Skoči na vsebino

slovenski avtocestni tuneli


sandokan6

Priporočene objave

če prav razumem, bi za stroške analize lahko 10krat poštimali cesto oz jo vsja enkrat preplastili.... BRAVO!!!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa imamo dovolj denarja... Sicer pa se po avtocestah ne vozim kaj dosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u fak.. eno nulo sem dodal.. jebiga.. se mi je zdelo čudno..

sicer pa... :headbang: :worship: :headbang:

malo izven teme...

kolega ki dela na cestnem podjetju pravi, da imamo v povprečju enkrat tanjše plasti asfalta po cestah kot Avstrijci.. zato se ni čuditi kolesnicam tovornjakov, ki so predvsem za motoriste dokaj nevarne.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u fak.. eno nulo sem dodal.. jebiga.. se mi je zdelo čudno..

sicer pa... :headbang: :worship: :headbang:

malo izven teme...

kolega ki dela na cestnem podjetju pravi, da imamo v povprečju enkrat tanjše plasti asfalta po cestah kot Avstrijci.. zato se ni čuditi kolesnicam tovornjakov, ki so predvsem za motoriste dokaj nevarne.. :whistle:

a šparajo d bojo stezo naredl...... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a šparajo d bojo stezo naredl...... :D

in your dream!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem ekonomist, ma se mi zdi vse jasno. zakaj bi naredili en tunel po neki ceni, če lahko istega naredijo za dvojno ceno, poleg tega pa je stalen vir dobička...ker če kdo misli, da majo cestarji zgubo ker morajo popravljat se moti. to je tapravi biznis! namerna slaba izvedba, ki jo je treba dograjevat in popravljat še preden je sploh dobro v uporabi, ki zahteva stalno investicijo predvsem davkoplačevalskega denarja! poleg tega še postaviš vsake tolko ravbarsko postojanko, ki popolnoma ustavi promet-cestninsko postajo. petkrat plačaš tist bogi kilometer ceste. prefinjeno, vsem na očeh in zakonsko dovoljeno. noben ne odgovarja. kul. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri moji babici so popravljali en ovinek, ki je zelo oster in še v hribu je. Je delala komunala pripravo za asfalt, sam asfalt pa nej bi en privatnik položil. Pride privatnik in se je pizdil, ker so tako svoh podlago naredli in da sploh naklon ceste ne gre pravilno z ovinkom itd, ter da morajo zadevo popravit, ker on ne bo dal garancije za asfalt če nebo na primerni podlagi in ne bo strokovno narejeno.

In kaj se je zgodilo? Nagnali so privatnika in so dobli eno drugo firmo, ki niso tako "tečni" (beri strokovni) in so švrknali asfalt čez. Sedaj ko se peljež čez ta ovinek pa začne cel avto zvijat, da misliš da se bo napol prelomil. Je blo prej veliko bolje pa čeprav je blo staro 30 let.

Pri nas delajo vse po liniji najmanjšega odpora in pokradejo zraven kolikor se da. Nadzora vmes in potem itak ni nobenga, če pa je pa so nadzorniki navadno povezani z izvajalcem tako da je spet vse skup en velik kup dreka. V avstriji imajo lepe ceste, ker imajo nadzor in že od začetka zadevo naredijo kvalitetno. Pa tudi standarde posodabljajo najmanj vsake 2 leti in se jih držijo ko delajo novo cesto. Ne pa pri nas ... imamo neko zeleno knjigo iz leta 89. Pa sej to je staro že 19 let ljudje božji. Tej je bla maksimalna hitrost fičeka al pa 101-ke okrog 100 do 120km/h in to je blo to.

Imamo se za zahodnoevropski narod, obnašamo se pa ko balkanci. To ne gre skup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm......kok enga besedičenja brez veze.....mater....sami strokovnjaki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obstajajo takoimenovane zelene bukle.....v katerih pišejo vse zahteve za kvaliteto, vse zahteve za projektiranje.....vse zahteve za nadzor.

