Skoči na vsebino

Motorji na reliju Dakar


Zdrawc

Priporočene objave

zaželjene slikce in karekteristike motorjev (ne samo zmagovalnih), ki so do danes sodelovali na reliju Dakar

dosedanji zmagovalci v moto konkurenci

post-5241-1198167823_thumb.jpg

nekaj za štart

Honda NXR750

post-5241-1198168103_thumb.jpg

post-5241-1198168149_thumb.jpg

BMWji

post-5241-1198168187.jpg

post-5241-1198168195.jpg

post-5241-1198168204.jpg

Cagiva

post-5241-1198168237.jpg

post-5241-1198168259_thumb.jpg

Yamaha

XT500

post-5241-1198168285_thumb.jpg

post-5241-1198168299_thumb.jpg

XT600

post-5241-1198168311_thumb.jpg

XT750

post-5241-1198168324_thumb.jpg

WR450

post-5241-1198168428_thumb.jpg

KTMji

post-5241-1198168701_thumb.jpg

post-5241-1198168716_thumb.jpg

post-5241-1198168735_thumb.jpg

post-5241-1198168753_thumb.jpg

(Meoni RI.P.)

Popravljeno . Popravil Zdrawc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

F650RR - 700 ccm, 75 hp, 31litrov goriva, 2 mikuni uplinjača

R900GS-RR - 1150 ccm, 90 hp, 2 uplinjača, 5 prestav, sprednje kolo 21 palčno, 40 litrov goriva

post-12240-1198169358_thumb.jpg

post-12240-1198169921_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo iz moje strani Cagive seveda :)

slike motorjev so po letnikih 92,90,87 in 85...ostale so na koncu, pa še kađiva na Cagivi :P :wub:

Elefant Paris-Dakar ´85

1985

cilindrata effettiva: 748.1 cm³

alimentazione: Dell'Orto PHM 40

raffreddamento: aria

potenza alla ruota (CV/giri'): non comunicata

coppia max alla ruota (kgm/giri'): non comunicata

sospensioni ant: Marzocchi Ø41,7

sospensioni post: 2Öhlins

misura ruota ant: 90x90x21"

misura ruota post: 140x90x18"

Elefant Paris-Dakar ´87

1987

cilindrata effettiva: 850.9 cm³

alimentazione: Weber 44 DCNF

raffreddamento: aria

potenza alla ruota (CV/giri'): ~85 - 8000

coppia max alla ruota (kgm/giri'): non comunicata

sospensioni ant: Marzocchi Ø41,7

sospensioni post: Öhlins Type 46HRCS

misura ruota ant: 90x90x21"

misura ruota post: 140x90x18"

Elefant Paris-Dakar ´90

1990

cilindrata effettiva: 943.8 cm³

alimentazione: Kehin Ø36

raffreddamento: aria-olio

potenza alla ruota (CV/giri'): >80 - 7500

coppia max alla ruota (kgm/giri'): non comunicata

sospensioni ant: Marzocchi Ø45 290 mm

sospensioni post: Öhlins Type 46HRCS 290 mm

misura ruota ant: 90x90x21"

misura ruota post: 140x90x18"

Elefant Paris-Dakar ´92

1992

cilindrata effettiva: 904 cm³

alimentazione: Kehin Ø38

raffreddamento: aria-olio

potenza alla ruota (CV/giri'): >80 - 7500

coppia max alla ruota (kgm/giri'): non comunicata

sospensioni ant: Showa UD Ø45 290 mm

sospensioni post: Öhlins Type 46HRCS 290 mm

misura ruota ant: 90x90x21"

misura ruota post: 140x90x18"

post-1406-1198172539_thumb.jpg

post-1406-1198172553_thumb.jpg

post-1406-1198172563_thumb.jpg

post-1406-1198172572_thumb.jpg

post-1406-1198172616_thumb.jpg

post-1406-1198172643_thumb.jpg

post-1406-1198172674_thumb.jpg

post-1406-1198172836_thumb.jpg

post-1406-1198172852_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kađiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-17817-1198189045.jpg

letošnja xr 450 že pobarvana

še podatki:

1 cil,4 ventili

450 cm3

vplinjač: keihin FCR 40mm

55 KM

145 KG

35 litrski rezervar

akrapovič titanium

oprema: ICO trip master, kompas, el. roadbook, GPS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena bolj uspešnih na Dakarju

Honda NXR750V

motor. 2cilindra V

prostornina: 780/802 ccm3

moč: 74/76KM

hod vzmetenja: spredaj 280mm, zadaj 260mm

volumen tanka: 59l

višina sedeža: 990mm

teža (suha): 185kg

NXR-400breit.jpg

NXR750Zeichnung.jpg

Honda_NXR.jpg

NeuveuNXR7.jpg

Neveu-von-vorn.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj vozi Stanovnik Lc8? A ni to mal pretežek in okoren motor za kaj takega. Jaz bi raje vzel kaj monocilindričnega.

saj ne vozi z LC8

vozil bo 690 Rally Replica,katero so nekateri vozili že lani

KTM 690 Rally

ENGINE

Engine Type Single cylinder, 4-stroke

Displacement (cc) 654

Bore x Stroke (mm) 102 / 80

Compression ratio 11.5:1

Max. torque 69.5 Nm / 6000 rpm

Performance approx. 70 HP / 7500 rpm

Starter Electric starter

Transmission 6 gears

Carburetor Keihin FCR 41

Control 4V / OHC

Lubrication Pressure lubrication with 2 oil pumps

Primary ratio 36:79

Final drive X-ring 5/8 x 1/4"

