Andro82 Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Zdravo! Mam eno vprašanje..tko na splošno. Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco. Sam pa imam enak problem pri mojem Fazerju :unsure: Ko spustim balanco pri bilokateri hitrosti mi ga potegne v desno! Zanima me če ima mogoče kdo enak problem in zakaj se to dogaja? Aja, zaleten ni bil nikoli. Lp!
bernardek Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Zdravo! Mam eno vprašanje..tko na splošno. Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco. Sam pa imam enak problem pri mojem Fazerju :unsure: Ko spustim balanco pri bilokateri hitrosti mi ga potegne v desno! Zanima me če ima mogoče kdo enak problem in zakaj se to dogaja? Aja, zaleten ni bil nikoli. Lp! kupi hondo :evilgrin:
rumenicestak Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Motor ima za tako moč mašine prešvoh grušt in ga zvija in s časom zvije !
pjero Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 kupi hondo :evilgrin: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
ICE_MAN Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Motor ima za tako moč mašine prešvoh grušt in ga zvija in s časom zvije ! A pol ma Fazer 1000 podoben štos k je mel učasih V-max?
gregor46 Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 kupi hondo :evilgrin: :grim :grim :naughty: Lp,Gregor
primozh Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Zdravo! Mam eno vprašanje..tko na splošno. Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco. Sam pa imam enak problem pri mojem Fazerju :unsure: Ko spustim balanco pri bilokateri hitrosti mi ga potegne v desno! Zanima me če ima mogoče kdo enak problem in zakaj se to dogaja? Aja, zaleten ni bil nikoli. Lp! Poglej zadnje kolo če je v špuri po menjavi gume !?
MarduK Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Motor ima za tako moč mašine prešvoh grušt in ga zvija in s časom zvije ! :lol1: :slap: Možno zaradi same konstrukcije motorja (v zelo malo primerih), lahko zaradi obrabljenosti gum, če zadnjo kolo ni v liniji, včasih pa k temu pripomoreju tudi razni kufri in vetrobrani...lahko pa zaradi same pozicije šoferja...
Frips Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 (popravljeno) Motor ima za tako moč mašine prešvoh grušt in ga zvija in s časom zvije ! Ja pa kaj še :rolleyes: PS.:brisano... je že MarduK enako napisal. Popravljeno December 4, 2007. Popravil Frips
rumenicestak Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 :lol1: :slap: Možno zaradi same konstrukcije motorja (v zelo malo primerih), lahko zaradi obrabljenosti gum, če zadnjo kolo ni v liniji, včasih pa k temu pripomoreju tudi razni kufri in vetrobrani...lahko pa zaradi same pozicije šoferja... Kar si napisu so tudi dejavniki, ne vem pa če si imev kdaj v rokah Z1000 ali Z750 in očitno ne veš kaj se z nimi dogaja v extremnih situacijah. (Drugače sta motorja v redu) :D
paris2 Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 jst sm pa mislu, da sam avte vleče v desno!? :?
MK-R1 Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Zdravo! Mam eno vprašanje..tko na splošno. Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco. Sam pa imam enak problem pri mojem Fazerju :unsure: Ko spustim balanco pri bilokateri hitrosti mi ga potegne v desno! Zanima me če ima mogoče kdo enak problem in zakaj se to dogaja? Aja, zaleten ni bil nikoli. Lp! To so tebi extremne situacije ''ko spustiš balanco'' . Da ti povem mojo razlago, ker se mi je isto zgodilo pri R1 (l.2001). Naši prodajalci, dobijo motorje razstavljene, oz. sprednje kolo in vilice posebej v škatli in ker se jim zdi škoda dat denar serviserju, da bi to oni sestavli se raje sami lotijo tega in jim celo rata, da ne zategnejo zgornjega križa, vilce ne dajo v linijo ''ciklistiko motorja'' in tako naprej. Če ni to je verjetno kar je napisal MarduK !! P.S. Morda si pa kupilm motor samo za desne ovinke, je treba doplačat, da gre še v desnega :headbang: :headbang:
stuhec Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 prvo je sigurno kaj je primozh rekel, al pa križ ni naravnan gružt zvilo, to bi bilo ja
rumenicestak Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Nism na forumu zato da bi se prereku :) ! Napisu sm samo kaj se je zgodilo meni na Z750 in ne zanikam in ne izključujem ostalih mošnosti, ki so bile napisane od ostalih članov foruma. PS: Pozabu da živimo v svetu, k so materijali brez napak in so popolni :BUA: !
