Skoči na vsebino

menjalnik- dirkalni motorji


Matej111

Priporočene objave

Pozdravljeni

zanima me zakaj imajo cestni motorji na dirkah obratno delijoč menjalnik (1. zgoraj, ostale dol...)?

zanima me tudi a tako prestavljanje uporabljajo tudi na drugih dirkah (mx, sm, enduro, dakar...)

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se gre za tisočinke pri pospeševanjih, je lažje samo pritiskat prestave dol, kakor obratno :)

Za ostale pa nisem prepričan, ampak se mi zdi, da je pri supermotu, enduru in crossu klasičen menjalnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

zanima me zakaj imajo cestni motorji na dirkah obratno delijoč menjalnik (1. zgoraj, ostale dol...)?

zanima me tudi a tako prestavljanje uporabljajo tudi na drugih dirkah (mx, sm, enduro, dakar...)

Hvala

menjalnik je popolnoma isti ni obratno delujoč,se pa obrne ročka menjalnika,kakor komu paše.

Odvisno je tudi od proge,več levih ali desnih zavojev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je, sem se nerodno izrazil v prejšnem postu, menjalnik je itak klasičen, samo mehanizem pri prestavni ročici se obrne :)

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me zakaj imajo cestni motorji na dirkah obratno delijoč menjalnik (1. zgoraj, ostale dol...)?

da lahko tudi v nagibu gor šaltaš, drugače bi mel nogo pod tačko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa biaggi se mi zdi da je tud pristaš takega načina šaltanja...usaj bil je, za točno zdej, ne vem kako ima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

ja, tudi MadMax je vedno vozil z "normalno" prestavno shemo... sodeč po njegovih uspehih shema ni tako bistvena, bolj stvar navade...

zato - seveda IMHO - če si kdo želi obrniti shemo naj prej dobro premisli, saj zna v kritični situaciji prit do usodne napake... mislim da je bila prav letos (lani?) na Grobniku smrtna nesreča ker je možakar na ciljni pri 200+ pomotoma šaltal dol, namesto gor... pazite nase!!

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakor se jaz spomnim svojih otroških let, so imeli nekateri italianski mopedi (50 in 125 ccm) tudi obrnjen menjalnik. Prestavna ročica je bila direktno na gredi, torej je bil obrnejn menjalnik delan tudi serijsko.

Samo ti mopedi bi bili danes stari že od 15 do 20 let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... mislim da je bila prav letos (lani?) na Grobniku smrtna nesreča ker je možakar na ciljni pri 200+ pomotoma šaltal dol, namesto gor... pazite nase!!

Uh, sranje! Ja verjetno je res težko v glavi narediti preskok medtem, ko študiraš kdaj boš pričel zavirati oziroma si skoncentriran na nekaj drugega sploh, če voziš civilno običajen motocikel s klasičnim prestavljanjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da lahko tudi v nagibu gor šaltaš, drugače bi mel nogo pod tačko.

to se začelo predvsem z 125 in 250, ker motorji nimajo dovolj moči in je potrebno prestavljati v nagibu, piloti se pa potem držijo tistega kar so navajeni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!