Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


Priporočene objave

Objavljeno

npr. Jure, ki v svojih postih pametno razmišlja, ima zadeve v glavi pošlihtane v nulo! Bolj, kot marsikateri stari, ki ga poznam. :rolleyes:

V glavi že, na cesti pa .... smo videli zadnjič njegovo fotko v temi Rakitna ... "polaganje" v zavoju, nasproti kolesarju ... super zastraševalni manever.

Še enkrat - ceste so namenjene prevažanju, ne pa igranju otrok z žogo ali motorji ...

Objavljeno

Zato pravim, da pošlihtajmo v svojih glavah, bodimo odgovorni zase in pazimo na ostale udeležence v prometu, če nam že država ne nudi dovolj kvalitetne osnove v tovrstnem izobraževanju od temeljev dalje, saj nas (večinoma) zna le udariti po žepu, ne zaveda pa se, kako pomembno je, da je na cestah čim manj poškodovanih, da ne govorim - boženedaj - mrtvih. In ker se mačehovsko obnaša do vedno večjega števila motoristov, si moramo pač sami najti možnosti, da se naučimo oz. se zavarujemo.

In ta "pazimo tudi na ostale" ne po meni le, da vozimo tako, da jih fizično ne zbijemo, pač pa tudi, da vozimo tako, da se ne bodo rabili "prestrašiti" zaradi našega načina vožnje ... Če imaš pištolo, ne le, da ne smeš nekoga ustreliti, pač pa ga z njo tudi ne smeš strašiti ...

Objavljeno (popravljeno)

V glavi že, na cesti pa .... smo videli zadnjič njegovo fotko v temi Rakitna ... "polaganje" v zavoju, nasproti kolesarju ... super zastraševalni manever.

Daj ne pretiravaj (spet)!

Si stokica kot Stoner. :P

EDIT: O tem manevru je govora stokica

Popravljeno . Popravil TBoxer
Objavljeno

V glavi že, na cesti pa .... smo videli zadnjič njegovo fotko v temi Rakitna ... "polaganje" v zavoju, nasproti kolesarju ... super zastraševalni manever.

Še enkrat - ceste so namenjene prevažanju, ne pa igranju otrok z žogo ali motorji ...

eni strašijo že samo s svojo pojavo na cesti, kaj šele da bi kaj takega počeli kot Jure :)

Objavljeno

eni strašijo že samo s svojo pojavo na cesti, kaj šele da bi kaj takega počeli kot Jure :)

Vsekakor strašijo "snete skire z (po možnosti) odprtimi rori, ki drajsajo ovinke z ušesom po asvaltu" bistveno bolj kot pa 100+ kilski motorist, ki se vsaj približno normalno odpelje mimo. :glare:

Objavljeno

No, dajva se vrniti k najinemu 'primerjanju' izkušenj, ki jih jaz nimam. Na progo ne bom šel pa četudi bi ta bila v Sloveniji in meni blizu in lahko dostopna medtem, ko sem se raznih usposabljanj že udeleževal. In ker domnevam, da veliko ne-SS motoristov razmišlja podobno (kar potrjuje odsotnost le teh na dirkališčih) menim, da je za splošno populacijo bolje, če se jih napoti na tečaje varne vožnje, saj bodo tja mogoče res šli in se bodo tudi tam nečesa naučili čeprav hitrosti, ki jih tam dosegajo, naj ne bi bile podobne realnim.

Da bi za neko majhno populacijo, ki hoče pisto sedaj to tudi naredili, čeprav ne bi bila rentabilna, je iluzija o kateri smo že večkrat in obsežno razpravljali. Morda bo projekt Petrolia le uspel in bomo tudi v Slo dobili pisto na kateri se bo dalo dirkati in 'učiti' a bo projekt izpeljan predvsem z namenom prinašanja dobička ne pa izpolnjevanja želja določeni populaciji.

