Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

Ma kdo sploh še opazuje. Drkajo po mobitelih in pišejo SMS-je, gledajo na Garmina, če je čez 50 m res odcep na desno....buljijo v displej super-duper

Panasonica, JVCa...radia in probajo razumet tisto skalo, ki šiba gor in dol po displeyu.

Mene je lani na AC pri enih 150 km/h prehiteval grande punto, za volanom mlada deklica. V eni roki je imela gsm in tipkala, v drugi pa čik. Kdo, kurac, je pa vozil in gledal cesto???

Seveda so še izjeme....

Z. veliko pizdo je volan obračala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kdo sploh še opazuje. Drkajo po mobitelih in pišejo SMS-je, gledajo na Garmina, če je čez 50 m res odcep na desno....buljijo v displej super-duper

Panasonica, JVCa...radia in probajo razumet tisto skalo, ki šiba gor in dol po displeyu.

Mene je lani na AC pri enih 150 km/h prehiteval grande punto, za volanom mlada deklica. V eni roki je imela gsm in tipkala, v drugi pa čik. Kdo, kurac, je pa vozil in gledal cesto???

Seveda so še izjeme....

edin odgovor je , da je "bila" dvospolnik...vozil je pa pa tisti zgoraj ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, GROZOVITO pretiravaš ...

Če tega ne vidiš si slep, ali pa kriv takšnega početja. V obeh primerih si nevaren ali sebi ali drugim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slučajno pa nisi zasledil izjav domnevnih očividcev, da motorista nista peljala lih počasi (po omejitvah). In čisto slučajno je dedek, ki je povzročil nesrečo z avtom, v kateri sta umrla dva otroka in tudi on sam, vozil z južnega Balkana (šlo je za Albansko družino) v Belgijo, torej je nesreči lahko botrovalo še kaj poleg starosti voznika.

Strinjam se, da je potrebno zagotoviti kvalitetne zdravstvene preglede in dvigniti omejitve za udeležbo v prometu a to velja za vse udeležence, ne samo starejše. Marsikakšen ne bi smel povohati 35kW+ motorja pred 28 letom starosti, ker se nezrelemu osebku pač ne daje orožja v roke sicer lahko poškoduje sebe ali druge (čast izjemam).

Nesreča se lahko zgodi vsakomur in meni na prvem mestu a nekateri iz vseh nesreč, ki se dogajajo ne potegnejo najbolj pomembnega nauka o katerem moto-rider in drugi cel čas pišejo in ponavljajo - za svojo varnost lahko največ naredimo sami. Stalno iskanje in poudarjanje napak pri drugih ne prinese nič koristnega, če je motorist težko poškodovan ali mrtev, to je potem bolj stvar sodišča. Napako drugih je treba predvideti in ustrezno reagirati ter preprečiti nesrečo, če se le da. To pomeni, da hitro voziš tam, kjer je to varno ne pa vsepovsod, zato ker pač sediš na stroju, ki ima hude pospeške in zavidljivo končno hitrost.

To je vse res, seveda se strinjam da bi vsi morali precej redno opravljati vmesne preizkuse znanja/sposobnosti, poudarit sem hotel precej smiseln zaključek da bi starejši pri takšnem filtriranju odpadali v večjem številu. Vem namreč, kako se podeljuje te "podaljšane" vozniške danes in se samo čudim.

Vem tudi, da prehitri motoristi nimajo kaj jamrati o varnosti u prometu - to mnenje sem že izrazil na tem forumu vzlic vsesplošnemu neodobravanju, kar mi je dalo vedeti TOČNO kakšni motoristi ste/smo.

Najprej pred svojim pragom! Ne pomeni pa to, da moramo ostale faktorje ignorirati vse dokler ne bo vsak motorist, od prvega do zadnjega, vozil po omejitvah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tole berem nemorem,da se nebi oglasil, namreč sam sem direktno trčil bočno v novega Cliota z 50+Km/h med prednjim kolesom in branikom koliko sem uspel zabremzam nemorem reči lahko pa povem ,da je GSM odletel ca 100 m naprej in se popolnoma razsul jaz pa pristal na prednji havbi avtomobila in to z skuterjem (Yamaha chappi).Sam poškodb razen par plavih flekov nisem utrpel na obeh vozilih je bilo skupne škode za ca 3K €.Kaj hočem povedat z 50 Km/h je preživetje pri takem bočnem karambolu sigurno 90%-no z vsakim dodatnim kilometrom se ta procent preživetja ZELO zmanjša !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je vse res, seveda se strinjam da bi vsi morali precej redno opravljati vmesne preizkuse znanja/sposobnosti, poudarit sem hotel precej smiseln zaključek da bi starejši pri takšnem filtriranju odpadali v večjem številu. Vem namreč, kako se podeljuje te "podaljšane" vozniške danes in se samo čudim.

