Skoči na vsebino

slovenski avtocestni tuneli


sandokan6

Priporočene objave

Pizda, ste jako pametni vsi po vrsti. Razpravljate o nečem, o čemer nimate pojma niti nič...

Le čevlje sodi naj kopitar.. .)

A če vozim moped moram tudi poznati JUS standard vijaka ki drži auspufflager??? Če se auspufflager ne vrti, je nekdo zaje.al! Pa me en k... briga jus tistega šraufa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klimbra ampak, a ni drsnost asfalta, torej po tej logiki tudi betona, bolj odvisna od vrste uporabljene kamnine?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap SF tako je. sicer niti ne tolko od vrste kamnine ampak kako je ta kamnina zmleta. Če je preveč naravno nezmletega proda bo gotovo vse skup bol drselo, je pa zelo poceni :whistle:

Popravljeno . Popravil GorazdH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No potem pa nam ti pojasni kako je možno da so pri nas zadeve fuč po dveh letih in za to ni nikoli nikjer krivca, vsi pa vse vedno naredijo tako kot je treba!!! Če bi vsi naredili tako kot je treba, nebi bila ta tema nikoli odprta, kapiš!

Pa še ena zadeva, ki sem jo spremljal in doživel na lastni koži, je pa malo :topic:

Leta 94 je zraven nas Primorje gradilo objekt. Ko je šla zadeva proti koncu, so prišli do nas in prosili, če lahko popravimo tisti del fasade, ki gleda proti njihovemu izdelku, ker je bila v bolj slabem stanju. Mi smo jim odgovorili, da nimamo v načrtu sanacije, da pa jo lahko popravijo na njihov račun in tako je tudi bilo. Ko so čez čas prišli do nas, da jim podpišemo potrdilo o tem, da se strinjamo, smo videli tudi predračun za popravilo. Znašal je 1.100.000,00 sit. S fasaderjem ki je delo opravljal so bili dogovorjeni za ceno 300.000,00 sit. Kam je šla razlika?? In koliko ukradejo drugje, če so na eni usrani fasadi ukradli 800.000,00 sit?

Ne ti meni s tem: Le čevlje sodi naj kopitar, raje bi navedel tega: "vrana vrani ne izkljuje oči"!!

Pojasnilo si preberi v obrazložitvi dragih jodlarov, ki so ugotavljali torne lastnosti betonov. Betoni so bili izvedevni po takrat veljavnih predpisih. Rabiš še tolmačenje tega? Kdo sprejema predpise? Vklopi malo podstrešje "and you do the math!"

In če bi približno vedel razmere v gradbeništvu, ne bi nikoli napisal nebuloze v stilu "vrana vrani..", ker bi še predobro vedel, da za razliko od dohtarjev, pri nas konkurenca komaj čaka, da ti jih...

Moj komentar se je nanašal na vse, ki razpravljajo na tehničnem nivoju, pa ne vedo niti tega, da je v predoru beton, ne asfalt, kaj šele, da bi vedeli, zakaj je temu tako.

Če pa konkretno tebe zanima kaj o dotični temi, pa sem ti pripravljen na poljuden način razložiti nekatere zadeve. Apriorno pljuvanje po vsem žal nekaj takega onemogoča. :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Betoni so bili izvedevni po takrat veljavnih predpisih. Rabiš še tolmačenje tega? Kdo sprejema predpise?

In če bi približno vedel razmere v gradbeništvu, ne bi nikoli napisal nebuloze v stilu "vrana vrani.."

Podstrešje je že prštekano. :rolleyes:

Torej so krivi tisti, ki bi MORALI prilagoditi predpise, ne pa napisati, da ni krivca, ja??

Meni je namreč kristalno jasno, da če v predpisih piše, da mora biti nek xy kavelj narejen za 100 kg, pa potem popusti, ker je bil prešvoh, je popolnoma brezpredmetno iskati krivca med risarji, izvajalci in kontrolo. Potrebno je na odgovornost poklicat tiste ki so predpis sprejeli, ampak pri nas je vedno vse tako zelo vse narejeno po zakonih, da je škoda cajta in denarja za nekaj kar je na začetku obsojeno na propad. Mi gre pa zelo v nos, da potem KRIVCI za nastalo situacijo(posredni ali neposredni) naročijo izdelavi študije, v kateri naj se ugotovi ali je kriv planer, izvajalec ali kontrola. Jasno da ni nobeden od teh treh. Žalostno pa je to, da imamo pri nas ene najnižjih standardov izdelave cest(JUS standard :slap:), po drugi strani pa najdražje avtoceste. A ni to nekam kontradiktorno? Seveda pa je vedno za vsako stvar pripravljen izgovor.

