Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


Priporočene objave

Objavljeno

Morda je ženska mislila da bo tako prevozila manj km in prišparala na bencinu.

Objavljeno
Morda je ženska mislila da bo tako prevozila manj km in prišparala na bencinu.

Najverjetneje ženska sploh ni mislila!!! :headbang:

Objavljeno

V bistvu, je bolje da se nisem razjezo, ker ko se, te se preveč To pa ni dobo če si na pogojnem :whistle: :krneki: ;)

Objavljeno
Babe!

Ah niso samo ženske... se tudi marsikakšen tip najde, ki vozi skozi ovinke s tistim svojim "puntotom", kot da bi najmanj šleparja vozil!!!

Objavljeno
Ah niso samo ženske... se tudi marsikakšen tip najde, ki vozi skozi ovinke s tistim svojim "puntotom", kot da bi najmanj šleparja vozil!!!

Fora je v tem da dedi norijo, in delajo prekrške, babe pa dostkrat sploh nevejo da delajo kaj narobe...

Pa da se ne bomo napak razumeli. Tu ni govora o vseh ženskah, ampak nekaterih posmeznicah, ki niso v takih letih da bi jim le to lahko to šteli v olajšavo.

Objavljeno

Na splošno je na naših cestah čisto preveč "pacientov"... takih, ki zavedno delajo prekrške in takih, ki prenehajo misliti tisti trenutek, ko se usedejo za volan!!!

Najhuje pa je, ko morajo zaradi njihovih napak nositi posledice ljudje, ki niso popolnoma nič krivi!

Objavljeno

Maš res, kar se bab tiče sem se bol hecu, zanč sem šel z Rakitne prot Ig-u me je en tip z unotam čez tiste ovinke pod hribom prehitevu, mislm groza jest sem se zanga ustrašu, ker tam se nič ne vidi kaj je za ovinkom.....

Objavljeno

Tkih asov je malo morje, -te ''morajo'' prehiteti za vsako ceno. Potem ti pa spredaj jajcajo, še počasneje, kot ti prej. Če imaš normalno varnostno razdaljo, ti skačejo noter, pa si kar naenkrat skoraj na repu kolone.

Objavljeno
Tkih asov je malo morje, -te ''morajo'' prehiteti za vsako ceno. Potem ti pa spredaj jajcajo, še počasneje, kot ti prej. Če imaš normalno varnostno razdaljo, ti skačejo noter, pa si kar naenkrat skoraj na repu kolone.

Točno tako - izsiljujejo, skačejo pred tabo, se dirkajo, vozijo za ritjo. Zadnjič mi en pacient na poti na Rakitno prehiti in frcne čik čez okno, sklepam da predvsem zato, ker imam MB registracijo na motorju, čeprav sem iz Ljubljane.

Sem se trdno odločil, da ko se bo naslednjič zgodilo kaj takega, bom pacienta razbil (sedaj ima kladivo v jakni), do te me mere, da bo v poročilih in se sproži tema o objestnosti voznikov avtomobilov in ne motociklistov!

Očitno so taki časi, da se brez nasilja nič ne premakne! Še v lokalu te zdaj varnostik lahko ubije, brez javnega zgražanja. Tako pač je....

Sicer pa mašina, kaj pa misliš da si drugega kot bipedalna opica brez repa?!

Objavljeno (popravljeno)

Hmmm ampak včasih se takele stvari res ni dogajale tko pogosto... so se nas bolj bal... Teli novodobni zagovorniki preventive za vsako ceno so nam čist pokvarili stare pridobitve... Pol se pa čudi cepec, če baba pred njega zapelje... Fantje vzgajat je treba pa magari s palco, če ne s kuglo... :winkiss:

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

Zadnič mi tud en švrcne čik vem pri okni, hvala bogu je šel mimo prehitel sem ga, potrobo pa zakrilo. Prisežem da če bi me trofo bi se slabo končalo, najprej zanj pol pa še zame...

Objavljeno

kolegica pred leti dobila zaradi taksnega pocetja opekline 2. stopnje na vratu; tipo svrcnil cik skozi okno, kateri je nasel pot pod brado do koze.

pa placal je potem tudi.