Izvajalec del, projektant.......in nadzor jih morajo izpolniti, preden pride do končnega prevzema objekta. Na samem prevzemu.........se predložijo VSI certifikati......vse preizkave uporabljenih materialov.......in vsi dnevniki prevzemov materialov na gradbišči..........in BOG ne daj, da niso vsi pozitivni.

Zato.....ne klatite neumnosti, kako so krivi izvajalci.....itd.

Kot 2........nekemu pametnjakoviču, se je zapisalo, da pri nas vgrajujemo pol tanjše plasti asfalta, kot jodlarji.......able bable.........se vidi, da tist, ki mu je to razlagal......in da je to razlog za kolesnice.......nima najmanjšega pojma o asfalru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zakaj to trdim.......preprosto.....debeleši kot je asfaltni sloj........večja je debelina,ki se lahko deformira......posledično nastanejo še globje kolesnice!!!!!!

Pri nas je problem......zastareli JUS standard, ki je bil delan za celotno Jigoslovansko klimatsko področje..........vsi pa vemo, kakšne so vremenske razmere naprimer v jodlariji.....in pri nas.

Problem je v trdoti bitumna............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pa še neki......ne nasedat s kakimi dobički operirajo izvajalci del na račun kvalitete.......to je popoln nesmisel...............

Izvajalci služijo............predvsem.........na račun nagrad, ki jih dobijo za hitrejšo izvedbo del..........in seveda na dodatnih delih........ki nastanejo zgolj in izključno zato, ker inve4stitor ne nameni zadostnega denarja za raziskave še v fazi projektiranja.

Zgolj za info......ko se je gradila Ljubljanska obvoznica preko barja, je bilo izkopanih preko 200 sondažnih jam.......izdelano preko 500 vrtin.......in se na osnovi tega določilo potek trase in idealni spodnji ustroj.

Danes pa se........pač pod vplivom lokalnih lobijev...civilnih inicijativ..........pelje trasa pač tam, kjer je najmanj nasprotovanja.

S tem se povečujejo stroški..........potem pa vsi jokajo, da imamo najdražje ceste. (primer je cesta proti Gorici)......ki bo verjetno eden najdražjih odsekov v evropi........toda.....tist, ki se vsaj malo spozna na nizke gradnje, bo videl, preko česa vse je speljana!!!!!!!!

Problem tunelov je zgolj......in izključno.......na strani investitorja, ki je postavil zahteve v skladu s svojo famozno "ZELENO KNJIGICO" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klimbra, vse vredu in prav. ker sem lih 50 metrov od solkanske obvoznice ti povem, da kar sem napisal je res. pa mi lahko vržeš ven vse zelene, bele , plave, črne, svete bukve kolikor hočeš. "strokovnjaki" so dobro vedeli, da bo treba prvo sanirat plazišče na enem delu na kar so jih opozarjali tudi domačini...že k tam živijo...aja, kej čejo oni vedet a ne, trapasti domorodci? potem so pa zmetali spet en kup denarja za sanacijo reči, ki je sploh ne bi bilo potrebno sanirati, če bi že v začetku pravilno pristopli k stvari. koliko let se je pa gradila nima veze omenjat...aja, pa sondirali so in sondirali...ko da bi pristali na marsu...

morem pa rečt, da sta sama cesta in beton v tunelu zelo vredu! bom poročal čez 1 leto spet... :whistle:

pa naj mi nekdo pove, zakaj se stavi pri nas tako gladek in neporozen asvalt na nove ceste in zakaj se uporablja metoda "vtiskanja", valjanja v bitumensko podlago, če je potem cesta smrtno nevarna še eno leto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je v trdoti bitumna............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

in naš je total za kurac ! žnj klasa !

švabski je 1 kategorni mi smo nekje 6-ti ! tako fantje in dekleta iz J. Štefana !

s pripisom da naše ceste ne bi smele dobiti dovoljenja da se lahko po njih vozi ampak samo sprehaja in vleče vozove ! :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi moj Rude.....naš je več ali manj nabavljen v Dojčlandu........

