Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

Pozdravljeni

Sem nov pa tole malo berem in si misli, če bi vas ta trenutek človek skup dal bi se še pobil med sabo. Nekateri bi vozili kokr vam duša da, drugi klinc gleda vse...

Jaz bi pa predvsem rad videl, da vsaj večina vozi kot je treba. Nekateri ste ogromno povedali o tem kako sami vozite/mo, res prehitro in predvsem nekulturno. Nikol mi ne gre v glavo zakaj mora motorist bit vedno prvi na semaforju. Pa ko ga vidim, da se rine med avti, bi mu najrajš jaz vrata nastavu. Pa še kazni bi zvišal X 3.

LP

tebi še velik stvari ne gre v glavo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj bo kdo spucal to temo ali pa prestavil to nabijanje nekam, ker mene pa res zanima koliko motoristov se je ponesrečlo in mi ni vedno za prebirat tega žolča

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prej ko boste kapirali da nas druži samo to da imamo vsi vozila na 2 kolesih pa še zelo različna povrh vsega prej bo konec kregarije. ne razmišljamo enako in nimamo nič drugega skupnega, zato se tudi ne moremo strinjat kako bi se naj "motoristi" obnašali v prometu.

to je enako kot če bi se hoteli vsi vozniki audijev (to je edino kar imajo skupnega) dogovoriti kakšna je edina prava muzika za poslušanje v avtu in da nobeden ne sme poslušati drugačne.

če pa se komu še da blodit pa prosim da moderator prestavi to v drugo temo tu pa se naj pišejo samo okoliščine nesreč.

hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cesta žal za nekatere JE neke vrste dirkališče in tako bo ostalo vse dokler bojo na prodaj SS motorji. tako pač je enemu je užitek to, drugemu spet

Lahko se trudimo, da ne bi bilo tako. Kajti mi, ki vozimo zmerno, imamo počasne motorje, imamo edini prav :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez zamere, ampak glejte butci (žal ne najdem drugega izraza)... Ko komu rečem kaj v slogustari ma kaj ti bo tisočak, ponavadi v odgovor dobim besede, da ima vsak slobodno izbiro, seveda jo nič manj goreče od dirkačev ne zagovarjajo tu pišoči lažni preventivci... zakaj pa kupujete potem motorje s 750 kubiki plus in vsaj stotimi konji? ZAkaj je treba imet vsaj 120 Nm navora (kateri je v resnici za neizkušenega prav tako nevaren kot velika moč)? Zakaj si ne kupite 125 kubičnih motorjev? Tudi 125 lahko pelje dva odrasla in prtljago... In konec koncev tudi Alla postane mokra šele na zadnjem sedežu orng stroja, na 125 ccm pa že ne bo posadila svoje ritke?

Ta tema je najlepši primer svetohlinstva!

Kaj čem ti zameriti, če sam sebe najbolje opišeš z žaljivkami. Seveda je izbira svobodna, dokler prodajajo takšne motorje kar pa ne pomeni, da ni treba voziti po pameti oz. da je treba nažigati do konca. Sam imam tisočaka pa sem med najpočasnejšimi na cesti, ker je pač tak moj stil vožnje. Je pa manj naporen za prevažanje okrog polno naložen in s sopotnico kot je bil 650-tak in x-krat bolj udoben kot kak SS ali naked. To lahko razumeš ali pač ne, bistvo je, da ne divjam po cesti in tega ne odobravam, v naseljih vozim po omejitvah, potegnem pa tam, kjer je cesta odprta in pregledna in se ob tem zavedam, da bom kaznovan, če me pri tem zalotijo in da vse kar počnem ni 100% varovalo pred nesrečo.

Mimogrede, Alla je bila navdušena nad udobnim sedežem in čisto zadovoljna z easy počasno vožnjo. Ali je bila tudi mokra, bo pa treba njo vprašati winkiss.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam tisočaka ...

...Je pa manj naporen za prevažanje okrog polno naložen in s sopotnico kot je bil 650-tak in x-krat bolj udoben kot kak SS ali naked. To lahko razumeš ali pač ne, bistvo je, da ne divjam po cesti in tega ne odobravam, v naseljih vozim po omejitvah, potegnem pa tam, kjer je cesta odprta in pregledna in se ob tem zavedam, da bom kaznovan, če me pri tem zalotijo in da vse kar počnem ni 100% varovalo pred nesrečo.

