Skoči na vsebino

WSBK, WSS, AMA Superbike...2008


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Kako je blo zdej z Nedogom? Vozil samo tri kroge al tri kroge pred koncem odstopil?

Popravljeno . Popravil Zoki84
Objavljeno
Fantje na Yamahe ne smemo pozabit, sploh, ko bodo uspel seting naštimat da bo guma zdržala, da bosta lahko pilota celo dirko odpeljala kot znata in ne sam prvo tretjino al pa prvo polovico.

Občutek imam, de bodo kr naenkrat vsi komentirali, da dvovaljnik lepše in manj kruto prenaša moč na gumo in s tem jo manj obremenjuje, in oh in sploh..... Aja. Za teorije tarote je Pirellijev monopol zelo pripravn.....

Objavljeno

Če smo realni bi morali v sezoni potemtakem obtežiti vse štrivialjnike.Nikoli se ne bodo vsi strinjali s pravilnikom - tako pač je.

Ne navijam za nobeno znamko za nobenega voznika(dobr mogoče bi rad videl da biaggi postane prvak in gre v pokoj) - vse kar pričakujem od

WSBK je to da bi bile dirke čimbolj atraktivne, zanimive in predvsem rivalske.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Hudi dirki, predvsem pri prvi sem bil ves živčen.

Ima kdo kakšne informacije glede Baylissa, je zimske treninge preživel na kros motorju, al kaj mu je bila trava tolikokrat všeč, hehe

Hola!

Haga se je zgodil sam sebi... škoda... mar bi nazaj prehitel Mad Maxa, ne pa da sam sebe jezno zbije z motorja :unsure:

sej se ni zanalašč :fredy:

:D

Popravljeno . Popravil misty
Objavljeno

ah dejte no mir, eni ga pa zdej mal serjete ;)

sej niso pravila SBK kr čez noč nastala,...včas k so bli 750 japonci in 1000 V2 je blo pa se kul al kaj? pa tud Honda in Aprilia sta lepo zmagovali s svojimi dvovaljniki, če se slučajno ne spomnite....

no in ker japonci pač niso vztrajali pri dvovaljniku je blo treba pravila spremenit na 1000 4cil in v2 tud 1000,...a to je pa res pravično?? :rolleyes: to je isto kot recimo včas v GP500 ko so vozil z V4 in V2 Hondo, obe 500...normalno da je V4 bl letela, sam po ovinkih je pa V2 mim šla

pravila kot so zdej so čist popolnoma pravična in razumna :photo: japonc še zmer bl leti po ravnin od Ducatija, po ovinkih e pa kontra...in dirke so zanimive :yea1:

če ima pa Ducati najbolše driverje pa to ni naš problem :devil:

Sicer pa kaj se razburjate, sezona se je komej začela :)

Objavljeno
Kako je blo zdej z Nedogom? Vozil samo tri kroge al tri kroge pred koncem odstopil?

odstopu oz. padu 3 kroge pred koncem :(

Objavljeno
ah dejte no mir, eni ga pa zdej mal serjete ;)

sej niso pravila SBK kr čez noč nastala,...včas k so bli 750 japonci in 1000 V2 je blo pa se kul al kaj? pa tud Honda in Aprilia sta lepo zmagovali s svojimi dvovaljniki, če se slučajno ne spomnite....

no in ker japonci pač niso vztrajali pri dvovaljniku je blo treba pravila spremenit na 1000 4cil in v2 tud 1000,...a to je pa res pravično?? :rolleyes: to je isto kot recimo včas v GP500 ko so vozil z V4 in V2 Hondo, obe 500...normalno da je V4 bl letela, sam po ovinkih je pa V2 mim šla

pravila kot so zdej so čist popolnoma pravična in razumna :photo: japonc še zmer bl leti po ravnin od Ducatija, po ovinkih e pa kontra...in dirke so zanimive :yea1:

če ima pa Ducati najbolše driverje pa to ni naš problem :devil:

Sicer pa kaj se razburjate, sezona se je komej začela :)

mogoče nalašč, mogoče iz nevednosti spuščaš zelo pomemben kos pravil. MINIMALNA PREDPISANA TEŽA. Včasih je imel ducati z dvovalniki dovoljeno precej manjšo težo, in večjo kubaturo. zato je bili Doug Polen z 888 tako hiter mislim da bi blo bol pošteno ducatiju spustit kako kilo na vagi, kot dovolit 20% večji motor.

