Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

Jaz nikoli nisem trdil, da JE dirkališče poligon za učenje varne vožnje. Je pa za vsakogar zelo koristno DOPOLNILO k znanju, ki ga pridobiš na omenjenih poligonih, varnih vožnjah, pa ga zaradi specifik teh objektov tam nisi mogel osvojit.

Velja tudi zate, najprej pojdi parkrat na progo, potem pa presojaj kaj od tam odneseš in kaj ne, oziroma koliko so tovrstne izkušnje koristne za povprečnega motorista in koliko ne.

trance_27_notworthy.gif

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure, :worship:

...ima v glavi red - pošlihtano in dobro pelje! (Kar pa ne pride samo od sebe v sezoni ali dveh... )

"Skoraj vsi", ki imamo motor, ga nimamo zato, da bomo spali za krmilom. Preklet' pomembno pa je, kdaj in kje dobiš izkušnje. Nekaterim to uspe, nekaterim pa nikoli! :hmm:

Tudi sam nisem vzoren voznik, dejstvo pa je, da so me situacije na asfaltu v nekaj desetletjih prekleto spremenile. Pa še vedno te lahko kdo od prometnih "bučkotov" zahaklja!

Kot sem že rekel: V NASELJU PO PREDPISIH - izven po "posluhu" Kje lahko, in kje NE SMEŠ strgati gas zajlo! (Ograje, kandelabri, drevesa ipd... )

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da je tvoje merilo le neka posebna tehnika vožnje, za katero pa pri nas zaenkrat ni ustreznih pogojev. A to je le del znanja, ki ga potrebuješ za vožnjo, če sploh za normalno vožnjo.

Očitno si tudi pozabil na lanski primer dveh vrhunskih šoferjev, ki bi po tvojih merilih verjetno bila najboljšja motorista, a sta bila očitno povsem neprimerna za navadno cesto, neustrezno usposobljena.

Ni finta v tem, da boš šoferje naučil kako gredo hitreje skozi ovinek in kako se vrhunsko ustavijo ali izgonejo oviri, ampak da jih boš naučil kako do takšnih situacij niti ne bi prišlo.

Kaj si ti videl ob nezgodi je tvoj pogled, nisi pa šoferju videl v glavo in poznal njegovih reakcij in sposobnosti (kaj če je imel npr. tudi malenkost slabši vid a vseeno še dopusten), tako da je tebi zgledalo vse ok, za šoferja pa je bilo povsem neprilagojeno. Vožnja v skupini je takšen tipičen primer (forsiranja, izzivanja itd.) pa tudi če je vozil prvi, saj je imel na "glavi" najbrž nek pritisk.

Senčer ta tehnika ki jo omenja Gody in kilometrina na cesti so lahko rešitev za večji procent preživetja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: u bistvu se tvoji trditvi izključujeta.

Stadion je lahko odlična površina za rehabilitacijo al pa se rekreativno ukvarjat s tekom. ni sam za mitinge in tekme kjer je pomemben rezultat, in da te ne dobijo na dopingu. Isto ko karate klubi. če hodi na vaje normaln človek ki to jemlje kot športno rekreativni trening in v skrajnem primeru za samoobrambo, je znanje karateja in dobra fizična forma sam pozitivna stvar. če na vaje hodi prepotenten bedak s kratkimi varovalkami ki rad svoj prav v gostilni dokaže z batinami, karate klub izpade kot teroristični vadbeni poligon.

Enako je s pisto. če greš mal podrsat kolena in žlajfat mal kasnej kot maš občutek da je treba, je to dobrodošlo znanje. Če pol s tem znanjem na cestah delaš avdicijo za motoGp, je to posledica nepoštimane glave.

Lepo povedano!(napisano)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi, da vsako leto berem eno in isto v črni kroniki (skoraj copy/paste), pa še kje :rolleyes: . Kako se vam sploh še da razglabljati o tem vsako leto jovo na novo - kdo je kriv, zakaj je tako, kaj bi bilo, če bi bilo..... itn. never ending story :closedeyes: Nič novega povedanega, črna statistika pa podobna iz leta v leto. Potrebovali bi res kakšen tektonski premik v naših glavah oz. v prometu nasploh - to pa vsi veste da se ne bo zgodilo.....pa smo spet na začetku...