...in točno tak izgovor dobim od teh istih svetohlincev in hinavcev... Mi je pa zelo žal, da sem užalil vaše visočanstvo, cvet slovenske defenzivne vožnje, gospoda nikolinenarediprekrška, ker se je nehote prepoznalo...

Sam osebno mislim, da je nakup tisočaka ob počasni vožnji samo podaljšek mlahavega tiča. Pa brez zamere... :worship:

Zadeva spominja na tisto štorijo, ko pet mandeljcev kadi joint, nakar dva od njih začneta pridigat ostalim, da gorje tistemu, ki si bo sam zvil še enega...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in točno tak izgovor dobim od teh istih svetohlincev in hinavcev... Mi je pa zelo žal, da sem užalil vaše visočanstvo, cvet slovenske defenzivne vožnje, gospoda nikolinenarediprekrška, ker se je nehote prepoznalo...

Sam osebno mislim, da je nakup tisočaka ob počasni vožnji samo podaljšek mlahavega tiča. Pa brez zamere... :worship:

Zadeva spominja na tisto štorijo, ko pet mandeljcev kadi joint, nakar dva od njih začneta pridigat ostalim, da gorje tistemu, ki si bo sam zvil še enega...

Za predsednika. Tolk pametnih je mav. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam osebno mislim, da je nakup tisočaka ob počasni vožnji samo podaljšek mlahavega tiča. Pa brez zamere... :worship:

:)

So tisočaki in tisočaki. Boš užalil kakšnega z SS tisočakom, če boš okol razlagal, da je moja rajngla ista zadeva kot njegova. Ker sem sam zelo komoten človek je ta tisočak lažji za peljat, kadar je fajn naložen, kar sem ti že napisal in kar ve vsak, ki se je odpeljal kam dlje s polno naloženim motorjem. Za prekladanje od gostilne do gostilne pa je tudi 600-tak daleč preveč.

Podaljški za penis se najlažje prepoznajo po tem, če človek navadno prevozno sredstvo uporablja kot dirkalnik ali pa x-krat preplača izdelek, oboje z namenom, da bi se dokazoval sebi in drugim.

Se nam pa lahko pridružiš v soboto, ko odhajamo na tour de Balkan. Boš morda doumel, zakaj so potovalni motorji velike krave cool.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:)

So tisočaki in tisočaki. Boš užalil kakšnega z SS tisočakom, če boš okol razlagal, da je moja rajngla ista zadeva kot njegova. Ker sem sam zelo komoten človek je ta tisočak lažji za peljat, kadar je fajn naložen, kar sem ti že napisal in kar ve vsak, ki se je odpeljal kam dlje s polno naloženim motorjem. Za prekladanje od gostilne do gostilne pa je tudi 600-tak daleč preveč.

Podaljški za penis se najlažje prepoznajo po tem, če človek navadno prevozno sredstvo uporablja kot dirkalnik ali pa x-krat preplača izdelek, oboje z namenom, da bi se dokazoval sebi in drugim.

Se nam pa lahko pridružiš v soboto, ko odhajamo na tour de Balkan. Boš morda doumel, zakaj so potovalni motorji velike krave cool.gif

Se popravljam...

Namesto

Sam osebno mislim, da je nakup tisočaka ob počasni vožnji samo podaljšek mlahavega tiča.

Naj bo takole:

Sam osebno mislim, da je nakup tisočaka s polno močjo ob že pregovorno defenzivni, oh in sploh vožnji samo po predpisih, samo podaljšek mlahavega tiča.

Bo bolj razumljivo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A za vsemi naštetimi skupinami je "biblija", ki trenutno še sliši na ime ZVCP-1.

