Skoči na vsebino

Transafrika 2007/08


Zdrawc

Priporočene objave

2007111405_desertsoul%20(22).JPG

desertsoul je nekaj o tem že pisal tudi v ostalih temah, ki se nanašajo na to potovanje, vsekakor si zadeva zasluži svojo temo, da bo vse pod eno streho

citat iz http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3716

Tilen Gabrovšek je na motosvetovih straneh bolj znan kot "desertsoul". Že samo ime pove, da je puščava njegov drugi dom in tudi tokrat se ji ne bo izneveril. Konec tedna tako prične svoje 9-mesečno potovanje. Namen? Potapljanje v eksotičnih morjih in vožnja po pesku...

javljanja iz njegove poti lahko spremljate tudi na desertsoul.com, kjer si lahko preberete tudi kaj več njegovih prejšnjih potovanjih

Srečno. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdrawc, lepo, da si naredil malo reklame za Tilna.

Po predstavitvi in dokončnem slovesu s Tilnom, v ponedeljek 19 novembra, sem si vzel malo časa, za spravit razno razne stvari v garaži, in sebe na mesto. To je bilo zelo potrebno, saj sva ta produkt dela skoraj leto in pol. Velikan je na poti in obnaša se dobro, kar z zadovoljstvom prebiram na njegovi spletni strani. Verjamem, in ne samo upam, da bo kostrukcija vzdržala še veliko več, kot samo to pot. Za tistim, kar naredim - stojim; pa lep pozdrav vsem, posebej pa še Tilnu in Carmen, ki sta sedaj že na dobrem delu poti.

Lp Regi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdrawc, lepo, da si naredil malo reklame za Tilna.

Po predstavitvi in dokončnem slovesu s Tilnom, v ponedeljek 19 novembra, sem si vzel malo časa, za spravit razno razne stvari v garaži, in sebe na mesto. To je bilo zelo potrebno, saj sva ta produkt dela skoraj leto in pol. Velikan je na poti in obnaša se dobro, kar z zadovoljstvom prebiram na njegovi spletni strani. Verjamem, in ne samo upam, da bo kostrukcija vzdržala še veliko več, kot samo to pot. Za tistim, kar naredim - stojim; pa lep pozdrav vsem, posebej pa še Tilnu in Carmen, ki sta sedaj že na dobrem delu poti.

Lp Regi

Ja Tilen je ta prav maček kar se avantur tiče.

Regi a smo se mi mogoče videli ko smo prišli pogledat kamion enkrat jeseni?

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Tilen je ta prav maček kar se avantur tiče.

Regi a smo se mi mogoče videli ko smo prišli pogledat kamion enkrat jeseni?

Leteči, res je!

Tisti dan, ko si bil pri meni sem imel trgatev in je bilo bore malo časa, tako, da sva se na hitro spoznala. (rokovala,) par besed, pa na hitro vsak na svoje delo. Ti s Tilnom na ogled kamnjona, kateri je bil še plizdelek, jaz pa v vinograd. No, kamjon je v tem času postal pravi avtodom, grozdje pa pravo vino, ki je kar lepo teklo po grlih, na predstavitvi Tilnovega projekta, na servisu IVECO- Žgajnar na Škofljici.

Tilna in sopotnico Karmen redno spremljam na njunih straneh, sva pa v kontaktu tudi preko maila, saj imam doma še kar veliko njegovih uporabnih stvari, ki so na prodaj. To so :podnice, za pesek in blato; kante za vodo in kante za gorivo (vojaške zelene). Pa še kaj bi se dobilo.

Ne vzemite te objave kot reklame za prodajo, ampak želim pridobiti nekaj prostora v delavnici in obenem pomagati Tilnu, saj za tako pot rabi kar precej denarja in navsezadnje objave so namenjene njemu in njegovim podvigom.

Lp , Regi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Samo škoda nič novega.

vsa čast desertu, da se vsake toliko javlja na svoji strani.................

