Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

zvezdice se dajejo za varnost potnikov+voznika, ne za varnost 'pleha' samega po sebi ...

vem, samo sem potem ko je povedal podatek o teži ugotovil da tole ni nič čudnega :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta verjetno ni imel mobitela na ušesu kot mnogo drugih.

Je pa verjetno že precej upočasnjen. Imamo pa se pravico vsi vozit

po javnih cestah. Zato se rad umikam stran od množic.

O hitrosti sicer nisem 100% prepričan (70 sem omenil zgolj po občutku), sem pa siguren, da več kot tolk ni bilo. Povzročitelj pa je sivolasi gospod, ki se drži za glavo in mu ni bilo kaj dosti jasno, kaj je naredil.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O hitrosti sicer nisem 100% prepričan (70 sem omenil zgolj po občutku), sem pa siguren, da več kot tolk ni bilo. Povzročitelj pa je sivolasi gospod, ki se drži za glavo in mu ni bilo kaj dosti jasno, kaj je naredil.

Če bi brez bremzanja priletel vanj s 70 na uro, bi imel verjetno tudi zlom noge in hujše poškodbe. Sklepam, da si refleksno pohodil bremze in se tako rešil hujšega :OK: . Zato priporočam, da je v naselju roka vedno na zavori! Za onega, ki se drži za glavo pa upam, da ni imel kasko zavarovanja in ga bo glava še nekaj časa pekla :angry: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drži, relacija je Šentjakob - Črnuče pred križiščem za Brnčičevo in hitrost je res omejena na 50. Ampak točne hitrosti neznam povedati, je pa voznik, ki je vozil za menoj z passatom rekel policaju, da sem vozil počasi in da nisem norel.

Vsaj en pošten avtomobilist :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot mi je znano se ravno na tej lokaciji pred kriziscem hitrost zniža iz 70 na 50... po kriziscu je hitrost ponovno 70... ce me spomin ne vara...

Prav imaš,omejitev je res 50.Stanujem 200 m stran od kraja nesreče in omenjeno križišče res spada med črne točke..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi brez bremzanja priletel vanj s 70 na uro, bi imel verjetno tudi zlom noge in hujše poškodbe. Sklepam, da si refleksno pohodil bremze in se tako rešil hujšega :OK: . Zato priporočam, da je v naselju roka vedno na zavori! Za onega, ki se drži za glavo pa upam, da ni imel kasko zavarovanja in ga bo glava še nekaj časa pekla :angry: .

Možakar je bil res v šoku, me je pa potem ko me je uprašal, če sem ok, uprašal še, če sem prehiteval in da me je šele takrat videl ko sem letel čez njegov avto.

Zaviral sem pa tko samo par metrov, ker je bilo sem imel na voljo samo enih 5 do 7 metrov.

Spomnim se, da sem rekel O FUCK sam pr sebi, pol pa tema. pa spomnim se udarca čelade v tla. Naj pripomnim, da je bila čelada znamke PROBIKE preklopna kupljena v Luisu za 75 eur in se je kljub nizki ceni odlično obnesla. Na njej se točno vidi sled udarca, ki je speljan čez cel prednji in polovico zadnjega dela.

Z motorjem pa sem naredil do nesreče 14000km v enem letu, kolikor je bil star. Z vsemi ostalimi predhodnimi pa imam cca. 7000 km, tko da prav veliko izkušenj in kilometrine še ni zamano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možakar je bil res v šoku, me je pa potem ko me je uprašal, če sem ok, uprašal še, če sem prehiteval in da me je šele takrat videl ko sem letel čez njegov avto.

Zaviral sem pa tko samo par metrov, ker je bilo sem imel na voljo samo enih 5 do 7 metrov.

Spomnim se, da sem rekel O FUCK sam pr sebi, pol pa tema. pa spomnim se udarca čelade v tla. Naj pripomnim, da je bila čelada znamke PROBIKE preklopna kupljena v Luisu za 75 eur in se je kljub nizki ceni odlično obnesla. Na njej se točno vidi sled udarca, ki je speljan čez cel prednji in polovico zadnjega dela.

Z motorjem pa sem naredil do nesreče 14000km v enem letu, kolikor je bil star. Z vsemi ostalimi predhodnimi pa imam cca. 7000 km, tko da prav veliko izkušenj in kilometrine še ni zamano.

zelo sem vesel, da lahko berem, ker to pomeni, da si okej. o zaščitni opremi sem se letos tud jaz naučil eno ali dve. .. .

BTW: a so ti tole tud u motosi objavli?