In že bežen prelet te biblije pove, da so posamezne skupine čisto mimo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah večina vas samo bluzi. Teorije padajo sem in tja. Pozabljate, da se svet motorizma loči na več delov. Naprimer:

-Motoristi, ki imajo motor zaradi družbe in jim motor predstavlja prevozno sredstvo do lokalnega žegna ali motozbora. Skratka praktično vseeno je kakšen motor imajo. Bistvo je drugje.V druženju

-Motoristi kateri uživajo v vožnji in so povečini skozi na furah. Motor je bistvo, saj mora zadostovati njihovim potrebam

-Lokalni dirkači katerim je bistvo da so najhitrejši na rakitni, ridah, kočevju etc etc. Motor je seveda obvezno športen. Vožnja temu primeru adrenalinska.

-Ljudje ki uživajo v šraufanju in predelavah in se nato še malo zapeljejo okoli.

- Motoristi nastopači. UUU imam nov lep motor in kombinezon. Škoda ker se ne znam peljati. Vsaj zgledam dobro..

-

.

Torej zdaj sem samo iz glave na blef naštel nekaj skupin. Obstaja jih še več. Vsi se štejejo za motoriste. Seveda pa ne grejo skupaj. Naredite si uslugo in nehajte moralizirat in gnajvit ostalih skupin motoristov. Vsak je svoboden, dela kar hoče s svojim življenjem in denarjem. Jaz se držim mota, ne svinjaj in ne delaj drugim tistega kar sam nočeš. Zato ga stisnem tam kjer se mi zdi ok, pazim pa tudi na ostale udeležence. Za katerim ovinkom me čaka krava/olje/traktor/skale/ ne vem. S tem se ne obremenjujem. Ko se bom začel s tem obremenjevati, bom prodal motor in si našel drug hobi. Tu smo, da počnemo stvari ki nam pašejo... Ali ni to bistvo življenja?

-Mashina tvoja obsedenost z motosvetom in pametovanjem postaja že nadležna, žaljiva ter neukosna. Mogoče je čas za nov hobi?

-Tisti ki meni, da je manjša kubatura bolj varna pojma o pojmu nima.

-Mnogi divjajo po cestah samo zato, ker drugje ne morejo. Eno dirkališče prosim, ne rabi bit motogp + formula 1 steza.

Hvala pa veliko sreče vsem skupaj!

vsa čast!

Tole temo berem že kr neki časa in mi greste nekateri res toook na žiuce!Očitno mate probleme v zasebnem lajfu in se tuki izživljate!Zdej ša res upam, da se bo nehalo s tem pinkponkanjem kdo je bl pametn k tadrug, kdo bo koga bl užalu, itd... kr to je otročje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mashina tvoja obsedenost z motosvetom in pametovanjem postaja že nadležna, žaljiva ter neukosna. Mogoče je čas za nov hobi?

Lahko ti odgovorim le s tvojim lastnim:

Vsak je svoboden, dela kar hoče s svojim življenjem in denarjem. ... Tu smo, da počnemo stvari ki nam pašejo... Ali ni to bistvo življenja?

PS: neokusno je, kako nekateri divjajo po javnih cestah.

-Mnogi divjajo po cestah samo zato, ker drugje ne morejo. Eno dirkališče prosim, ne rabi bit motogp + formula 1 steza.

Povej, kje ti ga zgradim? Lahko tudi dva ...

Popravljeno . Popravil JustinBieber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popravljam...

Namesto

Sam osebno mislim, da je nakup tisočaka ob počasni vožnji samo podaljšek mlahavega tiča.

Meni je moj motor všeč kot celota. Jebiga, ima pač vgrajen 1000-kubičen stroj ... dovolj bi mi bilo tudi 500 kubikov ... Qrca si z njim težko podaljšam, ker ne maram, če mi okoli kolen opleta :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-kdo ima večjega?

