Zoki461 Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) Kako je blo zdej z Nedogom? Vozil samo tri kroge al tri kroge pred koncem odstopil? Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil Zoki84
Cartman Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Fantje na Yamahe ne smemo pozabit, sploh, ko bodo uspel seting naštimat da bo guma zdržala, da bosta lahko pilota celo dirko odpeljala kot znata in ne sam prvo tretjino al pa prvo polovico. Občutek imam, de bodo kr naenkrat vsi komentirali, da dvovaljnik lepše in manj kruto prenaša moč na gumo in s tem jo manj obremenjuje, in oh in sploh..... Aja. Za teorije tarote je Pirellijev monopol zelo pripravn.....
Kawl Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Če smo realni bi morali v sezoni potemtakem obtežiti vse štrivialjnike.Nikoli se ne bodo vsi strinjali s pravilnikom - tako pač je. Ne navijam za nobeno znamko za nobenega voznika(dobr mogoče bi rad videl da biaggi postane prvak in gre v pokoj) - vse kar pričakujem od WSBK je to da bi bile dirke čimbolj atraktivne, zanimive in predvsem rivalske. LP
misty Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) Hudi dirki, predvsem pri prvi sem bil ves živčen. Ima kdo kakšne informacije glede Baylissa, je zimske treninge preživel na kros motorju, al kaj mu je bila trava tolikokrat všeč, hehe Hola! Haga se je zgodil sam sebi... škoda... mar bi nazaj prehitel Mad Maxa, ne pa da sam sebe jezno zbije z motorja :unsure: sej se ni zanalašč :fredy: :D Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil misty
kađiva Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 ah dejte no mir, eni ga pa zdej mal serjete ;) sej niso pravila SBK kr čez noč nastala,...včas k so bli 750 japonci in 1000 V2 je blo pa se kul al kaj? pa tud Honda in Aprilia sta lepo zmagovali s svojimi dvovaljniki, če se slučajno ne spomnite.... no in ker japonci pač niso vztrajali pri dvovaljniku je blo treba pravila spremenit na 1000 4cil in v2 tud 1000,...a to je pa res pravično?? :rolleyes: to je isto kot recimo včas v GP500 ko so vozil z V4 in V2 Hondo, obe 500...normalno da je V4 bl letela, sam po ovinkih je pa V2 mim šla pravila kot so zdej so čist popolnoma pravična in razumna :photo: japonc še zmer bl leti po ravnin od Ducatija, po ovinkih e pa kontra...in dirke so zanimive :yea1: če ima pa Ducati najbolše driverje pa to ni naš problem :devil: Sicer pa kaj se razburjate, sezona se je komej začela :)
katja Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Kako je blo zdej z Nedogom? Vozil samo tri kroge al tri kroge pred koncem odstopil? odstopu oz. padu 3 kroge pred koncem :(
Cartman Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 ah dejte no mir, eni ga pa zdej mal serjete ;) sej niso pravila SBK kr čez noč nastala,...včas k so bli 750 japonci in 1000 V2 je blo pa se kul al kaj? pa tud Honda in Aprilia sta lepo zmagovali s svojimi dvovaljniki, če se slučajno ne spomnite.... no in ker japonci pač niso vztrajali pri dvovaljniku je blo treba pravila spremenit na 1000 4cil in v2 tud 1000,...a to je pa res pravično?? :rolleyes: to je isto kot recimo včas v GP500 ko so vozil z V4 in V2 Hondo, obe 500...normalno da je V4 bl letela, sam po ovinkih je pa V2 mim šla pravila kot so zdej so čist popolnoma pravična in razumna :photo: japonc še zmer bl leti po ravnin od Ducatija, po ovinkih e pa kontra...in dirke so zanimive :yea1: če ima pa Ducati najbolše driverje pa to ni naš problem :devil: Sicer pa kaj se razburjate, sezona se je komej začela :) mogoče nalašč, mogoče iz nevednosti spuščaš zelo pomemben kos pravil. MINIMALNA PREDPISANA TEŽA. Včasih je imel ducati z dvovalniki dovoljeno precej manjšo težo, in večjo kubaturo. zato je bili Doug Polen z 888 tako hiter mislim da bi blo bol pošteno ducatiju spustit kako kilo na vagi, kot dovolit 20% večji motor. 500 V2 je imela precej manj kilogramov (če se ne motim 102kg V4 pa 130) kot V4, zato je po ovinkih bol letela. druga pomembna lastnost v2 500 je bla ožja zdnja guma, kar je omogočalo lažje in hitrejše spreminjanje smeri.... Zdi se mi, da Ducati ni videl prihodnosti brez sreijskega motorja, ki je konkurenčen japonskim tudi v primerjalnih testih. 1200ccm velik stroj brez tekmovalne kategorije bi bil "brezposelen2 in zato so zlobirali pravila Da bodo z 1200ccm varčevali pa se mi zdi tud, tak, otročji izgovor. May the best bike win! jez se s številom batov nebom več ukvarjal.
