Skoči na vsebino

Ravnanje zavornega diska


Kölm

Priporočene objave

odvisno, koliko ceniš svoje življenje........

pa za kateri motor je to sploh mišljeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je možno poravnati disk, ali pridejo v upoštev le menjava za novega.

Nikoli ne počni tega !!!! :nono:

Za nekaj €, dati življenje na kocko???? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je možno poravnati disk, ali pridejo v upoštev le menjava za novega.

Odvisno, v kakšnem smislu 'poravnati'.

Če je disk dejansko zvit, tako, da se to vidi že na oko ali se recimo da izmeriti z navadnim pomičnim merilom, potem je po moje edina alternativa menjava. Se pa disk ne zvije sam od sebe, ampak samo zaradi mehanske obremenitve (recimo ob padcu).

Če pa je težava samo v tem, da pri zaviranju trese (oz. je zaviranje pulzirajoče), potem pa se to da odpravit brez mehanskih posegov, ampak samo s ponovnim postopkom za utekanje zavor - včasih je za to potrebno uporabiti trše, bolj športne ploščice.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni ponavad tko da ga daš podrejat???? pa odvisno od mesa oz kok je še debu disk, če je prou tank, pol bolš da kupš novga in zmagaš :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno, v kakšnem smislu 'poravnati'.

Če je disk dejansko zvit, tako, da se to vidi že na oko ali se recimo da izmeriti z navadnim pomičnim merilom, potem je po moje edina alternativa menjava. Se pa disk ne zvije sam od sebe, ampak samo zaradi mehanske obremenitve (recimo ob padcu).

a si sigurn da se disk sam zarad tega zvije??? pr avtu sm mela že dostkat diske skrivljene pa sm jih mogla dat podrejat (je bil na srečo dost debu še) pa se nism nikamor zabila, zajahala, zataknla,...

sicer ka pa jz vem, sm samo punčka k pojma nima :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tanjuška......na avtu se diski.......no nam trdil........običajno ne zvijejo.........ampak, nastane rob na vrhu le teh.......in tega so ti verjetno podrejal. Veš.....to je tko, k pr ženski k še nikol ni..........uhhhhhhhhhhhh.....OFTOPIC.

Cena drejanja diska za motor......in cena novega.........dodajva še ceno živlenja............se ne izide!!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tanjuška......na avtu se diski.......no nam trdil........običajno ne zvijejo.........ampak, nastane rob na vrhu le teh.......in tega so ti verjetno podrejal. Veš.....to je tko, k pr ženski k še nikol ni..........uhhhhhhhhhhhh.....OFTOPIC.

Cena drejanja diska za motor......in cena novega.........dodajva še ceno živlenja............se ne izide!!!!!!!!!!

sploh, če nabiješ še davek na neumnost !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tanjuška......na avtu se diski.......no nam trdil........običajno ne zvijejo.........ampak, nastane rob na vrhu le teh.......in tega so ti verjetno podrejal. Veš.....to je tko, k pr ženski k še nikol ni..........uhhhhhhhhhhhh.....OFTOPIC.

Cena drejanja diska za motor......in cena novega.........dodajva še ceno živlenja............se ne izide!!!!!!!!!!

nope ni res :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno koliko je deformiran.

Ravna jih en gospod v Kamniku, sicer nimam sedaj naslova pri sebi ampak se da poštimat; meni je ravnal feltne in sem videl da tud diske ravna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to: diski za motor se nikoli ne drejajo, ker so toliko tenki, da jih nož odriva; da se jih podrejat ampak so poj za v kanto ker so "klobasasti". Diske se brusi.

Kar pa se cene diskov tiče je pa tako, da so za staro CBR600 prišli novi 65000SIT, dec ki naj bi jih zrihtal me je nategoval 3 mesece, dokler jih nisem sam naredil iz PK19 pločevine pa odrezat na laserski razrez; cena 8000SIT+material in rok dobave 2dni...

Zavirali so super, krivili ali pregrevali se pa niso nič, tudi pri zaviranju pri višjih hitrostih. Edino obraba ploščic je bila nekoliko večja, obraba diskov skoraj nična...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW tudi pri avtu se disk zvije, pogosto zaradi močnega zaviranja (napr. na avtocesti) do zaustavitve. Potem pa stojiš s pregretimi diski in stisnjeno zavoro. Ker se disk hitreje ohlaja tam kjer ni ploščic se skrivi. Pri avtu je maneverskega prostora za struženje več kot pri motorju. Ponavadi struženi diski ne zdržijo prav dolgo in začnejo ponovno trest.

