Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

Mutika, ko okopavaš, tolčeš tako po plevelu kot po solati. Malo se uštelaj!

Kdor je vozil nemogoče prdule Jawe, MZ-je, ČZtke ipd. šrot, dobro ve, da če si znal tiste koze na ful žgat, si opravil preizkus za vse ostale motorje sveta. Še razni tako hvaljeni BMW-ji iz tistih obdobij so bili smrtno nevarni. Obvladati tiste karjole je bila izdelana akademija motorizma. In le nostalgija na te stare gare, je zgolj nostalgija zaljubljencev v zgodovino tehnike in ne v kakšno uporabnost tistih sekretov. Tako da tle si užgal/a po solati! Jaz za tisto obdobje le hvalim hudiča, da sem preživel.

Ej,stari tole si pa dobr napisal :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daleč od tega, da bi te kritiziral ker vem da si dobro hotel.

AMPAK: dajanje prednosti pešcu, ki stoji na prehodu na drugi strani ulice zna biti zelo nevarno ravno za tega pešca, ker ga lahko premami, da neprevidno in prehitro stopi na prehod (običajno zato, ker ne želi, da bi ga ti "predolgo čakal".... Torej spet "dobričina" nasrka). Če mu oni iz nasprotne smeri ne ustavi pred prehodom, je nesreča hitro tu, kar se je žal tudi tej starki zgodilo.

Tu je težko biti pameten in pravilno odreagirat, saj lahko kontroliraš samo svoje vozilo in ne tudi od onega (idiota) nasproti.

Fantocci! Vem, da si tudi ti dobro mislil, toda...

V trenutku, ko sem ustavil pred prehodom sem pomislil (in to vedno), ali bi bilo bolje, če nebi prav zaradi tega, ker ti lahko iz nasprotne strani nekdo nabaše pešca. - V tistem trenutku, pa ni bilo na drugi strani še nikogar (golfa). Izluščil se je tik zatem izza vidnega polja in je z nezmanjšano hitrostjo (pa ni bila velika), zavil na desno. Starka pa je počaaaasi capljala čez prehod. Ja, problem je s starimi ljudmi... ki zaradi tega niso krivi!

Zgodilo pa se je ravno to, kar sem predvidel že prej, a se zaradi počasnosti tetke zadeva ni izšla, zaradi česar občutm delno tudi lastno "krivdo".

Bistvo tegale kar pišemo sedaj, naj bo v razmislek vsem motoristom in udeležencem v prometu.

Nikoli nisi dovolj pazljiv in preračunljiv.

V NASELJU, PA OBVEZNO PO PREDPISIH!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preberi post še enkrat.

Pešec je bil na njegovi desni in po predpisih moraš dati prednost.

Iz nasprotne strani pa je prišel avto, ki je pešca(ko) zbil !

Se zgodi na žalost prevečkrat, tako da je ustavljanje pred prehodom (še posebej otrokom), res lahko problematično.

Verjetno je res bilo tako kot si ti napisal (naj Motorider potrdi, ker iz tistega posta ni preveč jasno).

Vsekakor je pa ta problem, ki sem ga izpostavil, velikokrat prisoten.

**********

P.S. Sva z motoriderjem hkrati pisala...

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neprilagojena hitrost = ponavadi prehitra vožnja :)

Verjetno pa imaš ti druge podatke pa nam povej kaj je glavni razlog teh nezgod.

Prehitro ustavljanje.:whistle: Te mal na kup nabije. Al pa po kosih razsuje.:evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.sta.si/vest.php?id=1627491

Neprilagojena hitrost = ponavadi prehitra vožnja :)

Verjetno pa imaš ti druge podatke pa nam povej kaj je glavni razlog teh nezgod.

Glej, člena o neprilagojeni hitrosti in neprilagojeni vožnji glede na stanje, znanje, razmere, ...

sta glavni vzrok, da imamo pri nas potvorjene statistike o bzrokih nesreč.

Člena sta v zakonu namenjena temnu, da je vsak, ki ima nesrečo avtomatsko kriv in plača "ogled" z 460€ in 6 kazenskimi točkami.

Iz lastne izkušnje (prisotnosti) ti povem, da te prime bes, ko ti policaji ob nesreči razložijo kakšna sreča je bila v nesreči, ker se na tem ovinku tudi v suhem dnevno razbijajo in celo ubijajo.

