Matej111 Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Pozdravljeni zanima me zakaj imajo cestni motorji na dirkah obratno delijoč menjalnik (1. zgoraj, ostale dol...)? zanima me tudi a tako prestavljanje uporabljajo tudi na drugih dirkah (mx, sm, enduro, dakar...) Hvala
Jure Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Ko se gre za tisočinke pri pospeševanjih, je lažje samo pritiskat prestave dol, kakor obratno :) Za ostale pa nisem prepričan, ampak se mi zdi, da je pri supermotu, enduru in crossu klasičen menjalnik
600rrc Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Pozdravljeni zanima me zakaj imajo cestni motorji na dirkah obratno delijoč menjalnik (1. zgoraj, ostale dol...)? zanima me tudi a tako prestavljanje uporabljajo tudi na drugih dirkah (mx, sm, enduro, dakar...) Hvala menjalnik je popolnoma isti ni obratno delujoč,se pa obrne ročka menjalnika,kakor komu paše. Odvisno je tudi od proge,več levih ali desnih zavojev
Jure Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 (popravljeno) Tako je, sem se nerodno izrazil v prejšnem postu, menjalnik je itak klasičen, samo mehanizem pri prestavni ročici se obrne :) Popravljeno December 19, 2007. Popravil DeX
Pervy Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 zanima me zakaj imajo cestni motorji na dirkah obratno delijoč menjalnik (1. zgoraj, ostale dol...)? da lahko tudi v nagibu gor šaltaš, drugače bi mel nogo pod tačko.
GUMY Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 Ja, izključno zato, ker v nagibu ni placa da bi dal nogo pod ročico in šaltal na gor. Zato je to samo cestakih.
Vojč Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 Kot zanimivost naj povem, da Chris Vermuelen edini v karavani MotoGP uporablja vzvod menjalnika, tako kot ga imajo motocikli v prosti prodaji B)
Gorgh Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 Pa biaggi se mi zdi da je tud pristaš takega načina šaltanja...usaj bil je, za točno zdej, ne vem kako ima.
suzuki Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 (popravljeno) Hola! ja, tudi MadMax je vedno vozil z "normalno" prestavno shemo... sodeč po njegovih uspehih shema ni tako bistvena, bolj stvar navade... zato - seveda IMHO - če si kdo želi obrniti shemo naj prej dobro premisli, saj zna v kritični situaciji prit do usodne napake... mislim da je bila prav letos (lani?) na Grobniku smrtna nesreča ker je možakar na ciljni pri 200+ pomotoma šaltal dol, namesto gor... pazite nase!! Popravljeno December 20, 2007. Popravil suzuki SharpNinja in freya 2
Balistični Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 Chris Vermeulen se je kalil na serijskih motocilkih zato mu je klasično prestavljanje bolj naravno.
metalc17 Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Pri crosih endurah,.. je prestavlanje standardno prva dol ostale pa gor
drjack_dj Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Kakor se jaz spomnim svojih otroških let, so imeli nekateri italianski mopedi (50 in 125 ccm) tudi obrnjen menjalnik. Prestavna ročica je bila direktno na gredi, torej je bil obrnejn menjalnik delan tudi serijsko. Samo ti mopedi bi bili danes stari že od 15 do 20 let.
salo Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 ... mislim da je bila prav letos (lani?) na Grobniku smrtna nesreča ker je možakar na ciljni pri 200+ pomotoma šaltal dol, namesto gor... pazite nase!! Uh, sranje! Ja verjetno je res težko v glavi narediti preskok medtem, ko študiraš kdaj boš pričel zavirati oziroma si skoncentriran na nekaj drugega sploh, če voziš civilno običajen motocikel s klasičnim prestavljanjem.
fossil Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 da lahko tudi v nagibu gor šaltaš, drugače bi mel nogo pod tačko. to se začelo predvsem z 125 in 250, ker motorji nimajo dovolj moči in je potrebno prestavljati v nagibu, piloti se pa potem držijo tistega kar so navajeni
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se