Objavljeno
Na splošno je na naših cestah čisto preveč "pacientov"... takih, ki zavedno delajo prekrške in takih, ki prenehajo misliti tisti trenutek, ko se usedejo za volan!!!

... ali krmilo motocikla ...

Mimogrede - sem slišal, kako je mularija v Celju igrala košarko, pa se jim je prikotalila čelada z glavo v bližino ... pred tem so pa polcaji 'glavo iskali' od tistega nesrečnika pred dvema dnevoma ... Grozna zgodba.

Objavljeno
... ali krmilo motocikla ...

Mimogrede - sem slišal, kako je mularija v Celju igrala košarko, pa se jim je prikotalila čelada z glavo v bližino ... pred tem so pa polcaji 'glavo iskali' od tistega nesrečnika pred dvema dnevoma ... Grozna zgodba.

Upam, da ne bojo kdaj tvojo iskal :headbang::SS

Objavljeno
Upam, da ne bojo kdaj tvojo iskal :headbang::SS

Tudi jaz.

Pravzaprav - ko sem slišal to srhljivo zgodbo, sem se spomnil domala vseh neumnosti, ki sem jih kdaj storil na cesti. In si zaželel, da bi jih bilo v bodoče čimmanj. Nikoli namreč ne vemo, 'kje nas čaka' ...

Objavljeno
Prodam motor!

Ne grem se več!!

:topic:

Ne nooo, ti nisi žvao :-))

Objavljeno
Točno tako - izsiljujejo, skačejo pred tabo, se dirkajo, vozijo za ritjo. Zadnjič mi en pacient na poti na Rakitno prehiti in frcne čik čez okno, sklepam da predvsem zato, ker imam MB registracijo na motorju, čeprav sem iz Ljubljane.

Sem se trdno odločil, da ko se bo naslednjič zgodilo kaj takega, bom pacienta razbil (sedaj ima kladivo v jakni), do te me mere, da bo v poročilih in se sproži tema o objestnosti voznikov avtomobilov in ne motociklistov!

Očitno so taki časi, da se brez nasilja nič ne premakne! Še v lokalu te zdaj varnostik lahko ubije, brez javnega zgražanja. Tako pač je....

Sicer pa mašina, kaj pa misliš da si drugega kot bipedalna opica brez repa?!

Matr, maš pa hudo retoriko ... Upam, da te vsaj v tvoji vasi kdo resno jemlje, če te že v mestu ne upoštevajo?

Objavljeno
Matr, maš pa hudo retoriko ... Upam, da te vsaj v tvoji vasi kdo resno jemlje, če te že v mestu ne upoštevajo?

Hecen komentar, od nekoga, ki dejansko živi na vasi (ne da bi kakorkoli podcenjeval ljudi, ki niso iz mesta). Sicer pa en namig - za ''prepucavanje'' imaš druge teme na forumu.

Objavljeno (popravljeno)

Problem voznikov motornih koles

Najprej bi rad poudaril, da motoristov nikoli ne moremo metati vse v en koš, ker so si med seboj zelo različni- prav tako kot npr. avtomobilisti ali ljudje na splošno. Prav tako kot obstaja mnogo različnih oblik motorja (chopper, tournig, sport, supermoto, enduro…) obstaja mnogo različnih motoristov. Vse povezuje le dejstvo, da si lastijo motocikel. Zato tudi ne moremo reči, da so vsi motoristi divjaki, če takih na cestah vidimo le nekaj. Žal pa ljudje vse prevečkrat prevzemajo tako mišljenje in posledično nanje ne pazijo dovolj. Najbolj tipičen primer motoristične nesreče je ta, da se motorist pripelje po prednostni cesti nakar ga izsili avtomobilisti, ki se na to cesto vključuje. Ko pride policist v zapisnik največkrat enostavno zapiše, da je motorist pač vozil z neprilagojeno hitrostjo in da avtomobilist ni praktično nič kriv. Seveda se to velikokrat dejansko zgodi in motorist pripelje veliko hitreje kot bi lahko a so razlogi tudi drugje. Nekaj let nazaj so v Veliki Britaniji vrteli televizijski oglas, ki je promoviral naj avtomobilisti dvakrat pogledajo za morebitne motoriste. Prikazana je zgoraj omenjena tipična nesreča v kateri je jasno vidno, da ko voznik pri zavijanju levo, na prednostno cesto, le enkrat pogleda v desno motorista (ki vozi po predpisih) ne more opaziti, saj je le ta zelo neopazen, ko pa avtomobilist spelje se motorist zaleti vanj. Obstaja tudi potrjena torija o prikritem gubanju, ki gre takole:

»Motociklist lahko postane neviden za avtomobilista, ki se vključuje s stranske ceste, ker se nevede poslužuje prikritega gibanja. Zaradi njega se motociklist, ki se giba po določeni liniji glede na opazovalca v avtomobilu, stopi z ozadjem in postane »neviden«. K sreči prikrito gibanje deluje le na določeni razdalji in pri točno določeni smeri gibanja. Ko se motociklist med približevanjem oddalji od smeri gibanja, ki mu omogoča nevidnost, ga avtomobilist opazi. Žal scenarij narekuje potek dogodkov, v katerem se avtomobilist vključi s stranske na prednostno cesto brez obotavljanja, saj motociklista ob prihodu v križišče resnično ni zaznal. Ko je motociklist tako blizu, da se njegova »nevidnost« razblini, pa je ponavadi že prepozno.

Prikrito gibanje: V živalskem svetu ga nadvse učinkovito uporabljajo plenilci med lovom. Prikrito gibanje omogoča plenilcu, da se neopažen prikrade v sorazmerno bližino potencialnega obroka, brez zalezovanja in smukanja za hrbtom. Gre za naraven pojav v posameznikovem dojemanju okolice, ki temelji na dejstvu, da živa bitja nekoliko težje in manj natančno zaznavajo globinsko gibanje objekta, ki se jim približuje neposredno naravnost. Zaznavanje je dodatno oteženo, če je gibanje približevajočega se objekta takšno, da je njegov obris, glede na ozadje, venomer na isti točki, oziroma se objekt v prostoru ne premika levo-desno ali gor-dol, pač pa se samo približuje. Ker gibanje v globini težje zaznavamo kot premikanje po drugih oseh se takšen objekt stopi z ozadjem in možgani nas prepričajo, da gre zgolj za neškodljiv, stacionaren del pokrajine. V primeru, da bi gledalec premaknil glavo ter tako spremenil točko gledišča ali bi približevajoči se objekt zanihal, bi ga gledalec opazil. Seveda pa gibalna kamuflaža deluje samo na določeni, sorazmerno veliki, razdalji. Ko se objekt dovolj približa gledalcu, je njegovo premikanje zelo opazno, kamuflaža zbledi in objekt nenadoma zraste pred očmi gledalca. Tukaj se pojavi točka odločanja in če avtomobilist in motociklist odreagirata napačno se pripeti nesreča.«

[Mateja Pivk, januar 2007, Motorist]

Torej za vse le ne moremo kriviti motoristov. Policijska prisotnost na tem področju se povečuje, imajo več akcij in tako so lansko leto v Programu za večjo varnost motoristov zapisali takole:

»Motorno kolo je čedalje bolj prisotno na slovenskih cestah, kar je razvidno iz evidence o številu registriranih motornih koles. V primerjavi z letom 2004, ko je bilo na dan 31. 12. 2004 registriranih 11.665 motornih koles, je bilo konec leta 2007 za 268 % več registriranih motornih koles (31.326). Stopnja motorizacije je tudi v segmentu motornih koles iz dneva v dan večja. Večja prisotnost tovrstnih vozil v cestnem prometu hkrati pomeni tudi večjo ogroženost njihovih voznikov. Povečanje števila registriranih motornih koles je nedvomno posledica ponudb zavarovalnic, ki so ob celoletni registraciji motornega kolesa (brez odjave iz prometa) ponujale 50 % popust ob sklenitvi zavarovanja. Dejanski trend naraščanja števila »novih« motornih koles se giblje med 2.500 in 3.000 vozil letno. Vozniške izkušnje in spoštovanje cestnoprometnih predpisov so temeljni pogoj za varnost voznikov motornih koles. Najbolj varni vozniki motornih koles kot udeleženci v prometu so vozniki, ki imajo vozniško dovoljenje že več let. Ugotovimo lahko tudi, da po petletnem vozniškem stažu vozniki motornih koles postanejo »bolj samozavestni«, zaradi česar tvegajo več. Število prometnih nesreč ter teža posledic je najslabša preko vikenda, ko so na cestah poleg ostalih udeležencev predvsem vozniki motornih koles. Med vikendi (petek, sobota in nedelja) je umrlo kar 60 % vseh voznikov motornih koles. Za voznike motornih koles so bile v lanskem letu (tj. leta 2007 op.a.) najbolj nevarne ceste v naseljih in regionalne ceste. Z vidika vožnje motornega kolesa je teža posledic na teh cestnih povezavah razumljiva, saj voznik motornega kolesa od vožnje ne pričakuje samo prevoza od točke A do točke B, temveč predvsem doživetje in užitek. Slednji je po nepotrebnem v veliki meri povezan z neprimerno hitrostjo. Za voznike motornih koles je najbolj nevaren popoldanski in večerni čas, se pravi predvsem takrat, ko »avtomobilisti« po službi, družinskem izletu ipd. zamenjajo vozilo, hkrati pa se poslabša vidnost udeležencev in med udeleženci v cestnem prometu. Vse ugotovitve potrjujejo, da je ta kategorija udeležencev v prometu potrebna posebne pozornosti. Pri tem ne mislimo zgolj na nadzorstveno funkcijo policije, temveč tudi na ostale dejavnosti, ki lahko pripomorejo k izboljšanju stanja na tem področju (izpopolnjevanje). Nekateri vozniki nimajo dovolj znanja in izkušenj za vožnjo motornih koles in koles z motorjem, kar se še posebej izkaže, ko je v nevarnih situacijah potrebno reagirati hitro ter pravilno. Poleg tega pa je treba na prisotnost teh udeležencev v cestnem prometu in pravilen odnos do njih opozoriti tudi vse ostale voznike.«

[Ministrstvo za notranje zadeve, april 2008, Za večjo varnost motoristov]

Motoristična situacija je lepo in jasno opisana, se pa žal takoj razbere, da policaji vzrok nesreč (spet) pripisujejo preveliki hitrosti. Sicer je to velikokrat res, ampak da se z motociklom vozi hitreje kot z avtomobilom je dejstvo. Če bi se policaji s tem enostavno sprijaznili in delovali v smeri: »zavedamo se, da vozijo hitro, česar v celoti ne bomo mogli nikoli preprečiti, lahko pa uredimo druge dejavnike, ki vplivajo na nesreče« bi bila situacija lahko veliko boljša.

Problem predstavljajo tudi motoristi srednjih let. Tipičen predstavnik te skupine si v mladosti ni lastil pravega motornega kolesa (mami ni pustila…), a se je vozil s kakšnimi 50 kubičnimi mopedi (pri vožnji z njimi pa se o vožnji motornega kolesa naučimo ravno toliko kot pri vožnji kolesa). Pri sedanjih letih se je želja zopet pojavila in si je motorno kolo tudi kupil. Problem takih motoristov je v tem, da mislijo da potrebno znanje za vožnjo že imajo in so seveda tudi zreli in zato po cestah ne bodo divjali. Žal pa njihove predstave niso niti slučajno resnične, saj se tisto »znanje« ni ohranilo, prav tako pa je zakrnelo njihovo telo. Če se motorist tega pravočasno zave lahko težavo zlahka odpravi: par obiskov poligona več in kakšen nasvet strokovnjaka pa so nadoknadene fizične sposobnosti obvladovanja motocikla, ki jih ima nek 10 let mlajši motorist. Če pa se problema ne zaveda oz. ga zanika prej ali slej sledi kakšen padec enostavno zaradi neobvladovanja in pa tudi pretiravanja (motocikel, ki zmore 270km/h te gotovo pritegne do tega da se voziš 150). Padci pa se lahko končajo tragično in žal je takih primerov vedno več saj so motoristi stari med 34 in 44 leti drugi najpogostejši udeleženci nesreč. Policija bi za kaj takega lahko enostavno uvedla obvezne obiske delavnic varne vožnje.

