Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

Ampak tile komentarji, (razen redkih izjem) pa nimajo nobene zveze s tole temo.

Zaprite jo!

Ker se je tebi one dvignilo, mar ne??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsa čast!

Tole temo berem že kr neki časa in mi greste nekateri res toook na žiuce!Očitno mate probleme v zasebnem lajfu in se tuki izživljate!Zdej ša res upam, da se bo nehalo s tem pinkponkanjem kdo je bl pametn k tadrug, kdo bo koga bl užalu, itd... kr to je otročje!

Šccc.....na drugi forum.....pa ti ne bodo "šle zadeve toooooook na žiuce"....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in "nekje sem prebral" post "veleumneža" ki po naselju vozi po omejitvah, drugi pa "šibamo" (ja, tudi jaz) 60, 70 kmh... oni jih pa potem izven naselja po nekaj ovinkih ujame in prehiti, ker se kao sploh "ne znajo pelat"...naj malo pomisli... a se res največ nesreč in ogrožanja zgodi v naseljih pri 50 ali eventuelnih 70 kmh... :blush:

.

No ti "veleum", če ti že zdrava pamet nepove, je naselje najbolj "primerno" mesto za držat se omejitve. Ko ti na cesto skoči otrok je že razlika med 50 in 60km/h 2 metra zavorne razdalje in odloča o tem, a ga boš zbil ali ne. IMHO si ti v naselju s 70km/h dosti bolj nevaren in potencialni kandidat za trefer, kot nekdo, ki se bo izven naselja peljal 110 km/h. No ja, sej mogoče tvojo novoletne jelko z Golico v naselju uspešno opazijo in se je na daleč ognejo :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko ti na cesto skoči otrok je že razlika med 50 in 60km/h 2 metra zavorne razdalje in odloča o tem, a ga boš zbil ali ne. IMHO si ti v naselju s 70km/h dosti bolj nevaren in potencialni kandidat za trefer, kot nekdo, ki se bo izven naselja peljal 110 km/h.

Hja, saj kar se tiste zavorne poti tiče imaš čisto prav, a kolk je pa takih primerov dejansko blo? Da bi motorist v naselju zbil otroka? Ne vem no... za avtom JA se 100% strinjam kar se omejitve tiče...!:notworthy:

In če sem še malo sebičen... verjetno bo motorist trk s pešcem v naselju preživel, tudi če se ga bo ognil in zato padel... izven naselja, na mokri, mastni ali peskani cesti... pri 110 pa še mal čez.. pa nevem kako bo..:doze:.

In če se vrnem k "kroniki" koliko mrtvih ali hudo poškodovanih motoristov pa je bilo pri nesrečah v naselju? ...se mi nekako zdi da se večina tragedij zgodi "zunaj", tako da je to "moraliziranje" o 50 kmh skozi vas malo za lase privleženo "zogibanje prometnih nesreč in večja varnost motoristov"... Sem kar prevečkrat deležen zanimivega dogodka na poti proti morju ali proti Trojanam, ko mi pri cca 120 Kmh (omejitev 90!) mimo (tudi v ovinku) "prileti" SS raketa... aja včasih tudi 2 ali 3... Ja, čez naselje pa "ti isti" lepo 50, po predpisih - da se jim ja ne bi kaj zgodilo (po mojem bolj "zaračunalo"):wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko mrtvih ali hudo poškodovanih motoristov pa je bilo pri nesrečah v naselju?

Sicer ne sledim tem podatkom, ampak v zadnjih 14 dneh vem za dva. Eden v Rožni Dolini v Novi Gorici, eden pa v Spodnji Selnici (cesta Dravograd - Maribor). Oba izsiljena v naselju. Kolko sta šla hitro ne vem, vem pa, da lahko v taki situaciji, ko te nekdo v naselju izsili, razlika med 50 in 70 pomeni razliko med življenjem in smrtjo.. Enako velja če nabašeš ti nekega pešca, otroka, ki ti skoči pred motor, itd..