če bi se meni dol toliko in tako dogajalo, se najbrž ne bi 1% tako trudil z netom, kot on

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mraz je. Prvi lunin krajec je pred nekaj urami z jasnega neba skoraj slepeče osvetljeval vzhodno stran hiše, sedaj pa mesečina skromno prosi oblačke, ki se čez celoten nebesni svod razprostirajo kakor presušeno solinsko blato, kakor tukajšnji napokani, prtu pododobni kruh, da jo tu in tam spustijo nad puščavo. Presenetljivo svetlo je. Skozi razpoke med hitečimi oblaki se jasno, točno nad menoj, kot bleščice na črni čarodejevi obleki, svetlikajo zvezde. Hodim verjetno naravnost proti zahodu. Tja me je potegnilo. Potujem vase.

Preden sem šel na pot, sem se veselil predvsem tega, da bom z zapestja snel uro in izklopil mobilni telefon. Ura je na roki kar vztrajala in vztrajala. Koliko je ura? Pol dveh?! Daj, Tilen, dovolj je za danes, ustavi in gremo spat. Koliko je ura? Tri. Uf, pohitimo, da dobimo iranski mejni prehod še odprt. Koliko je ura? Pol polnoči... kdaj pa zapirate? Koliko je ura? Joj, saj smo čez pol ure že z Manco v središču Teherana dogovorjeni!! Ker je nisem sam, mi je uro snela moja ljubezen. Motor, na katerem sem si prejšnji teden ob silovitem udarcu sprednjega kolesa zlomil in izpahnil podlaktnico.

Telefon je bil zaradi vseh peripetij na poti vklopljen. Potem je ostal vklopljen iz zasebnih razlogov. Ob hitenju čez Iran se Irana sploh nisem zavedel. Živel sem v vzporednem svetu, vedel le to, da je treba čimprej priti na toplo in da je potrebno do izteka veljavnosti vizuma državo zapustiti. Hkrati sem se bolj kot s potjo ukvarjal z brezhibnostjo hiše. Včeraj sem končno izklopil in pospravil telefon. Izklopil Slovenijo in vse nerešene stvari tam. Bodo že počakale, sveta ne bo konec. Če niso dovolj težke, jih bo odpihnil piš, vetrič, orkan, ki sem se mu voljno šel nastavljat za devet mesecev. Tornado, ki ima lahko največjo moč prav takrat, ko vlada brezvetrje, v katerem se ne premaknejo niti najdrobnejša peščena zrnca na grebenu sipine.

Mraz je, rokavic nisem vzel s seboj... saj, kam bi jih pa nataknil? Dr. Mortaz mi je levo roko vlil v mičen mavec, ki se vleče iznad komolca pa vse do prstov. Zrak je... hrupno suh in mrzel... čist. Zbada prste, obraz, nosnice. Hodim. Meseček z leve vsake toliko osvetli kamenje in steptan pesek pred menoj. Sporočila Sloveniji, ki izzvenijo brez odmeva. Klici, ki ne rešijo težav. Obisk servisa, ki ne more pomagati. Svoboda! Telefon izklopljen, ura pospravljena, končno sem prizemljen! V skrajni fazi je človek sam. Brez potuhe. Zato sem šel na pot. Tega sem si želel. Kakor sam sredi oceana. Ali sem kupil preprost, star tovornjak zato, da ga bom vozil po servisih?! Ali pa morda zato, da ga bom z nekaj pomoči sam spravil v red? Tilen, konec je utopij. Vdihni, skoči v ledeno vodo, ki si si jo izbral, zaplaval boš sam, v predirljivo ekstatičnem kriku tesnobne samozadostnosti. Zato si šel na pot.

Grmički okoli mene postajajo vse številnejši. Koprena oblačkov se kot zvon nad slastno jedjo spušča do obzorja vse okrog mene. Tla so polna lukenj, nekajkrat se mi vdre. Preseneča me, da puščavskih miši nikjer ni videti. Preden sem šel od doma, je termometer kazal 4,8ºC. Je razlog ta? Prizemljil sem se. Izpustil. Predstavljajte si skok iz letala ritensko. Držite se, zračni upor vas izčrpava. Odločite se. Izpustite kljuko. Ne morete zajeti sape, letalo se oddaljuje... zrak vam rdeči lica, plavate, svobodni ste! Stanovanja, ki je bilo 22 let bolj ali manj moj dom, verjetno nikoli več ne bom videl. Pravzaprav ne želim. Avgusta sem ga zamenjal za novo. Potujoče stanovanje. Polžek. Srečen, uresničil desetletne sanje. A je vseeno tesno pri srcu. Pravzaprav se do danes svoje sobe v Mariboru sploh še nisem spomnil. Plaval sem skozi vzporedni, hitenja in adrenalina polni svet. Ure ni, telefona ni, je le puščava. In jaz. In... moje misli... ki so potrpežljive... Čakajo. Ne mudi se jim. Potem pa se Lunica skrije in lezti začnejo iz vsake mišje luknje, izpod vsakega grma...