Z tvojo izjavo o precej rednem preizkusu znanja/sposobnosti se ne morem strinjat in sicer:

Zakaj bi morali vsi seči v svoje žepe in polnit državno blagajno, a to početje ne bi spravilo kamikaz in ubijalcev z naših cest.

Dokazano je, da človeka najbolj kaznujemo, če ga vdarimo po žepu in kaj ugotavljamo po statistiki?

Določeni grejo k sodniku za prekrške, plačajo visoke kazni za prekrške in ponovno počnejo neumnosti. Velika večina je povratnikov, tako da če jih denarna kazen ne spravi k pameti,

jih tudi preizkusi znanja ne bodo! Zapornik se prav tako lepo vede, pa ga predčasno izpustijo, pa nadaljuje potem z svojimi dejanji, tako bi bilo na teh preizkusih.

Če pa misliš, da bi ti psiho fizični preizkusi znanja in sposobnosti zgledali tako, kot da opravljaš izpit pilota reaktivca, potem pa pretiravaš.

Se pa strinjam, da bi starejše ljudi pošiljali na takšne preizkuse in sicer, ko človek prične z tretjim življenskim obdobjem ... vstop v penzijo.

Moje mnenje je, če je bil do 62 leta sposoben opravljat službene dožnosti, je bil itak redno na zdravniških pregledih, z vstopom v penzijo bi se pa ti psiho fizični pregledi za upravljanje avta/motorja redno vsaj vsake 2 leti izvajali, saj posledično z vstopom v penzijo se človek "umiri", ne vozi več toliko, ker ni obveznosti in takšni pregledi bi bili pametni.

Da pa bi 30,40 ali 50 letne ljudi pošiljali in uvajali nekakšne preizkuse pa se mi zdi nesmiselno. Nobeni ukrepi do sedaj niso zmanjšali prometnih nesreč z smrtnimi žrtvami in jih tudi takšni testi-preizkusi ne bi, saj potencialnega povzročitelja prometne nesreče se ne da zaznat na tak način.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tole berem nemorem,da se nebi oglasil, namreč sam sem direktno trčil bočno v novega Cliota z 50+Km/h med prednjim kolesom in branikom koliko sem uspel zabremzam nemorem reči lahko pa povem ,da je GSM odletel ca 100 m naprej in se popolnoma razsul jaz pa pristal na prednji havbi avtomobila in to z skuterjem (Yamaha chappi).Sam poškodb razen par plavih flekov nisem utrpel na obeh vozilih je bilo skupne škode za ca 3K €.Kaj hočem povedat z 50 Km/h je preživetje pri takem bočnem karambolu sigurno 90%-no z vsakim dodatnim kilometrom se ta procent preživetja ZELO zmanjša !

Če pomisliš,da delajo crash teste z avtomobili pri 60 km/h in vsi vemo,kako se mečkajo. Pol je lahko vsakemu jasno,da človeško telo pri taki brzini ne odnese ravno najboljše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je bil do 62 leta sposoben opravljat službene dožnosti, je bil itak redno na zdravniških pregledih,

A ja? Prvič slišim, da bi se kaj takega prakticiralo. Predvsem pa zdravniški pregledi za sposobnost za delo ne vključujejo preverjanja znanja CPP in podobno ...

Jaz bi dal vsakega voznika recimo na 10 let v avtošolo na osvežitev in preizkus. Saj lahko bi vsak šel samo pisat izpite, lahko bi pa šel v osvežitveni tečaj ... verjemi, nikomur ne bi škodilo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da pa bi 30,40 ali 50 letne ljudi pošiljali in uvajali nekakšne preizkuse pa se mi zdi nesmiselno. Nobeni ukrepi do sedaj niso zmanjšali prometnih nesreč z smrtnimi žrtvami in jih tudi takšni testi-preizkusi ne bi, saj potencialnega povzročitelja prometne nesreče se ne da zaznat na tak način.