Pri tem pa ni na cesti niti oznake za nevaronost/spolzkost in obenem te prepričujejo, da je bila hitrost res prevelika (čeprav sem bil tik za ponesrečenko in smo vozili daleč pod omejitvijo in je pač samo ona naletela na madež ali lužo, ki je bila usodna.

In kolikor vem ima vsak organ službeno dolžnost ukrepati proti odgovornim tudi v primeru slabe vzdrževanosti cest.

Tako, da si te statistike lahko vtaknemo nekam, ker so potvorjene in posledica nevestnega dela odgovornih.

Po drugi strani pa je tako, da je prilagojena hitrost zelo subjektiven pojem. Skozi ovinek, ki ga sam speljem z 80km/h in sem pri tem čisto zadernalinan jih kopica boljših motoristov gre 120 in pri tem še zehajo.

Zdaj mi pa povej, kje se v Sloveniji lahko naučiš dejansko tehnike vožnje motorja ?

Ker cesta defintivno ni dirkališče pa tudi poligon ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj mi pa povej, kje se v Sloveniji lahko naučiš dejansko tehnike vožnje motorja ?

Ker cesta defintivno ni dirkališče pa tudi poligon ne.

Misliš "tehnik športne vožnje" ali pač "vožnje po cesti v skladu s CPP"? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš "tehnik športne vožnje" ali pač "vožnje po cesti v skladu s CPP"? :P

Ubistvu se oboje zelo prepleta, saj tudi pri vožnji, ki je 100% v skladu s CPP, na cestah kakršne imamo in pri udeležencih, ki ne spoštujejo vedno pravil, večkrat prideš v situacijo kjer ti izkušnje iz dirkališča, poznavanje svojih meja in mej motorja, ter predvsem izdelan filing kako maksimalno zavirat in do kolk se da še nagnit, da boš speljal zavoj, lahko rešijo kožo.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš "tehnik športne vožnje" ali pač "vožnje po cesti v skladu s CPP"? :P

Vožnja po cesti v skladu s CPP te nauči samo to - vožnje v skladu s CPP. Ne nauči te pa ničesar o ravnanju z motociklom, zakaj zavija, in predvsem kdaj noče. Tehnike športne vožnje niso nujne za po cesti, rešijo pa marsikatero situacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnja po cesti v skladu s CPP te nauči samo to - vožnje v skladu s CPP. Ne nauči te pa ničesar o ravnanju z motociklom, zakaj zavija, in predvsem kdaj noče. Tehnike športne vožnje niso nujne za po cesti, rešijo pa marsikatero situacijo.

Prej bi rekel, da se kaj takšnega naučiš na tečajih varne vožnje kjer se uči tudi tehnika vožnje in reševanje kočljivih situacij. Pa tudi delavnice varne vožnje, ki jih ponujajo pri Maksiju in še kod niso odveč, že zaradi praktičnega treninga pravilnega zaviranja v sili. Športna vožnja spada na športne poligone.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse tehnike, tista v skladu s CPP, pa športna vožnja, pa off road vožnja pa..itd.........te ne nauči najbolj poglavitnega:

PREDVIDEVANJA KAJ BO KATERI BUTEL NA, OB IN CESTI POČEL DRUGAČE OD NORMALNEGA........žal te vse to nauči življenje in kilometri prevoženi na cesti....

1. boj se stricev s klobuki in tet z velikimi očali

2. boj se norcev, ki telefonirajo

3. vsak pešec ali otrok ali žival, ki je ob cesti, lahko mimogrede skoči nanjo

4. za vsakim ovinkom je lahko pesek ali traktor

5. prehitevani zelo radi pritisnejo po gasu

6. avto ki stoji in čaka lahko vsak trenutek spelje in ni nujno, da me je videl

in še bi lahko našteval....

v kolikor mi uspe na vse te zadeve podzavestno paziti, sem vsekakor bolj varen

žal pa ne uspe vedno...takrat pa rabimo malce sreče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz lastne izkušnje (prisotnosti) ti povem, da te prime bes, ko ti policaji ob nesreči razložijo kakšna sreča je bila v nesreči, ker se na tem ovinku tudi v suhem dnevno razbijajo in celo ubijajo.

Pri tem pa ni na cesti niti oznake za nevaronost/spolzkost in obenem te prepričujejo, da je bila hitrost res prevelika (čeprav sem bil tik za ponesrečenko in smo vozili daleč pod omejitvijo in je pač samo ona naletela na madež ali lužo, ki je bila usodna.