Tolk slabš zate, tako kot je specifičen poligon in so vaje, ki se jih drugje razen na njemu ne da izvajat, je specifična tudi vožnja po dirkališču. Znanja in izkušnje, ki jih dobiš na pisti se drugje na varen način ne da dobit. Se ti ne zdi, da je odnos ljudi do dirkališč neposredno povezan tudi s tem kakšne možnosti obstajajo za obisk le teh? Ker je treba hodit v tujino, se za to pač pobrigamo samo tisti, ki v tem vidimo neko ekstra veselje in je vse skupaj vredno dodatnega truda in financ. 100% (stoprocentno) sem prepričan, da bi se za obisk dirkališča odločilo več ljudi, če bi ta možnost obstajala tudi v Sloveniji, tako SS motoristov, kakor ne SS-motoristov.

Če je nekaj človeku tuje in nepoznano bo o tem veliko manj razmiššljal in bil do tega nasploh veliko bolj skeptičen, kakor če gre za neko običajno stvar. Naj bo to vožnja po dirkališču al pa sprehod dveh homoseksualcev po ulici, ki jih bodo v nekem modernem velemestu manj čudno gledali, ko se bosta držala za roke, kot v neki zakotni zaplankani krščanski hribski vasici.

Že ene desetič pomoje tole pišem. Dirkališče NI NADOMESTILO za poligone in tovrstna izobraževanja je pa koristno DOPOLNILO k izkušnjam vsakega motorista, ker tam osvoji znanja, ki jih drugje enostavno ne more. Dokler ne boš probal tega ne boš vedel in basta. Če si se odločil, da se to ne bo nikoli zgodilo tudi prav, ampak dejstvo je, da na varnih vožnjah teh zamujenih izkušenj ne boš prinesel noter, kakor tudi ne nekdo, ki hodi samo na piste in ignorira treninge varne vožnje. Jaz motociklizem vidim kot paket nekih psiholoških in fizičnih sposobnosti, ki so sestavljene iz različnih spektrov, od tega da imaš v glavi razčiščene zadeve kako se kje vozi, do fizičnih priprav pred sezono, do treniranja reakcij na poligonu kot tudi pridobivanja občutka o obnašanju motorja in gum na meji na dirkališču. Vsaka izmed teh postavk ti poveča možnost preživetja v prometu, več kot jih izpolniš, bolj "popoln" motorist si, najbolje pa je, da probaš pokrit vsa področja (v skladu z zmožnostmi).

Ali bi bila pista rentabilna ali ne ne veš.. Tako kot jaz ne morem trdit da bi zagotovo bila, ne moreš ti reči da ne bi bila. To bomo videli, ko (če sploh) jo bomo enkrat dobili. Glede na trumo Slovencev, ki redno hodi na Grobnik (ja vsi rekordi tam so slovenski), Novi Marof, Panonijo, itd, glede na bližino Italije, ki je itak motorističen narod in glede na bližino Avstrije in Madžarske in nenazadnje so tu tudi avtomobilisti (naši in tuji), ki se tudi ne bi branili dirkališča, se jaz ne bi upal kar vnaprej trdit, da dirkališče ne bi bilo rentabilno..

In ravno zaradi zadnjega stavka glede izpeljavi projekta ala Petrolija zgolj zaradi dobička, ne pa tudi z idejo da je potrebno ljudem vcepiti v podzavest, da hitra vožnja sodi na dirkališče, ne na ceste, ter da dirkališče ni samo za dirkače, ampak za vsakogar, bi bilo prav, da bi k tovrstnemu projektu pristopila tudi država, skupaj s prevetrenim sistemom izobraževanja v avtošolah in poleg podpore prepotrebnim poligonom varne vožnje kot je tisti na Vranskem.

Šele potem se bo počasi dojemanje ljudi začelo spreminjat in bodo "ne SS motoristi, ki razmišljajo podobno kot ti in o vožnji na dirkališču niti pomislijo ne" mogoče začeli stvari videti drugače in se zavedli, da lahko tudi oni kaj odnesejo od kakšnega track daya.