Če pogledamo število smrtnih žrtev med motoristi iz držav članic EU, glede na milijardo prevoženih kilometrov vidimo, da se prav Slovenija pojavi povsem na repu. Enostavno ni mogoče, da bi bili krivi motoristi sami zato da imamo kar šestkrat več smrtnih žrtev kot naši severni sosedi. Vzroki so tudi drugje.

Problem pri nas predstavljajo naše ceste. S tem ne mislim samo na tisoč in eno luknjo, razpoke in ostale poškodbe, ki jih je na naših cestah enostavno preveč ampak tudi na primanjkovanje t.i. motorističnih ograj.

Problem pri motorističnih nesrečah so naše zaščitne ograje oziroma predvsem stebrički od ograj. Če motorist lepo pripelje po omejitvi, s hitrostjo 90km/h v ovinek, zaradi takih ali drugačnih razlogov pade in pri tem prileti v enega od teh stebričkov ga bo enostavno prepolovilo. Ti stebrički so namreč ostri in zato delujejo kot giljotina. Seveda obstaja enostavna rešitev- čez stebričke se napelje dodatna vrsta ograje ki prepreči zdrs motorista pod njo in predvsem močno ublaži posledice trka. To so tako imenovane motoristične letve oziroma ograje, ki bi zagotovo pripomogle k varnosti motoristov in zmanjšanjem smrtnih žrtev med motoristi. Kaj takega bi si država lahko, oz. skoraj morala privoščiti na prav vseh cestnih odsekih.

Za zaključek te tematike bi rad povedal le še to, da čeprav ponavadi stereotipi niso resnični, je dejstvo da se s super športnimi motorji ubije daleč največ motoristov, kljub ne prav visokemu tržnem deležu.

Popravljeno . Popravil Prevtzer
Objavljeno
Hecen komentar, od nekoga, ki dejansko živi na vasi (ne da bi kakorkoli podcenjeval ljudi, ki niso iz mesta). Sicer pa en namig - za ''prepucavanje'' imaš druge teme na forumu.

Ne gre za prepucavanje, gre za repenčenje "naslednjič bom tipa res razbil". Daj, bi rad videl, kako boš koga razbil ... mnogi trdijo, kako bodo 'naslednjič pa res nekoga razbili, če jim bo pizdarijo naredil'. Zakaj se to ne dogaja, kje so ta strašna poročila?

In ali res misliš, da potem, ko boš nekoga 'razbil s kladivom iz jakne', te bodo novinarji ali kdorkoli še poslušali, kako boš rekel "veste, on je bil kriv, on mi je prednost vzel" ... ?

Ja, tuki pr men je res ena vas ... okol sami travniki in jezera, do koder mi seže pogled.

Objavljeno

to debato o prikritem gibanju smo imeli že parkrat, eno veliko dejstvo je da nas je čas prehitel in da smo vsi ki smo delali vozniške še za časa naše juge enostavno imeli popolnoma drugačne pogoje vožnje po cestah, dejstvo je da ima naša deželica zadnjih 15 let popoln avto in moto bum in da tega nihče v nobeni avtošoli ni povedal.... kar pa se tiče prikritega gibanja, če pogledaš na cesto najprej na levo, potem na desno in potem še enkrat na levo preden spelješ boš opazil nekoga, ki pred sekundo na levi še ni bilo, če pa le enkrat pogledaš na vsako stran in gas, potem pa poči.... samo je treba ljudi navadit gledat... to je vse....

Objavljeno
Čuj, če si perajt lahko prcam tebe... :evilgrin:

pejt se raj mal pelet, bo bolš :worship:

Objavljeno
V bistvu, je bolje da se nisem razjezo, ker ko se, te se preveč To pa ni dobo če si na pogojnem :whistle: :krneki: ;)

Hočeš bit malo šarf??? :evilgrin: Al si munjen, ko take strelaš?? :naughty:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!