O razmerah v gr. ne bi , ker jih res ne poznam, mi pa zelo veliko pove dejstvo, da ko so pred 3-4 leti ustanovili komisjo, ki je raziskovala nepravilnosti pri gradnji avtocest in le-teh niso našli. Niti ene same samcate nepravilnosti? Kateri naivec bo temu verjel? Jaz že ne. Na vsaki bajti, ki jo gradi lokalni matador, se ukrade, ne pa da na celotni avtocestni trasi niso napravili čisto nič narobe!! Meni je povedal človek, ki je bil kontrolor pri gradnji trojanske avtoceste povedal, da nebi za nič na svetu zamenjal šihta. Tudi če mu nebi dali niti tolarja plače! Mende je jasno zakaj.

Pa še to. Kako za vraga je možno in zakaj se nobenega ne zagrabi za kravatelj, da se pri nas prow nobena stvar ne zgradi vsaj približno v okviru predračuna? Vedno znova in znova se pojavljajo povsod nekakšne "objektivne" okoliščine ki podražijo gradnjo za 50-100% in več? Ob samem razpisu pa gledajo kdo bo 1000eur cenejši. Kalšen smisel ima vse to? Pa ne mi rečt da tudi tukaj ni korupcije!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap SF tako je. sicer niti ne tolko od vrste kamnine ampak kako je ta kamnina zmleta. Če je preveč naravno nezmletega proda bo gotovo vse skup bol drselo, je pa zelo poceni :whistle:

Apnenec lahko drobiš kakor hočeš, pa se bo še vedno zlizal... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podstrešje je že prštekano. :rolleyes:

Torej so krivi tisti, ki bi MORALI prilagoditi predpise, ne pa napisati, da ni krivca, ja??

Meni je namreč kristalno jasno, da če v predpisih piše, da mora biti nek xy kavelj narejen za 100 kg, pa potem popusti, ker je bil prešvoh, je popolnoma brezpredmetno iskati krivca med risarji, izvajalci in kontrolo. Potrebno je na odgovornost poklicat tiste ki so predpis sprejeli, ampak pri nas je vedno vse tako zelo vse narejeno po zakonih, da je škoda cajta in denarja za nekaj kar je na začetku obsojeno na propad. Mi gre pa zelo v nos, da potem KRIVCI za nastalo situacijo(posredni ali neposredni) naročijo izdelavi študije, v kateri naj se ugotovi ali je kriv planer, izvajalec ali kontrola. Jasno da ni nobeden od teh treh. Žalostno pa je to, da imamo pri nas ene najnižjih standardov izdelave cest(JUS standard :slap:), po drugi strani pa najdražje avtoceste. A ni to nekam kontradiktorno? Seveda pa je vedno za vsako stvar pripravljen izgovor.

Prištekaj še enkrat podstrešje prosim.......kateri del iz spodaj navedenega ti ni jasen?

>Betonska podlaga naj bi bila ustrezna in naj bi izpolnjevala vse predpisane kriterije, ki so veljali v času gradnje. Zato za povečano drsnost ni kriv ne Dars, ne Družba za državne ceste (DDC) in ne izvajalec,“ so povedali avstrijski strokovnjaki<

Pa še to. Kako za vraga je možno in zakaj se nobenega ne zagrabi za kravatelj, da se pri nas prow nobena stvar ne zgradi vsaj približno v okviru predračuna? Vedno znova in znova se pojavljajo povsod nekakšne "objektivne" okoliščine ki podražijo gradnjo za 50-100% in več? Ob samem razpisu pa gledajo kdo bo 1000eur cenejši. Kalšen smisel ima vse to? Pa ne mi rečt da tudi tukaj ni korupcije!

naj te razsvetlim......v veliki večini primerov zaradi šlampastih popisov del.....pa seveda nepredvidenih dodatnih del potrebnih za izvedbo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojasnilo si preberi v obrazložitvi dragih jodlarov, ki so ugotavljali torne lastnosti betonov. Betoni so bili izvedevni po takrat veljavnih predpisih. Rabiš še tolmačenje tega? Kdo sprejema predpise? Vklopi malo podstrešje "and you do the math!"