Udeležba na Godjevi prireditvi Deyzidejs je lepo pokazala, da se nekateri tega očitno že zavedajo, ker kolikor sem spremljal zadevo, lani niti približno med udeleženci niso bili samo "tišači" na plastičarjih, ampak je bilo ogromno motoristov vseh starosti z različnimi vrstami vsakdanjih motociklov.

Mentaliteto ljudi je treba spremenit, to se da pa naredit samo s celostnim vzgajanjem bodočih generacij voznikov, ki jim je treba vcepit kam kakšna vožnja spada in omogočit primerne prostore za to. Tako poligone kakor dirkališča.

In nenazadnje bodo tudi zgražanja vseh tistih, ki se vsakič ko vidijo na cesti divjaka, jezno pripomnijo naj se s tako vožnjo spelje na dirkališče, dobila malo več smisla, če bo omenjeni to možnost sploh imel.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

V glavi že, na cesti pa .... smo videli zadnjič njegovo fotko v temi Rakitna ... "polaganje" v zavoju, nasproti kolesarju ... super zastraševalni manever.

Še enkrat - ceste so namenjene prevažanju, ne pa igranju otrok z žogo ali motorji ...

Kolk maš ti opravka s to mojo fotko. Če se ne bi mal presedel in dal koleno na tla za malj bolj "atraktivno fotko", te fotografije najbrž sploh opazil ne bi.

Jaz nimam kej skrivat, predvsem pa nisem hinavec, ki bi na Motosvetu moraliziral in bil popoln, po drugi strani pa na cesti počel take in drugačne neumnosti. Zato mi tudi ni nobenega problema objavit take fotke na forumu, čeprav že vnaprej vem, da se bodo taki kot ti zapičili vanjo. Jaz imam čisto vest, vem da se trudim peljat varno in nimam kej skrivat.

Moj moto je preprost, po naseljih po omejitvah, zunaj njih po filingu, toda vedno z določeno zdravo mero rezerve. Čeprav niti pribložno nisem eden tistih, ki bi podiral hitrostne rekorde proti morju se zunaj naselij, kjer menim da je varno, peljem hitreje od omejitve. Če me bodo zmerili, bom pač plačal kazen in basta. Če cesto poznam mi ni problema na kakšnem preglednem ovinku mal bolj nagnit motorja, pa zato še ne pomeni, da so to neki zastraševalni manevri. Jaz vem kako sem speljal tisti zloglasni ovinek na fotki in kolesar tudi. In mislim da je zelo velika šansa, da če bi dotičnega kolesarja vprašal, če se je čutil zastraševanega, da bi se samo nasmehnil, ker vsekakor ni bilo nič tako groznega kakor hočeš ti zdej tle prikazat.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)

V glavi že, na cesti pa .... smo videli zadnjič njegovo fotko v temi Rakitna ... "polaganje" v zavoju, nasproti kolesarju ... super zastraševalni manever.

Še enkrat - ceste so namenjene prevažanju, ne pa igranju otrok z žogo ali motorji ...

Ko smo že pri zastraševalnih manevrih.. Pomoje se je bolj ustrašil tisti nesrečnež zadnjič v Kranju z Ninjo, ki se je peljal 30km/h in bil po tvojih besedah že nasploh nestabilen in se s tako vožnjo ogrožal, ko ga je čisto blizu počasi prehitel avto, noter pa en tip s telefonom/kamero bulil vanj in ga snemal.. Glede na tvoje zgražanje kako je bila taka njegova vožnja že itak nevarna in nestabilna (tako da bi ga morali prijatelji odvrnit od tega, al nek v tem smislu si napisal), je mogoče samo še ta malenkost manjkala, da bi padel z motorja pod tvoja kolesa.. Tolk o tem.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

predvsem pa nisem hinavec, ki bi na Motosvetu moraliziral

Predvsem to si.

