Skoči na vsebino

BMW R1100 RS


blazekw8

Priporočene objave

Kakšen je kej ta stroj za vozt?

Če je kdo že lastnik tega motorja, naj mi mal napiše, kako se kej vozi, pa kakšna je kej mašina?

LP bLaZ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav,

RS vozim tretje leto, z njim naredil okoli 35 000 km. o ciklistiki vse najboljše: odlična geometrija okvirja: stabilen v ovinkih in pri visokih hitrostih, dovolj trdo vzmetenje, možnost precejšnjih nagibov (dober "ground clearance"). njegovih 240 kg pri hitrostih večjih od mestne vožnje ne boš občutil, je lahek za upravljanje, dokaj okreten. vetrna zaščita je dobra (nastavljiv vetrobran - piš vetra preusmeri v zgornji del čelade, tako da te tudi pri 200 kmh (še) ne bo odpihnilo). izmerjena poraba od 4,5 L do 7,2 L (slednje: avtocesta). motor - preizkušen boxer z vbrizgom goriva, zelo vzdržljiv, z njim boš imel opravka le pri menjavi olja in občasno svečk - to je to. navora je dovolj čez celo območje vrtljajev.

drža na motorju je bolj športna kot pri drugih bmwjih. če iščeš bolj touring motor bi ti bolj priporočal RT ali R. je pa res da ima (vsaj moj model) nastavljivo višino sedeža, nastavljivo krmilo , kar ti omogoča da si držo prilagodiš svojemu okusu.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer o RS ne vem veliko, ker sam vozim R1100 GS. Moram pa rect, da je sama masina super. Ima velik navor (vlece tudi dobro pri nizjih obratih okoli 2000obr/min), motronicov vbrizg goriva, katalizator. pri meni je potrošnja 5-6l na 100km. Vsa teza motorja pa se cuti le ko stojis na mestu ali pa koga porivas, za voznjo pa je izredno lahkoten.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No, hvala za informacije. Zdej k ga mam že doma v garaži, vsaj pribljižno vem, kako je. In vse kar je bilo našteto je res. Pelje se zlo v redu, pa tut drža na motorju ni preveč utrudljiva, tko da sm z njim zelo zadovoljen. Moj je sicer letnik 94, sam je full lepo ohranjen. Zanima me sam to, kok drži tank za gorivo. Jst prevozm s tankom pribljižno 340 km pol pa grem tankat, to je pribljižno 18-20 litrov.

Pa še neki me zanima. A mogoče kdo ve, a obstaja BMW motoklub na internetu, ker če bi bilo možno bi se rad včlanil.

Drugač pa bi bil zadovoljen z naslovom, kjer je sedež tega kluba.

Lp Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen je kej ta stroj za vozt?

Če je kdo že lastnik tega motorja, naj mi mal napiše, kako se kej vozi, pa kakšna je kej mašina?

LP bLaZ

Pejt to soboto na testno vožnjo v LJ. Sicer imajo 1150, pa vseeno mislim da ni preveć razlike.

Meni je bil kar všeč za vozit - kot turističen motor seveda. Potegne pa tudi zelo dobro od nizkih obratov. Če ne gledaš na ceno (in lepoto, ki je pač odvisna od posameznika) odličn motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko informacij dobiš na BOXER-FORUM. Je sicer nemski, vendar ce razumes nemsko lahko na tem forumu dobis veliko odgovorov na tehnicna vprasanja in dodatni opremi pri BMW-jevih boxerjih, saj se tam zadrzujejo samo lastniki teh motorjev.

Naslov: www.boxer-forum.de

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za informacije.

A mi lahko kdo pove, zakaj nekateri tko zlo grajajo BMW-je? Res so bolj robusni motorji, ampak glede vzdržljivosti in udobja, pa jst ne vidm vzroka za grajanje. Jst vem sam to, da ne verjamem, če bom imel še kdaj kšen drug motor kokr BMW-ja, razen če bo ovira pri financih.

Lp bLaZ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!