Skoči na vsebino

slovenski avtocestni tuneli


sandokan6

Priporočene objave

Zakaj perejo strop in stene v tunelih?

A za čisto svinjarijo še nisi slišal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se več ali manj strinjam z predhodniki: zastarel predpis, posledično slabi vgrajeni materiali, površna izdelava.....itd. Dobro! Ampak slišim, da bo popravilo v smislu rebričenja podlage! To me pa malo moti z vidika varnosti vožnje z motorjem. Ne vem sicer, kako se ostali počutite na motorju na narebričeni cesti? Za sebe bi rekel, da se vozim po jajcih na taki podlagi! Pošteno povedano, strah me je take ceste, ne glede na eventuelno mokroto! Govorim seveda o dnevni vožnji in dobri vidljivosti! Sedaj pa naj bi bila v tunelih ob zmanjšani vidljivosti še podlaga narebričena! Halo! Kaj nihče ne razmišlja o varnosti motorista, ki na koncu koncev ob registraciji primakne tudi nekaj denarja za cestnino?Čas bi bil, da se tudi o temu reče kakšna beseda oz. da se tudi kaj naredi! Kaj bomo morali zopet v črni kroniki prebrati, da je iz neznanega vzroka motorist v tunelu spremenil smer vožnje? Edino kar je pozitivno za mene pri tej stvari je to, da se je problem pojavil na AC, katerih se na motorju v največji meri izogibam. So le boljši ovinki na lokalnih poteh! Pa srečno enoslednikom in užitkov polno prihajajočo sezono!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A so kaj spustili ceno cestnine, ko tako zapirajo in to?

Ja ja vem...optimist :D

če cen ni spustil DARS, jo lahko ti na cestninski hišici ! al pa reci da imaš samo 500 eur skupaj ! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brankom, saj ne bodo frezali, tako kot frezajo ven star asfalt, preden ga preplastijo. (upam)

Golica se mi zdi da je tudi rebričena, pa se vsi prav z veseljem vozijo gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če cen ni spustil DARS, jo lahko ti na cestninski hišici !

Znam bit zelo tečen včasih, če mi nekaj dvigne tlak :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brankom, saj ne bodo frezali, tako kot frezajo ven star asfalt, preden ga preplastijo. (upam)

Golica se mi zdi da je tudi rebričena, pa se vsi prav z veseljem vozijo gor.

Ti kar upaj! Če pogledaš ostala rebričenja v SLO, so vsa narejena z vzdolžnim rezkanjem, da se z motorjem voziš kot po tračnicah. Če pa za 5cm spremeniš svojo linijo, te pa vrže kot iz tirnice starega Ljubljanskega tramvaja! Upam pa, da boš imel prav ti ne jaz! Kar se pa Golice tiče, je ohrapravljena in jo imava skupaj z mojo lubico zelo, zelo rada! Še maloo.... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predore perejo zaradi odboja svetlobe in boljše vidljivosti. Pelji se enkrat takoj po končani zimi in vsej tisti soli, katere velik del konča na obokih, in potem ko je predor opran. Razlika je ogromna, kar se tiče svetlosti v predoru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slišal sem, da so po požaru v (menda) Simplonu pred leti sprejeli predpis, da morajo biti v vseh tunelih betonske podlage (ker afalt gori - bitumen). Težava pri betonu je menda v tem, da z leti postane gladek: delci gume, zglajeni kamenčki v betonu in ostala svinjarija lepo zafugira in zakita hrapavo površino. Ker v tunelilh ne dežuje, se ta svinjarija ne more oprati, zato sčasoma postane površina gladka. Avstrijci so menda že spremenili predpise in dovolijo asfaltno podlago.

Pri takšni razlagi mi je tudi jasno, da DARS in SCT nista kriva za nastalo stanje ampak je krivo nepoznavanje posledic spremenjenih predpisov. Zato tudi SCT ne bo plačal popravila (morda bo za javnost prispeval polovico, ki jo bo kasneje dobil nazaj pri drugem poslu).

Prav lahko pa se tudi motim.

PS.: Še bolj gladki so nekateri odseki starih asfaltnih cest (npr. del na ridah nad ovinkom), pa nihče ne zganja panike, čeprav bi jo morali še bolj - v tunelih se le redko ostro zavira in tudi ovinkov ni tako ostrih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima kaj bo ,ko bo počilo.Ker počilo bo.Danes je bila v tunelih norišnica .Kamionarji nažigajo 90, nekaj voznikov vozi po predpisih, večina pa lepo 100 in več. In beton je spolzek verjemite, sem poizkusil.Včasih so rekli - Balkan je sod smodnika.Ja kaj so pa trojanski tuneli?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kaj bo ,ko bo počilo.Ker počilo bo.Danes je bila v tunelih norišnica .Kamionarji nažigajo 90, nekaj voznikov vozi po predpisih, večina pa lepo 100 in več. In beton je spolzek verjemite, sem poizkusil.Včasih so rekli - Balkan je sod smodnika.Ja kaj so pa trojanski tuneli?