Cooling Liquid cooled

Clutch Wet multi-disc clutch, operated hydraulically

Ignition Kokusan DC-GP 93-59

CHASSIS

Frame Chromium molybdenum, power coated

Handlebar Aluminium conified

Front suspension WP-USD 52 MA

Rear suspension WP-Monoshock

Suspension travel front/rear 300 / 310 mm

Front brakes Disc brake 300 mm

Rear brakes Disc brake 220 mm

Front/rear rims 1.6 x 21" / 2.5 x 18"

Front/rear tires 90/90-21" / 140/90-18"

Transmission ratio 16:44

Battery 12V / 8Ah

Wheelbase 1510±10 mm

Ground clearance (unloaded) 320 mm

Seat height (unloaded) 980 mm

Fuel capacity approx. 36 liters

Weight approx. 162 kg

942865011412C2C01154A-1-3-1-1.jpg

942865011412C2C01154A-4-3-1-1.jpg

Popravljeno . Popravil Zdrawc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krasna tema :worship:

zanima me, ali niso bile Honde na dakarju vsaj na začetku 650 kubične? Včeraj sem ravno bral en test treh endurc (2 zelo stari zadevi, yamaha in honda ter novejši KTM LC8 - vsi imajo skupno to, da so bili vsak v svojem času na dakarju) - point je v tem, da naj bi honda za trg direktno replicirala dakarsko različico in jo je 2 leti prodajala, potem pa potegnila iz prodaje in naredila bolj civilizirano različico 750 kubično oz. bolj znano africo twin. Te 650 variante so menda zelo redke in iskane (čeprav že ful stare), še zdaj hvalijo obnašanje na terenu, skratka vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krasna tema :worship:

zanima me, ali niso bile Honde na dakarju vsaj na začetku 650 kubične?

na začetku so bile XL600

AlteXL.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Miranov letošnji stroj je pa res lepotec. Bi ga blo kr fajn mal po gmajni na sprehod peljat :whistle:

Tule na sliki pa Marc Coma, po mojem mnenju prvi favorit letošnjega Dakarja.

comarally1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krasna tema :worship:

na začetku je bilo bolj švoh (xr 250) nato je prišla prva zmaga leta 1982 (xr 450), nato pa štiri zaporedne zmage 1986 in 1987 (xr 750) ter 1988 in 1989 (xr 800) in do danes no more. 650 ni zmagala nikoli (vsaj absolutno ne) so pa iz nje naredili zmagovalni xr 750 (v civilni varianti africa twin) in xr 800, ki pa ni nikoli videla serijske proizvodnje. Bi pa po moje počasi bil spet čas za hondo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler so KTM-ji, lahko ostale firme samo drobtinice pobirajo.

to je samo trenutno stanje :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler so KTM-ji, lahko ostale firme samo drobtinice pobirajo.

čisto v razsvetlitev HRC se ne ukvarja z razvojem motorja za Dakar, vse kar od Honde tam dirka so privatne predelave XR 450 (portugalci in nizozemci). Drugače pa malo pobrskaj po svetovnem prvenstvu v motokrosu, gp-ju, superbike, pa še kje bi se kakšna honda našla na vrhu... če se odločijo še za Dakar bo to sigurno povezano z razvojem kakšnega novega endura, kar pa jim v zadnjih dvajsetih letih uspešnic kot so africa-twin, transalp in varadero sigurno ni potrebno... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je samo trenutno stanje :krneki:

Že ene 5 let traja tole trenutno stanje. :whistle:

čisto v razsvetlitev HRC se ne ukvarja z razvojem motorja za Dakar, vse kar od Honde tam dirka so privatne predelave XR 450 (portugalci in nizozemci). Drugače pa malo pobrskaj po svetovnem prvenstvu v motokrosu, gp-ju, superbike, pa še kje bi se kakšna honda našla na vrhu... če se odločijo še za Dakar bo to sigurno povezano z razvojem kakšnega novega endura, kar pa jim v zadnjih dvajsetih letih uspešnic kot so africa-twin, transalp in varadero sigurno ni potrebno... :worship:

Jaz govorim za KTM in Dakar.

Honda XR recimo redno zmaguje na Baja 1000, v motokrosu pa KTM ni ravno nek biser.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ne smemo pozabt tud legendarne Gilere RC600 :worship: pa Suzuki DR750 in 800 s katerim je tudi vozil Gaston Rahier

post-1406-1198254467_thumb.jpg

post-1406-1198254480_thumb.jpg

post-1406-1198254491_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

One of the mightiest accomplishments for the PX, was in the 1980 (second) Paris-Dakar Rally. In a team put together by Jean-François Piot, with assistance from four time Le Mans 24 Hours winner Henri Pescarolo, two Vespa PX200's (of the 5 that started) ridden by M. Simonot and B. Tcherniawsky crossed the finish line.

da ne bo kdo podvomil v italijane :naughty: :P :D

post-1406-1198254823_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa Suzuki DR750 in 800

res prava enocilindrična zwerina :grim

suzukidrz800monster1992iq3.jpgsuzukidrz800monster1992qr1.jpg

suzukidrz800monster1992py9.jpgsuzukidrz800monster1992zt9.jpg

suzukidrz800monster1992gz6.jpgsuzukidrz800monster1992pz7.jpg

pa še manjši in novejši DR Z 400

drz400dakar2004mg0.jpgdrz400dakar20042id7.jpg

drz400dakar20043sv6.jpgdrz400dakar20044gg7.jpg

suzukidrz400dakar2007galt4.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa Stanovnik še iz časov na Husqvarni B)

HUSQUARNA6.jpg

HUSQUARNAStan.jpgHUSQUARNA2.jpg

HUSQUARNA3.jpgHUSQUARNA9.jpg

Popravljeno . Popravil Zdrawc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!