Popravljeno . Popravil TinaRR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa enkrat si je treba že enkrat pogledati v oči in priznati, da dirkališče NI poligon za učenje varne vožnje. To so vse pravljice tistih slovenskih motoristov, ki si želijo dirkališče, pa nimajo nekih prav zelo legitimnih argumentov, kako bi to dirkališče izsilili od države ...

a si spet leksikon pomalical??? saj ne rabiš imeti nekega tehtnega razloga, ampak, pojdimo se špilat evropo, če lahko vse druge bedarije od zakonov vlačimo iz evrope, dajmo še kako dirkališče zgraditi a ne B) saj konec koncev smo v evropi, če imajo nemci, avstrijci, francozi, španci, dajmo imet še mi

post-9362-0-72637000-1304112182_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi, da vsako leto berem eno in isto v črni kroniki (skoraj copy/paste), pa še kje :rolleyes: . Kako se vam sploh še da razglabljati o tem vsako leto jovo na novo - kdo je kriv, zakaj je tako, kaj bi bilo, če bi bilo..... itn. never ending story :closedeyes: Nič novega povedanega, črna statistika pa podobna iz leta v leto.

Nimaš prav!

Bom povedal po domače.

Še pes se nauči kje lahko opravi potrebo, če si dovolj vztrajen.

... Potrebovali bi res kakšen tektonski premik v naših glavah oz. v prometu nasploh - to pa vsi veste da se ne bo zgodilo.....pa smo spet na začetku...

Za zadet na loto moraš najprej vplačat listek!

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam.

Mogoče bi prvo predlagal tistim, ki jim je debata 'jebanje' (nekdo omenil), naj si poiščejo kako drugo temo. Ena glavnih problematik motorizma je vsekakor vredna trezne debate in presoje, ne tiste za šankom ob 5 pirih. Kogar moti naj se pač umakne.

Meni je prva asociacija na dirkališče vožnja na čas oz. čim hitreje prevoziti krog. Pozdravljam pa vse, ki se vožnje udeležijo z drugimi nameni in drugo-namembnimi motorji, da jim le ustreza. Trening varne vožnje pri nas obstaja, žal pa ne trening hitre varne vožnje. Ta sicer ni dovoljena na

cesti, utegne biti pa koristno učno sredstvo za vsakdanji promet, tu se strinjam z že objavljenim.

Nisem še nikoli vozil dirkališča, vendar bil 3x že prijavljen a potem motor ni bil pripravljen. Namen mi je bil spoznati pisto v živo in seveda

čim hitreje čez krog in zvedeti čas. Na cesti bi bilo isto početje nesmiselno izzivanje usode.

Je pa res, da so podobnosti med cesto in pisto. Recimo ta, koliko krogov si že prevozil na nekem avtodromu ali pa kolikokrat določeni cestni odsek.

Ravno tako se motorist brusi, samo na cesti na drug način. Tu iz izkušenj lahko potegnemo veliko, ko poznamo že veliko pasti, čeprav se zmeraj kažejo nove in nove. Te situacije so vsakdan motorizma. Povem eno zanimivo iz letošnje zgodnje vožnje, ko ravnini (nato tabla naselje) sledi levi in desni ovinek. Cesto dovolj poznam. Nad desnim ovinkom je hiša, pred njo pa se ovinek vzpenja tako da se ne vidi cestne podlage. Zgleda da je možakar pral avtomobil in že tako gladek asfalt je bil orng zalit z vodo. Tisti desni sem lepo pripeljal v nagibu in ko sem videl vodo, sem bil že na njej. Samo zravnat motor brez zaviranja in nežno na levi pas. Enkrat sem naredil isto samo da je bil nasproti že avto. Tega sem obvozil po njegovi notranji strani. Videl me je in se je umaknil proti sredini. Bilo pa je še več podobnih primerov, vsakič pa bi v nasprotnem ravnanju bil v ograji, avtu ali grabnu.