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšno srečo si imel!

:OK:

Ufff, kar strese me, ... najbolj pomembno je, da ti nič ni, je pa najbrž tudi dobra izkušnja, kajne? Čeprav boleča in zoprna.

Verjetno si šele zdaj ZARES pomislil oziroma občutil na lastni koži, kaj pomeni imeto dovolj dobro opremo in jo tudi nositi!

Vsak trenutek, ko si na motorju. Pa čeprav greš le do kolega na pir ... !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možakar je bil res v šoku, me je pa potem ko me je uprašal, če sem ok, uprašal še, če sem prehiteval in da me je šele takrat videl ko sem letel čez njegov avto.

Zaviral sem pa tko samo par metrov, ker je bilo sem imel na voljo samo enih 5 do 7 metrov.

Spomnim se, da sem rekel O FUCK sam pr sebi, pol pa tema. pa spomnim se udarca čelade v tla. Naj pripomnim, da je bila čelada znamke PROBIKE preklopna kupljena v Luisu za 75 eur in se je kljub nizki ceni odlično obnesla. Na njej se točno vidi sled udarca, ki je speljan čez cel prednji in polovico zadnjega dela.

Z motorjem pa sem naredil do nesreče 14000km v enem letu, kolikor je bil star. Z vsemi ostalimi predhodnimi pa imam cca. 7000 km, tko da prav veliko izkušenj in kilometrine še ni zamano.

Za svojo glavo pa lahko bolj poskrbiš, se ti nezdi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sanjski, tudi veš ne kakšno srečo si imel. Dej za kakšno mašo, za kakšno cisterno pira, pa čimvečkrat povej, kakšno izkušnjo si imel in kaj si se iz tega naučil. Prjatu, prvošm ti to srečo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za svojo glavo pa lahko bolj poskrbiš, se ti nezdi?

se mu je kej zgodilo? bi bla šubertka manj opraskana? in predvsem, kaj ti nuca cela glava če ti zlomi vrat. . . .

Sanjski, tudi veš ne kakšno srečo si imel. Dej za kakšno mašo, za kakšno cisterno pira, pa čimvečkrat povej, kakšno izkušnjo si imel in kaj si se iz tega naučil. Prjatu, prvošm ti to srečo!

on si ne prepeva

You do it to yourself, you do

And that's what really hurts

Is that you do it to yourself

Just you and no-one else

You do it to yourself

You do it to yoursel. . .. .

in ga precej manj boli kot tebe. žal. njegova izkušnja je precej manj poučna kot tvoja. pred njim so pač obrnili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se ti renojevci z avtomobili v koruzna polja zaletavajo da tole dobi 5 zvezdic, saj si mu vendar kompleten prvi konec odnesel :blink:

kot se vidi na sliki, mu je prvi odbijač odneslo. (daleč od komplet prvega konca.) Tudi, če bi doma prvi ali zadnji odbijač lepo odšraufal, bi zgledalo , kod da pol avta manka. Tako so pač novejši avtomobili narejeni.

Moj motor je težak 286kg + 33 litrov bencina pa mojih mal čez 100 kg, tko da sila povzročena z udarcem ni bila mala, avto je bil na zavarovalnici ocenjen z totalko, ker mislim, da je bila tudi vezna stena premaknjena.

nekaj more pri tej teži popustiti. Pa glavno, da ni nobena oseba poškodovana.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj se mu ni, naslednjič se mu bo. Itak so pa vaše glave, magari se z piskrom za hrenovke kuhat vozte...

ah no . . .dejstva in izkušnje mi pravijo, da varnost čelade ni sorazmerno povezana s ceno. najhujši karambol do zdej sem doživu z najcenejšo, agv, za 120 000 lir, u evrih bi blo to dobrih 60. kupil in vozil sem precej čelad, nekej sm jih tud tesstiral po dva tri dni, in zdi se mi, da se visoka cena najbolj pozna na udobju in trajnosti čelade. mislim da je razlika v varnosti precej manjša kot razlika v ceni. . . . . ni vsak poceni nakup slaba čelada, po drugi strani, pa IMHO noben Shark ni vreden počenga groša. . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se načeloma strinjam..

Sicer nekaj razlike v varnosti zagotovo je pogojeno s ceno, sploh če primerjamo poceni ABS čelade z dražjimi čeladami iz bolj kvalitetnih materialov, kot so npr Nolanov lexan in bolj kot oba, kompozitne čelade.. Tako, da najcenejše čelade jaz zagotovo ne bi uporabljal, glava je le samo ena in tudi 10% več varnosti, je vredno vsakega evra..