Fora je v tem, da so navoljo različne TRDOTE bitumna......in tuki je keč.......zelene bukle pač!!!

GorazdH......evo nas opet na početku........načrtovanje, smernice.......huhhhhhhhhhhhhhhh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to s temi predori je pa res ena velika SRAMOTA se vse nas. Mene sam zanima, če bo kdo za to odgovarjal. Lahko pišejo v kakršno koli knjigo, če se noben nobenmu nič ne upa rečt. Kako je lahko bil narejen tehnični prevzem?? A so gledal samo barvo prevleke in so videl da je asfalt?? :headbang: :headbang: Sej razumem, da treba vse to skupaj vzdrževat, ampak tukaj je bilo že narobe narejeno. Če se izrazim po motoristično; Naredili in prodali so motor, ki je pokvarjen, zdaj ga bodo pa na račun kupca popravljali. Vse je tako "mimo" da kr glava peče. :headbang: Zakaj ne gredo takšni na sodišče?? Pa naj bo to firma al pa posamezniki. Od projektantov, do izvajalcev, do nadzornih itd idt.... pa naj se ugotovi kdo je kaj v knjige pisal in kaj naredil. Pa par let zapora za ugrožanje splošne varnosti, denarna kazen, popravilo škode, pa bomo videli, kdo se bo še upal tako delat.

Če imaš pa karambol, ti pa napišajo v obrazložitvi pri odločbi za kazen " ni upošteval razmer na cesti" oziroma, zdaj bi lahko napisal" ni upošteval, da je slab asfalt na avtocesti". :headbang: :headbang:

..piz.. peš zravn motorja bi mogli hodet. :headbang: :headbang:

Sramota!!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tuki se raj vprašimo kdo bo to popravilo zdaj plačal, tisti ki so podpisovali razne prevzemnice in podobne jajca sigurno ne, ogovorni se bodo spet zgovarjali eden na drugega, državna pralnica denarja dars tudi ni kriv, to se pravi da bomo plačali DAVKOPLAČEVALCI saj v naši državi še nobeden ki je zafukal veliko denarja ni najebal :angry: :angry: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nečesa ne razumem ravno dobro....

>Betonska podlaga naj bi bila ustrezna in naj bi izpolnjevala vse predpisane kriterije, ki so veljali v času gradnje. Zato za povečano drsnost ni kriv ne Dars, ne Družba za državne ceste (DDC) in ne izvajalec,“ so povedali avstrijski strokovnjaki<

>Minister za promet Radovan Žerjav je poudaril, da ima "zgodba svojo zgodovino in je bila skuhana med samo izgradnjo predorov". "Sanacije vozišča ne bo in ne sme plačati Družba za avtoceste v RS (Dars). Velik del odgovornosti mora prevzeti tudi inženiring investicije: projektanti, inženirji in nadzor," je dejal Žerjav. Dodal je, da bo Dars spomladi, ko bodo to dopuščale temperature, moral sanirati vozišče, do takrat pa se bo moral s pogodbenimi partnerji dogovoriti o pokrivanju stroškov. "Upam, da za to ne bo potrebna sodna pot," je dejal<

Zakaj hudiča išče sedaj krivce drugje ? In me prav zanima, kako bo po sodni poti naprtil drugemu krivdo, če je bila podlaga popolnoma ustrezna v času gradnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

krivi smo mi vozniki ker se preveč vozimo po cesti in ker pred tuneli preveč bremzamo na omejitev in potem spet pospešujemo do drugega tunela, včasih pa se najde še kak pacient ki vozi cikcak in dvojno uničuje cesto! :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako je! na avtocesto samo peš ali s kolesom! kamione, avte, motorje pa dol! no rešilci in policija lahko vozijo gor. :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V večini slovenskih avtocestnih predorov je podlaga beton in ne asfalt. Če bi si malo prebrali, bi videli da gre za merjenje drsnosti betonskega vozišča. Sedaj bodi pametni o betonu in ne asfaltu. Največ bodo povedali zopet tisti, ki se sploh ne vozijo po avtocestah, kar je razvidno iz predhodnih trditev.

