Skoči na vsebino

Motor vleče v desno!


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo!

Mam eno vprašanje..tko na splošno. Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco.

Sam pa imam enak problem pri mojem Fazerju :unsure: Ko spustim balanco pri bilokateri hitrosti mi ga potegne v desno! Zanima me če ima mogoče kdo enak problem in zakaj se to dogaja? Aja, zaleten ni bil nikoli.

Lp!

Objavljeno
Zdravo!

Mam eno vprašanje..tko na splošno. Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco.

Sam pa imam enak problem pri mojem Fazerju :unsure: Ko spustim balanco pri bilokateri hitrosti mi ga potegne v desno! Zanima me če ima mogoče kdo enak problem in zakaj se to dogaja? Aja, zaleten ni bil nikoli.

Lp!

kupi hondo :evilgrin:

Objavljeno

Motor ima za tako moč mašine prešvoh grušt in ga zvija in s časom zvije !

Objavljeno
kupi hondo :evilgrin:

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Objavljeno
Motor ima za tako moč mašine prešvoh grušt in ga zvija in s časom zvije !

A pol ma Fazer 1000 podoben štos k je mel učasih V-max?

Objavljeno
kupi hondo :evilgrin:

:grim :grim :naughty:

Lp,Gregor

Objavljeno
Zdravo!

Mam eno vprašanje..tko na splošno. Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco.

Sam pa imam enak problem pri mojem Fazerju :unsure: Ko spustim balanco pri bilokateri hitrosti mi ga potegne v desno! Zanima me če ima mogoče kdo enak problem in zakaj se to dogaja? Aja, zaleten ni bil nikoli.

Lp!

Poglej zadnje kolo če je v špuri po menjavi gume !?

Objavljeno
Motor ima za tako moč mašine prešvoh grušt in ga zvija in s časom zvije !

:lol1: :slap:

Možno zaradi same konstrukcije motorja (v zelo malo primerih), lahko zaradi obrabljenosti gum, če zadnjo kolo ni v liniji, včasih pa k temu pripomoreju tudi razni kufri in vetrobrani...lahko pa zaradi same pozicije šoferja...

Objavljeno (popravljeno)
Motor ima za tako moč mašine prešvoh grušt in ga zvija in s časom zvije !

Ja pa kaj še :rolleyes:

PS.:brisano... je že MarduK enako napisal.

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno
:lol1: :slap:

Možno zaradi same konstrukcije motorja (v zelo malo primerih), lahko zaradi obrabljenosti gum, če zadnjo kolo ni v liniji, včasih pa k temu pripomoreju tudi razni kufri in vetrobrani...lahko pa zaradi same pozicije šoferja...

Kar si napisu so tudi dejavniki, ne vem pa če si imev kdaj v rokah Z1000 ali Z750 in očitno ne veš kaj se z nimi dogaja v extremnih situacijah. (Drugače sta motorja v redu) :D

Objavljeno

jst sm pa mislu, da sam avte vleče v desno!? :?

Objavljeno
Zdravo!

Mam eno vprašanje..tko na splošno. Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco.

Sam pa imam enak problem pri mojem Fazerju :unsure: Ko spustim balanco pri bilokateri hitrosti mi ga potegne v desno! Zanima me če ima mogoče kdo enak problem in zakaj se to dogaja? Aja, zaleten ni bil nikoli.

Lp!

To so tebi extremne situacije ''ko spustiš balanco'' .

Da ti povem mojo razlago, ker se mi je isto zgodilo pri R1 (l.2001). Naši prodajalci, dobijo motorje razstavljene, oz. sprednje kolo in vilice posebej v škatli in ker se jim zdi škoda dat denar serviserju, da bi to oni sestavli se raje sami lotijo tega in jim celo rata, da ne zategnejo zgornjega križa, vilce ne dajo v linijo ''ciklistiko motorja'' in tako naprej.

Če ni to je verjetno kar je napisal MarduK !!

P.S. Morda si pa kupilm motor samo za desne ovinke, je treba doplačat, da gre še v desnega :headbang: :headbang:

Objavljeno

prvo je sigurno kaj je primozh rekel, al pa križ ni naravnan

gružt zvilo, to bi bilo ja

Objavljeno

Nism na forumu zato da bi se prereku :) !

Napisu sm samo kaj se je zgodilo meni na Z750 in ne zanikam in ne izključujem ostalih mošnosti, ki so bile napisane od ostalih članov foruma.

PS: Pozabu da živimo v svetu, k so materijali brez napak in so popolni :BUA: !

Objavljeno

To je pomoje zarad sile vrtenja zemlje :whistle: (koriolisova sila al kako že)

Objavljeno
Motor ima za tako moč mašine prešvoh grušt in ga zvija in s časom zvije !

ne ga lomit s takimi izjavami.... :naughty:

Objavljeno
... Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco....