In če bi približno vedel razmere v gradbeništvu, ne bi nikoli napisal nebuloze v stilu "vrana vrani..", ker bi še predobro vedel, da za razliko od dohtarjev, pri nas konkurenca komaj čaka, da ti jih...

Moj komentar se je nanašal na vse, ki razpravljajo na tehničnem nivoju, pa ne vedo niti tega, da je v predoru beton, ne asfalt, kaj šele, da bi vedeli, zakaj je temu tako.

Če pa konkretno tebe zanima kaj o dotični temi, pa sem ti pripravljen na poljuden način razložiti nekatere zadeve. Apriorno pljuvanje po vsem žal nekaj takega onemogoča. :winkiss:

....končno..... :worship:

se popolnoma strinjam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prištekaj še enkrat podstrešje prosim.......kateri del iz spodaj navedenega ti ni jasen?

>Betonska podlaga naj bi bila ustrezna in naj bi izpolnjevala vse predpisane kriterije, ki so veljali v času gradnje. Zato za povečano drsnost ni kriv ne Dars, ne Družba za državne ceste (DDC) in ne izvajalec,“ so povedali avstrijski strokovnjaki<

naj te razsvetlim......v veliki večini primerov zaradi šlampastih popisov del.....pa seveda nepredvidenih dodatnih del potrebnih za izvedbo.

Zdaj ga pa ti prštekej, pa mi prosim razloži, zakaj NI PRAV NIHČE KRIV, da je cesta po dveh letih fuč!!!

Za šlampaste popise del bi moral odgovarjat (beri:pokrit stroške) izvajalec!! Nepredvidena dodatna dela so posledica šlamparije pri predračunu. Oziroma drugače rečeno "na razpisu moraš biti najcenejši, zato da boš izbran(g. Ivan Zidar), potem se bomo pa že zmenili da bo prav!!! Pa ne mi reč lepo te prosim, da se g.Pijanček ni nikoli pod mizo okoristil!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je povedal človek, ki je bil kontrolor pri gradnji trojanske avtoceste povedal, da nebi za nič na svetu zamenjal šihta. Tudi če mu nebi dali niti tolarja plače! Mende je jasno zakaj.

Pa še to. Kako za vraga je možno in zakaj se nobenega ne zagrabi za kravatelj, da se pri nas prow nobena stvar ne zgradi vsaj približno v okviru predračuna? Vedno znova in znova se pojavljajo povsod nekakšne "objektivne" okoliščine ki podražijo gradnjo za 50-100% in več? Ob samem razpisu pa gledajo kdo bo 1000eur cenejši. Kalšen smisel ima vse to? Pa ne mi rečt da tudi tukaj ni korupcije!

zakaj, ga nisi zgrabil za kravatelj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj ga pa ti prštekej, pa mi prosim razloži, zakaj NI PRAV NIHČE KRIV, da je cesta po dveh letih fuč!!!

Za šlampaste popise del bi moral odgovarjat (beri:pokrit stroške) izvajalec!! Nepredvidena dodatna dela so posledica šlamparije pri predračunu. Oziroma drugače rečeno "na razpisu moraš biti najcenejši, zato da boš izbran(g. Ivan Zidar), potem se bomo pa že zmenili da bo prav!!! Pa ne mi reč lepo te prosim, da se g.Pijanček ni nikoli pod mizo okoristil!

...mogoče zato, ker je v času gradnje to zadostovalo vsem predpisom in normativom?

in naj te razsvetlim......popise del ne dela izvajalec (le kako to, kajne?), zato ne razumem, zakaj bi moral pokriti stroške izvajalec.In nepredvidena dodatna dela so posledica šlampastih popisov del.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boli me Djoko. Đoko, če to bereš, te prav lepo pozdravljam !

Po "stari" cesti ni tunelov in lahko pelješ zložno hitro, več oštarij je in nič pozneje ne prideš. Preizkušeno tudi z avtom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mogoče zato, ker je v času gradnje to zadostovalo vsem predpisom in normativom?

in naj te razsvetlim......popise del ne dela izvajalec (le kako to, kajne?), zato ne razumem, zakaj bi moral pokriti stroške izvajalec.In nepredvidena dodatna dela so posledica šlampastih popisov del.......