Osebno menim, da me baš boli kdo je kriv, pomembno je da čimprej uredijo in da bo zopet pri dovoljeni hitrost 100km/h varna vožnja za nas uporabnike(vsakodnevna vožnja skozi Trojanske predore). Pri omejitvi hitrosti porabim 10 minut več na poti v eno smer, kar znese tedensko 1 uro in 40min. V tem času pa bi lahko udaril eno prijetno krajšo vožnjo(pa ne po avtocesti :rolleyes: ).

Prej ko bo urejeno, prej bomo imeli nekateri več časa za moto.........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V večini slovenskih avtocestnih predorov je podlaga beton in ne asfalt. Če bi si malo prebrali, bi videli da gre za merjenje drsnosti betonskega vozišča. Sedaj bodi pametni o betonu in ne asfaltu.

Meni je vseeno, kaj uporabijo za podlago - zarad mene je lahko tudi jogurt, če bo delal OK.

Že omejitve 100 km/h v tunelih ne razumem, ker vem, da se da brez večjih težav skozi enosmerne, dvopasovne in krajše tunele peljat tudi 200+, da pa zdaj zaradi 'slabe podlage' omejujejo na 60 ali celo 40 km/h, je pa že norčevanje.

V nobenem od 'prizadetih' tunelov še nisem opazil ostrih ovinkov, tudi divjad načeloma v tunelu ne skače pred avto - če torej izključimo debilne voznike (in skrajni čas je, da se to začne dogajat), v tunelih nimaš kaj bremzat, sunkovito zavijat ipd. - čemu torej omejitev?

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za obrabljenost cestišča so prav gotovo krivi rolerji in pešci, ki so jih spustili skozi tunel na dan odtvoritve :naughty: :rolleyes: :whistle:

Ali je bil mogoče to kakšen drug tunel :?

Lp

Franc

Ps. Za omejitev 60 na avtocesti (tunel gor ali dol) bi moral nekdo v zapor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pizda, ste jako pametni vsi po vrsti. Razpravljate o nečem, o čemer nimate pojma niti nič...

Le čevlje sodi naj kopitar.. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pizda, ste jako pametni vsi po vrsti. Razpravljate o nečem, o čemer nimate pojma niti nič...

Le čevlje sodi naj kopitar.. .)

No potem pa nam ti pojasni kako je možno da so pri nas zadeve fuč po dveh letih in za to ni nikoli nikjer krivca, vsi pa vse vedno naredijo tako kot je treba!!! Če bi vsi naredili tako kot je treba, nebi bila ta tema nikoli odprta, kapiš!

Pa še ena zadeva, ki sem jo spremljal in doživel na lastni koži, je pa malo :topic:

Leta 94 je zraven nas Primorje gradilo objekt. Ko je šla zadeva proti koncu, so prišli do nas in prosili, če lahko popravimo tisti del fasade, ki gleda proti njihovemu izdelku, ker je bila v bolj slabem stanju. Mi smo jim odgovorili, da nimamo v načrtu sanacije, da pa jo lahko popravijo na njihov račun in tako je tudi bilo. Ko so čez čas prišli do nas, da jim podpišemo potrdilo o tem, da se strinjamo, smo videli tudi predračun za popravilo. Znašal je 1.100.000,00 sit. S fasaderjem ki je delo opravljal so bili dogovorjeni za ceno 300.000,00 sit. Kam je šla razlika?? In koliko ukradejo drugje, če so na eni usrani fasadi ukradli 800.000,00 sit?

Ne ti meni s tem: Le čevlje sodi naj kopitar, raje bi navedel tega: "vrana vrani ne izkljuje oči"!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!