trojan Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 To je pomoje zarad sile vrtenja zemlje :whistle: (koriolisova sila al kako že)
royal Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Motor ima za tako moč mašine prešvoh grušt in ga zvija in s časom zvije ! ne ga lomit s takimi izjavami.... :naughty:
HHV Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 ... Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco.... Očitno so jim poturili model za tiste ki imajo dimeljsko kilo na levi strani. :whistle:
MarduK Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Kar si napisu so tudi dejavniki, ne vem pa če si imev kdaj v rokah Z1000 ali Z750 in očitno ne veš kaj se z nimi dogaja v extremnih situacijah. (Drugače sta motorja v redu) :D Imel med nogami Z1000 pa ne v extremni situaciji, je bila pa zato v extremni situaciji Hornet 900, ki sem jo vozil 2 leti nazaj. In to večkrat...oz. lahko rečem, da redko ni bila :) , saj je bilo pol motorja pošmerglanega spodaj in tudi šaltal je navzgor v hudem levem nagibu :) In ne, ni se zvila, lahko napišem le, da prihaja do nihanja zaradi elastičnosti materiala, včasih kar precejšnjega. Elastičnost materiala in deformacija pa sta dva različna pojma...
Cartman Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Zdravo! Mam eno vprašanje..tko na splošno. Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco. Sam pa imam enak problem pri mojem Fazerju :unsure: Ko spustim balanco pri bilokateri hitrosti mi ga potegne v desno! Zanima me če ima mogoče kdo enak problem in zakaj se to dogaja? Aja, zaleten ni bil nikoli. Lp! laz m,islim da Zja v motosi nosi v desno zato, ker ga nikoli ne dobijo v roke. nobenega Kawasakija. je pa to subjektivno mnenje. Zakaj vse zna motor nosit levo desno je lahko 200 razlogov. premaknjena osovina zadnjega kolesa, v križih premaknjene vilice, neenak nivo olja v prednjih vilicah, obraba gume slabo delujoča zavorna čeljust, pozicija voznika... de bi kar navilo grušt...ne bom rekel da ne, ampak mislim, da je to zadnja možnost. razen, če je bil motor zaleten. ker praviš da to ni bil, je najbrž kaka malenkost.
Andro82 Objavljeno December 4, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 4, 2007 laz m,islim da Zja v motosi nosi v desno zato, ker ga nikoli ne dobijo v roke. nobenega Kawasakija. je pa to subjektivno mnenje. Zakaj vse zna motor nosit levo desno je lahko 200 razlogov. premaknjena osovina zadnjega kolesa, v križih premaknjene vilice, neenak nivo olja v prednjih vilicah, obraba gume slabo delujoča zavorna čeljust, pozicija voznika... de bi kar navilo grušt...ne bom rekel da ne, ampak mislim, da je to zadnja možnost. razen, če je bil motor zaleten. ker praviš da to ni bil, je najbrž kaka malenkost. Hm. Zaenkrat hvala za kar nekaj informacij. V bistvu ta "napaka" ni moteča, saj se ponavadi vozim z rokami na balanci :) ampak saj veš.....firbec:)
Guest Brumer Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Hm. Zaenkrat hvala za kar nekaj informacij. V bistvu ta "napaka" ni moteča, saj se ponavadi vozim z rokami na balanci :) ampak saj veš.....firbec:) Bom kratek,pojdi na dober servis (npr.Barborič-Žužemberk)in naj se sam Tomž zapelje z motorjem in ti bo takoj povedal kaj narediti OK.NOBEN mototor NESME vleči ne levo ne desno,v stran lahko vleče samo,če je določen del cestišča precej nagnjeno v eno stran. :OK:
Leteči Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Moja Helga je tudi malo vlekla na levo. No zdaj je bil motor na servisu, menjan je bil krmilni ležaj in narejen servis na vilicah in zdaj se pelje ravno ko puška.
Miha Z. Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 kupi hondo :evilgrin: de ne bi to napisal...... :closedeyes: jest mam isti problem in to z Hornet 900.Ko spustim belanco mi rahlo vleče v desno al levo (nea vem več,ker se že lep cajt nism vozu).No uglanem vleče! pa sem imel že dve horneti in pri obeh se je to dogajal....zakaj pojma nimam.Najbl verjetno je ,da je samo z šoferjem kaj narobe sicer pa me itak ne moti tko da.... O:-) honda je še vedno zakon!
S-trMa Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Tisti ki vas vleče v desno: je že kdo pomislil da je to zaradi nagiba ceste? Vsak asfalt na ravnini ima minimalni 2.5% prečni padec (ponavadi strešni) zaradi odvodnjavanja, v ovinkih pa do 7% (odvisno od ranga ceste in radija krivine) seveda v notranjo smer ovinka. No hočem povedat, da je tut po ravnini VEDNO prečni padec in mogoče čutite to? Ne vem :krneki: (Aja pa ceste projektiram na šihtu, da ne bo kdo klobasal da ni res v ravnini padca :alien1: )
Spider™ Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Pol se pa naj vozi po levem pasu, če mu bo vleklo v levo, je to to :rolleyes: Sicer pa ceste ki so bile narejene 20 let nazaj, dvomim da imajo tak nagib kot praviš. Bi mogu prit še naše cestarje to naučit :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se