500 V2 je imela precej manj kilogramov (če se ne motim 102kg V4 pa 130) kot V4, zato je po ovinkih bol letela. druga pomembna lastnost v2 500 je bla ožja zdnja guma, kar je omogočalo lažje in hitrejše spreminjanje smeri....

Zdi se mi, da Ducati ni videl prihodnosti brez sreijskega motorja, ki je konkurenčen japonskim tudi v primerjalnih testih. 1200ccm velik stroj brez tekmovalne kategorije bi bil "brezposelen2 in zato so zlobirali pravila Da bodo z 1200ccm varčevali pa se mi zdi tud, tak, otročji izgovor.

May the best bike win! jez se s številom batov nebom več ukvarjal.

Objavljeno
Tale Luka pa res nima sreče.

velikrat rabš tut kej druvga kot pa sam srečo...

Objavljeno (popravljeno)

Počakajmo še KTM,Aprilio in BMW - no za slednjega nisem prepričan če prav vem da bo prišel v WSBK. To so sami dvovaljniki z 1200ccm.Razen Aprilie...

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno (popravljeno)
Počakajmo še KTM,Aprilio in BMW - no za slednjega nisem prepričan če prav vem da bo prišel v WSBK. To so sami dvovaljniki z 1200ccm.Razen Aprilie...

A se kaj ve gdaj bomo to dočakali?

Popravljeno . Popravil salo
Objavljeno (popravljeno)

Kawl od vseh treh ki si jih naštel je BMW najbolj konkurenčen trenutno, je pa res da ni V2 !!!!

Bomo že letos vidl na wild card-ih kako kermu kaže.

Popravljeno . Popravil salsa
Objavljeno
Kawl od vseh treh ki si jih naštel je BMW najbolj konkurenčen trenutno, je pa res da ni V2 !!!!

Bomo že letos vidl na wild card-ih kako kermu kaže.

Aha torej bo imel bmw vrstni štirivaljnik? Ali kaj drugega?

LP

Objavljeno (popravljeno)
...

sej se ni zanalašč :fredy:

:D

hjaaaaa, skoraj nalašč... če bi ročke držal z obema rokama bi najbrž ujel zdrs zadnjega kolesa :hmm:

ah dejte no mir, eni ga pa zdej mal serjete ;)

sej niso pravila SBK kr čez noč nastala,...včas k so bli 750 japonci in 1000 V2 je blo pa se kul al kaj? pa tud Honda in Aprilia sta lepo zmagovali s svojimi dvovaljniki, če se slučajno ne spomnite....

...

ne, že takrat (750/1000) ni bilo kul in smo se pritoževali (tud tle na forumu), samo nihče ni hotel slišat... tako kot zdaj ne :whistle:

še enkrat, za tiste ki nočete razumeti: tovarne jasno same izbirajo kakšne motorje bodo izdelovali, 2V, 3V, 4V, 5V, 6V, 8V, zaradi mene tud 12V... le pravila morajo biti za vse enaka, tudi kadar kakšna tovarna zanalašč vztraja z izdelavo "nekonkurenčnega" motorja!!! ne pa da organizatorji tako tovarno "nagradijo" s privilegiji za njihove motorje :headbang:

tako da ni nič narobe z Ducatiji, ampak s privilegiji, za katere - kot zagovornik fair-playa - mislim da jih nihče ne bi smel imet

in zakaj Ducati, če pravi da njegovi 2V motorji niso konkurenčni 4V, a mu mu je toliko do dirk, zakaj ne organizira BoT dirk (Battle of Twins) na nivoju svetovnega prvenstva?? nekaj v stilu kot jih imajo v US of A? krasna reč, pa še narejena direkt, točno in samo za 2V motorčke... ampak ne, to pa ne, kje pa, rajši do kolen v topel puding, tudi če je čokoladen :rolleyes:

Aha torej bo imel bmw vrstni štirivaljnik? Ali kaj drugega?

...

ja, po pisanju nemškega Motorrada bo WSBK BMW imel povsem na novo razvit štirivaljnik po japonskem vzoru, v WSBK pa bodo začeli tekmovati - tako kot Aprilia - v letu 2009; letos pa naj bi nekajkrat nastopili proti koncu sezone z Wild Cardi...