Ceste so nevarne, dirkališče je glede tega dosti na boljšem in bolj primerno za športno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj konec koncev smo v evropi, če imajo nemci, avstrijci, francozi, španci, dajmo imet še mi

Smo majhna država in že tako smo nerentabilni ... dirkališča so, če dobro pogledaš, v glavnem v večjih državah z obsežnejšo ekonomijo in boljšim bazenom vlagateljev ... žal ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej, imeli smo mobikrog, ki sicer ni bil niti podoben dirkališču, pa je vojska pograbila po svojem in ga zaprla...če je državi v interesu zgraditi dirkališče, zakaj so nam potem še edini krožni in zaprti cestni odsek odvzeli za uporabo? ni treba razlagati da je to od vojske in bla bla bla....če bi ti vedel koliko ciganskih kolib je postavljenih na zemlji SV tukaj v žabjaku, te zemlje pa ne vzamejo nazaj??? glej škoda se je karkoli naprej prerekati ker s tem ne bomo ničesar rešili, državi enostavno to ni v interesu in pika....tiste na visokih stolčkih boli k.... za nas sužnje, še nekaj časa bodo tam in nafilali žepe kolikor se bo le dalo, potem se jim pa j... za nas, funkcijo pa bodo prepustili naslednji generaciji lopovom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej, imeli smo mobikrog, ki sicer ni bil niti podoben dirkališču, pa je vojska pograbila po svojem in ga zaprla...če je državi v interesu zgraditi dirkališče, zakaj so nam potem še edini krožni in zaprti cestni odsek odvzeli za uporabo? ni treba razlagati da je to od vojske in bla bla bla....če bi ti vedel koliko ciganskih kolib je postavljenih na zemlji SV tukaj v žabjaku, te zemlje pa ne vzamejo nazaj???

In kdo odgovarja za primer, če se nek motorist razbije na neki "pisti", ki je nihče ne rihta, nadzira, skrbi za varnost itd? ...

Dajte no nehat bluzit ... življenje ni brezskrbna fura z motorjem ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno sosedov Francelj, ki ti je iz gostilne gas tiščal :wallbash: kdo pa odgovarja, če se ti na cesti razsuješ? ti sam, kdo pa drug

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno sosedov Francelj, ki ti je iz gostilne gas tiščal :wallbash: kdo pa odgovarja, če se ti na cesti razsuješ? ti sam, kdo pa drug

Lej, ne bluzi. Mobikrog v zadnjem stadiju je bil neurejeno, divje "vozišče", njegov lastnik je bil znan in lastnik v takem primeru odgovarja za vse, kar se tam dogaja - hoče ali noče.

Tako, kot motoristi pričakujejo odgovornost od DARS-a, direkcije za ceste in še koga, če je na ovinku posut pesek ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko je lastnik pobral kopita je šele postalo divje, prej je bilo lepo ograjeno, če si hotel vozit si moral podpisat da organizator/lastnik ne odgovarja za škodo ki jo povzročiš

odgovornost darsa in upraviteljev cest... :lol1: ...a veš kaj se zgodi ko pridejo možiclji v modrem, dobimo neprilagojeno hitrost, in upravitelji so čudežno oprani krivde

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko je lastnik pobral kopita je šele postalo divje, prej je bilo lepo ograjeno, če si hotel vozit si moral podpisat da organizator/lastnik ne odgovarja za škodo ki jo povzročiš

odgovornost darsa in upraviteljev cest... :lol1: ...a veš kaj se zgodi ko pridejo možiclji v modrem, dobimo neprilagojeno hitrost, in upravitelji so čudežno oprani krivde

In po kakšni logiki naj bi vojska zagotavljala (in plačevala) pogoje, da bi se lahko ti vozil po poligonu? Zakaj se ne zberete in občini ter državi (vojski) ponudite denar za odkup teh površin vključno z načrti preureditve in uporabe površin, skladno z vsemi zakoni in predpisi? Ali pa je morda tudi vam bolj všeč 'ciganski' način uzurpiranja tuje lastnine?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super za tebe. Ni pa treba dirkanja/dirkališč tiščati vsem ...

Kar jaz razumem pisanje tistih, ki bi radi imeli in uporabljajo dirkališče, ni v nihovih izjavah nič napačnega, saj gre v bistvu za ene vrste poligon, kjer se dosegajo večje hitrosti, kjer lahko pod kontroliranimi pogoji (ni obcestnih ovir, ni nasproti vozečih) izkusiš obnašanje motocikla, ugotavljaš svoje napake pri hitrejši vožnji skozi ovinek...itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In po kakšni logiki naj bi vojska zagotavljala (in plačevala) pogoje, da bi se lahko ti vozil po poligonu? Zakaj se ne zberete in občini ter državi (vojski) ponudite denar za odkup teh površin vključno z načrti preureditve in uporabe površin, skladno z vsemi zakoni in predpisi? Ali pa je morda tudi vam bolj všeč 'ciganski' način uzurpiranja tuje lastnine?