Odgovor na tvoje vprašanje je torej veliko..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Oba izsiljena v naselju. Kolko sta šla hitro ne vem, vem pa, da lahko v taki situaciji, ko te nekdo v naselju izsili, razlika med 50 in 70 pomeni razliko med življenjem in smrtjo.. Enako velja če nabašeš ti nekega pešca, otroka, ki ti skoči pred motor, itd..

Jure, se strinjam s teboj!

Pa ni treba 50, niti 70 km/h

V nedeljo, ko sem dal starki prednost pred prehodom (sem nekje tukaj že omenil) sem videl kako grozljivo to izgleda, če ti (iz nasprotne strani) človeka pred očmi nekdo nabaše... Pa ni bilo 50, niti 70 km/h. Ampak, morda le 30-40 km/h

Sicer bomo pa doktorirali v tejle temi. Stvari pa se na žalost, izgleda ne bodo spremenile.

Morali bi se držati tistega reka, ki pravi, kako je najpametneje pometati pred svojim pragom!

In modrejše tudi. :yes:

.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne sledim tem podatkom, ampak v zadnjih 14 dneh vem za dva. Eden v Rožni Dolini v Novi Gorici, eden pa v Spodnji Selnici (cesta Dravograd - Maribor). Oba izsiljena v naselju. Kolko sta šla hitro ne vem, vem pa, da lahko v taki situaciji, ko te nekdo v naselju izsili, razlika med 50 in 70 pomeni razliko med življenjem in smrtjo.. Enako velja če nabašeš ti nekega pešca, otroka, ki ti skoči pred motor, itd..

Odgovor na tvoje vprašanje je torej veliko..

mislim, da tistim,katerim je sfalilo, če bi v tistem trenutku imeli samo 5km/h manjšo hitrost, veliko boljše izšlo :blush:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno in isto nakladanje non-stop. Poslušajte moto-riderja in si boste z njegovimi nasveti verjetno podaljšali motoristično kariero. Vse ostalo kdo je koga in zakaj je brez veze! Ne bom govori kako in kaj ampak bil izsiljen v roku 100m dvakrat v prejšnejm vikendu, kljub temu, da sta me voznica in v drugem primeru voznik, videla in celo gledala. Verjetno, če bi vozil šleper bi ustavila. Če ne bi predvideval, bi bil pod kolesi. Upam, da nikoli ne bom, za vas upam enako. Srečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, saj kar se tiste zavorne poti tiče imaš čisto prav, a kolk je pa takih primerov dejansko blo? Da bi motorist v naselju zbil otroka? Ne vem no... za avtom JA se 100% strinjam kar se omejitve tiče...!:notworthy:

In če sem še malo sebičen... verjetno bo motorist trk s pešcem v naselju preživel, tudi če se ga bo ognil in zato padel... izven naselja, na mokri, mastni ali peskani cesti... pri 110 pa še mal čez.. pa nevem kako bo..:doze:.

In če se vrnem k "kroniki" koliko mrtvih ali hudo poškodovanih motoristov pa je bilo pri nesrečah v naselju? ...se mi nekako zdi da se večina tragedij zgodi "zunaj", tako da je to "moraliziranje" o 50 kmh skozi vas malo za lase privleženo "zogibanje prometnih nesreč in večja varnost motoristov"... Sem kar prevečkrat deležen zanimivega dogodka na poti proti morju ali proti Trojanam, ko mi pri cca 120 Kmh (omejitev 90!) mimo (tudi v ovinku) "prileti" SS raketa... aja včasih tudi 2 ali 3... Ja, čez naselje pa "ti isti" lepo 50, po predpisih - da se jim ja ne bi kaj zgodilo (po mojem bolj "zaračunalo"):wacko:

In kaj je tu tako sporno če gredo v naselju po predpisih - da sej jim nebi kaj zgodili mogoče ali pa tudi da nebi kak nono priletu iz strankse tudi mogoče ja tudi da se jim nebi zračunalo prav maš ?? Ko pa tebe srečam na poti do morja ali obratno pa te je po celem voznem pasu mal levo mal desno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, saj kar se tiste zavorne poti tiče imaš čisto prav, a kolk je pa takih primerov dejansko blo? Da bi motorist v naselju zbil otroka?