Mraz je. Gremo domov. Obrnem. Po občutku... Hmmm... ali bom našel zavetje, ali bom našel dom? Večkrat se mi zazdi, da bi že bil moral prispeti. Večkrat se mi zazdi, da sem ubral napačno smer. Da pot ni prava. A čutim, da je. Ustavim se... bolj proti jugu...? Bolj proti severu...? Ne! Naprej grem! Vem, da me bo smer, ki sem jo izbral, pripeljala na toplo. Vztrajno stopam, zaupajoč svojemu občutku.

Kmalu se točno pred menoj izriše silhueta doma, ki sem ga še pred nekaj tedni gledal na Krasu, sedaj pa se s puščavskega peska mogočno dviga proti nebu.

post-4600-1198143132_thumb.jpgpost-4600-1198143170_thumb.jpg

post-4600-1198143223_thumb.jpgpost-4600-1198143271_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Perla
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno v Emiratih!

Po zgodah in nezgodah, predvsem pa po napornih 30-urnih zapletih v pristanišču Bandar Abbas na iranski strani, sva končno v Emiratih. Na izhodu iz Irana carina ni hotela žigosati carinske dokumentacije za motor, ker je bil naložen na tovornjak, na tovornem listu pa je bil zgolj tovornjak (brez motorja, umivalnika, žarnic, sedežev, mleka in zobne ščetke). Prevoznik Valfajre 8 se je izkazal. Resda sva bila s sopotnico Carmen edina potnika, kljub vsemu pa si nisem predstavljal, da je katerikoli ladjar zaradi dveh potnikov pripravljen prestaviti izplutje ladje najprej za 3, kasneje za 15, na koncu pa za celih 24 ur. Po urgiranju pri guverneju pokrajine in na centralnem carinskem uradu v Teheranu so bili dokumenti po 24-ih uraj "urejeni". A nastopila je oseka (bibavica je tisti dan znašala celih 360 cm!) in počakati je bilo potrebno do večera. Kasneje se je izkazalo, da carnet še vedno ni žigosan. Po 30-ih urah je to bila zame kaplja čez rob. Prvič sem v Iranu javno nastopal in sredi carinskega urada naredil predstavo. Po 15-ih minutah sem se z žigosanimi papirji vrnil na ladjo.

Emirati so kulturni šok. Pisarne lepe, čiste, urejene in nove! Uradniki delajo. So prijazni, učinkoviti in GOVORIJO! Cene, razen na šik lokacijah na zahodni obali, primerljive z iranskimi. Šiša 1 eur, čaj, kava, 0,40 eur. Seveda se na "la corniche" v Šardži na zahodni obali za slabšo kavo plača tudi 2 eur. Mc Donald'si, starbucksi, ikee ipd. rasejo kot gobe po dežju. Promet umirjen, prvič na tej poti, po prstopu bolgarsko-turške meje, se v prometu počutim upoštevanga. Pa ne zaradi velikosti. Iz preprostega dejstva, ker tukaj cpp velja. Kar pa je ob moji poškodbi levega zapestja prineslo tudi eno pomanjkljivost. Spet je potrebno uporabljati smerokaze. V vožnjo se je tako poleg tempomata, desne roke, obeh nog in levega kolena, v Emiratih vključilo tudi desno koleno. ;)

Nama je pa Dubai prinesel še nekaj. DaNeta! S57CQ že od pomladi spet službuje v Emiratih! Domače vzdušje, mlinci, ki jih je pripravila Gorankina mama, ZELENA SOLATA, pivo in... (v Emiratih v tem trenutku še) legalna šiša! Akumulatorji nadgradnje so po dolgem času priklopljeni na omrežje, tako imam nekaj upanja, da jih ponovno napolnim do 100%. Predstavljajte si muko, ko do 70% kapacitete polni s 40 A, do 80% s 30 oz. 20 A, nad 80% pa z 10 oz. 5 A. Vsega skupaj jih je za 450 Ah. Naloga za večnost skoraj. Še ena DaNetova in Gorankina poslastica pa je tuš. Tak, v katerem vode ne zmanjka. ;) In pralni stroj, ob katerem ni potrebno poslušati brnenja generatorja. In doooooolga vrv za obešanje perila. Skratka, preporod.