Pojmovanje varnosti v javnem prometu ti in ostali sport-riderji raztegujete čez področje športne vožnje, ob vsaki priliki je na pretek leporečenja o "dovolj rezerve", a glej ga zlomka: statistike in strokovno védenje vam niso prav nikjer v prid.

Razbijajo se do smrti ali še pogosteje do poškodb tako tehničnega kot biomateriala nesorazmerno pogosto supersport motocikli(sti), nesorazmerno pogosto je razlog za nezgodo prevelika hitrost (ki jo tvoj in tebi podobnih vožnja učinkovito spodbuja kot integralni del takšnega "obvladovanja"), in, konec koncev je jasno, čemu so takšni motocikli namenjeni, za kaj se jih uporablja in kaj je njihova marketinška maksima.

Točno tako je in ti to dobro véš.

Objavljeno

Ko smo že pri zastraševalnih manevrih.. Pomoje se je bolj ustrašil tisti nesrečnež zadnjič v Kranju z Ninjo, ki se je peljal 30km/h in bil po tvojih besedah že nasploh nestabilen in se s tako vožnjo ogrožal, ko ga je čisto blizu počasi prehitel avto, noter pa en tip s telefonom/kamero bulil vanj in ga snemal.. Glede na tvoje zgražanje kako je bila taka njegova vožnja že itak nevarna in nestabilna (tako da bi ga morali prijatelji odvrnit od tega, al nek v tem smislu si napisal), je mogoče samo še ta malenkost manjkala, da bi padel z motorja pod tvoja kolesa.. Tolk o tem.

Ni imel časa gledati, kdo pelje mimo njega, bočne razdalje je bilo za širino avtomobila. Konec koncev so bile pa tudi hitrosti tako nizke, da statistično gledano ni bilo zelo verjetno, da bi ga zbil. No, četudi bi to početje jaz priznal kot napačno, je jasno, da ga ne bom prakticiral vsakič, ko sedem v avtomobil - za razliko od tvojega početja (in početja drugih sport-riderjev).

In ti to dobro veš ...

PS: ni ti treba odgovarjati na moje zadnje odgovore, ker argumentov nimaš, spet bomo deležni le nakladanja in hipotetiziranja brez osnove. :-)

Objavljeno (popravljeno)

Če je nekaj človeku tuje in nepoznano bo o tem veliko manj razmiššljal in bil do tega nasploh veliko bolj skeptičen, kakor če gre za neko običajno stvar. Naj bo to vožnja po dirkališču al pa sprehod dveh homoseksualcev po ulici, ki jih bodo v nekem modernem velemestu manj čudno gledali, ko se bosta držala za roke, kot v neki zakotni zaplankani krščanski hribski vasici.

PSS: huda primerjava: sportriderjem je takorekoč kršena ustavna pravica, tako kot homoseksualnim parom, ki želijo posvojiti otroka (morda že obstoječega, kateremu je eden tudi biološki starš) ... Nice maneuver, but no cookie :-)

Popravljeno . Popravil JustinBieber
Objavljeno

Predvsem to si.

Pojmovanje varnosti v javnem prometu ti in ostali sport-riderji raztegujete čez področje športne vožnje, ob vsaki priliki je na pretek leporečenja o "dovolj rezerve", a glej ga zlomka: statistike in strokovno védenje vam niso prav nikjer v prid.

Razbijajo se do smrti ali še pogosteje do poškodb tako tehničnega kot biomateriala nesorazmerno pogosto supersport motocikli(sti), nesorazmerno pogosto je razlog za nezgodo prevelika hitrost (ki jo tvoj in tebi podobnih vožnja učinkovito spodbuja kot integralni del takšnega "obvladovanja"), in, konec koncev je jasno, čemu so takšni motocikli namenjeni, za kaj se jih uporablja in kaj je njihova marketinška maksima.

Točno tako je in ti to dobro véš.