Vpadnica v Sl.Bistrico, pred leti. "Samurai" na CBR 600 zbil do smrti 10 letnega fantiča na kolesu, ki je speljal s stranske ceste a žal prepočasi, da bi ubežal kamikazi :cry: Tudi, če je samo en tak primer je preveč, se ti ne zdi?

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda so problem izsiljevanja prednosti s strani drugih vozil, samo še vedno je po statistiki za največ nesreč kriv motorist sam, glavni razlog pa je prevelika hitrost. To so dejstva katera se včasih prikrivajo samo na žalost tako je.

Motor je že sam po sebi hitrejše vozilo, poleg tega pa večkrat bolj ranljivo kot avto. Kolikor vem iz približnih svojih statistikah se določene ceste

peljejo vsaj 60kmh hitreje kot z avtom, določene tudi več. Ena ravnina je, kjer greš z avtom normalno 90-100 kaj dost več niti ne gre, motorji pa zmeljejo od 140, parkrat 180 na ninji. Pa so dostikrat tam srne (gozd), nedeljski vozniki, pesek in še kaj bi se našlo. Ni problem tista hitrost

ampak ko zmanka časa za zavirat pa se umaknit... In spet 400cc motor 155 po števcu, mogoče bi šel 1000 tud 200.

Od dvokolesnikov sem se tam peljal 90 do sedaj samo z mopedom. Kriva je kot sem omenil hitrost, ampak če voziš motor po nagonu in ne s pametjo s katero bereš knjige drugače pač ne gre. Dokler gre.

Nimamo pa vsi isti nagon, jaz vem da bi močnejši motor peljal še hitreje, nekateri se pač 'držijo nazaj'. Teh ne obsojam ampak spoštujem.

Seveda so krive tudi ceste, alkohol in razni drugi vzroki ampak najbolj pa človek sam, ponavljam.

Ne vem, če si bom kdaj kupil motor s 180 konj. Vem da bi ga vozil hitro a posledično bolj nevarno kot samo s 60.

Polno zaviranje od 200 al pa iz 140 nikoli ni isto. Že strašljivo je prvo dosti bolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj je tu tako sporno če gredo v naselju po predpisih?? Ko pa tebe srečam na poti do morja ali obratno pa te je po celem voznem pasu mal levo mal desno.

Nič ni sporno če gredo po predpisih... butasto je sprenevedanje v stilu v naselju po predpisih izven pa... in kot sem že "ugibal" se smrtne žrtve med motoristi v veliki večini zgodijo izven, zato je 50 v naselju slaba tolažba.

No, če sem pa jaz kdaj levo desno "švedral" po cesti... pohupaj drugič, za vsak slučaj preden švigneš mimo...

Vpadnica v Sl.Bistrico, pred leti. "Samurai" na CBR 600 zbil do smrti 10 letnega fantiča na kolesu, ki je speljal s stranske ceste a žal prepočasi, da bi ubežal kamikazi :cry: Tudi, če je samo en tak primer je preveč, se ti ne zdi?

... vsak tak primer je preveč... dvomim pa, da je Samurai vozil 60 ali 70 kmh, o čemer gre tukaj beseda... :sleep2:

... a v tej temi vseeno pišemo v glavnem o smrti med motoristi... pešci in kolesarji imajo verjetno svojo črno kroniko, pa planinci, padalci, potapljači itd tudi...:whistle:

...Dajmo se že nehat slepit in upravičevat divjanja... Pobijamo se (žalostno seveda) na magistralkah, izven naselja in večinoma samo zaradi prevelike hitrosti in posledično neprilagajanja razmeram na cestišču (kdo vse je že kriv, da je bilo za ovinkom olje na cesti, pa mokro, pa luknje, pa neurejena bankina...) ter posledičnega izsiljevanja (ker spet premalo predvidevamo, kje lahko kaj skoči, saj vsi vemo tisto - če bi šel 70 sploh ne bi bilo izsiljevanja, pri 90 bi samo gas odvzelm pri 110 bi malo popremzal... pri 130 že na polno... potem je pa že...)... seveda so pa tudi primeri katerim ne moremo ubežat, ko resnično vsej naši previdnosti navkljub nekdo drug preprosto spregleda, zajebe... Nikakor nisem na strani avtomobilistov (sem tudi sam prevečkrat "izsiljen"), a ko beremo žalostna poročila v stilu "izsilil mu je prednost" nikoli ne piše (ker je težko ugotovit) kako hiter je bil izsiljeni pred "pokom"... Aja in čeprav nepopolna a zanimiva je tista statistika ponesrečenih (izsiljenih ali kako drugače "neprevidnih" - največ SSjev (ki tudi na forumu najbolj jokajo), potem 600 (ugibam - največ jih je na cesti, žal na njih tudi precej prepotentnhi začetnikov) naked klasa, kak enduro, čoperja ne vem če sem zasledil (pa največ pijejo in švedrajo levo desno po cesti, pa še najslabše bremze majo...)... Fantje HITROST NAS UBIJA... in ne izsiljevanja senilnih starcev, omejitve v naseljih in slabe ceste (tem je treba prilagodit vožnjo...):sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že trg motociklov pa ne nudi ravno pravih izbir za kolikor toliko varno vožnjo. Motorji za začetnike so samo to in od ukinitve 2t motorjev nudijo motoristu bore malo. Ostane 4t, ki pa je segment mrtve izbire med vključno 125 in 600ccm za športne motoriste. Razen za tiste, ki izkoriščajo samo 1/2

vrtljajev to pa se mi zdi nesmiselno. Razen na dirkališču, ki pa zahteva finančno bolj sposobnega človeka. In kaj drugače početi z motorjem, ki ga 2-3x letno pelješ nekam s kombijem? Spet nesmisel. Razen če uživaš v turizmu na ss motorju.

Pa imajo že navadni nakedi 100-150 konj, spet recimo vfrka kar 170, kar je že za avto preveč.

Dosti motoristov vse to obvladuje slabo, druga izbira pa je vse skupaj pustiti ali kupiti nevšečen motor, ki ni športnik.

Sam sem si kupil starino, bolj zaradi finančne stiske in želje po motorju kot kaj drugega. Ni mi niti malo žal, sem pa še bolj vzljubil

starejše in motorje nižjih prostornin. Pa še za mojo varnost in preživetje je dobro..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ni sporno če gredo po predpisih... butasto je sprenevedanje v stilu v naselju po predpisih izven pa... in kot sem že "ugibal" se smrtne žrtve med motoristi v veliki večini zgodijo izven, zato je 50 v naselju slaba tolažba.

Daj ne klobasaj tolk ...

Vsi govorite samo o smrtnih žrtvah, malokdo pa ve ali govori o tem, da kljub zmanjšanju števila smrtnih žrtev se je močno povečalo število hudih poškodb motoristov. In v mestu pač nastajajo bolj poškodbe ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že trg motociklov pa ne nudi ravno pravih izbir za kolikor toliko varno vožnjo. Motorji za začetnike so samo to in od ukinitve 2t motorjev nudijo motoristu bore malo. Ostane 4t, ki pa je segment mrtve izbire med vključno 125 in 600ccm za športne motoriste. Razen za tiste, ki izkoriščajo samo 1/2

vrtljajev to pa se mi zdi nesmiselno. Razen na dirkališču, ki pa zahteva finančno bolj sposobnega človeka. In kaj drugače početi z motorjem, ki ga 2-3x letno pelješ nekam s kombijem? Spet nesmisel. Razen če uživaš v turizmu na ss motorju.

Pa imajo že navadni nakedi 100-150 konj, spet recimo vfrka kar 170, kar je že za avto preveč.

Same klobase in še nekaj buč zapovrh ...

Ne gre za obvladovanje motorja ali "izkoriščanje do konca, ne pa samo 1/2 vrtljajev" - gre za obvladovanje samega sebe ...

Analogija temu je recimo - ko začutiš v hlačah erekcijo, ne naskočiš prve ženske, ki jo srečaš ... (kot sam praviš, da voziš motor nagonsko, ne pa razumsko) ... to je samo samo-prevara, da si kao nagonski in ne vem kaj še vse ... če se znaš brzdati za mizo in jesti z žlico (in ne hlastaš kar brez pribora po hrani, kot kak pes), ne bi smelo biti pretežko po cesti voziti z neko normalno oziroma družbeno-normirano hitrostjo ...