Seveda je to Fritzovo vprašanje popolnoma na mestu... Me prav zanima, koliko ljudi, ki danes sicer trdijo, da bi stezo uporabljali, bo se v morebitnem primeru, da do izgradnje pride, le te zares redno posluževalo? Že če organiziraš neko prvenstvo, imaš po treh dirkah skoraj prepolovljeno štartno listo, ker na začeku sezone vsak misli, da bo kar takoj stal na štengah, skoraj vsak bi hotel svojo klaso... Edina rešitev je bila, da se denar pobira vnaprej. Me pa zanima, koliko ljudi bi dalo denar vnaprej za sezono vožnje po progi... Pri nas investirat v nekaj takega kot je dirkališče je velik problem. V primeru, da nekdo ima denar, ravno zaradi zgoraj omenjenega nikakor ne more z gotovostjo računati na domače uporabnike... Verjamem, da bi se še bolj zapletlo že ob prvi nesreči, kjer bi kljub podpisu uporabnika, da le ta uporablja progo na lastno odgovornost prišlo do tožbe, verjetno celo do odškodnine. Pri nas je že organizacija dirk na katerih sodelujejo licencirani vozniki velik rizik za organizatorja, saj si lahko skoraj v vsakem trenutku nekdo spomni, da ni bilo dovolj poskrbljeno za varnost. Je pa še en kup ovir...

1. ovira: draga zemljišča

2. ovira: birokratske ovire (v službi določenih lobijev)

3. ovira: civilna družba (plačana s strani določenih lobijev, ki ta moment nimajo denarja, bi pa v prihodnosti, ko bodo imeli denar bioli radi monopolisti)

4. Odziv uporabnikov na postavljene cene... Slovenci smo pač veliki gobci in prav tako veliki stiskači...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nikoli nisem trdil, da JE dirkališče poligon za učenje varne vožnje. Je pa za vsakogar zelo koristno DOPOLNILO k znanju, ki ga pridobiš na omenjenih poligonih, varnih vožnjah, pa ga zaradi specifik teh objektov tam nisi mogel osvojit.

Velja tudi zate, najprej pojdi parkrat na progo, potem pa presojaj kaj od tam odneseš in kaj ne, oziroma koliko so tovrstne izkušnje koristne za povprečnega motorista in koliko ne.

No, dajva se vrniti k najinemu 'primerjanju' izkušenj, ki jih jaz nimam. Na progo ne bom šel pa četudi bi ta bila v Sloveniji in meni blizu in lahko dostopna medtem, ko sem se raznih usposabljanj že udeleževal. In ker domnevam, da veliko ne-SS motoristov razmišlja podobno (kar potrjuje odsotnost le teh na dirkališčih) menim, da je za splošno populacijo bolje, če se jih napoti na tečaje varne vožnje, saj bodo tja mogoče res šli in se bodo tudi tam nečesa naučili čeprav hitrosti, ki jih tam dosegajo, naj ne bi bile podobne realnim.

Da bi za neko majhno populacijo, ki hoče pisto sedaj to tudi naredili, čeprav ne bi bila rentabilna, je iluzija o kateri smo že večkrat in obsežno razpravljali. Morda bo projekt Petrolia le uspel in bomo tudi v Slo dobili pisto na kateri se bo dalo dirkati in 'učiti' a bo projekt izpeljan predvsem z namenom prinašanja dobička ne pa izpolnjevanja želja določeni populaciji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In po kakšni logiki naj bi vojska zagotavljala (in plačevala) pogoje, da bi se lahko ti vozil po poligonu? Zakaj se ne zberete in občini ter državi (vojski) ponudite denar za odkup teh površin vključno z načrti preureditve in uporabe površin, skladno z vsemi zakoni in predpisi? Ali pa je morda tudi vam bolj všeč 'ciganski' način uzurpiranja tuje lastnine?

zakaj bi pa ponujali denar za nekaj, kar je bilo prej lepo vzdrževano, košeno, zdaj pa stoji tam neobljudeno kot puščava....če že ciganom pustijo da šotorijo na njihovem, bi lahko vsaj pustili odprto za vikende, saj jim te zemlje noben ne bi vzel, samo uporabljali bi jo občasno, za razliko od tiste golazni, ki si zemljo prisvoji in z njo dela kar hoče....sigurno je lepše, ko nekaj dobiš zastonj mar ne ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj bi pa ponujali denar za nekaj, kar je bilo prej lepo vzdrževano, košeno, zdaj pa stoji tam neobljudeno kot puščava....če že ciganom pustijo da šotorijo na njihovem, bi lahko vsaj pustili odprto za vikende, saj jim te zemlje noben ne bi vzel, samo uporabljali bi jo občasno, za razliko od tiste golazni, ki si zemljo prisvoji in z njo dela kar hoče....sigurno je lepše, ko nekaj dobiš zastonj mar ne ?