Jaz dobro vem čemu so SS motocikli namenjeni, zato imam za svojega porihtan komplet poliestrov, ene par malenkostnih predelav na motociklu, dva seta felten in diskov, enega s cestnimi, drugega z dirkalnimi gumami in zato vsake tolk časa motor ruknem na prikolico in ga odpeljem do Marofa.

Če bi si lahko privoščil dva motocikla se z SS-om po cesti sigurno ne bi vozil enako tudi, če bi se zaradi česarkoli odločil, da na pisto ne bom šel več. Če si pa prisiljen v kompromis je pa SS za po cesti boljši kakor potovalni enduro za po pisti. Pač tako je.

In ne, jaz se nimam za hinavca, nikoli nisem pred nikomer skrival načina svoje vožnje kar je nenazadnje razvidno iz številnih objav in fotk na forumu, kadar sem naredil pizdarijo (ala crash z mrzlimi slajkami) sem jo tudi z veseljem delil z ostalimi, v upanju da je mogoče kdo drug ne bo ponovil, to je pa to.

Jah lahko govorim samo ZASE, ne za vse sportriderje, zato ne posplošuj in me ne mešaj med njih. Imam pač svoja načela in svoje prepričanje, za katerim stojim in to je to.

Nikoli in nikdar pa nisem spodbujal hitre vožnje in divjanja ampak sem vedno prvi v vrsti, ki hoče kakšnega lokalnega junaka spravit na Marof, kjer bo uvidel da cesta ni dirkališče. Bom pa vedno pred vožnjo strogo po omejitvah zagovarjal izobraževanje in izpopolnjevanje znanja in izkušenj, naj bo to na kakršnikoli površini. Raje imam na cesti izkušene motoriste, ki na primernem mestu kdaj mal pritisnejo kot neke čistune, ki gredo 100% po CPP, pri tem pa nit motorja ne znajo obrnit brez velike nevarnosti, da bi se nekam prevrnili.

Ni imel časa gledati, kdo pelje mimo njega, bočne razdalje je bilo za širino avtomobila. Konec koncev so bile pa tudi hitrosti tako nizke, da statistično gledano ni bilo zelo verjetno, da bi ga zbil. No, četudi bi to početje jaz priznal kot napačno, je jasno, da ga ne bom prakticiral vsakič, ko sedem v avtomobil - za razliko od tvojega početja (in početja drugih sport-riderjev).

In ti to dobro veš ...

Dobro vem samo to, da si full of shit. Vedno vidiš vse ostale, sebe pa ne.

Objavljeno

hitra vožnja sodi na dirkališče, ne na ceste, ter da dirkališče ni samo za dirkače, ampak za vsakogar, bi bilo prav, da bi k tovrstnemu projektu pristopila tudi država, skupaj s prevetrenim sistemom izobraževanja v avtošolah in poleg podpore prepotrebnim poligonom varne vožnje kot je tisti na Vranskem.

PSSS: predvsem hitra vožnja ne sodi na cesto, vse ostalo v zgornjem odstavku je pa blef. Kam sodi hitra vožnja, je pa vedel vsak, ki si je kupil motocikel SS, zato je totalno mimo sedaj najedati, da "kupili smo si motorje, zdaj nam dajte pa dirkališče, da ne bomo divjali po cestah". No, je legalno in legitimno to zahtevati (tudi jaz zahtevam od države, da ne kupuje orožja, izboljša zdravstvo in izobraževanje, pa še kaj), ampak prav racionalno se pa ne zdi.