Kaj bo? Nič posebnega, pospravili bodo par trupel, preživelim voznikom bodo napisali kazni zaradi neprilagojene hitrosti - in to je to...

Saj so vklopili 'ustrezne' omejitve hitrosti, torej odogovornosti ne bo nosil nihče (razen 'neprilagojeno' hitrih voznikov).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a da bi kakšna civilna družba pokazala svojo moč pa ne ?! boste samo čakali na kazni in smrtne žrtve ?!

al so razni AMZS-ji Maksi-ji, moto klubi, avto klubi bolj tako samo da je luštkano in cart in domaće ! :fredy:

na cesto ! na varno cesto ! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a da bi kakšna civilna družba pokazala svojo moč pa ne ?! boste samo čakali na kazni in smrtne žrtve ?!

al so razni AMZS-ji Maksi-ji, moto klubi, avto klubi bolj tako samo da je luštkano in cart in domaće ! :fredy:

na cesto ! na varno cesto ! :evilgrin:

Možakar ima prav . Za začetek kaj? Pišemo AMZS, poslancem, vsem k...em palcem.Mene je res strah.Strah, da se nihče ne bo zganil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V naši državi je pač tako, da so ''pametni''. A niso mogli iti na kakšno gradbišče, pa majstor Hasota ali pa Mujota vprašati, kako se zmeša beton...? Pa voziš po vzhodnih državah, betonske ceste, pa nobena ne drsi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak slišim, da bo popravilo v smislu rebričenja podlage! To me pa malo moti z vidika varnosti vožnje z motorjem. Ne vem sicer, kako se ostali počutite na motorju na narebričeni cesti? Za sebe bi rekel, da se vozim po jajcih na taki podlagi! Pošteno povedano, strah me je take ceste, ne glede na eventuelno mokroto! Govorim seveda o dnevni vožnji in dobri vidljivosti! Sedaj pa naj bi bila v tunelih ob zmanjšani vidljivosti še podlaga narebričena! Halo! Kaj nihče ne razmišlja o varnosti motorista, ki na koncu koncev ob registraciji primakne tudi nekaj denarja za cestnino?Čas bi bil, da se tudi o temu reče kakšna beseda oz. da se tudi kaj naredi! Kaj bomo morali zopet v črni kroniki prebrati, da je iz neznanega vzroka motorist v tunelu spremenil smer vožnje? Edino kar je pozitivno za mene pri tej stvari je to, da se je problem pojavil na AC, katerih se na motorju v največji meri izogibam. So le boljši ovinki na lokalnih poteh! Pa srečno enoslednikom in užitkov polno prihajajočo sezono!

narebricena ali sfrezana cesta mi je ljubsa kot gladka. vedno.

na sfrezani cesti motor samo malenkostno zaplava (ko ravno prevozis grebencek), drugace se lepo pelje. tudi ovinki niso noben problem.

na gladki cesti ko zaplava, plava vse, vkljucno z voznikom/co po riti, v rit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Slovenski tuneli so bok in batina za nekatere tunele v BIH (iz stropnega oboda visijo metrske ledene sveče, stene so pa kar obdane z solonitnimi ploščami ki se sproti cefrajo).

:naughty:

Je pa res, da treba naše tunele spraviti na evropsko raven varnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
Baje, da NLP.

Baje je bil čuden pritisk, pa znamenja neugodno razporejena na nebu :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ben, če so nametali malto na kos pleha...sej ni čudno da ne drži. aja, kej čejo oni vedet, sej so gradbinci :whistle:

pa kolko je odpadlo? 1m3? al 1m2? ker 1m3 je kar neki robe :whistle:

samo to je že tako smešno, da ni več res...

Popravljeno . Popravil GorazdH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo škoda, da ni tisti mort odpadu, ko so glih imeli slawnostno otvoritev.........na taprave buče :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo škoda, da ni tisti mort odpadu, ko so glih imeli slawnostno otvoritev.........na taprave buče :alien1:

Nismo mi te sreče!!

Čakam na BMWjev odgovor, kako niso SCTjevci čisto nič krivi, ampak je zgrajeno vse po predpisih!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Čakam na BMWjev odgovor, kako niso SCTjevci čisto nič krivi, ampak je zgrajeno vse po predpisih!! :headbang:

Da ne bo BMW tebe zakrivu! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je zadeva takšna, da so zelo dobro vedeli, da bo omet odpadel, a ker so imeli postavljen rok dokončanja, po katerem bi plačevali penali, so enostavno rekli, da je končano.

Sedaj pa bodo počasi imeli čas popravljati in zapirati predor, ki ne bo do konca zgrajen še kakšnega pol leta.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne razumete. delovala je protipožarna zaščita. ko je nevarnost požara visoka, se enostavno strop vsuje dol in nima več kej goret. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!