-mislim,da tisočaka vozijo tisti,ki tisočaka hočejo imet,sam konkretno bi lahko tudi to imel,pa mi 650 in "samo" 72KM trenutno čisto zadošča za (pre)hitro vožnjo

-bremze so v glavi

-kolego smo danes pokopali,prišlo nas je kar lepo število,kljub dežju,tudi "časne salve" je bil deležen,družina se nam je zahvalila za izrečena sožalja

-kolegi motoristi in motoristke,srečno vožnjo,čeprav usodi ne moremo ubežat,ne izzivajmo jo (preveč)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...gleda na to, da očitno tudi sam vozim "podaljšek mlahavega tiča", bi vseeno opomnil še na eno zadevo... V statistiki prometnih nesreč in preprosto butastih izgovorih o Izsiljevanju senilnih avtomobilistov ter njihovi večni krivdi (zapisani sicer tudi s strani policajev in novinarjev) ter nedložnosti in ogroženosti nas motoristov (pa katerekoli branže že), ...se mi vseeno poraja vprašanje in želja, da bi veliko lažje pametovali o cestni črni kroniki, če bi statistika enkrat objavila podatke o številu prometnih nesreč (in tudi smrtnih žrtev) glede na vrsto in tip motorja. Torej enduro, moped, skuter, maxi skuter, čoper, potovaljnik, SS... In (spet ugibam) verjetno bi bilo slednjih največ... pa ravno ti so najlažji, najbolj okretni, imajo najboljše bremze (in so največkrat izsiljevani). - tudi njihove lastnike največkrat opazimo v razmeroma dragi opremi in le ob kakem redbulu, sokecu in kavi (stereotipno)... za razliko od čoperistov ki naj bi (spet stereotipno) tankali v glavnem pivo (tudi sam na povprečnem motodnevu spijem ena dva - da se posujem s pepelom... kave in redbula pač sploh ne pijem)... In takole se mi spet samo zdi, da so ravno slednja, torej SS ogrožena vrsta, najbolj glasna na tem forumu...:whistle:

...in "nekje sem prebral" post "veleumneža" ki po naselju vozi po omejitvah, drugi pa "šibamo" (ja, tudi jaz) 60, 70 kmh... oni jih pa potem izven naselja po nekaj ovinkih ujame in prehiti, ker se kao sploh "ne znajo pelat"...naj malo pomisli... a se res največ nesreč in ogrožanja zgodi v naseljih pri 50 ali eventuelnih 70 kmh... :blush:

...Morda se mi pač zdi, da "malo preveč jokamo"... upam da ne bom kdaj jaz... dajmo malo prevzet krivdo tudi nase...:angry:

Kar se pa ZVCP tiče, pa menim, da jih vsaj motoristi jemljemo bolj kot "priporočila" in menim tudi, da je prav tako... drugače resne bi kupovali "teh faluspodaljškov"...:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...gleda na to, da očitno tudi sam vozim "podaljšek mlahavega tiča", bi vseeno opomnil še na eno zadevo... V statistiki prometnih nesreč in preprosto butastih izgovorih o Izsiljevanju senilnih avtomobilistov ter njihovi večni krivdi (zapisani sicer tudi s strani policajev in novinarjev) ter nedložnosti in ogroženosti nas motoristov (pa katerekoli branže že), ...se mi vseeno poraja vprašanje in želja, da bi veliko lažje pametovali o cestni črni kroniki, če bi statistika enkrat objavila podatke o številu prometnih nesreč (in tudi smrtnih žrtev) glede na vrsto in tip motorja. Torej enduro, moped, skuter, maxi skuter, čoper, potovaljnik, SS... In (spet ugibam) verjetno bi bilo slednjih največ... pa ravno ti so najlažji, najbolj okretni, imajo najboljše bremze (in so največkrat izsiljevani). - tudi njihove lastnike največkrat opazimo v razmeroma dragi opremi in le ob kakem redbulu, sokecu in kavi (stereotipno)... za razliko od čoperistov ki naj bi (spet stereotipno) tankali v glavnem pivo (tudi sam na povprečnem motodnevu spijem ena dva - da se posujem s pepelom... kave in redbula pač sploh ne pijem)... In takole se mi spet samo zdi, da so ravno slednja, torej SS ogrožena vrsta, najbolj glasna na tem forumu...:whistle:

...in "nekje sem prebral" post "veleumneža" ki po naselju vozi po omejitvah, drugi pa "šibamo" (ja, tudi jaz) 60, 70 kmh... oni jih pa potem izven naselja po nekaj ovinkih ujame in prehiti, ker se kao sploh "ne znajo pelat"...naj malo pomisli... a se res največ nesreč in ogrožanja zgodi v naseljih pri 50 ali eventuelnih 70 kmh... :blush:

...Morda se mi pač zdi, da "malo preveč jokamo"... upam da ne bom kdaj jaz... dajmo malo prevzet krivdo tudi nase...:angry:

Kar se pa ZVCP tiče, pa menim, da jih vsaj motoristi jemljemo bolj kot "priporočila" in menim tudi, da je prav tako... drugače resne bi kupovali "teh faluspodaljškov"...:yea1:

ti ne vozis podaljska kurca ampak novoletno smrekico :boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...gleda na to, da očitno tudi sam vozim "podaljšek mlahavega tiča", bi vseeno opomnil še na eno zadevo... V statistiki prometnih nesreč in preprosto butastih izgovorih o Izsiljevanju senilnih avtomobilistov ter njihovi večni krivdi (zapisani sicer tudi s strani policajev in novinarjev) ter nedložnosti in ogroženosti nas motoristov (pa katerekoli branže že), ...se mi vseeno poraja vprašanje in želja, da bi veliko lažje pametovali o cestni črni kroniki, če bi statistika enkrat objavila podatke o številu prometnih nesreč (in tudi smrtnih žrtev) glede na vrsto in tip motorja. Torej enduro, moped, skuter, maxi skuter, čoper, potovaljnik, SS... In (spet ugibam) verjetno bi bilo slednjih največ... pa ravno ti so najlažji, najbolj okretni, imajo najboljše bremze (in so največkrat izsiljevani). - tudi njihove lastnike največkrat opazimo v razmeroma dragi opremi in le ob kakem redbulu, sokecu in kavi (stereotipno)... za razliko od čoperistov ki naj bi (spet stereotipno) tankali v glavnem pivo (tudi sam na povprečnem motodnevu spijem ena dva - da se posujem s pepelom... kave in redbula pač sploh ne pijem)... In takole se mi spet samo zdi, da so ravno slednja, torej SS ogrožena vrsta, najbolj glasna na tem forumu...:whistle:

Leta 2008 in del leta 2009 sem poskušal narediti amaterski statističen pregled št. nesreč s smrtnim izidom glede na tip motorja v razmerju do zastopanosti takšnega tipa motorja v celotni populaciji registriranih motorjev. Seveda nisem imel vseh podatkov (prispevali člani motosveta, ugotavljali z novinarskih posnetkov itn.) kakor tudi ne podatkov o tistih, ki so bili v nesreči poškodovani in so kasneje podlegli poškodbam. Statistike o poškodovanih pa sploh nisem vodil. Vse skupaj sem pustil zaradi tega, ker mi je postalo spremljanje in kategoriziranje dogodkov, v katerih je nekdo izgubil življenje, preveč morbidno.

Ugotovitve za leto 2008 so tukaj a še enkrat ponavljam, podatki niso popolni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam osebno mislim, da je nakup tisočaka ob počasni vožnji samo podaljšek mlahavega tiča. Pa brez zamere... :worship:

Haha, potem imam zelo dolgega mlahača (pri meni ima en cilinder več kubikov kot cel tvoj motor skupaj). Pa brez zamere... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haha, potem imam zelo dolgega mlahača (pri meni ima en cilinder več kubikov kot cel tvoj motor skupaj). Pa brez zamere... :worship:

zihr si črnc! :D

jez mislim, ma qurc, prepričan sm, da bo idijot naredu idijotizem tud na 250 kubičnem skuterju.

Ker sm v zdnjih nekaj sezonah vozil nekaj različnih motorjev, po moči in namembnosti, zase lahko trdim ta je razlika v poprečni brzini minimalna, ne glede al ma stroj 100 al 170 konj, al je 600 al 1200. nisem najhitrejši, ne vidim bistvenih razlik med gumami in nimam dirkalnih ambicij. na cesti zelo redko srečujem vse tiste ta hitre k vse to čutijo :unsure:

definitivno pa je velk in močn pogonski agregat plus za udobje in tud precej bol elegantno je use skupej. pr 7000rpm vleče ko lokomotiva in okolice ne opozarja nase s silnim rjovenjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!