dive Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Tole z različno kubikažo je krneki :doze: ....al naj vsi delajo enake agregate al pa jih razdelijo v dve klasi. :BUA:
nekdo Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 (popravljeno) sam sebe citiram: Nekaterim še vedno ni jasno, da je ducati v superbiku menjal VEČJO PREDELAVO za VEČ KOBIKOV. Po prejšnjem pravilniku so lahko bili vsi motorji z dvema valjema BOLJ predelani kot tisti s štirimi (posledično višji stroški), pa se ni nihče razburjal, sedaj pa je stopnja dovoljene predelanosti ENAKA ne glede na število valjev. dodajam pa, da so ducatiji 6 kg težji in, da so pravila taka, da jih lahko med sezono še bolj obtežijo če bodo preveč dominirali. tukaj je pa zadnji krog prve dirke: Popravljeno Februar 23, 2008. Popravil nekdo
salsa Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Ne vem, men se zdi, da če so hruške so hruške in jabolke so jabolke. Tole je pa saden kompot. No bomo vidl kako se bo tole čez sezono razpletl.
Balistični Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Ne vem, men se zdi, da če so hruške so hruške in jabolke so jabolke. Tole je pa saden kompot. No bomo vidl kako se bo tole čez sezono razpletl. No, samo je vseeno boljše sadni kompot. Samo pomoje ne bo vsako dirko takšna dominacija.
Furioso Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Whoa, tudi SS dirka je bila prava poslastica, do zadnjega metra!!! :D :D :worship:
Petzl Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Mislim, da Ducati nima nobene prednosti zaradi kubikov razen te, da bo motor ceneje vzdrževati, ker je v prejšnih sezonah z manj kubiki imel dovoljenje za veliko večje posege agregata medem, ko jih sedaj nima več. Lahko tudi naredite primerjavo med japonci in ducatije v konjih in teži pa boste videli, da praktično ni razlike. A daj no :) seveda ima prednost.. ima vec navora pri isti moci, posledica V2 zasnove je ozji okvir - posledicno ozji motor in boljsa geometrija.. Sej je lepo da vozis ducatija in da si za ducati, ampak vsaj na stvari glej realno :) Se podpisem pod post salse!
Kawl Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Ne vem zakaj se sploh razburjate.... Pač nardil so dober motor...Brezveze razglabljat in jokat.
salo Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 A daj no :) seveda ima prednost.. ima vec navora pri isti moci, posledica V2 zasnove je ozji okvir - posledicno ozji motor in boljsa geometrija.. Sej je lepo da vozis ducatija in da si za ducati, ampak vsaj na stvari glej realno :) Vsekakor sem pristranski, ker sem Ducati fan. Vendar komisarji se glede pravil odločajo na podlagi predloženih fizikalnih dejstev in zagotovo ne bi dopustili, da bi bil bilokater proizvajalec priviligiran tako ali drugače. No ja prava slika se bo pokazala v naslednjih dirkah in prepričan sem, da se bojo ostali proizvajalci enakovredno kosali z Ducatijem. Ps. Raje mi zrihtaj, da se usedem na Desmosedici RR :OK:
frankie Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Kako je s kagayamo in rea???Oboje zgledalo kar hudo... Glede 4cilindrov in 2...Vidim da vecini folka pase gledat samo eno, ali 4 ali 2!!?? A ni tko bolj zanimivo, ker je mesano?? Ocitno ne... Vidlo se je da najbolj sporna stvar (moc ducatija) sploh ni sporna, niso v prednosti. In kako lahko recete da naj bodo pravila enaka za use??!! To je ocitno favoriziranje 4 cil, tisti ki smo objektivni NAJ BI VEDELI da iz vec cillindrov potegnes vec konjev... Vidim da je ducati res strah in trepet japonckov (fenov stirih cilindrov), in da bi naredili vse da nevarnosti ni vec... Can`t take competition??? Go home and practice!