JEBELACESTA!! POTEM SO KRIVI TISTI, KI NISO USTREZNO PRILAGODILI PREDPISOV, GLEDE NA TO, DA SO STARI ŽE SKORAJ 20 LET!!!! KRIVEC JE, SAMO NIHČE SE NITI NE UPA NA NJEGA S PRSTOM POKAZATI, TU JE PROBLEM!!! IN GLEJ NO GLEJ, TUDI ZA NENEHNA DODATNA DELA IMAMO KRIVCA!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojasnilo si preberi v obrazložitvi dragih jodlarov, ki so ugotavljali torne lastnosti betonov. Betoni so bili izvedevni po takrat veljavnih predpisih.

Ne verjamem, da so sploh kdaj obstajali predpisi za gradnjo AVTOCEST, ki bi dovoljevali hitrost samo do 60km/h, kolikor je sedaj v teh tunelih...

Popravljeno . Popravil savo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JEBELACESTA!! POTEM SO KRIVI TISTI, KI NISO USTREZNO PRILAGODILI PREDPISOV, GLEDE NA TO, DA SO STARI ŽE SKORAJ 20 LET!!!! KRIVEC JE, SAMO NIHČE SE NITI NE UPA NA NJEGA S PRSTOM POKAZATI, TU JE PROBLEM!!! IN GLEJ NO GLEJ, TUDI ZA NENEHNA DODATNA DELA IMAMO KRIVCA!!!

BINGO.....kad krene stvarno krene.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je bilo zadovoljeno kriterijem, so kriteriji butasti. Ali pa so butasti vsi ostali, -od izvajalcev do kontrolorjev pri prevzemu. Marsikje bi ob takšni zadevi bil kdo kazensko odgovoren. Ampak pri nas pa ne, je vse v redu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne kupim slabih standardov! Po istih strandardih in predpisih so (najverjetneje) delani VSI avtocestni predori po Sloveniji, recimo tista dva na Dolenjki, pa ni nikjer potrebna omejitev 40 km/h zaradi nekakšne zlizanosti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, vidiš. Torej slaba kvaliteta uporabljenih materijalov. Kdo je gradil? Tako težko najti krivca...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JEBELACESTA!! POTEM SO KRIVI TISTI, KI NISO USTREZNO PRILAGODILI PREDPISOV, GLEDE NA TO, DA SO STARI ŽE SKORAJ 20 LET!!!! KRIVEC JE, SAMO NIHČE SE NITI NE UPA NA NJEGA S PRSTOM POKAZATI, TU JE PROBLEM!!! IN GLEJ NO GLEJ, TUDI ZA NENEHNA DODATNA DELA IMAMO KRIVCA!!!

jebena demokracija, novodobno samoupravljanje ... politike imamo izvoljene, od nas, delajo za nas ... lahko jim naročimo kaj naj delajo - za nas ... samo premaknit se je treba ... ne pa samo pizdit doma izza ekrana ... tipkovnice ... iz toplega in udobnega fotelja ... to, je najlažje!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne kupim slabih standardov! Po istih strandardih in predpisih so (najverjetneje) delani VSI avtocestni predori po Sloveniji, recimo tista dva na Dolenjki, pa ni nikjer potrebna omejitev 40 km/h zaradi nekakšne zlizanosti!

Kulll.....eni pa majo kratek spomin.... :headbang: :headbang: :worship:

Oba tunela sta bila.....zaradi enakega vzroka cca 1 leto po izgradnji OHRAPAVLJENA........in ne dolgo tega je bila zamenjana kompletan voziščna konstrukcija.......ali pa si morda že pozabil vse tiste silne gužve izpred nekaj let!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nikjer še nisem zasledil.......zakaj tunelov ne asfaltirajo :hmm:

Eden od razlogov bi lahko bil ta, da lahko asfalt prav lepo gori... Kar je v tunelu lahko neprijetno.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tuneli me spravijo na obrate.Danes sem prav zabuljil.Omejitev 60 nato pa STOP in rdeče luči.Zopet so nekaj popravljali.Pa to bi še šlo .Hec je ,da so imeli samo do sredine tunela keglje niso pa postavili znaka za konec omejitve.Zanima me je to konec omejitve ali ni?

Pa še nekaj .Zakaj perejo strop in stene v tunelih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj perejo strop in stene v tunelih?

Ja zato da se lahko gledaš v njih in si šminko popravljaš, saj ko se vlačiš skozi njih z vratolomno brzino 60 imaš ravno še dovolj časa za vse ostale neumnosti!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!