KennyJR Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Tale Luka pa res nima sreče. velikrat rabš tut kej druvga kot pa sam srečo...
Kawl Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) Počakajmo še KTM,Aprilio in BMW - no za slednjega nisem prepričan če prav vem da bo prišel v WSBK. To so sami dvovaljniki z 1200ccm.Razen Aprilie... Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil Kawl
salo Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) Počakajmo še KTM,Aprilio in BMW - no za slednjega nisem prepričan če prav vem da bo prišel v WSBK. To so sami dvovaljniki z 1200ccm.Razen Aprilie... A se kaj ve gdaj bomo to dočakali? Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil salo
salsa Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) Kawl od vseh treh ki si jih naštel je BMW najbolj konkurenčen trenutno, je pa res da ni V2 !!!! Bomo že letos vidl na wild card-ih kako kermu kaže. Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil salsa
Kawl Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Kawl od vseh treh ki si jih naštel je BMW najbolj konkurenčen trenutno, je pa res da ni V2 !!!! Bomo že letos vidl na wild card-ih kako kermu kaže. Aha torej bo imel bmw vrstni štirivaljnik? Ali kaj drugega? LP
suzuki Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) ...sej se ni zanalašč :fredy: :D hjaaaaa, skoraj nalašč... če bi ročke držal z obema rokama bi najbrž ujel zdrs zadnjega kolesa :hmm: ah dejte no mir, eni ga pa zdej mal serjete ;) sej niso pravila SBK kr čez noč nastala,...včas k so bli 750 japonci in 1000 V2 je blo pa se kul al kaj? pa tud Honda in Aprilia sta lepo zmagovali s svojimi dvovaljniki, če se slučajno ne spomnite.... ... ne, že takrat (750/1000) ni bilo kul in smo se pritoževali (tud tle na forumu), samo nihče ni hotel slišat... tako kot zdaj ne :whistle: še enkrat, za tiste ki nočete razumeti: tovarne jasno same izbirajo kakšne motorje bodo izdelovali, 2V, 3V, 4V, 5V, 6V, 8V, zaradi mene tud 12V... le pravila morajo biti za vse enaka, tudi kadar kakšna tovarna zanalašč vztraja z izdelavo "nekonkurenčnega" motorja!!! ne pa da organizatorji tako tovarno "nagradijo" s privilegiji za njihove motorje :headbang: tako da ni nič narobe z Ducatiji, ampak s privilegiji, za katere - kot zagovornik fair-playa - mislim da jih nihče ne bi smel imet in zakaj Ducati, če pravi da njegovi 2V motorji niso konkurenčni 4V, a mu mu je toliko do dirk, zakaj ne organizira BoT dirk (Battle of Twins) na nivoju svetovnega prvenstva?? nekaj v stilu kot jih imajo v US of A? krasna reč, pa še narejena direkt, točno in samo za 2V motorčke... ampak ne, to pa ne, kje pa, rajši do kolen v topel puding, tudi če je čokoladen :rolleyes: Aha torej bo imel bmw vrstni štirivaljnik? Ali kaj drugega?... ja, po pisanju nemškega Motorrada bo WSBK BMW imel povsem na novo razvit štirivaljnik po japonskem vzoru, v WSBK pa bodo začeli tekmovati - tako kot Aprilia - v letu 2009; letos pa naj bi nekajkrat nastopili proti koncu sezone z Wild Cardi... Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil suzuki SharpNinja 1
kađiva Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 @suzuki: pregovor pravi: "ne menjaj konja, ki zmaguje" :D zato špagetarji vztrajajo pr v2 sam pr dosedanji pravilih do 2007 je blo tko, kt bi ponija dal k tavelkm konjem tečt :lol: ma ne sej dejstvo pa je da makaronarji lobirajo na veliko v WSBK...jebi ga, tud tle se ne morejo izognit reku "denar je sveta vladar" :rolleyes: že to, da je Pirelli edini opremljevalec z gumami je bosa :krneki:
dive Objavljeno Februar 27, 2008 Opozori Objavljeno Februar 27, 2008 (popravljeno) Kdaj bodo v motoGP dučeti tekmovali s 1200 kubiki? :whistle: Popravljeno Februar 27, 2008. Popravil dive
salo Objavljeno Februar 27, 2008 Opozori Objavljeno Februar 27, 2008 Kdaj bodo v motoGP dučeti tekmovali s 1200 kubiki? :whistle: Nekaj se šušlja, da že naslednje leto :evilgrin: .