Očitno so jim poturili model za tiste ki imajo dimeljsko kilo na levi strani. :whistle:

Objavljeno
Kar si napisu so tudi dejavniki, ne vem pa če si imev kdaj v rokah Z1000 ali Z750 in očitno ne veš kaj se z nimi dogaja v extremnih situacijah. (Drugače sta motorja v redu) :D

Imel med nogami Z1000 pa ne v extremni situaciji, je bila pa zato v extremni situaciji Hornet 900, ki sem jo vozil 2 leti nazaj. In to večkrat...oz. lahko rečem, da redko ni bila :) , saj je bilo pol motorja pošmerglanega spodaj in tudi šaltal je navzgor v hudem levem nagibu :)

In ne, ni se zvila, lahko napišem le, da prihaja do nihanja zaradi elastičnosti materiala, včasih kar precejšnjega. Elastičnost materiala in deformacija pa sta dva različna pojma...

Objavljeno
Zdravo!

Mam eno vprašanje..tko na splošno. Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco.

Sam pa imam enak problem pri mojem Fazerju :unsure: Ko spustim balanco pri bilokateri hitrosti mi ga potegne v desno! Zanima me če ima mogoče kdo enak problem in zakaj se to dogaja? Aja, zaleten ni bil nikoli.

Lp!

laz m,islim da Zja v motosi nosi v desno zato, ker ga nikoli ne dobijo v roke. nobenega Kawasakija. je pa to subjektivno mnenje. Zakaj vse zna motor nosit levo desno je lahko 200 razlogov. premaknjena osovina zadnjega kolesa, v križih premaknjene vilice, neenak nivo olja v prednjih vilicah, obraba gume slabo delujoča zavorna čeljust, pozicija voznika... de bi kar navilo grušt...ne bom rekel da ne, ampak mislim, da je to zadnja možnost. razen, če je bil motor zaleten. ker praviš da to ni bil, je najbrž kaka malenkost.

Objavljeno
laz m,islim da Zja v motosi nosi v desno zato, ker ga nikoli ne dobijo v roke. nobenega Kawasakija. je pa to subjektivno mnenje. Zakaj vse zna motor nosit levo desno je lahko 200 razlogov. premaknjena osovina zadnjega kolesa, v križih premaknjene vilice, neenak nivo olja v prednjih vilicah, obraba gume slabo delujoča zavorna čeljust, pozicija voznika... de bi kar navilo grušt...ne bom rekel da ne, ampak mislim, da je to zadnja možnost. razen, če je bil motor zaleten. ker praviš da to ni bil, je najbrž kaka malenkost.

Hm. Zaenkrat hvala za kar nekaj informacij. V bistvu ta "napaka" ni moteča, saj se ponavadi vozim z rokami na balanci :) ampak saj veš.....firbec:)

Objavljeno
Hm. Zaenkrat hvala za kar nekaj informacij. V bistvu ta "napaka" ni moteča, saj se ponavadi vozim z rokami na balanci :) ampak saj veš.....firbec:)

Bom kratek,pojdi na dober servis (npr.Barborič-Žužemberk)in naj se sam Tomž zapelje z motorjem in ti bo takoj povedal kaj narediti OK.NOBEN mototor NESME vleči ne levo ne desno,v stran lahko vleče samo,če je določen del cestišča precej nagnjeno v eno stran. :OK:

Objavljeno

Moja Helga je tudi malo vlekla na levo. No zdaj je bil motor na servisu, menjan je bil krmilni ležaj in narejen servis na vilicah in zdaj se pelje ravno ko puška.

Objavljeno
kupi hondo :evilgrin:

de ne bi to napisal...... :closedeyes:

jest mam isti problem in to z Hornet 900.Ko spustim belanco mi rahlo vleče v desno al levo (nea vem več,ker se že lep cajt nism vozu).No uglanem vleče! pa sem imel že dve horneti in pri obeh se je to dogajal....zakaj pojma nimam.Najbl verjetno je ,da je samo z šoferjem kaj narobe

sicer pa me itak ne moti tko da.... O:-) honda je še vedno zakon!

Objavljeno

Tisti ki vas vleče v desno: je že kdo pomislil da je to zaradi nagiba ceste? Vsak asfalt na ravnini ima minimalni 2.5% prečni padec (ponavadi strešni) zaradi odvodnjavanja, v ovinkih pa do 7% (odvisno od ranga ceste in radija krivine) seveda v notranjo smer ovinka. No hočem povedat, da je tut po ravnini VEDNO prečni padec in mogoče čutite to? Ne vem :krneki:

(Aja pa ceste projektiram na šihtu, da ne bo kdo klobasal da ni res v ravnini padca :alien1: )

Objavljeno

Pol se pa naj vozi po levem pasu, če mu bo vleklo v levo, je to to :rolleyes:

Sicer pa ceste ki so bile narejene 20 let nazaj, dvomim da imajo tak nagib kot praviš. Bi mogu prit še naše cestarje to naučit :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!