PS: ne gre nate osebno, pač pa na vse, ki pravijo, da je motor treba voziti instinktivno in ne vem kaj še vse ... da se le izognejo temu, da bi vozili z normalnimi hitrostmi ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PREDVIDEVANJA! PREDVIDEVANJA!

Izkušenj ni, izkušenj!! & precenjevanje samega sebe!

Sedajle bom pa tole še enkrat tle zapisal, pa tudi, če mi moderatorji zbrišejo objavo;

Najpogostejši in najtragičnejši izidi prometnih motorističnih nesreč so:

1) ODVZEM PREDNOSTI MOTORISTU!!!

2) PREVELIKA HITROST!!

3) ALKOHOL!

1a) ODVZEM... (Čekiraj vsakega & povsod - kam bo zavil in kako se bo vključil v promet?!)

2a) PREVELIKA... (Tega ni treba posebej povdarjati! - V naselju po zakonu! Izven pa vsaj "po posluhu"...kje "lahko" in kje ne smeš?! - ograje, drevesa, kandelabri itd... )

3a) ALKOHOL... Mislim, da komentar sploh ni potreben.

A se je to res tako težko zapomnit'??!

Če bi upoštevali vsaj to, bi bilo zagotovo, pol manj najbolj tragičnih nesreč!!

In SREČNO V PROMETU!!!

Sedaj pa samo to še čakam, da me bo spet kdo napizdil.

Moto rider, ne samo, da ni prevečkrat, nenehno bi moral tole zabijat v možgane - vsem nam! :notworthy:

Ker motoristi postajajo vse starejši in bolj odgovorni.

Tole ne bo čisto držalo ... starost oziroma leta še zdaleč niso garancija za odgovornost.

Zdi se mi, da je (kljub nestrpnosti nekaterih in tudi tarzanskega nabijanja po prsih češ, JAZ pa vem bolje, kot VI ostali in MENI se to ne more zgoditi, ker jaz nisem ovca in ne gledam Pop Tv-ja ... itd.) pa vseeno bolje, da vsaj tukaj nakladamo, kot pa da bi o vsej tej godlji na naših cestah kar molčali.

Verjamem, da vsi potihem vemo, kaj je glavni krivec za nevzdržno zmedo v našem prometnem sistemu.

Kriv je sistem sam.

Če malce 'od-posplošim' - krivi so tisti, ki sestavljajo neživljenjske zakone, ki izza svojih pisalnih miz narekujejo oz. določajo sistem osnove prometnega izobraževanja in krivda je samo na tistih, ki se ne zavedajo, kako nujno bi bilo pričeti z redno in dobro pedagoško zastavljeno vzgojo že pri najmlajših!

Pri njihovih starših je že narejena nepopravljiva škoda. Na žalost pa imajo dandanašnji otroci vzornike le v svojih starših, ki velikokrat počenjajo neumnosti v prometu, pogojene z razpadajočim sistemom prometne vzgoje, ki uspešno poneumlja vse do končne zmage - to je šoferski izpit (avto ali moto).

Žal predvsem moto-šole bruhajo na cesto popolnoma nepripravljene adrenalin-frike, ki jih v nekaj urah (ne)naučijo vožnje v mestnem prometu s hitrostjo 50 km/h, ko pa dobijo pod riti stroj s 1000 kubiki in neznanskim navorom, pa so sami sebi največja nevarnost.

Le kako naj ne bi bili? Npr. znanec je opravil izpit po devetih urah vožnje. Čez pol leta se je razsul po cesti tako, da so ga več kot leto dni sestavljali.

Starejši, odgovorni motoristi ... res? Pri mnogih ni tako. Izpit so opravili v prejšnjem tisočletju, denar za motorje pa imajo šele zdaj ... in vse izkušnje, ki so jih pridobivali na 250 kubičnih Jawah ali 175 Čezetkah so premalo za takojšnje obvladovanje kakšne 1000 ccm zverine.