Za silvestrovo smo že dogovorjeni. Elegantna obleka, pološčeni čevlji in kravata, vse prinešeno za Dubaj... ostanejo v kamionu, pardon, avtodomu. Smer: globoko v pesek. Jupiiii!!! :D

post-4600-1198828649_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship:

Uživaj in srečno še naprej!

Uživam, srečno pa se bom potrudil, da bo. Pa še motoristični del: že odštevam dneve, ko bo tudi leva roka spet funkcionalna: 16! Pa tako mi je žal. Z DaNetom sva bila dogovorjena za izlet, izstrel v puščavo z njegovo in mojo zverinico, za potapljanje med želvami in psički... Zdaj pa lahko samo pir skupaj pijeva. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečno pa veselo pot (praznike) tud iz moje strani :OK:

Popravljeno . Popravil AbNormaln
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: Pa SREČNO in ZDRAVO novo leto ti (vama) želim :worship:

Hvala enako! Prepričan, do bo vse ok. 2004 si dva dneva pred Božičem v Jordaniji zlomil ključnico, potem bilo preostanek Jordanije vse ok. V Libiji sidva dneva pred terenom zvil palec, potem bilo preostanek Libije vse ok. Tokrat si dva dneva pred rojstnim dnevom zlomil zapestje, potem... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....Zdaj pa lahko samo pir skupaj pijeva. :(

Tudi to ni slabo! Moraš za ledvice tudi poskrbet :naughty: . Srečno 2008!!!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zadostna ''Hidracija'' je prvi pogoj za vstop v puscavo... :naughty:

Vsem en lep pozdrav in vse najboljse v 2008 se iz najine (Goranka & DaNe) strani.

Tilen /Carmen vidva pa da se prvlecta do 15:00 jutri, da gibnemo v puscavo se po dnevni svetlobi... potem pa ''odklop''

lp DaNe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečno, predvsem pa varno na poti, želiva tudi midva z Lumpo. Sva te videla v kratkem prispevku pred odhodom na to pot.

Lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Dragi Motosvetovci,

Morda vas, glede na to, da ste motoristi, tole ne bo zanimalo. Gre namreč za vtise vožnje kamiona po puščavi, motor bo odpakiran šele čez nekaj dni, v nedeljo sem namreč komaj iz mavca odpakiral levo roko (ki pa je bila zapakirana vendarle zradi motorja, tako da spet pašem sem). Potem raje zamenjajte temo. Če pa vas, pa dobrodošli.

10 ton, sprednja os 4, zadnja 6, spredaj 5,5 bar, zadaj 6,5 bar, 4,2 m medosne, 2,4 m kolotek, 3,5 m višina. Zajetna stvar. S 170-imi konji gre 92 po gps-u. Če ji vse paše.

Resno sem po terenu kravo začel voziti šele v Omanu, nekaj poskusov je prej bilo v Iranu in Emiratih, še prej doma le za vzorec, toliko, da sva z regijem na dan, ki mu ni manjkalo nič, razen delovne vneme, s sprednjim odbijačem podrla par dreves.

Oman, torej, o katerega lepotah se poskušam razpisati na svoji spletni strani. Ponuja ogroooomno off-roaderskih priložnosti. Sam sem začel s prečkanjem gorovja Džebel al-Hadžar al-gharbi, kjer je prevladovala slaba nagubana cesta. Mučil sem se z 10 km/h, ko pa sem pogledal zemljevid, so mi šli pokonci vsi lasje (čeprav jih nimam prav veliko). Alternativa je bila polna hitrost. No, vsaj skoraj polna. Dragi moji, dokler gre naravnost, je v redu. Ko pa tale krava z 80 km/h na rašplji zapelje v ovinek, pa človek ugotovi, da je volan presenetljivo mehak. Kamion je le lebdel nad cesto in bil v zelo simboličnem stiku z vrhovi valov. Zategneš volan in začutiš, da gre zadek rahlo po svoje. Zanimiv občutek, še posebej, če ob 3,5 m višine pomisliš na možne posledice, če bi le za hip izgubil ali preusmeril koncentracijo s ceste in stroja. Med prečkanjem manjših strug, govorimo o hitrostih okrog 70 km/h in strugah, čez katere je speljana pista, sem začel ceniti trdost podvozja, ki sem ga preklinjal na vseh balkanskih in iranskih cestah in tamkajšnjih ležečih policajih. Obe osi sta šli čisto not (regi, sredinski tank smo dali na skrajno linijo, na zadnjem kardanu je zarisan rahel obroček, na nosilcu samo malo barve kardana), ko pa se na vrhu sprednja os za hip odlepi (ne pričakujte dakarskih posnetkov, pravim: za hip) od tal, je občutek prav zanimiv.

