Zdrawc Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 (popravljeno) zaželjene slikce in karekteristike motorjev (ne samo zmagovalnih), ki so do danes sodelovali na reliju Dakar dosedanji zmagovalci v moto konkurenci nekaj za štart Honda NXR750 BMWji Cagiva Yamaha XT500 XT600 XT750 WR450 KTMji (Meoni RI.P.) Popravljeno December 20, 2007. Popravil Zdrawc
PURPLE Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 F650RR - 700 ccm, 75 hp, 31litrov goriva, 2 mikuni uplinjača R900GS-RR - 1150 ccm, 90 hp, 2 uplinjača, 5 prestav, sprednje kolo 21 palčno, 40 litrov goriva
kađiva Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 (popravljeno) evo iz moje strani Cagive seveda :) slike motorjev so po letnikih 92,90,87 in 85...ostale so na koncu, pa še kađiva na Cagivi :P :wub: Elefant Paris-Dakar ´85 1985 cilindrata effettiva: 748.1 cm³ alimentazione: Dell'Orto PHM 40 raffreddamento: aria potenza alla ruota (CV/giri'): non comunicata coppia max alla ruota (kgm/giri'): non comunicata sospensioni ant: Marzocchi Ø41,7 sospensioni post: 2Öhlins misura ruota ant: 90x90x21" misura ruota post: 140x90x18" Elefant Paris-Dakar ´87 1987 cilindrata effettiva: 850.9 cm³ alimentazione: Weber 44 DCNF raffreddamento: aria potenza alla ruota (CV/giri'): ~85 - 8000 coppia max alla ruota (kgm/giri'): non comunicata sospensioni ant: Marzocchi Ø41,7 sospensioni post: Öhlins Type 46HRCS misura ruota ant: 90x90x21" misura ruota post: 140x90x18" Elefant Paris-Dakar ´90 1990 cilindrata effettiva: 943.8 cm³ alimentazione: Kehin Ø36 raffreddamento: aria-olio potenza alla ruota (CV/giri'): >80 - 7500 coppia max alla ruota (kgm/giri'): non comunicata sospensioni ant: Marzocchi Ø45 290 mm sospensioni post: Öhlins Type 46HRCS 290 mm misura ruota ant: 90x90x21" misura ruota post: 140x90x18" Elefant Paris-Dakar ´92 1992 cilindrata effettiva: 904 cm³ alimentazione: Kehin Ø38 raffreddamento: aria-olio potenza alla ruota (CV/giri'): >80 - 7500 coppia max alla ruota (kgm/giri'): non comunicata sospensioni ant: Showa UD Ø45 290 mm sospensioni post: Öhlins Type 46HRCS 290 mm misura ruota ant: 90x90x21" misura ruota post: 140x90x18" Popravljeno December 20, 2007. Popravil kađiva
bernardek Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 letošnja honda team europe xr 450 1979 xr 250 1980 xr 250 1982 xr 400 1985 xr 600
bernardek Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 letošnja xr 450 že pobarvana še podatki: 1 cil,4 ventili 450 cm3 vplinjač: keihin FCR 40mm 55 KM 145 KG 35 litrski rezervar akrapovič titanium oprema: ICO trip master, kompas, el. roadbook, GPS
Zdrawc Objavljeno December 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2007 ena bolj uspešnih na Dakarju Honda NXR750V motor. 2cilindra V prostornina: 780/802 ccm3 moč: 74/76KM hod vzmetenja: spredaj 280mm, zadaj 260mm volumen tanka: 59l višina sedeža: 990mm teža (suha): 185kg
ICE_MAN Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 Kaj vozi Stanovnik Lc8? A ni to mal pretežek in okoren motor za kaj takega. Jaz bi raje vzel kaj monocilindričnega.
Zdrawc Objavljeno December 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2007 (popravljeno) Kaj vozi Stanovnik Lc8? A ni to mal pretežek in okoren motor za kaj takega. Jaz bi raje vzel kaj monocilindričnega. saj ne vozi z LC8 vozil bo 690 Rally Replica,katero so nekateri vozili že lani KTM 690 Rally ENGINE Engine Type Single cylinder, 4-stroke Displacement (cc) 654 Bore x Stroke (mm) 102 / 80 Compression ratio 11.5:1 Max. torque 69.5 Nm / 6000 rpm Performance approx. 70 HP / 7500 rpm Starter Electric starter Transmission 6 gears Carburetor Keihin FCR 41 Control 4V / OHC Lubrication Pressure lubrication with 2 oil pumps Primary ratio 36:79 Final drive X-ring 5/8 x 1/4" Cooling Liquid cooled Clutch Wet multi-disc clutch, operated hydraulically Ignition Kokusan DC-GP 93-59 CHASSIS Frame Chromium molybdenum, power coated Handlebar Aluminium conified Front suspension WP-USD 52 MA Rear suspension WP-Monoshock Suspension travel front/rear 300 / 310 mm Front brakes Disc brake 300 mm Rear brakes Disc brake 220 mm Front/rear rims 1.6 x 21" / 2.5 x 18" Front/rear tires 90/90-21" / 140/90-18" Transmission ratio 16:44 Battery 12V / 8Ah Wheelbase 1510±10 mm Ground clearance (unloaded) 320 mm Seat height (unloaded) 980 mm Fuel capacity approx. 36 liters Weight approx. 162 kg Popravljeno December 21, 2007. Popravil Zdrawc
Barth Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 Krasna tema :worship: zanima me, ali niso bile Honde na dakarju vsaj na začetku 650 kubične? Včeraj sem ravno bral en test treh endurc (2 zelo stari zadevi, yamaha in honda ter novejši KTM LC8 - vsi imajo skupno to, da so bili vsak v svojem času na dakarju) - point je v tem, da naj bi honda za trg direktno replicirala dakarsko različico in jo je 2 leti prodajala, potem pa potegnila iz prodaje in naredila bolj civilizirano različico 750 kubično oz. bolj znano africo twin. Te 650 variante so menda zelo redke in iskane (čeprav že ful stare), še zdaj hvalijo obnašanje na terenu, skratka vse.