Imamo poligon na Vranskem. Mučo predrag in brez pravega učinka. Vsaka pametna država investira v posebne objekte za motoriste (npr. Adria v Italiji), da se lahko izpraši nabildan ego in skoncentriran adrenalin. Dokler ne bo nekdo dovolj pameten in bo uspel zlobirat do te mere, da bomo motoristi izgubili nalepko 'persona non grata', tako dolgo bomo lahko le pobožno sanjali o kakšnem slovenskem Marofu ali Adrii ali celo (uffffff, si lahko predstavljate???) Pannoniji ali Grobniku.

Hitrost ubija?

Ubija neizkušenost, nepripravljenost in zaverovanost v svoje sposobnosti, za katere pojma nimamo, do kod sežejo.

Ubija sistem, ki dovoljuje, da voznikom v letih (vseeno ali imajo 60, 70 ali 80 let) legalno dovoljujejo z avtomobilom na cesto, ne da bi prej (in to vsako leto najmanj 1x) preverili njihove psihofizične sposobnosti! Nič nimam proti starejšemu vozniku, ampak le v primeru, če je res sposoben voziti avto in reagirati vsaj toliko, da ne bo ogrožal sebe ter drugih.

O (pre)hitri vožnji ali (pre)divji vožnji pa ne bi razpravljala, saj nam je vsem več kot jasno, da smo vsi pod kožo krvavi in da smo zares odgovorni sami zase, vendar v enaki meri, kot smo v prometu odgovorni tudi za druge.

Hudo tanka je linija med srečo in nesrečo. Dokler jo bomo vzvišeno ignorirali, kazajoč s prstom zgolj na druge, nas bo vedno znova presenetila. Neprijetno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ni sporno če gredo po predpisih... butasto je sprenevedanje v stilu v naselju po predpisih izven pa... in kot sem že "ugibal" se smrtne žrtve med motoristi v veliki večini zgodijo izven, zato je 50 v naselju slaba tolažba.

Koga kaj briga, če se motorist razsuje izven naselja in sam! Prav qrc! Kar si skuhaš, tudi sam poješ. To je lajf!

Kdor bi rad ujčkanje, naj lepo v postli ostane, pa strop podpre, da nanj ne pade!

... Fantje HITROST NAS UBIJA... in ne izsiljevanja senilnih starcev, omejitve v naseljih in slabe ceste (tem je treba prilagodit vožnjo...):sleep2:

Napaka! Negativni pospeški so tista kurba! Hitrosti se sploh ne bojim. A če nimaš v glavi misli, da je treba tudi ustaviti, se izogniti ipd. in mogoče celo nenadoma, si pa v riti. In tu je odgovornost do drugih. In kdor nima trohice odgovornosti do drugih, najsi bodo to pobezljani mulčki z žogo ali pa senilni starčki na kolicah ali za volanom, naj se kar razkanta. Sam in čimprej!

Če predvidevaš in upoštevaš druge, boš še zmeraj bukslnu, ki te izsili protezo poštelal in mu jo v rit vdelal. Drugače si pa ti v rit ali bok njegove kište vdelan. Po kosih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Starejši, odgovorni motoristi ... res? Pri mnogih ni tako. Izpit so opravili v prejšnjem tisočletju, denar za motorje pa imajo šele zdaj ... in vse izkušnje, ki so jih pridobivali na 250 kubičnih Jawah ali 175 Čezetkah so premalo za takojšnje obvladovanje kakšne 1000 ccm zverine.

Ubija neizkušenost, nepripravljenost in zaverovanost v svoje sposobnosti, za katere pojma nimamo, do kod sežejo.

Ubija sistem, ki dovoljuje, da voznikom v letih (vseeno ali imajo 60, 70 ali 80 let) legalno dovoljujejo z avtomobilom na cesto, ne da bi prej (in to vsako leto najmanj 1x) preverili njihove psihofizične sposobnosti! Nič nimam proti starejšemu vozniku, ampak le v primeru, če je res sposoben voziti avto in reagirati vsaj toliko, da ne bo ogrožal sebe ter drugih.

O (pre)hitri vožnji ali (pre)divji vožnji pa ne bi razpravljala, saj nam je vsem več kot jasno, da smo vsi pod kožo krvavi in da smo zares odgovorni sami zase, vendar v enaki meri, kot smo v prometu odgovorni tudi za druge.