Hja.. Verjetno ciganom nima kdo kaj vzet, pa če tudi naredijo še tako pizdarijo, na tej stopnji družbenega razvoja jih pa tudi ne moreš kar v jarke pometat, mar ne?

Pravno gledano bi moral nekdo na takem poligonu prevzeti odgovornost. Zdej a je to firma, ki organiziora neko dejavnost, ali pa lastnik sam, če to direktno da v uporabo... Vojska verjetno sama ne bo prevzela odgovornosti za materialno škodo, ki bi nastala zaradi odškodninskih tožb v primeru nesreč, ker verjetno ena sama nesreča pomeni več finančnega minusa, kot pol sezone prihodkov od pobranih kart. Kaj če se ti v sezoni zgodijo tri večja sranja? Potem takoj nastopi še politična odgovornost, te pa verjemi da ne bo hotel sprejet noben minister...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj bi pa ponujali denar za nekaj, kar je bilo prej lepo vzdrževano, košeno, zdaj pa stoji tam neobljudeno kot puščava....če že ciganom pustijo da šotorijo na njihovem, bi lahko vsaj pustili odprto za vikende, saj jim te zemlje noben ne bi vzel, samo uporabljali bi jo občasno, za razliko od tiste golazni, ki si zemljo prisvoji in z njo dela kar hoče....sigurno je lepše, ko nekaj dobiš zastonj mar ne ?

Zato ker je to lastnina nekoga drugega in za tisto lastnino nekdo drug odgovarja. Sem ti že napisal..zberite denar in zaženite projekt. Kolikor vem je Mobikrog nekaj časa upravljal g. Tomlje, za katerim je ostalo precej dolgov kar bi lahko pomenilo, da ni bil rentabilen ali pa je upravljavec preveč vzel zase. Vojska je tudi odprta za razna javno-zasebna partnerstva in so za to še bolj dovzetni, če zadevo promovira lokalna skupnost (župan etc.) a vse to zahteva denar kakor zahteva denar tudi vzdrževanje samega poligona za to, da je varen in v skladu z vsemi predpisi za takšne objekte saj v nasprotnem nosi lastnik odgovornost za nastalo škodo.

Kar se tiče Romov, ki uzurpirajo zemljišča MORS-a, za te so, od trenutka prijave naprej, pristojni drugi organi in ne vojska. Vojska lahko le zastraži, ogradi in tehnično varuje svoje objekte in tako fizično onemogoči vstop na takšno področje a tega ne more početi vsepovsod, ker je to nesmotrno ali neprimerno (beri - vsake zelenice in gozda pač ne gre ograditi). Dejstvo, da to izkoriščajo nekateri Romi in da se zadevne inšpekcije in policija prepočasi zganejo pa je zaskrbljujoče. Tako kot je zaskrbljujoče dejstvo, da je cigan Šrot 19 let šotoril v občinski stavbi sredi Celja ne da bi lastniku plačal za to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dgovornost darsa in upraviteljev cest... ...a veš kaj se zgodi ko pridejo možiclji v modrem, dobimo neprilagojeno hitrost, in upravitelji so čudežno oprani krivde

Ne vedno, in ti to dobro veš ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi lahko vsaj pustili odprto za vikende, saj jim te zemlje noben ne bi vzel, samo uporabljali bi jo občasno, za razliko od tiste golazni, ki si zemljo prisvoji in z njo dela kar hoče....sigurno je lepše, ko nekaj dobiš zastonj mar ne ?

Daj no - en bi se frderbal, pa bi bila cela hajka na 24ur in bi se pozivalo k odgovornosti vodstvo Slovenske vojske in ne vem kaj ...

Glede "nekaj dobiti zastonj" pa - there is no free lunch.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mutika, ko okopavaš, tolčeš tako po plevelu kot po solati. Malo se uštelaj!