Zdrawc Objavljeno December 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2007 Krasna tema :worship: zanima me, ali niso bile Honde na dakarju vsaj na začetku 650 kubične? na začetku so bile XL600
Balistični Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 Miranov letošnji stroj je pa res lepotec. Bi ga blo kr fajn mal po gmajni na sprehod peljat :whistle: Tule na sliki pa Marc Coma, po mojem mnenju prvi favorit letošnjega Dakarja.
bernardek Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 Krasna tema :worship: na začetku je bilo bolj švoh (xr 250) nato je prišla prva zmaga leta 1982 (xr 450), nato pa štiri zaporedne zmage 1986 in 1987 (xr 750) ter 1988 in 1989 (xr 800) in do danes no more. 650 ni zmagala nikoli (vsaj absolutno ne) so pa iz nje naredili zmagovalni xr 750 (v civilni varianti africa twin) in xr 800, ki pa ni nikoli videla serijske proizvodnje. Bi pa po moje počasi bil spet čas za hondo.....
simonsi Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 Dokler so KTM-ji, lahko ostale firme samo drobtinice pobirajo.
Zdrawc Objavljeno December 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2007 Dokler so KTM-ji, lahko ostale firme samo drobtinice pobirajo. to je samo trenutno stanje :krneki:
bernardek Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 Dokler so KTM-ji, lahko ostale firme samo drobtinice pobirajo. čisto v razsvetlitev HRC se ne ukvarja z razvojem motorja za Dakar, vse kar od Honde tam dirka so privatne predelave XR 450 (portugalci in nizozemci). Drugače pa malo pobrskaj po svetovnem prvenstvu v motokrosu, gp-ju, superbike, pa še kje bi se kakšna honda našla na vrhu... če se odločijo še za Dakar bo to sigurno povezano z razvojem kakšnega novega endura, kar pa jim v zadnjih dvajsetih letih uspešnic kot so africa-twin, transalp in varadero sigurno ni potrebno... :worship:
simonsi Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 to je samo trenutno stanje :krneki: Že ene 5 let traja tole trenutno stanje. :whistle: čisto v razsvetlitev HRC se ne ukvarja z razvojem motorja za Dakar, vse kar od Honde tam dirka so privatne predelave XR 450 (portugalci in nizozemci). Drugače pa malo pobrskaj po svetovnem prvenstvu v motokrosu, gp-ju, superbike, pa še kje bi se kakšna honda našla na vrhu... če se odločijo še za Dakar bo to sigurno povezano z razvojem kakšnega novega endura, kar pa jim v zadnjih dvajsetih letih uspešnic kot so africa-twin, transalp in varadero sigurno ni potrebno... :worship: Jaz govorim za KTM in Dakar. Honda XR recimo redno zmaguje na Baja 1000, v motokrosu pa KTM ni ravno nek biser.
kađiva Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 no ne smemo pozabt tud legendarne Gilere RC600 :worship: pa Suzuki DR750 in 800 s katerim je tudi vozil Gaston Rahier
kađiva Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 One of the mightiest accomplishments for the PX, was in the 1980 (second) Paris-Dakar Rally. In a team put together by Jean-François Piot, with assistance from four time Le Mans 24 Hours winner Henri Pescarolo, two Vespa PX200's (of the 5 that started) ridden by M. Simonot and B. Tcherniawsky crossed the finish line. da ne bo kdo podvomil v italijane :naughty: :P :D
Zdrawc Objavljeno December 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2007 pa Suzuki DR750 in 800 res prava enocilindrična zwerina :grim pa še manjši in novejši DR Z 400
Zdrawc Objavljeno December 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2007 (popravljeno) pa Stanovnik še iz časov na Husqvarni B) Popravljeno December 21, 2007. Popravil Zdrawc
bernardek Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 1981 ducati 1985 guzzi 1985 kawa 1984 ktm
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se