suzuki Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 (popravljeno) Hola! ja, ljubitelje fair playa je res najlažje okrcat za japončke (ljubitelje štirivaljnikov) in jih obsodit na strah pred Ducatijem, saj je prava poanta seveda čisto nekje drugje: za vse bi morala veljati popolnoma enaka pravila, in če neka tovarna s svojimi motorji ne more več dosegat uspehov, mora pač narediti boljši motor, ne pa da za svoja "jajca" zahteva posebne privilegije!!! pravzaprav ne vem zakaj se pri Ducatiju tako bojijo štirivaljnikov, saj imajo tudi oni enega - zakaj pa ne dirkajo z njim??? bi bilo veliko bolj enostavno, saj bi imeli lahko enotna pravila za vse... hja, očitno Ducatiju ne ustreza dirkat pod enakimi pogoji kot veljajo za ostale ampak rabijo nekaj več... in kot sem že večkrat napisal, nič nimam proti Ducatiju, 1098 R bi z veseljem imel v garaži - na kozlanje pa mi gre pri sprenevedanju in izsiljevanju privilegijev, pa kdorkoli bi to naredil!!! zato upam da jih bodo japončki čimvečkrat zgazili, kot jih je Fonzi danes v drugi dirki :naughty: ma kaj se sploh spuščam v debato s tistimi ki sploh ne vedo kaj je fair play... hej salsa, pridi, greva na pivo :beer2: Popravljeno Februar 24, 2008. Popravil suzuki SharpNinja 1
salsa Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 (popravljeno) Suzuki za pivo sva dogovorjena. Kar se pa razburjanja tiče ste pa zgleda narobe razumel. Se sploh ne razburjam, sam komentiram po svoje. Skrbi me sam to, da Duce ni nikoli prej blestel v Qatarju, letos so pa pometl s konkurenco, razen izjeme Suzukija, ki ima zgleda spet odličen agregat, kot vedno. Je pa zlo naivno govorit tukile, da Ducati s svojima 2 cilindroma in 1200 ccm nima prednosti. Fantje če se mal na tehniko spoznate takihle ne kvasit. Očitne prednosti so zlo jasne, drugače jim ne bi kr kilogramov dodajali al kako?? Frankie mal si me razočaral.... :unsure: Popravljeno Februar 24, 2008. Popravil salsa
nekdo Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 Kar se pa razburjanja tiče ste pa zgleda narobe razumel. Se sploh ne razburjam, sam komentiram po svoje. Skrbi me sam to, da Duce ni nikoli prej blestel v Qatarju, letos so pa pometl s konkurenco, razen izjeme Suzukija, ki ima zgleda spet odličen agregat, kot vedno... pometli s konkurenco? očitno si ta pojem razlagam drugače kot ti. Zame bi pometli s konkurenco če bi dobili superpole in obe dirki, tako so pa dobili le eno dirko. Seveda pa je pomemben faktor ta, da imajo 3 odlične voznike (Bayliss, Biaggi, Xaus). Še lani je bil Biaggi na suzukiju, in ne dvomim v to, da bi letos s suzkijem na tej dirki dosegel enake rezultate kot jih je z ducatijem.
Jure007 Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 U SS klasi je pa Nedog že po 2h krogih začel s padcem baje :closedeyes:
dive Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 pometli s konkurenco? očitno si ta pojem razlagam drugače kot ti. Zame bi pometli s konkurenco če bi dobili superpole in obe dirki, tako so pa dobili le eno dirko. Seveda pa je pomemben faktor ta, da imajo 3 odlične voznike (Bayliss, Biaggi, Xaus). Še lani je bil Biaggi na suzukiju, in ne dvomim v to, da bi letos s suzkijem na tej dirki dosegel enake rezultate kot jih je z ducatijem. Zdaj si povedal, kot da Dukati ni bil superioren na dirki. Zakaj so pa v 2. dirki dučeti od 2. do 6. mesta? Kdo je dobil 1. dirko??? Nisem proti ducatiju, ne pravim tudi, da imajo slab motor, moti me le, ker pravila dopuščajo take svinjarije, da lahko tekmuješ z 200 kubiki več!!! Pa naj naredijo 2V s 1000 kubiki, pa bo fer...po moje. :whistle:
RVT Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 Če letos Ducati ne bo prvak se nekaj govori, da bodo v sezoni 2009 dvovaljniki lahko imeli tudi turbino :D :P :lol1:
Gorgh Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 U SS klasi je pa Nedog že po 2h krogih začel s padcem baje :closedeyes: kako to misliš? Na rezultatih piše, da je zaostal 3 kroge, kar razumem, da je padu tri kroge pred koncem, pa tudi ko sm gledu, vem, da ga je prvih par krogov tja do 5. kroga pokazal trenutne rezultate in je bil vedno tam pri zadnjih petih napisan... edin če si mislu, da je padu že kuj v četrtek na 1. treningu v 2. krogu?
