Frips Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 A so kaj spustili ceno cestnine, ko tako zapirajo in to? Ja ja vem...optimist :D
Matori Hanzo Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 Zakaj perejo strop in stene v tunelih? A za čisto svinjarijo še nisi slišal?
brankom Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 Se več ali manj strinjam z predhodniki: zastarel predpis, posledično slabi vgrajeni materiali, površna izdelava.....itd. Dobro! Ampak slišim, da bo popravilo v smislu rebričenja podlage! To me pa malo moti z vidika varnosti vožnje z motorjem. Ne vem sicer, kako se ostali počutite na motorju na narebričeni cesti? Za sebe bi rekel, da se vozim po jajcih na taki podlagi! Pošteno povedano, strah me je take ceste, ne glede na eventuelno mokroto! Govorim seveda o dnevni vožnji in dobri vidljivosti! Sedaj pa naj bi bila v tunelih ob zmanjšani vidljivosti še podlaga narebričena! Halo! Kaj nihče ne razmišlja o varnosti motorista, ki na koncu koncev ob registraciji primakne tudi nekaj denarja za cestnino?Čas bi bil, da se tudi o temu reče kakšna beseda oz. da se tudi kaj naredi! Kaj bomo morali zopet v črni kroniki prebrati, da je iz neznanega vzroka motorist v tunelu spremenil smer vožnje? Edino kar je pozitivno za mene pri tej stvari je to, da se je problem pojavil na AC, katerih se na motorju v največji meri izogibam. So le boljši ovinki na lokalnih poteh! Pa srečno enoslednikom in užitkov polno prihajajočo sezono!
Rude Boy Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 A so kaj spustili ceno cestnine, ko tako zapirajo in to? Ja ja vem...optimist :D če cen ni spustil DARS, jo lahko ti na cestninski hišici ! al pa reci da imaš samo 500 eur skupaj ! :evilgrin:
stenere Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 Brankom, saj ne bodo frezali, tako kot frezajo ven star asfalt, preden ga preplastijo. (upam) Golica se mi zdi da je tudi rebričena, pa se vsi prav z veseljem vozijo gor.
Frips Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 če cen ni spustil DARS, jo lahko ti na cestninski hišici ! Znam bit zelo tečen včasih, če mi nekaj dvigne tlak :rolleyes:
brankom Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 Brankom, saj ne bodo frezali, tako kot frezajo ven star asfalt, preden ga preplastijo. (upam)Golica se mi zdi da je tudi rebričena, pa se vsi prav z veseljem vozijo gor. Ti kar upaj! Če pogledaš ostala rebričenja v SLO, so vsa narejena z vzdolžnim rezkanjem, da se z motorjem voziš kot po tračnicah. Če pa za 5cm spremeniš svojo linijo, te pa vrže kot iz tirnice starega Ljubljanskega tramvaja! Upam pa, da boš imel prav ti ne jaz! Kar se pa Golice tiče, je ohrapravljena in jo imava skupaj z mojo lubico zelo, zelo rada! Še maloo.... :yea1:
tdm900k Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Predore perejo zaradi odboja svetlobe in boljše vidljivosti. Pelji se enkrat takoj po končani zimi in vsej tisti soli, katere velik del konča na obokih, in potem ko je predor opran. Razlika je ogromna, kar se tiče svetlosti v predoru.
Darko3g Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Slišal sem, da so po požaru v (menda) Simplonu pred leti sprejeli predpis, da morajo biti v vseh tunelih betonske podlage (ker afalt gori - bitumen). Težava pri betonu je menda v tem, da z leti postane gladek: delci gume, zglajeni kamenčki v betonu in ostala svinjarija lepo zafugira in zakita hrapavo površino. Ker v tunelilh ne dežuje, se ta svinjarija ne more oprati, zato sčasoma postane površina gladka. Avstrijci so menda že spremenili predpise in dovolijo asfaltno podlago. Pri takšni razlagi mi je tudi jasno, da DARS in SCT nista kriva za nastalo stanje ampak je krivo nepoznavanje posledic spremenjenih predpisov. Zato tudi SCT ne bo plačal popravila (morda bo za javnost prispeval polovico, ki jo bo kasneje dobil nazaj pri drugem poslu). Prav lahko pa se tudi motim. PS.: Še bolj gladki so nekateri odseki starih asfaltnih cest (npr. del na ridah nad ovinkom), pa nihče ne zganja panike, čeprav bi jo morali še bolj - v tunelih se le redko ostro zavira in tudi ovinkov ni tako ostrih.
Andrej.d Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Mene pa zanima kaj bo ,ko bo počilo.Ker počilo bo.Danes je bila v tunelih norišnica .Kamionarji nažigajo 90, nekaj voznikov vozi po predpisih, večina pa lepo 100 in več. In beton je spolzek verjemite, sem poizkusil.Včasih so rekli - Balkan je sod smodnika.Ja kaj so pa trojanski tuneli?
danci1973 Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Mene pa zanima kaj bo ,ko bo počilo.Ker počilo bo.Danes je bila v tunelih norišnica .Kamionarji nažigajo 90, nekaj voznikov vozi po predpisih, večina pa lepo 100 in več. In beton je spolzek verjemite, sem poizkusil.Včasih so rekli - Balkan je sod smodnika.Ja kaj so pa trojanski tuneli? Kaj bo? Nič posebnega, pospravili bodo par trupel, preživelim voznikom bodo napisali kazni zaradi neprilagojene hitrosti - in to je to... Saj so vklopili 'ustrezne' omejitve hitrosti, torej odogovornosti ne bo nosil nihče (razen 'neprilagojeno' hitrih voznikov). D.