Ampak ko pa enkrat gledaš neke solidne preizkušene čelade, pa povezava varnosti s ceno ni več ravno premosorazmerna.. Ena kompozitna Sharkica za dobrih 200€ zagotovo ni 3x bolj varna od tiste najvišjega ranga za 600€. Čisto možno, da razlike sploh ni.. Razlike v ceni pri dražjih modelih ponavadi "upraviči" (ali pa tudi ne) večje udobje, boljša zračnost, boljša oblika, aerodinamičnost, tudi barvne kombinacije (razne replice, itd..) Tudi kompi, ki je kompetentna oseba na tem področju, je že večkrat povedal, da večjih razlik kar se tiče gole varnosti npr. pri Nolanu, med najcenejšim razredom N61 in najdražjim ni, je pa kup drugih tehtnih razlogov, zakaj je fajn imet malo boljšo čelado na pravem motorju.

Tako, da ni nujno dat za čelado 600€ ali več, zato da je varna.. Bolj kot to je pomoje važno, da je čelada kompozitna in preizkušena, oziroma od enega izmed bolj znanih proizvajalcev, ki je uveljavljen in ima potrjeno kvaliteto. To je pa veliko čelad srednjega razreda, tako da se da za normalen denar (tudi že za 200€), dobit solidno čelado.

Bi se pa izogibal raznim poceni piskrom čudnega porekla iz Hoferja, Lidla, ipd. Saj ne rečem da so vse slabe, lahko da je kakšna tudi odlična, ampak tega ne vemo, zato naj velja v tem primeru rek, ziher je ziher :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo sem vesel, da lahko berem, ker to pomeni, da si okej. o zaščitni opremi sem se letos tud jaz naučil eno ali dve. .. .

BTW: a so ti tole tud u motosi objavli?

Ja slika megana je bila v reviji, ampak slike je dobila urednica, ker sva stara prijatelja in nisem vedel, da bo kaj objavila.

Kar se zaščitne opreme tiče, če bi imel vse potrebno bi jo odnesel brez potolčenega kolena in komolca in rok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za svojo glavo pa lahko bolj poskrbiš, se ti nezdi?

Ko sem kupoval prvo čelado, sem si kupil odprto, potem, ta druga je bila kupljena v Luisu ampak bolj zato, ker se ponavadi steboj nihče nima časa ukvarjat (sem gledal zgolj ceno in kako se počutim pod njo), sam se pa kaj dosti še nisem spoznal na vse skupaj.

No zdaj sem ponosni lastnik Schubertove C3 modela (trgovec v TC motošop se je res potrudil) in pa omislil, sem si tudi želvo.

Ampak na začetku moje motoristične karijere sem tako ali tako mislil, da se men pa kaj tazga nemore zgodit, saj sem ja ful previden in vozim bolj počasi in ne zalagam ovinkov.

No ja realnost se je pokazala po 20000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je, da mora čelada imeti močno in prožno zunanjo lupino, ter ravno prav mehko in debelo podlogo, saj le ta ublaži udarec, od katerega pa zavisi kako hud pretres fašeš. Jaz sem ob poškodbi imel na sebi Shark RSF2i, s katero sem priletel v ograjo ( desni predel glave ), pa sem vseeno zlomil ličnico, fasal hud pretres možganov ( MRI je pokazala sence na možganskih predelih ter aksonsko okvaro korpus kalozuma) ter krvavitev iz možganskega debla v spinalo. Notranja obloga čelade lahko zelo ublaži trk možganov ob lobanjsko skorjo zaradi česar nastane pretres. Če bi imel na sebi čelado za 600€+ nevem koliko bi bilo bolje, vem pa, da če bi imel slabšo čelado, nevem, če bi sedajle lahko sploh pisal, pa čeprav pišem samo z levo. Zavedajte se, da je glava samo ena. Če ti ne deluje ena roka, ti dajo mitelo, če nedeluje noga ti dajo berglo, prenos dominantnosti iz ene strani na drugo pa je treba imeti glavo zato na pravem mestu.

Popravljeno . Popravil Klajba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj popoldne je bila cesta iz Slovenske Bistrice za Črešnjevec 3 ure zaprta zaradi prometne nesreče pred mostom, ki gre čez avtocesto. Kolikor sem slišal, je naš bistriški dohtar s KTM 990 Adventure peljal iz centra mimo avtobusne postaje in mu je pred mostom iz neprednostne ceste z desne strani kombi (?) vzel prednost. Kolikor sem slišal od domačinov, so poškodbe hude (glava!).