Prevtzer Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 Nisem proti ducatiju, ne pravim tudi, da imajo slab motor, moti me le, ker pravila dopuščajo take svinjarije, da lahko tekmuješ z 200 kubiki več!!! Pa naj naredijo 2V s 1000 kubiki, pa bo fer...po moje. :whistle: ma saj imate prav ja !
salsa Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 Luka Nedog je padu 2 kroga pred koncem, zato pa je mel na koncu 3 kroge zaostanka. Spredn konc mu e uzel, še posnel so ga.
Red Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 (popravljeno) Če letos Ducati ne bo prvak se nekaj govori, da bodo v sezoni 2009 dvovaljniki lahko imeli tudi turbino :D :P :lol1: ...ali pa pakirajo kufre in vsi v jok. Bodmo srečni, da so se SS klase z 900-ko usmilili. Je bla res divja dirka - :worship: , vsaka čast, v SS se borijo na stezi, tam je konkurenca in jih občudujem :worship: . Kako gre našim v STK1000? Popravljeno Februar 24, 2008. Popravil Red
KennyJR Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 prva dirka v stk1000 bo se mi zdi da 6. aprila :)
T-boy Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 ...zato upam da jih bodo japončki čimvečkrat zgazili, kot jih je Fonzi danes v drugi dirki :naughty: ... :o , Fonzi je po ravnini kar letel mimo Dučejev in seveda odlično oddirkal celo drugo dirko. :worship: Sicer odlični dirki. :grim Xaus, model. B)
Cartman Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Mislim, da Ducati nima nobene prednosti zaradi kubikov razen te, da bo motor ceneje vzdrževati, ker je v prejšnih sezonah z manj kubiki imel dovoljenje za veliko večje posege agregata medem, ko jih sedaj nima več. Lahko tudi naredite primerjavo med japonci in ducatije v konjih in teži pa boste videli, da praktično ni razlike. meni nekako ne gre skupaj, da je glavni organizator tekmovanja italjansko podjetje, edini gumar italjansko podjetje in, glej ga zlomka, edini dvovalnik italjanski. poleg vsega, je to italjansko podjetje identificirano z dvema batoma, in superbike tekmovanjem. za njih serijski 4 valjnik ni opcija. VUDUE DESMO je vse kaj lahko naredijo. Prodajo pa le, če je lepo IN zmagovalno. konec lanske sezone baylissu ni manjkalo dosti, pa je imel motor s 999ccm. Če je ducati v prednosti, bomo pa še videli....
Poljachina Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Berem tale thread že neki časa in so kr poštene debate, tko da bom še jz mal moj lončk prstavu :) Gledu včer obe dirki ne eurosportu. In glede na to da sm se prisilu celo soboto in do 14ih v nedelo da nism pogledu rezultatov sm zlo zadovoln da nism. Obe dirki zelo dobri z polno akcije. Za enkrat je pa že res da zgleda vse skupj zlo izenačneno a na pisti ki v zadnjih letih ni bla najbolša za ducatije pove velik da so bli vsi zlo konkurečni. Vprašanje kaj bo na Philip islandu kjer so pred sezono testiral. Mislm pa da je najbližji Ducatijem letos Suzuki k je res hitr po ravninah. Tud testiranja na Philip islandu so pokazal velik potencial Suzukijev ko je en postavu rekord proge. Presentla me je pa Honda z novim Firebladeom(tle sm pa jz pristranski :) ). Dobri rezultati glede na to da so dobil motorje zlo pozno, in so na dirko pršli z Base setupom. Škoda za Checo na 2. dirki k je zletu ven v prvem krogu bi verjetno kr ponovil uvrstitev z prve dirke. Drgač ga je pa Sofuoglu tud dobr žgal :D Bo kr napeta sezona, predvsem boj med Ducatiji. Baylis bo definitivno hotu bit prvak z 1098 v njegovi zandji sezoni. Že za prvo dirko se mu je šlo da je bil prvi ki je zmagu z 1098, Biaggi je zame 2 favorit za prvenstvo in bo Baylisu še ornk delu probleme, Haga je veliko zapravil z slabima rezultatoma na teh dveh dirkah. Corser z svojo konstaco bo tud blizu in Suzukiji majo velik potencial. Upam pa da bodo sredi sezone tud FireBlade-i že na stopničkah. Predvsem Sofuoglu, model je car!
salsa Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Fantje na Yamahe ne smemo pozabit, sploh, ko bodo uspel seting naštimat da bo guma zdržala, da bosta lahko pilota celo dirko odpeljala kot znata in ne sam prvo tretjino al pa prvo polovico.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se