In kolikor vem ima vsak organ službeno dolžnost ukrepati proti odgovornim tudi v primeru slabe vzdrževanosti cest.

Tako, da si te statistike lahko vtaknemo nekam, ker so potvorjene in posledica nevestnega dela odgovornih.

Če boš šel prebirat judikate slovenskih sodišč boš naletel tudi na primere, ko je sodišče dalo prav npr. motoristu, kateremu je sredi junija zdrsnilo v ovinku, na slabo očiščeni cesti (vozil je po predpisih) in se je cestno podjetje izgovarjalo, da so oni svoje delo opravili v skladu z minimumom postavljenih zahtev. Motorist je verjetno izgubil veliko časa in denarja, da je to dosegel a mu je vendar uspelo. Bistvo, kar hočem povedati pa je, da v naši državi ni skoraj nobene odgovornosti za politika, ki ga dobijo pri prejemanju podkupnine (Thaler) ali podjetnika, ki uniči podjetje oz. se izogiba plačevanju davkov in prispevkov. Popolnoma razumljivo je, da ob takšni zakonodaji, ki to dopušča, težko terjaš odgovornost od kogarkoli.

Na popolnoma enak način bi bilo terjati odgovornost ob dokazani objestnosti in škodi storjeni drugim osebam in njihovem imetju. Ko je objestna voznica povzročila smrt motorista na primorskem (zbila ga je med agresivnim prehitevanjem) bi morala zavarovalnica izplačati družini več sto tisoč € odškodnine in potem terjati denar od povzročiteljice nesreče. Potem, ko bi takšni ljudje do konca življenja plačevali za to kar so storili s svojo agresivnostjo in nespametjo in bi to postalo splošno znano, bi tudi raven agresivnosti na cestah padla, tako kot pade, ko se peljemo po Avstriji ali Nemčiji. Primer, seveda, velja tudi za primere, ko so motoristi povzročitelji nesreč.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš "tehnik športne vožnje" ali pač "vožnje po cesti v skladu s CPP"? :P

Mislim na to, kar je v letošnji kampanji izdala omenjena agencija (Gustinčičev tekst malo polektoriran).

Zelo pohvalno :worship: . Sedaj pa rabimo še samo plac in junake, ki bojo tak tečaj izvajal (po možnosti kar v okviru standardnega izobraževanja za A kategorijo).

Kolikor sem seznanjen je Bladzo že zelooo blizu tega (je pa malo drag za okus veliko forumašev :evilgrin: )

Prej bi rekel, da se kaj takšnega naučiš na tečajih varne vožnje kjer se uči tudi tehnika vožnje in reševanje kočljivih situacij. Pa tudi delavnice varne vožnje, ki jih ponujajo pri Maksiju in še kod niso odveč, že zaradi praktičnega treninga pravilnega zaviranja v sili. Športna vožnja spada na športne poligone.

Problem tečajev varne vožnje je v tem, da potekajo pri hitrostih nižjih od realnih (tudi po CPPju). Zato te ne naučijo kako speljati navaden ovinek na navadni cesti pri povsem normalni in zakoniti hitrosti. (Praviloma je potem napisano poročilo o neprilagojeni hitrosti, kar je sicer res, ampak seveda ob dodatnem nepravilnem reagiranju - strah, zmrznjenost, otrdelost, pogled, ...)

Na AMZSju napovedujejo nadaljevalni tečaj, ampak še nisem zasledil, da bi ga že izvajali, poleg tega pa moraš za udeležbo najprej odšteti krepke denarce za začetni dolgcajt :wallbash:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej bi rekel, da se kaj takšnega naučiš na tečajih varne vožnje kjer se uči tudi tehnika vožnje in reševanje kočljivih situacij. Pa tudi delavnice varne vožnje, ki jih ponujajo pri Maksiju in še kod niso odveč, že zaradi praktičnega treninga pravilnega zaviranja v sili. Športna vožnja spada na športne poligone.

