KawaZ750 Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Tisti ki vas vleče v desno: je že kdo pomislil da je to zaradi nagiba ceste? Vsak asfalt na ravnini ima minimalni 2.5% prečni padec (ponavadi strešni) zaradi odvodnjavanja, v ovinkih pa do 7% (odvisno od ranga ceste in radija krivine) seveda v notranjo smer ovinka. No hočem povedat, da je tut po ravnini VEDNO prečni padec in mogoče čutite to? Ne vem :krneki: (Aja pa ceste projektiram na šihtu, da ne bo kdo klobasal da ni res v ravnini padca :alien1: ) Kar se sklona ceste tiče... manj kot 5% cest ima strešni prečni sklon! Drugače pa je meni rekel prodajalec, preden sem kupil motor, da zna motorje z izpuhom na eni strani pri določeni hitrost rahlo vleče na tisto stran, kjer je izpuh. (upor, teža...)
suzuki Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Hola! evo vam opis in delovanje Coriolisovega efekta, da ne boste klatili neumnosti :rolleyes: prešvoh geštel?? halo, še v 70ih niso bili tako švoh, ko so bili gumijasti :) motor se tako obnaša ker nekaj ni v redu s podvozjem, vzrok poišči v tem kar sta napisala že MarduK in MK-R1, ne pozabit pa tudi na normalni nagib ceste! freya in SharpNinja 2
Gallus Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 (popravljeno) Kar se sklona ceste tiče... manj kot 5% cest ima strešni prečni sklon!Drugače pa je meni rekel prodajalec, preden sem kupil motor, da zna motorje z izpuhom na eni strani pri določeni hitrost rahlo vleče na tisto stran, kjer je izpuh. (upor, teža...) ... nevem, ta se mi zdi pa "lovska" ... ... vozim motor z izpuhom na eni strani, pa ga nič ne vleče .... Popravljeno December 4, 2007. Popravil Gallus
moto rider Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 (popravljeno) Zvit geštel. Razlogov = veliko. Popravljeno December 4, 2007. Popravil moto rider
Andro82 Objavljeno December 4, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 4, 2007 Tista da motor vleče v stran zarad naklona ceste je res mal bosa. Vem da majo ceste določen naklon, samo pol bi usem use ulekl v smer naklona. Tko da si to teorijo v tem primeru upam zanikat! Mogoče je res zarad gum al pa malenkost zameknjena os na zadnjem kolesu......bom vidu spomladi ko bom menjal gume.
pjero Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 tud mene vleče v desno.... najbolj ko se ga nažrem..
2384nsdf83 Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Motor ima za tako moč mašine prešvoh grušt in ga zvija in s časom zvije ! ja ti pa glih veš ...
2384nsdf83 Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 A pol ma Fazer 1000 podoben štos k je mel učasih V-max? a dej ne prodajej buč fzs1000 (če si to mislu za fazer 1000) ma ene dvakrat debelejše cevi od v-maxa ...
2384nsdf83 Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Tista da motor vleče v stran zarad naklona ceste je res mal bosa. Vem da majo ceste določen naklon, samo pol bi usem use ulekl v smer naklona. Tko da si to teorijo v tem primeru upam zanikat! Mogoče je res zarad gum al pa malenkost zameknjena os na zadnjem kolesu......bom vidu spomladi ko bom menjal gume. to enim vleče, k jim možgani na eno stran otekajo zaradi neumnosti :)
trojan Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 Hola! evo vam opis in delovanje Coriolisovega efekta, da ne boste klatili neumnosti :rolleyes: Tist glede Coriolisove sile je bil hec. Mogoče je pa zadnja os majčkeno zvita??
MiNa Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 HI Andro82. Pri vseh zanimivih in bistroumnih odgovorih še moja izkušnja. Vozil XTZ660 včasih tudi zelo naloženo (poglej moje slike). Pa je začela vleči v desno, da je bilo že kar problem. Preveril vse kar so ti v postih zapisali (Križi, vilice, zadnja nihajka, ležaji,...) pa nič bolje. Potem sem pa zamenjal obe gumi sta pač dali svojo kilometrino in glej čudo motor se je peljal BP tudi "fraj hand". Vzrok so lahko neenakomerno obrabljene gume. To je moja ugotovitev seveda se lahko tudim motim. LP
HHV Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 Tisti ki vas vleče v desno: je že kdo pomislil da je to zaradi nagiba ceste? ... Pol se pa naj vozi po levem pasu, če mu bo vleklo v levo, je to to :rolleyes: ... O motorističnih gumah vama pa ni ravno vse jasno, kajne?
Gregc Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 Kaj pa če tlak v gumah ni bil pravi, in je guma izgubila svojo obliko?
mobI Objavljeno December 8, 2007 Opozori Objavljeno December 8, 2007 Prekontroliraj, če je zadnje kolo vzporedno z verigo oz. v centru (ne zanašaj se na zareze na napenjalcih!!) če zadeva ni scentrirana popravi, vsak milimeter se pozna na krmilu!!Sam pa ti priporočam, da v Louisu kupiš lasersko merilno napravico, ki stane 49 EVR. Potreboval jo boš vselej, ko boš zamenjal pnevmatike. lp Zdravo! Mam eno vprašanje..tko na splošno. Danes sem bral v novi MotoSi reviji test Kawasakij z750 in prebrav da ga vleče v desno, ko spustiš balanco. Sam pa imam enak problem pri mojem Fazerju :unsure: Ko spustim balanco pri bilokateri hitrosti mi ga potegne v desno! Zanima me če ima mogoče kdo enak problem in zakaj se to dogaja? Aja, zaleten ni bil nikoli. Lp!