Objavljeno

PSS: huda primerjava: sportriderjem je takorekoč kršena ustavna pravica, tako kot homoseksualnim parom, ki želijo posvojiti otroka (morda že obstoječega, kateremu je eden tudi biološki starš) ... Nice maneuver, but no cookie :-)

Tečaj bralnega razumevanja mogoče? Pa kdo je ciljal na kakšne kršitve pravic? Kje so to našel? Bistvo primerjave je bilo v tem, da so ljudje do tujih in nepoznanih stvari bolj rezevirani kakor do nekaj, kar jim je vsakdanje. Dokler je dirkališe nekaj tretjega, kar obstaja samo nekje čez mejo pač ne moreš pričakovat, da bi vožnja po njem za "povprečnega" motorista sploh bila nekaj na kar bi mimogrede pomislil. Ker po mojih izkušnjah povprečni ljudje ob besedah dirkališče naprej pomislijo na dirkače, pa na licenco, pa na to da moraš imet dirkalen motor za vožnjo tam, itd.. In dokler ne bo v njihovi bližini nekaj takega, kjer bodo na lastne oči videli, da ni to ničesar drugega kot plac kamor lahko kdorkoli pride, odšteje tiste evre in vozi, je pač utopično pričakovat, da bo povprečen motorist sploh pomislil, da bi lahko šel tja.

Objavljeno

Nikoli in nikdar pa nisem spodbujal hitre vožnje in divjanja

Kaj pa spodbuja takšna vožnja? Vidim, da je čisto cruisersko-turistični slog, tudi motocikel je čoper z resicami, drža voznika pa totalni easy-ride style ... Pravzaprav je vozilo skoraj parkirano sredi ovinka ...

post-1190-0-55177800-1302284175_thumb.jpg

Over & Out, misli naj si pa vsak svoje.

Objavljeno

In nenazadnje bodo tudi zgražanja vseh tistih, ki se vsakič ko vidijo na cesti divjaka, jezno pripomnijo naj se s tako vožnjo spelje na dirkališče, dobila malo več smisla, če bo omenjeni to možnost sploh imel.

Ja, ker sedaj pa velja "ah, naj kar divja po cesti, saj se nima kam dati s svojim supersport motorjem ... saj ni vedel, kaj kupuje ... "

Objavljeno

PSSS: predvsem hitra vožnja ne sodi na cesto, vse ostalo v zgornjem odstavku je pa blef. Kam sodi hitra vožnja, je pa vedel vsak, ki si je kupil motocikel SS, zato je totalno mimo sedaj najedati, da "kupili smo si motorje, zdaj nam dajte pa dirkališče, da ne bomo divjali po cestah". No, je legalno in legitimno to zahtevati (tudi jaz zahtevam od države, da ne kupuje orožja, izboljša zdravstvo in izobraževanje, pa še kaj), ampak prav racionalno se pa ne zdi.

Še enkrat. Dokler ne bo prišlo v podzavest ljudi, da dirkališče ni samo za dirkače, ampak da je tja dobrodošel vsakdo, ker mu lahko ponudi kopico vseh znanj, in dokler se ne bo tako dojemanje zadev poskušalo privzgojiti bodočim voznikom že od samega začetka, napredka ne bo. Za to je pa pogoj primerna infrastruktura, vključno z vsemi poligoni in dirkališčem.

Kaj pa spodbuja takšna vožnja? Vidim, da je čisto cruisersko-turistični slog, tudi motocikel je čoper z resicami, drža voznika pa totalni easy-ride style ... Pravzaprav je vozilo skoraj parkirano sredi ovinka ...

A si ti tut eden tistih, ki trdi da morilci postanejo morilci zato ker to vidijo v filmih in videoigricah? Jaz v tej vožnji vidim bolj dinamično odpeljan zavoj, strogo po svojem pasu, v odprtem in preglednem ovinku in najbrž celo v skladu z omejitvijo, al pa mal čez.. S tem, da men ni problema tega priznat, ti in tebi podobni ste pa oh in sploh popolni, čeprav na cesti isto naredite cel kup "nelegalnih" manevrov, mogoče ne dobesedno takšnih, ampak sej nima veze.