Imaš z vožnjo po dirkališčih kaj osebnih izkušenj, ali govoriš na pamet? Meni vem, da je steza dala ogromno uporabnega znanja tudi pri zmerni vožnji v vsakdanjem prometu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami dodal bi samo še nekaj točk, ki jih mormo met tut pri sebi spucane:

1. V naselju ne prehitevaj (sploh ne več avtov, ker lahko en izmed njih zavije levo)

2. Ne prehitevaj pred ovinkom ali v ovinek, ker ne veš kaj ti prihaja nasproti (če imaš srečo nihče, če imate pa smolo pa prihaja nasproti še hitrejši motorist kot ti)

3. Ne "ožemaj" na odsekih, ki je polno uvozov na glavno cesto

4. Ne pusti se provocirat ali se dokazovat ostalim udeležencem

in še bi lahko našteval...

Popravljeno . Popravil sergini
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš šel prebirat judikate slovenskih sodišč boš naletel tudi na primere, ko je sodišče dalo prav npr. motoristu, kateremu je sredi junija zdrsnilo v ovinku, na slabo očiščeni cesti (vozil je po predpisih) in se je cestno podjetje izgovarjalo, da so oni svoje delo opravili v skladu z minimumom postavljenih zahtev. Motorist je verjetno izgubil veliko časa in denarja, da je to dosegel a mu je vendar uspelo. Bistvo, kar hočem povedati pa je, da v naši državi ni skoraj nobene odgovornosti za politika, ki ga dobijo pri prejemanju podkupnine (Thaler) ali podjetnika, ki uniči podjetje oz. se izogiba plačevanju davkov in prispevkov. Popolnoma razumljivo je, da ob takšni zakonodaji, ki to dopušča, težko terjaš odgovornost od kogarkoli.

Na popolnoma enak način bi bilo terjati odgovornost ob dokazani objestnosti in škodi storjeni drugim osebam in njihovem imetju. Ko je objestna voznica povzročila smrt motorista na primorskem (zbila ga je med agresivnim prehitevanjem) bi morala zavarovalnica izplačati družini več sto tisoč € odškodnine in potem terjati denar od povzročiteljice nesreče. Potem, ko bi takšni ljudje do konca življenja plačevali za to kar so storili s svojo agresivnostjo in nespametjo in bi to postalo splošno znano, bi tudi raven agresivnosti na cestah padla, tako kot pade, ko se peljemo po Avstriji ali Nemčiji. Primer, seveda, velja tudi za primere, ko so motoristi povzročitelji nesreč.

Poznam tak primer in kapo dol motoristu, ki je imel voljo se bosti, kot tudi sodnici, ki je razsodila kot je.

Če ne bi bilo preveč off-topic bi tudi na drugi del odpisal širše, ampak na kratko: Problem je v sistemu in v tem, da si pustimo oprati glavo. Na koncu bomo tako tako imenovanim tajkunom plačevali odškodnine, ker so delali v skladu s sprejetimi zakoni, politiko in bili v tistem obdobju še celo spodbujani.

Če si pa še motoristi pustimo tako glavo oprati, da tulimo v isti rog z ostalimi, da si zaslužimo masaker, ker tako ali tako divjamo in smo cestni razbojniki (verjetno na osnovi tega, ker nas je kdaj kdo prehitel malo bolj "dinamično" pa smo mu favš :) ) pa tako ali tako vemo koliko je ura.

Res je, da se moramo sami najbolj paziti, ampak to še ne pomeni, da so pa izsiljevanje, jemanje prednosti in ostale neumnosti ostalih že kar opravičljive in jih moramo pač vedno šteti kot posledico hitre vožnje motorista.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej, člena o neprilagojeni hitrosti in neprilagojeni vožnji glede na stanje, znanje, razmere, ...

sta glavni vzrok, da imamo pri nas potvorjene statistike o bzrokih nesreč.

Člena sta v zakonu namenjena temnu, da je vsak, ki ima nesrečo avtomatsko kriv in plača "ogled" z 460€ in 6 kazenskimi točkami.

Iz lastne izkušnje (prisotnosti) ti povem, da te prime bes, ko ti policaji ob nesreči razložijo kakšna sreča je bila v nesreči, ker se na tem ovinku tudi v suhem dnevno razbijajo in celo ubijajo.

Pri tem pa ni na cesti niti oznake za nevaronost/spolzkost in obenem te prepričujejo, da je bila hitrost res prevelika (čeprav sem bil tik za ponesrečenko in smo vozili daleč pod omejitvijo in je pač samo ona naletela na madež ali lužo, ki je bila usodna.