Prijetno sem presenečen tudi nad vožnjo v pesku. Nisem plezal ravno na najvišje sipine, deloma zato, ker sem tlak spustil le na 3 in 3,8 bar, vendar pa se je izkazal kot čisto priden premagovalec sipin. Sam sem ga spustil že na 2 in 2,5, vendar se mi tokrat to ni zdelo potrebno. Je le razlika, ali potem spet pumpaš gume 45 ali 60 minut, a ne. Menda naj bi se dalo celo z 1,5 in še manj voziti.

Danes sem na hitri puščavski pisti z nekaj ovinki vozil na polno. Pri 80 km/h mi je prišel na misel losov test. Uffff, fantje in dekleta, še sem tu, v hiši, ki stoji na štirih kolesih, vendar pa občutek ni prijeten. Nadgradnja, ki z vsem tovorom (ja, tudi motorjem) tehta 4 t, je trotočkovno vpeta. Zadaj središčna točka z vzdolžno osjo vrtenja, spredaj dve stranski s prečno osjo vrtenja. Ko ta zadeva zaniha, občutek ni prijeten. Še posebej, če imajo med "drvenjem" gume slab oprijem. Posledico nagibanja nadgradnje sem začutil že v Iranu. Relativno hitro sem vozil precej zaprte ovinke in sprednja notranja guma se je odlepila od tal. Seveda, nadgradnja je, recimo v desnem ovinku, zanihala v levo, zadaj se je zavrtela okrog vzdolžne osi vrtenja, spredaj pa je dvignila desno točko vpetja, posledično šasijo, ki je potem dvignilo desno sprednje kolo, ki se je zavrtelo v prazno. Ni mi še čisto jasno ali bi togo vpeta nadgradnja lepše držala cesto, ali pa prav to nihanje, ki sicer ni prijetno, pustilo vsaj podvozje na cesti.

Toliko zaenkrat, se beremo ob priliki.

post-4600-1200424285_thumb.jpg

post-4600-1200424338_thumb.jpg

post-4600-1200424555_thumb.jpg

post-4600-1200424631_thumb.jpg

post-4600-1200424763_thumb.jpg

post-4600-1200424843_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti kar piši, predvsem pa dobro beleži kje hodiš in kaj počneš. verjemi da boš imel moj obisk na morebitnem "predavanju" zagotovljen.

Sicer pa: te že vidim v razgovorih s stanovnikom za paris dakar, kjer mu boš suport (ali pa boš celo dirkat)-

Me prav zanima kaj bi rekli "kamazi" ko bi videli nekega čudnega špagetarja, ki je bil že zdavnaj polnoleten

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne so pa kaj ceste v Omanu? So za cestni motor tud dobre al se do zanimivosti večino pride po brezpotjih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceste odlične, takšnih ni bilo od Hrvaške, vozniki pa najuvidevnejši na poti sploh, vključno s Slovenijo. Promet miren, prijazen, za naš občutek celo preveč spoštljiv, vožnja zelo previdna. Dokler ne dam smerokaza, imam lahko pri vožnji 80 km/h na popolnoma ravni in prazni cesti za seboj tudi do 15 avtomobilov. Po smerokazu se počasi zvrstijo in odpeljejo mimo. Krožišča 10/10, smerokazi delujejo, prednost drži. Zelo prijetno.

BMW-ji vsi pridejo brez problemov do česarkoli v Omanu, le vadiji znajo ob velikih prodnikih, čez katere se vozi, biti neprijetni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!