...

Problem starih motoristov je predvsem problem tistih sivcev in sivk , ki so izpite naredili pred kratkim in kupili motorje, ker je to postalo tako presneto modno. .... na moto zborih, kjer si stara kura v petem desetletju prvič upa jošk na plano vržt, prej je bila pa celo življenje zaplankana za domačimi zidovi, ...

X11, saj se v marsičem strinjam s teboj. Ampak dovoli, da še nekaj pripomnim.

Nisva se čisto razumela. Z veseljem sprejmem tvoj nasvet, če bi res tako po zdravi solati rila, kot praviš ti - zato pa tudi ti bolje preberi, kaj sem napisala, kajti če bi videl, da ne posplošujem, bi se ti zdela vseeno bolj uštelana.

V isti sapi pa si tudi sam v en koš zbasal hruške in jabke. Problem 'starih' motoristov niso le tisti šalabajzeri, ki si v zrelih letih kupijo motor in šele takrat naredijo izpit. Tudi vsi tastari, ki hodijo po motozborih (žal ne poznam te populacije, ker sama ne hodim, pa saj si mi ti povedal) niso tam zgolj zato, ker je to moderno. Prav tako niso vsi sivci in sivke nedojebani dedci in babnce, ki so prvič okusili 'čar svobode'.

Sam veš, da imam še kako prav, ko trdim, da marsikateri tastari, ki je včasih uspešno kurblal ves tisti moto-šrot, ni in ne more biti takoj suveren na najnovejših zverinah, če mu vmes manjka 20-30 let prakse! In takšnih je kar nekaj.

Ja, je pa res in se strinjam s teboj, da je to problem (te citiram): " ... zbezlanost in modnost, ki se prenašata na cesto in ubijata." Velja pa za vse generacije.

Zato sem to omenjala - poznam nekaj teh in onih in tretjih - ne mečem vseh v isti koš, brez skrbi.

Predvsem pa se mi zdi zelo pomembno, da se zavedamo, kako se kljub njihovi zaletavosti (saj smo bili nekoč vsi taki, a ne) lahko marsikaj naučimo tudi od mladih! In to tudi sprejmemo - npr. Jure, ki v svojih postih pametno razmišlja, ima zadeve v glavi pošlihtane v nulo! Bolj, kot marsikateri stari, ki ga poznam. :rolleyes:

Zato trdim, da starost še ne pomeni kar avtomatske zrelosti in odgovornosti.

Sama imam izkušnjo (padec z motorjem na ovinku, v dežju), ki se je končala le s polletno priklenjenost na bergle, lahko pa bi se zaključila zelo drugače. Falilo je nekaj cm in kakšen kilometer hitrosti več.

Kljub temu, da je bila na cestišču pod vodo luknja, da so po moji nesreči tam postavili znak in kasneje tisti (ampak le tisti del) celo na novo prevlekli z asfaltom, zelo dobro vem, da se mi je to zgodilo čisto po lastni, mogoče celo objestni napaki, ki se je sploh zavedla nisem, pa na motorju nisem ravno začetnica.

Hja, država pa me je razen vožnje z rešilcem in bolnišnice obdarila z minusom 6-tih pik in globo 480 €. Grda jaz, samo sebe sem razsula.:P

Zato pravim, da pošlihtajmo v svojih glavah, bodimo odgovorni zase in pazimo na ostale udeležence v prometu, če nam že država ne nudi dovolj kvalitetne osnove v tovrstnem izobraževanju od temeljev dalje, saj nas (večinoma) zna le udariti po žepu, ne zaveda pa se, kako pomembno je, da je na cestah čim manj poškodovanih, da ne govorim - boženedaj - mrtvih. In ker se mačehovsko obnaša do vedno večjega števila motoristov, si moramo pač sami najti možnosti, da se naučimo oz. se zavarujemo.

Saj tukajšnja debata tu in tam skrene s poti, marsikaj je odveč, marsikaj pa je vmes dobro napisano in že zaradi tega je fajn, da o tem sploh govorimo.

Motoristi smo, če nam je všeč ali ne, 'ogrožena vrsta', ker smo zelo ranljivi; vožnja po dveh ozkih kolesih pač zahteva večjo mero spretnosti ter pazljivosti, kot vožnja na štirih kolesih, v kovinski kletki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!