In kolikor vem ima vsak organ službeno dolžnost ukrepati proti odgovornim tudi v primeru slabe vzdrževanosti cest.

Tako, da si te statistike lahko vtaknemo nekam, ker so potvorjene in posledica nevestnega dela odgovornih.

Po drugi strani pa je tako, da je prilagojena hitrost zelo subjektiven pojem. Skozi ovinek, ki ga sam speljem z 80km/h in sem pri tem čisto zadernalinan jih kopica boljših motoristov gre 120 in pri tem še zehajo.

Zdaj mi pa povej, kje se v Sloveniji lahko naučiš dejansko tehnike vožnje motorja ?

Ker cesta defintivno ni dirkališče pa tudi poligon ne.

Vidim, da je tvoje merilo le neka posebna tehnika vožnje, za katero pa pri nas zaenkrat ni ustreznih pogojev. A to je le del znanja, ki ga potrebuješ za vožnjo, če sploh za normalno vožnjo.

Očitno si tudi pozabil na lanski primer dveh vrhunskih šoferjev, ki bi po tvojih merilih verjetno bila najboljšja motorista, a sta bila očitno povsem neprimerna za navadno cesto, neustrezno usposobljena.

Ni finta v tem, da boš šoferje naučil kako gredo hitreje skozi ovinek in kako se vrhunsko ustavijo ali izgonejo oviri, ampak da jih boš naučil kako do takšnih situacij niti ne bi prišlo.

Kaj si ti videl ob nezgodi je tvoj pogled, nisi pa šoferju videl v glavo in poznal njegovih reakcij in sposobnosti (kaj če je imel npr. tudi malenkost slabši vid a vseeno še dopusten), tako da je tebi zgledalo vse ok, za šoferja pa je bilo povsem neprilagojeno. Vožnja v skupini je takšen tipičen primer (forsiranja, izzivanja itd.) pa tudi če je vozil prvi, saj je imel na "glavi" najbrž nek pritisk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sploh nisem! :P

He, he,.....dost si povedal o sebi, sicer pa to s svojimi umotvori na MS dokazuješ :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš z vožnjo po dirkališčih kaj osebnih izkušenj, ali govoriš na pamet? Meni vem, da je steza dala ogromno uporabnega znanja tudi pri zmerni vožnji v vsakdanjem prometu.

Nimam nobenih izkušenj s steze in, če sem popolnoma odkrit, me takšna vožnja niti ne zanima. Me veseli, če ti je steza dala veliko znanja, tako kot so ga meni kilometri, napotki in vaje a še vedno mislim, da termina športna vožnja in ceste namenjene javnemu prometu ne gre povezovati.

Če ne bi bilo preveč off-topic bi tudi na drugi del odpisal širše, ampak na kratko: Problem je v sistemu in v tem, da si pustimo oprati glavo. Na koncu bomo tako tako imenovanim tajkunom plačevali odškodnine, ker so delali v skladu s sprejetimi zakoni, politiko in bili v tistem obdobju še celo spodbujani.

Res je, da se moramo sami najbolj paziti, ampak to še ne pomeni, da so pa izsiljevanje, jemanje prednosti in ostale neumnosti ostalih že kar opravičljive in jih moramo pač vedno šteti kot posledico hitre vožnje motorista.

Sistem je tak kot je, ker ga takega vodijo ljudje, katerim to ustreza ob sodelovanju tihe večine. Absolutno se strinjam, da je krivda za to tudi na vseh nas.

Nobeno izsiljevanje, jemanje prednosti ni opravičljivo in se ne more šteti kot posledica hitre vožnje motorista razen tam, kjer je motorist res vozil bistveno prehitro saj s tem postane sokrivec ali glavni krivec za nesrečo. Če kdo moje pisanje drugače razume, potem ga napak razume.

Tudi sam doživljam izsiljevanja (nazadnje včeraj), se jezim in maham voznikom drugih vozil a ker mi je do sedaj uspelo opazovati druge in tudi s počasnejšo vožnjo in umikanjem preprečiti nesrečo ter izhajajoč iz svojih omejenih izkušenj (ker nisem športni voznik ali izredno izkušen voznik) trdim, da lahko povprečen voznik z bolj previdno, defenzivno in po potrebi počasnejšo vožnjo lažje reagira na napake drugih. Lahko pa se, seveda, tudi motim.

post-1019-0-66905900-1304075143_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!