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno

@suzuki: pregovor pravi: "ne menjaj konja, ki zmaguje" :D zato špagetarji vztrajajo pr v2 sam pr dosedanji pravilih do 2007 je blo tko, kt bi ponija dal k tavelkm konjem tečt :lol:

ma ne sej dejstvo pa je da makaronarji lobirajo na veliko v WSBK...jebi ga, tud tle se ne morejo izognit reku "denar je sveta vladar" :rolleyes:

že to, da je Pirelli edini opremljevalec z gumami je bosa :krneki:

Objavljeno (popravljeno)

Kdaj bodo v motoGP dučeti tekmovali s 1200 kubiki? :whistle:

Popravljeno . Popravil dive
Objavljeno
Kdaj bodo v motoGP dučeti tekmovali s 1200 kubiki? :whistle:

Nekaj se šušlja, da že naslednje leto :evilgrin: .

Objavljeno (popravljeno)
Kdaj bodo v motoGP dučeti tekmovali s 1200 kubiki? :whistle:

Samo malo...o čem to govoriš?..motoGP in 1200 kubikov..verjetno sm kaj preslišal, bi lahko morda vseeno mal več o tem?

No saj, zajebancija na račun Ducatija in to, ampak ne vem sploh, kako se vam da s tem ukvarjat, verjamem pa, da popestri....

Popravljeno . Popravil LIPESEK
Objavljeno (popravljeno)

Corser pa letos čist ponorel. Ne vem, kaj je Hagi? Zanimiva pa bo borba med Biaggijem in Xausom. Identičen čas (če ni napaka), pa tudi neverjetno rivalstvo, kar sta pokazala prejšnji vikend. V glavnem, komaj čakam ... Navijam za Yamaho, duče se mi je zameril, pa vseeno rajši vidim Sterilgardo pred Factory Ducati Xerox. Nikjer pa nisem zasledil, zakaj v Supersportu ne nastopa Ducati 848?

Še to:

01 Mar 2008

SUPERPOLE - CET 06:00

02 Mar 2008

RACE 1 - CET 02:00

RACE 2 - CET 05:30

Popravljeno . Popravil fp4492
Objavljeno
Nikjer pa nisem zasledil, zakaj v Supersportu ne nastopa Ducati 848?

Hoteli so 1000ccm v Supersportu, pa jim niso odobrili... :whistle:

Objavljeno
Corser pa letos čist ponorel. Ne vem, kaj je Hagi? Zanimiva pa bo borba med Biaggijem in Xausom. Identičen čas (če ni napaka), pa tudi neverjetno rivalstvo, kar sta pokazala prejšnji vikend. V glavnem, komaj čakam ... Navijam za Yamaho, duče se mi je zameril, pa vseeno rajši vidim Sterilgardo pred Factory Ducati Xerox. Nikjer pa nisem zasledil, zakaj v Supersportu ne nastopa Ducati 848?

Še to:

01 Mar 2008

SUPERPOLE - CET 06:00

02 Mar 2008

RACE 1 - CET 02:00

RACE 2 - CET 05:30

hehe slabo kaže.

Superpole je mimo, The battle of Troys je tokrat pripadel Baylisu za neskromne pol sekunde. Corser je obljubljal čas pod 1.32, kar pa je uspelo edinole Baylissu.

1. Troy Bayliss

2. Troy Corser

3. Michel Fabrizio

4. Carlos Checa

5. Fonsi Nieto

6. Jakub Smrz

7. Noriyuki Haga

8. Max Neukirchner

9. Russel Holland

10. Regis Laconi

11. Ruben Xaus

12. Karl Muggeridge

13. Roberto Rolfo

14. Gregorio Lavilla

15. David Checa

16. Max Biaggi

Objavljeno

dobr nieto 5. višje kot na prvi dirki.. sploh pa nakonc ravnine ga bodo vsi v rit gledal :naughty:

checa vse hitrejši... ju3 bo pomojm na stopničkah... če naujo usi ducatiji vsega pobral :glare:

biaggi pa xaus pa precej nizko... hm...

Objavljeno

Haga se počas ogreva ;)

Objavljeno
checa vse hitrejši... ju3 bo pomojm na stopničkah... če naujo usi ducatiji vsega pobral :glare:

itak :evilgrin: :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!