Kako ne? Zadnja leta se je to zelo zmanjšalo, lani smo celo imeli najmanj mrtvih motoristov v zadnjih 10 letih, čeprav se število motoristov povečuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ne? Zadnja leta se je to zelo zmanjšalo, lani smo celo imeli najmanj mrtvih motoristov v zadnjih 10 letih, čeprav se število motoristov povečuje.

Ker motoristi postajajo vse starejši in bolj odgovorni. Povprečje let se zvišuje, po celi Evropi je enako.

Zakaj pa je nasplošno manj žrtev? Zaradi vinjet in varnejših avtomobilov. Naj si policaji(ali pa razna ministrstva) ne domišljajo da so kaj veliko naredili.

Popravljeno . Popravil MihaJ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa je nasplošno manj žrtev? Zaradi vinjet in varnejših avtomobilov. Naj si policaji(ali pa razna ministrstva) ne domišljajo da so kaj veliko naredili.

so pa včeraj na račun policajev (dokler so bili le-ti tam) mimo vikija, na črnem kalu, vsi vozili 50km/h :whistle:.

Ampak kljubi bližini in prisotnosti policajev je folk (avtomobilisti) brez slabe vesti zavijalo levo preko

polne črte k vikiju na parking :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni pri vikiju 90km/h?? To pomen, da se počas voz zrd policajov, omejitev pa folk sploh pozna ne...

Tukaj je nevarnost!

Popravljeno . Popravil juree
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni pri vikiju 90km/h?? To pomen, da se počas voz zrd policajov, omejitev pa folk sploh pozna ne...

Tukaj je nevarnost!

..tudi momo naše hiše je 90 omejitev. Ko kepi stojijo za robom, pa narod serje s 50/uro mimo. Res je -vse se vozi na pamet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..tudi momo naše hiše je 90 omejitev. Ko kepi stojijo za robom, pa narod serje s 50/uro mimo. Res je -vse se vozi na pamet.

To je žal res.. So pa tudi možje v modrem najbrž malce pripomogli k tej "paniki" s tem njihovim načinom "postavimo se kjer je kakšna brezvezna tabla za omejitev in kasirajmo".. Jaz dobro vem kakšne so kje omejitve, pa če se ne peljem ravno po lokalnih cestah, ki jih dobro poznam, tudi avtomatsko spustim gas ko vidim policaje, ker je prva misel, ki se mi porodi, kje je bila kakšna tabla za 60 ali 70, ki sem jo nehote spregledal (pa čeprav spremljam prometne znake in ni veliko možnosti da bi kaj takega kar spregledal). Ampak pri teh kaznih, ziher je ziher. Pa verjamem, da nisem edini.

Je pa najbrž takih, o katerih je govora zgoraj, še več..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Taki, z razmišlanjem če sem spregledal tablo so redki.

Npr imam tudi en primer, pri nas v okolici Kranja, če kdo pozna Mlako tam pri meseriji ko se postavljajo policaji v smeri Golnika.

Postavijo se bol proti koncu naselja, tako da hitro kaj pokasirajo, ampak iz nasprotne strani je pa normalno 90, še ko se mimo njih peleš. Takoj ko se zagleda policaja, se zbremza na 50,60 km/h. Ko se za takim pelješ, je nevarno da priletiš v rit...

Folk sploh ne da vozi na pamet, ker poj bi lohk saj logika mal povedala, da tam ni nobenega razloga da se pelješ manj kot 90 ampak se enostavno boji policajov, to pa ni namen, da strmimo k boljši varnosti na cestah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja vsi smo res šokirani, pa glej 1km od bajte, katastrofa!!! res si nebi mislo, da se bo mu kaj takega zgodlo tu na domači cesti..pa kolk vem je tu ponavadi vozo 'pametno' bol ga je nastiskal gor po golici...ahh sranje...ampak kaj to je lajf motorista vsakemu od nas se to lahk zgodi, kadarkoli, kjerkoli...pa tut če pelješ 50...tak pač žal je, če si na motorju... Pepič r.i.p., naj ti bo lepo kjer pač si zdaj ....bil si care 'golice'....pogrešali te bomo

http://www.rtvslo.si/crna-kronika/trcenje-usodno-za-48-letnega-motorista/256024

Komentar enega uporabnika.