@ zvit disk na motorju: Najbolje je, da ga pregleda nekdo, ki se na to razume (priporočam ČARMAN). Ti bo takoj povedal ali ga je varno zravnati ali pa ga je potrebno zamenjati z novim. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to: diski za motor se nikoli ne drejajo, ker so toliko tenki, da jih nož odriva; da se jih podrejat ampak so poj za v kanto ker so "klobasasti". Diske se brusi.

Kar pa se cene diskov tiče je pa tako, da so za staro CBR600 prišli novi 65000SIT, dec ki naj bi jih zrihtal me je nategoval 3 mesece, dokler jih nisem sam naredil iz PK19 pločevine pa odrezat na laserski razrez; cena 8000SIT+material in rok dobave 2dni...

Zavirali so super, krivili ali pregrevali se pa niso nič, tudi pri zaviranju pri višjih hitrostih. Edino obraba ploščic je bila nekoliko večja, obraba diskov skoraj nična...

jap logično da se ne ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut na avtu se zvijejo, sam pri serijskih - civilnih avtih je to že težko, ponavadi rata le rob.(obraba pri uporabi), npr. vem pa da pri dirkalnih avtih se pa to zelo pogosto dogaja, kajti zvije se ko se zavore pregrejejo zaradi obremenitve (višje hitrosti, intenzivno zaviranje v najkrajšem možnem času-razdalji), se pa zgodi tudi pri navadnih avtih le redkeje. Morš bit že umetnik al pa norc.

Če so diski zviti tresejo pri bremzanju, za normalno uporabo se jih lahko podreja pa so še za en cajt, na motorju se pa niti približno nebi s tem igrala. V igri je tvoje življenje, sam se odloči koliko se maš rad.

Pa brez zamere - punčka ka lih mal ve, pa ni mehanik sam že dolgo dirka z avti. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut na avtu se zvijejo, sam pri serijskih - civilnih avtih je to že težko,

Na serijskem avtu ti lahko zrihtam, da ti diski tresejo (beri skrivim diske) v 15 miutah :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, motocikla pa na žalost še nima... :krneki:

Diski za motor se lahko ravnajo in brusijo. Na disku piše minimalna debelina (min. thickness xx mm). Navadno je to 4.5-5mm debeline za prednji disk in 5-5.5mm za zadnji disk.

Lahko ga brusiš ampak debelina ne sme priti pod to vrednost, ker potem disk nima dovolj mase, da bi akumuliral toploto, ki se sprošča pri zaviranju in se pregreje, v skrajnem primeru dobi tudi razpoke, ki pa so vidne z prostim očesom. Takrat je disk treba obvezno zamenjat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na serijskem avtu ti lahko zrihtam, da ti diski tresejo (beri skrivim diske) v 15 miutah :yes:

Pih to ni nič jst jih skrivim v 14,58 munutah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem ja. Vem kok to gre :naughty: , pa se če prebereš cel post sm menda nekje omenila kako ti to uspe.

Še posebej po odseku ghd navzdol to sploh ni težko. Sm dirkala tam 3 leta zapored sam mi smo vozil proti Šembijam. Je blo pa vseeno fajn:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na serijskem avtu ti lahko zrihtam, da ti diski tresejo (beri skrivim diske) v 15 miutah :yes:

jap enako, moj bivši swiftič je meu kr probleme z mano, na koncu se mi je pa revež razpadu, pa mi ga je prou škoda blo, k je biu edini avto k je zdržau eno leto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ja tko kot pri vsaki stvari je treba vedt, da so meje katere se ne sme prečkat!

Če je disk (iz kakršnega koli razloga) zvit na nacin da se primika in odmika zavorni ploščici za malenkost, se ga seveda lahko previtno potisne nazaj.

V kolikor je pa disk vidno poškodovan ali, da ima poškodovano naležno povšino pa vabi koš za smeti.

Čaki, kako pa neredite, da diski na avtu tresejo zaradi pregretja?

Moji so bli ene dvakrat lepo rdeči pa je sevedno brez tresenja zaustaljalo.

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ja tko kot pri vsaki stvari je treba vedt, da so meje katere se ne sme prečkat!

Če je disk (iz kakršnega koli razloga) zvit na nacin da se primika in odmika zavorni ploščici za malenkost, se ga seveda lahko previtno potisne nazaj.

V kolikor je pa disk vidno poškodovan ali, da ima poškodovano naležno povšino pa vabi koš za smeti.

Čaki, kako pa neredite, da diski na avtu tresejo zaradi pregretja?

Moji so bli ene dvakrat lepo rdeči pa je sevedno brez tresenja zaustaljalo.

pojma nimam, sam je ratal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!