Rude Boy Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 a da bi kakšna civilna družba pokazala svojo moč pa ne ?! boste samo čakali na kazni in smrtne žrtve ?! al so razni AMZS-ji Maksi-ji, moto klubi, avto klubi bolj tako samo da je luštkano in cart in domaće ! :fredy: na cesto ! na varno cesto ! :evilgrin:
Andrej.d Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 a da bi kakšna civilna družba pokazala svojo moč pa ne ?! boste samo čakali na kazni in smrtne žrtve ?! al so razni AMZS-ji Maksi-ji, moto klubi, avto klubi bolj tako samo da je luštkano in cart in domaće ! :fredy: na cesto ! na varno cesto ! :evilgrin: Možakar ima prav . Za začetek kaj? Pišemo AMZS, poslancem, vsem k...em palcem.Mene je res strah.Strah, da se nihče ne bo zganil.
motofrik Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 V naši državi je pač tako, da so ''pametni''. A niso mogli iti na kakšno gradbišče, pa majstor Hasota ali pa Mujota vprašati, kako se zmeša beton...? Pa voziš po vzhodnih državah, betonske ceste, pa nobena ne drsi.
Ice Objavljeno Februar 7, 2008 Opozori Objavljeno Februar 7, 2008 Ampak slišim, da bo popravilo v smislu rebričenja podlage! To me pa malo moti z vidika varnosti vožnje z motorjem. Ne vem sicer, kako se ostali počutite na motorju na narebričeni cesti? Za sebe bi rekel, da se vozim po jajcih na taki podlagi! Pošteno povedano, strah me je take ceste, ne glede na eventuelno mokroto! Govorim seveda o dnevni vožnji in dobri vidljivosti! Sedaj pa naj bi bila v tunelih ob zmanjšani vidljivosti še podlaga narebričena! Halo! Kaj nihče ne razmišlja o varnosti motorista, ki na koncu koncev ob registraciji primakne tudi nekaj denarja za cestnino?Čas bi bil, da se tudi o temu reče kakšna beseda oz. da se tudi kaj naredi! Kaj bomo morali zopet v črni kroniki prebrati, da je iz neznanega vzroka motorist v tunelu spremenil smer vožnje? Edino kar je pozitivno za mene pri tej stvari je to, da se je problem pojavil na AC, katerih se na motorju v največji meri izogibam. So le boljši ovinki na lokalnih poteh! Pa srečno enoslednikom in užitkov polno prihajajočo sezono! narebricena ali sfrezana cesta mi je ljubsa kot gladka. vedno. na sfrezani cesti motor samo malenkostno zaplava (ko ravno prevozis grebencek), drugace se lepo pelje. tudi ovinki niso noben problem. na gladki cesti ko zaplava, plava vse, vkljucno z voznikom/co po riti, v rit.
miran10 Objavljeno Februar 27, 2008 Opozori Objavljeno Februar 27, 2008 Slovenski tuneli so bok in batina za nekatere tunele v BIH (iz stropnega oboda visijo metrske ledene sveče, stene so pa kar obdane z solonitnimi ploščami ki se sproti cefrajo). :naughty: Je pa res, da treba naše tunele spraviti na evropsko raven varnosti.
Bojč Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 http://24ur.com/novice/slovenija/odprli-predor-sentvid.html Pa menda ne, da bo kriv SCT?? Ah neeeeeeee. Kje pa!!!!
bikez Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 http://24ur.com/novice/slovenija/odprli-predor-sentvid.html Pa menda ne, da bo kriv SCT?? Ah neeeeeeee. Kje pa!!!! Baje, da NLP.
Bmflar Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Baje, da NLP. Baje je bil čuden pritisk, pa znamenja neugodno razporejena na nebu :headbang:
GorazdH Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 (popravljeno) ja ben, če so nametali malto na kos pleha...sej ni čudno da ne drži. aja, kej čejo oni vedet, sej so gradbinci :whistle: pa kolko je odpadlo? 1m3? al 1m2? ker 1m3 je kar neki robe :whistle: samo to je že tako smešno, da ni več res... Popravljeno Julij 2, 2008. Popravil GorazdH
Zdrawc Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 samo škoda, da ni tisti mort odpadu, ko so glih imeli slawnostno otvoritev.........na taprave buče :alien1:
Bojč Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 samo škoda, da ni tisti mort odpadu, ko so glih imeli slawnostno otvoritev.........na taprave buče :alien1: Nismo mi te sreče!! Čakam na BMWjev odgovor, kako niso SCTjevci čisto nič krivi, ampak je zgrajeno vse po predpisih!! :headbang:
HHV Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 ...Čakam na BMWjev odgovor, kako niso SCTjevci čisto nič krivi, ampak je zgrajeno vse po predpisih!! :headbang: Da ne bo BMW tebe zakrivu! :evilgrin:
Provokator Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Po moje je zadeva takšna, da so zelo dobro vedeli, da bo omet odpadel, a ker so imeli postavljen rok dokončanja, po katerem bi plačevali penali, so enostavno rekli, da je končano. Sedaj pa bodo počasi imeli čas popravljati in zapirati predor, ki ne bo do konca zgrajen še kakšnega pol leta.....
GorazdH Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 ne razumete. delovala je protipožarna zaščita. ko je nevarnost požara visoka, se enostavno strop vsuje dol in nima več kej goret. :closedeyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se