, 2008 Dan 2: Đamaha, Suzuki in Ducati tesno skupaj :010 , Phillip Island WSBK test times - Wednesday. Wednesday, 9th January 2008 World Superbike track action continued at Phillip Island on Wednesday, with the second day of a three-day test at the Australian race track. Hannspree Ten Kate Honda is the only factory-supported team not present at the test, which also marks Max Biaggi's Ducati debut. Unlike the official teams, Biaggi and Sterilgarda team-mate Ruben Xaus are riding with 'standard' race tyres, since development Pirelli tyres are only available to one team from each manufacturer during testing. 1. Troy Bayliss AUS Ducati Xerox 1098R 1min 32.2 secs 2. Yukio Kagayama JPN Alstare Suzuki GSXR1000 1min 32.3 secs 3. Noriyuki Haga JPN Yamaha Motor Italia YZF R1 1min 32.4 secs 4. Michel Fabrizio ITA Ducati Xerox 1098R 1min 32.6 secs =5. Troy Corser AUS Yamaha Motor Italia YZF R1 1min 32.7 secs =5. Ruben Xaus SPA Sterilgarda Go Eleven 1098R 1min 32.7 secs 7. Max Biaggi ITA Sterilgarda Go Eleven 1098R 1min 32.9 secs =8. Fonsi Nieto SPA Alstare Suzuki GSXR1000 1min 33.0 secs =8. Regis Laconi ITA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 1min 33.0 secs 10. Makoto Tamada JPN PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 1min 35.5 secs Max Neukirchner GER Alstare Suzuki GSXR1000 no time Fastest day one time: Troy Bayliss AUS Ducati 1min 32.5secs Official Phillip Island WSBK lap records: Superpole: Troy Bayliss AUS Ducati1min 32.145secs (2007) Fastest lap: Troy Corser AUS Yamaha 1min 31.826secs (2007) WSS test times - Wednesday. 1. Broc Parkes AUS Yamaha WSSP Team YZF-R6 1min 34.8 secs 2. Jonathan Rea GBR Hannspree Ten Kate Honda CBR600RR 1min 35.0 secs 3. Andrew Pitt AUS Hannspree Ten Kate Honda CBR600RR 1min 35.3 secs 4. Josh Brookes AUS Stiggy Motorsport CBR600RR 1min 35.8 secs =5. Chris Walker GBR Gil Motorsport Kawasaki ZX-6R 1min 36.0 secs =5. Fabien Foret FRA Yamaha WSSP Team YZF-R6 1min 36.0 secs 7. Garry McCoy AUS Triumph - SC 675 1min 36.2 secs 8. Katsuaki Fujiwara JPN Gil Motorsport Kawasaki ZX-6R 1min 36.7 secs 9. Robbin Harms DEN Stiggy Motorsport CBR600RR 1min 37.0 secs http://www.crash.net/motorsport/wsbk/news/..._wednesday.html
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se