Upam, da bo vse OK in čimprejšnje okrevanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes ob 19.30h na cesti dobrova-horjul v kraju podolnica nezgoda motorista, v ovinku zapeljal na bankino in nato padel, po navedbah prisotnih ima poškodovano koleno, upam da bo z njim vse o.k na motorju bmw bokser poškodovana plastika,dvojni ovinek v podolnicah je zelo nevaren sploh za nekoga ki te ceste ne pozna, zatorej previdno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sinoči ob ca 22:00 Ljubljana center križišče Ajdovščina:

Na Platoju je potekal tečaj salse.

Izgleda, da je SUV Rover I registracije, ki je iz mesta zavijal proti Šiški

po svojem pasu, verjetno spregledal motorista, ki se je pripeljal

nasprotne strani po svoji strani. Motorist je bil brez zavorne poti

in je zadel SUV v predel desne prednje luči/blatnika in

poletel na avto in predenj tik pred kolo.

Beli naked, verjetno italijanskega designa, dva izpuha pod zadnjim

sedežem, posebne oblike - okroglina se proti zunanjosti zoži v oster rob.

Policija in reševalci prišli precej hitro.

Po reakciji in akciji reševalcev po kakih 10-15 minut po prihodu, bi se dalo zaključiti, da ni bil v življenski nevarnosti. Upam, da res.

Je pa bila balanca povsem naprej obrnjena tako (kot bikovi rogovi),

da je verjetno dobil precej udarca v spodnji predel telesa.

Upam da ni prehudo in čimprejšnje okrevanje.

Pa srečno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes ob 19.30h na cesti dobrova-horjul v kraju podolnica nezgoda motorista, v ovinku zapeljal na bankino in nato padel, po navedbah prisotnih ima poškodovano koleno, upam da bo z njim vse o.k na motorju bmw bokser poškodovana plastika,dvojni ovinek v podolnicah je zelo nevaren sploh za nekoga ki te ceste ne pozna, zatorej previdno

Pa dej ne seri. Nevaren ja. :yawn: Omejitev je 50km/h in pri tej brzini ga speljem v rikverc in z zavezanimi očmi.

Za budale, ki ga pa pretišijo in priletijo v naselje pa prav, da se prej skantajo! Bolje kot pa da priletijo vame, ki pripeljem nasproti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dej ne seri. Nevaren ja. :yawn: Omejitev je 50km/h in pri tej brzini ga speljem v rikverc in z zavezanimi očmi.

Za budale, ki ga pa pretišijo in priletijo v naselje pa prav, da se prej skantajo! Bolje kot pa da priletijo vame, ki pripeljem nasproti.

Ups, neki čudni negativni valovi!

Če bi ga tako pridivjal, ne bi ostal na bankini in si poškodoval samo kolena, ampak bi leeetelo dalje. Zanimiva je tvoja ugotovitev hitrosti, brez da bi prej sploh vedel vzrok padca. Kaj pa če mu je kdo pripeljal nasproti in se ga je izogibal? Morda neizkušnje v kombinaciji tehnične napake ali peska na cesti?

Ni ravno simpatično takojšnje žigosanje in ustvarjanje absolutne resnice in nato vsakega kar s krampom.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj popoldne je bila cesta iz Slovenske Bistrice za Črešnjevec 3 ure zaprta zaradi prometne nesreče pred mostom, ki gre čez avtocesto. Kolikor sem slišal, je naš bistriški dohtar s KTM 990 Adventure peljal iz centra mimo avtobusne postaje in mu je pred mostom iz neprednostne ceste z desne strani osebni avto vzel prednost. Kolikor sem slišal od domačinov, so poškodbe hude (glava!).

Upam, da bo vse OK in čimprejšnje okrevanje.

trance_13_cry.gif ... ni se dobro končalo! Poškodbe glave prehude. Uradno varianto bomo zvedeli. Ker ni imel na glavi čelade, je bilo nekaj govora, da si je ni zapel. Takoj sem rekel, da je to pri takem popotniku popolnoma nemogoče. Sedaj se ve, da je čelada bila zapeta, sranje pa je baje naredil težek kufer ("top case"), ki ga je odtrgalo in ga je od zadaj dobil v glavo. Šus je bil taki, da mu je snelo čelado....

Pred kratkim je prišel z dolgega potovanja po Rusiji, čakal sem ga, da se dobiva in kaj rečeva....

R.I.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!