Iz prve roke... Okrog 150km/h v hrib od zadruge proti Kobanki, prehiteval je še en avto pred seboj, tudi po zadnjem kolesu.

Še dobro, da se je zabil v sprednje kolo od avtomobila, ker če bi se v voznikova vrata, bi bil še voznik avtomobila mrtev.

Mimogrede, avtomobilist je bil stric in hkrati sosed od motorista.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Taki, z razmišlanjem če sem spregledal tablo so redki.

Ampak iz nasprotne strani je pa normalno 90, še ko se mimo njih peleš. Takoj ko se zagleda policaja, se zbremza na 50,60 km/h. Ko se za takim pelješ, je nevarno da priletiš v rit...

Folk sploh ne da vozi na pamet, ker poj bi lohk saj logika mal povedala, da tam ni nobenega razloga da se pelješ manj kot 90 ampak se enostavno boji policajov, to pa ni namen, da strmimo k boljši varnosti na cestah?

Pozabljaš na VARNOSTNO RAZDALJO vsaj 2 sekundi !! :headbang:

Verjetno si eden tistih,ki jim rečemo "tišči v rit" Nemci jih imenjujejo DRENGLERI in jih uspešno lovijo (provida) in kaznjujejo.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tej nesreči ne vem popolnoma nič, zato ne mislim nič komentirat kaj in kako se je zgodilo..

Imam pa eno pripombo na omenjeni komentar.. Lahko da je bilo tako, lahko pa niti približno ne.. Namreč vse prevečkrat berem in tudi slišim od ljudi kako so motoristi prileteli mimo njih 200 in več jih prehitevali po zadnjem kolesu, itd, itd. Sej ne da se v realnosti to ne dogaja, pa tudi norce na cesti vidiš, ampak prehitevanja kolon z 200, prehitevanja po zadnji, itd, pa po mojih izkušnjah vseeno niso na dnevnem sporedu, vsaj jaz nisem še nobenega videl, pa nisem malo na cesti.

Glede na število tovrstnih komentarjev in gostilniških pripovedovanj, bi moral takih dogodkov dnevno videt vsaj 10. Nekje med tovrstnim pripovedovanjem in realnostjo je očitno nek kratek stik..

Sej pravim, nima to veze neposredno na to nesrečo, ker niti približno ne vem kaj je bilo. Hočem pa povedat, da je take izjave potrebno velikokrat jemat z malce rezerve.. Se zgodi, da starega ata, ki se pelje 40 nekdo prehiti z 90km/h in odprtim akrapovičem (po možnosti v kakšni nižji prestavi, da se ja dere), ta potem pojamra doma kaj je bilo, eden od domačih pa že razlaga tretjemu, da je danes njegovega fotra en manjak na motorju prehitel z 200km/h in to po zadnji gumi :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eden.

http://www.rtvslo.si/crna-kronika/nova-zrtev-med-motoristi/256137

V nedeljo ob 18.40 se je na regionalni cesti Bizeljsko-Bistrica ob Sotli zunaj naselja Bizeljska vas pripetila prometna nesreča s smrtnim izidom.

Nesreča se je zgodila, ko je 45-letni voznik motornega kolesa v desnem nepreglednem ovinku zaradi neprilagojene hitrosti zapeljal v levo z vozišča in nato v jarek, kjer je trčil v betonski most.

Umrl je na kraju nesreče, poročajo s policijske uprave

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R.I.P..:cry:

Lp,S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker motoristi postajajo vse starejši in bolj odgovorni. Povprečje let se zvišuje, po celi Evropi je enako.

Zakaj pa je nasplošno manj žrtev? Zaradi vinjet in varnejših avtomobilov. Naj si policaji(ali pa razna ministrstva) ne domišljajo da so kaj veliko naredili.

Tudi prej so bili avtomobili vse varnejši, pa se je število nesreč večalo ...

Osebno sem mnenja, da je tudi kaznovanje in povezane posledice pripomoglo k večjemu dojemanju visokih hitrosti in neprevidnosti kot škodljivega početja. In zadnja leta - v primerjavi na čas pred 15 ali 20 leti - dejansko ostaneš brez vozniškega dovoljenja, tudi to je sporočilo, ki se je "prijelo", da o zaplembi vozila ne govorim ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!