Hudo tanka je linija med srečo in nesrečo. Dokler jo bomo vzvišeno ignorirali, kazajoč s prstom zgolj na druge, nas bo vedno znova presenetila. Neprijetno.

Mutika, ko okopavaš, tolčeš tako po plevelu kot po solati. Malo se uštelaj!

Kdor je vozil nemogoče prdule Jawe, MZ-je, ČZtke ipd. šrot, dobro ve, da če si znal tiste koze na ful žgat, si opravil preizkus za vse ostale motorje sveta. Še razni tako hvaljeni BMW-ji iz tistih obdobij so bili smrtno nevarni. Obvladati tiste karjole je bila izdelana akademija motorizma. In le nostalgija na te stare gare, je zgolj nostalgija zaljubljencev v zgodovino tehnike in ne v kakšno uporabnost tistih sekretov. Tako da tle si užgal/a po solati! Jaz za tisto obdobje le hvalim hudiča, da sem preživel.

Problem starih motoristov je predvsem problem tistih sivcev in sivk , ki so izpite naredili pred kratkim in kupili motorje, ker je to postalo tako presneto modno. To se fino vidi na raznih kmetavzarskih moto žegnanjih, nekateri od njih pa se seveda repenčijo tudi na moto zborih, kjer si stara kura v petem desetletju prvič upa jošk na plano vržt, prej je bila pa celo življenje zaplankana za domačimi zidovi, pa še takrat je blo treba luč ugasnt pred fukom. To je ta problem, zbezlanost in modnost, ki se prenašata na cesto in ubijata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pametnem se enkrat pove ali pa proba na svojih kosteh. Ne rečem, da se kdaj ne spozabim, vendar z številom sivih las na moji glavi tudi pamet prihaja (menda) :)

Moto rider, ne samo, da ni prevečkrat, nenehno bi moral tole zabijat v možgane - vsem nam! :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... Jure, se strinjam s teboj!

Pa ni treba 50, niti 70 km/h

V nedeljo, ko sem dal starki prednost pred prehodom (sem nekje tukaj že omenil) sem videl kako grozljivo to izgleda, če ti (iz nasprotne strani) človeka pred očmi nekdo nabaše... Pa ni bilo 50, niti 70 km/h. Ampak, morda le 30-40 km/h

....

Daleč od tega, da bi te kritiziral ker vem da si dobro hotel.

AMPAK: dajanje prednosti pešcu, ki stoji na prehodu na drugi strani ulice zna biti zelo nevarno ravno za tega pešca, ker ga lahko premami, da neprevidno in prehitro stopi na prehod (običajno zato, ker ne želi, da bi ga ti "predolgo čakal".... Torej spet "dobričina" nasrka). Če mu oni iz nasprotne smeri ne ustavi pred prehodom, je nesreča hitro tu, kar se je žal tudi tej starki zgodilo.

Tu je težko biti pameten in pravilno odreagirat, saj lahko kontroliraš samo svoje vozilo in ne tudi od onega (idiota) nasproti.

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daleč od tega, da bi te kritiziral ker vem da si dobro hotel.

AMPAK: dajanje prednosti pešcu, ki stoji na prehodu na drugi strani ulice zna biti zelo nevarno ravno za tega pešca, ker ga lahko premami, da neprevidno in prehitro stopi na prehod (običajno zato, ker ne želi, da bi ga ti "predolgo čakal".... Torej spet "dobričina" nasrka). Če mu oni iz nasprotne smeri ne ustavi pred prehodom, je nesreča hitro tu, kar se je žal tudi tej starki zgodilo.

Tu je težko biti pameten in pravilno odreagirat, saj lahko kontroliraš samo svoje vozilo in ne tudi od onega (idiota) nasproti.

Preberi post še enkrat.

Pešec je bil na njegovi desni in po predpisih moraš dati prednost.

Iz nasprotne strani pa je prišel avto, ki je pešca(ko) zbil !

Se zgodi na žalost prevečkrat, tako da je ustavljanje pred prehodom (še posebej otrokom), res lahko problematično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!