Provokator Objavljeno December 8, 2007 Opozori Objavljeno December 8, 2007 Prekontroliraj, če je zadnje kolo vzporedno z verigo oz. v centru (ne zanašaj se na zareze na napenjalcih!!) če zadeva ni scentrirana popravi, vsak milimeter se pozna na krmilu!!Sam pa ti priporočam, da v Louisu kupiš lasersko merilno napravico, ki stane 49 EVR. Potreboval jo boš vselej, ko boš zamenjal pnevmatike. lp In če ti gume menjava serviser??? Mu potem posodim napravo, ali doma preverim in malo pošraufam?
strom Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Si prvi lastnik? Če ne, je bil zaleten.
RobiRoberto Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 (popravljeno) Sam pa ti priporočam, da v Louisu kupiš lasersko merilno napravico, ki stane 49 EVR. Na kateri strani v katalogu se nahaja ta napravica? Nikakor mi je ne uspe najti. Mogoče je bilo včeraj malo preveč rdečega ... :rolleyes: P.S. Tudi meni garje vlečejo v desno :hmm: Popravljeno December 9, 2007. Popravil RobiRoberto
Andro82 Objavljeno December 9, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 9, 2007 Si prvi lastnik?Če ne, je bil zaleten. Nism prvi lastnik. Vidim pa da morš bit pravi mojster da brez da bi motor vidu postaviš tako trditev :worship: , kljub temu da obstaja mnogo drugih dejavnikov. Tko da....ti lahko iz zanesljivih virov povem da ni bil zaleten.
perom Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Si prvi lastnik?Če ne, je bil zaleten. jap ti si kot dohtar v klinicnem, k prides k njemu pa pravis da te v zelodcu zvija, pa ti da samo tri dejavnike: gospod a pijete, kadite in se nic ne gibate? to je nihova diagnoza, tako kot tvoja za motor :headbang: :headbang: :headbang:
Provokator Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Moj motor je bil že parkrat paden, pa še vedno gre naravnost, ko spustim balanco. Tak da ni nujno, da je od padca, oz. ni nujno, da po vsakem padcu moped vleče......... Je pa res, da ga je s staro sprednjo gumo, malo vleklo, ne vem pa, v katero smer.
stuhec Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Moj motor je bil že parkrat paden, pa še vedno gre naravnost, ko spustim balanco.Tak da ni nujno, da je od padca, oz. ni nujno, da po vsakem padcu moped vleče......... Je pa res, da ga je s staro sprednjo gumo, malo vleklo, ne vem pa, v katero smer. moj "kaki" je bil ze tut čez 100 obrnjen, a še vedno gre naravnost brez držanja balance, pa še skoz ovinek gre :naughty:
strom Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Hehe, vidim da sem vrgel kost. Nisem napisal da je bil paden... Napisal sem, da je bil zaleten. To, da ko spustiš balanco in motor zavija v eno ali drugo smer... ali prestavi rit, če še vedno zavija oz. si že napol z motorja, je bil zaleten. Mislim da ga ne uspe nikomur tako slabo sestavit/sešraufat/gume na eni strani zlizat, da bi zavijal. Pa menda ja nimaš ZRX-a? :evilgrin: Kakorkoli že, če te moti, najdi majstra, ki ti bo pomeril in poravnal okvir, zamenjaj še ležaje v križu in nihajki, pa če si že ravno pri poslu še kolesne ležaje & daj centrirati kolesa. Preglej še zavore/diske in jih daj poravnat/brusit, pa se lahko potem že dokaj varno pelješ. Glede tega, da bi moral motor videt... najdi raje koga, ki ima boljše oči kot moja malenkost, da ti pokaže kateri deli so novi, kateri so spraskani ipd. Navali narod! :naughty:
TheMan Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 meni je začelo vlečt prejšnji motor ko sem dal ravnat prednje vilice zaradi ... hmm... "čudnega" padca moje skromno mnenje: če je bil paden, ni tak problem problem je če je bil zaleten torej vilice križ kaj pa vem kaj je vse še tam na vrsti...
moto rider Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 tud mene vleče v desno....najbolj ko se ga nažrem.. Izgleda, da je ta odgovor, od vseh še najbolj točen. :grim :P :D
AndiGS Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Tisti ki vas vleče v desno: je že kdo pomislil da je to zaradi nagiba ceste? Vsak asfalt na ravnini ima minimalni 2.5% prečni padec (ponavadi strešni) zaradi odvodnjavanja, v ovinkih pa do 7% (odvisno od ranga ceste in radija krivine) seveda v notranjo smer ovinka. No hočem povedat, da je tut po ravnini VEDNO prečni padec in mogoče čutite to? Ne vem :krneki: (Aja pa ceste projektiram na šihtu, da ne bo kdo klobasal da ni res v ravnini padca :alien1: ) Vlečejo lahko le kolesnice na avtocestah,normalen nagib ceste ne vleče motorja.Jaz se brez problemov peljem "freihand" tudi pri večjih hitrostih.Tudi z gumami,ki so imele preko 14.000 km!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se