LIPESEK Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 (popravljeno) Kdaj bodo v motoGP dučeti tekmovali s 1200 kubiki? :whistle: Samo malo...o čem to govoriš?..motoGP in 1200 kubikov..verjetno sm kaj preslišal, bi lahko morda vseeno mal več o tem? No saj, zajebancija na račun Ducatija in to, ampak ne vem sploh, kako se vam da s tem ukvarjat, verjamem pa, da popestri.... Popravljeno Februar 28, 2008. Popravil LIPESEK
fp4492 Objavljeno Februar 29, 2008 Opozori Objavljeno Februar 29, 2008 (popravljeno) Corser pa letos čist ponorel. Ne vem, kaj je Hagi? Zanimiva pa bo borba med Biaggijem in Xausom. Identičen čas (če ni napaka), pa tudi neverjetno rivalstvo, kar sta pokazala prejšnji vikend. V glavnem, komaj čakam ... Navijam za Yamaho, duče se mi je zameril, pa vseeno rajši vidim Sterilgardo pred Factory Ducati Xerox. Nikjer pa nisem zasledil, zakaj v Supersportu ne nastopa Ducati 848? Še to: 01 Mar 2008 SUPERPOLE - CET 06:00 02 Mar 2008 RACE 1 - CET 02:00 RACE 2 - CET 05:30 Popravljeno Februar 29, 2008. Popravil fp4492
XXXL Objavljeno Marec 1, 2008 Opozori Objavljeno Marec 1, 2008 Nikjer pa nisem zasledil, zakaj v Supersportu ne nastopa Ducati 848? Hoteli so 1000ccm v Supersportu, pa jim niso odobrili... :whistle:
Cartman Objavljeno Marec 1, 2008 Opozori Objavljeno Marec 1, 2008 Corser pa letos čist ponorel. Ne vem, kaj je Hagi? Zanimiva pa bo borba med Biaggijem in Xausom. Identičen čas (če ni napaka), pa tudi neverjetno rivalstvo, kar sta pokazala prejšnji vikend. V glavnem, komaj čakam ... Navijam za Yamaho, duče se mi je zameril, pa vseeno rajši vidim Sterilgardo pred Factory Ducati Xerox. Nikjer pa nisem zasledil, zakaj v Supersportu ne nastopa Ducati 848?Še to: 01 Mar 2008 SUPERPOLE - CET 06:00 02 Mar 2008 RACE 1 - CET 02:00 RACE 2 - CET 05:30 hehe slabo kaže. Superpole je mimo, The battle of Troys je tokrat pripadel Baylisu za neskromne pol sekunde. Corser je obljubljal čas pod 1.32, kar pa je uspelo edinole Baylissu. 1. Troy Bayliss 2. Troy Corser 3. Michel Fabrizio 4. Carlos Checa 5. Fonsi Nieto 6. Jakub Smrz 7. Noriyuki Haga 8. Max Neukirchner 9. Russel Holland 10. Regis Laconi 11. Ruben Xaus 12. Karl Muggeridge 13. Roberto Rolfo 14. Gregorio Lavilla 15. David Checa 16. Max Biaggi
KennyJR Objavljeno Marec 1, 2008 Opozori Objavljeno Marec 1, 2008 dobr nieto 5. višje kot na prvi dirki.. sploh pa nakonc ravnine ga bodo vsi v rit gledal :naughty: checa vse hitrejši... ju3 bo pomojm na stopničkah... če naujo usi ducatiji vsega pobral :glare: biaggi pa xaus pa precej nizko... hm...
salo Objavljeno Marec 1, 2008 Opozori Objavljeno Marec 1, 2008 checa vse hitrejši... ju3 bo pomojm na stopničkah... če naujo usi ducatiji vsega pobral :glare: itak :evilgrin: :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se