Skoči na vsebino

Motorji na reliju Dakar


Zdrawc

Priporočene objave

Krasna tema :worship:

zanima me, ali niso bile Honde na dakarju vsaj na začetku 650 kubične? Včeraj sem ravno bral en test treh endurc (2 zelo stari zadevi, yamaha in honda ter novejši KTM LC8 - vsi imajo skupno to, da so bili vsak v svojem času na dakarju) - point je v tem, da naj bi honda za trg direktno replicirala dakarsko različico in jo je 2 leti prodajala, potem pa potegnila iz prodaje in naredila bolj civilizirano različico 750 kubično oz. bolj znano africo twin. Te 650 variante so menda zelo redke in iskane (čeprav že ful stare), še zdaj hvalijo obnašanje na terenu, skratka vse.

Honda je za Dakar naredila model NXR, ki je omenjen v prejšnjih postih. Z njim je nekajkrat zmagala, nato pa izkoristila reklamo in leta 88 naredila prvo XRV Africo twin RD03, ki je bila 650 ccm, z modelom NXR ki je takrat zmagoval na Dakarju pa ni imela skupnega praktično nič. Morda izgled in V zasnovan motor. Za te prve modele Afric Twin je HRC ponujal marathon opremo, to je bil večji tank za gorivo, stranski tanki, druge vzmeti in mogoče še kaj. Tako so takrat nekateri navdušenci dejansko tekmovali na dakarju z Africo twin z marathon opremo. Ti prvi modeli Africe twin res slovijo kot najboljši za teren in pa tudi za cestno vožnjo. Če jo dejansko pogledaš od blizu vidiš da je bila v vsem veliko bolj kvalitetno narejena kot zadnji RD07A 750ccm modeli od vzmetenja naprej ki je bilo delno nastavljivo. Bile so tudi lažje. V italiji jih dobiš na tone in stanejo od 1000EU do 2000EU. Če bi se jo dalo registrirat pri nas bi si eno takoj kupil na zalogo. Nekaj časa nazaj se je prodajala celo ena z marathon opremo sam je bila cena če se dobro spomnim okoli 7500EU.

NXR ni bila nikoli v prodaji, velka večina delov zanjo je bila narejena ročno v HRC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Najdel sem še nekaj zelo zanimivih motorjev s katerimi so tudi vozli na Dakarju.

Po vrsti si sledijo: MZ,CCM,Harley Davidson,Moto-Guzzi,Moto Morini in Puch.

Lp Tadej

post-5267-1201971001_thumb.jpg

post-5267-1201971850_thumb.jpg

post-5267-1201971878_thumb.jpg

post-5267-1201971893_thumb.jpg

post-5267-1201971912_thumb.jpg

post-5267-1201971934_thumb.jpg

post-5267-1201971950_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DolencT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
No, KTM-ov ne bo več na Dakarju.

http://www.motosvet.com/ktm-zapusca-reli-dakar.html

no, tole sm jaz pričakoval/napovedoval od kadar je umrl Meoni, in so po moje, uvedli najbol neumno omejitev na svetu. (končno brzino so na dirki!!! omejili na 160km/h) Fretigne in Yamaha so bli že nekaj dakarjev tik pod vrhom na 450ccm mašini. mislim da KTM špila užaljeno prinbcesko. če se bodo res umaknili, bomo videli kako se bodo odrezali tovarniški piloti brez take podpore kot so jo bili vajeni. Mene za dakar ni strah, vsaka sprememba pravil je prnesla več al manj dobre stvari. In pestre dirke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!