Objavljeno (popravljeno)

Še enkrat. Dokler ne bo prišlo v podzavest ljudi, da dirkališče ni samo za dirkače, ampak da je tja dobrodošel vsakdo, ker mu lahko ponudi kopico vseh znanj, in dokler se ne bo tako dojemanje zadev poskušalo privzgojiti bodočim voznikom že od samega začetka, napredka ne bo. Za to je pa pogoj primerna infrastruktura, vključno z vsemi poligoni in dirkališčem.

A si ti tut eden tistih, ki trdi da morilci postanejo morilci zato ker to vidijo v filmih in videoigricah? Jaz v tej vožnji vidim bolj dinamično odpeljan zavoj, strogo po svojem pasu, v odprtem in preglednem ovinku in najbrž celo v skladu z omejitvijo, al pa mal čez.. S tem, da men ni problema tega priznat, ti in tebi podobni ste pa oh in sploh popolni, čeprav na cesti isto naredite cel kup "nelegalnih" manevrov, mogoče ne dobesedno takšnih, ampak sej nima veze.

Dex uizi :P sej veš kako je če bi probal dili nekaj razložit :) Lahko se trudiš ampak .... pametni so in vedno bodo, pa tut če samo zase:)

(fantje če se ne razumete, pejte v vaško gostilno pa tm 6x pivo pa pametujte... pol pa s taxijem domov, ne pa srat po motosvetu, ker so vse teme iste, moderator pa je najbrž osivel :P ) dejte raj kkšno temo v kateri boste kej potuhtal... ker karkoli iščeš ne najdeš ker je 10 postov pravih ostalo pa joj kok sm jst str pa ne morm tko peljat k ti, zdej sm ti pa fouš in jamram kolk je to narobe in nevarno za zajce in rožice, doma na steni pa visijo slike z z900,gpz, gsx 1100... ipd kako gre po kolenu in obratno. Dejte se 1x sprjaznt da en vidi tko drug drugače.

Popravljeno . Popravil Gizmo_
Objavljeno

Tako se pelje....,samo znati moraš!!!Če bi vsi tako vozili....,bi bilo mnogo mn nesreč kot jih je...,raje vidim po kolenu....,kot pa razne nabasane motoriste,ki sekajo ovinke in seveda motorja ne obvladajo...,saj motor pelje njih in ne oni njega!Sedaj pa talajte minuse tisti,ki vas motor in alkohol vozi po cesti hehe...FOUŠERITNOST se temu reče!!!

Pa kaj se obremenjujete s tem, kar ima mashina za rečt...že leta in leta pametuje in vi se še kar OBREMENJUJETE s tem. Verjetno mu je to poklic in ne morete ga zaradi tega spuščat v ospredje, mu posvečati toliko pozornosti, kot dojenčku. Vsak naj zase poskrbi, vsi smo naredili napake in vsi jih BOMO delali, mogoče ne namerno, mogoče ja. Življenske izkušnje si pridobiš iz situacij, ki jih preživiš in ne iz forumskega čtiva, tako da brezveze, da se obremenjujte z besedami neznanca.

Že kot otroke so vas verjetno učili, da ignorirate vsako zbadanje...prenesite to znanje še v obdobje odraslosti. :)

In tema je namenjena Cestni črno sivi kroniki...se posipam s pepelom zaradi :topic:

Objavljeno (popravljeno)

Moj moto je preprost, po naseljih po omejitvah, zunaj njih po filingu, toda vedno z določeno zdravo mero rezerve. Čeprav niti pribložno nisem eden tistih, ki bi podiral hitrostne rekorde proti morju se zunaj naselij, kjer menim da je varno, peljem hitreje od omejitve. Če me bodo zmerili, bom pač plačal kazen in basta. Če cesto poznam mi ni problema na kakšnem preglednem ovinku mal bolj nagnit motorja, pa zato še ne pomeni, da so to neki zastraševalni manevri.

No pa smo pri bistvu kolikor toliko varne vožnje izven naselja...

Dodal bi samo še, da mora biti vožnja motocikla malenkost hitrejša od ostalega prometa, ker te v nasprotnem primeru kak bedak z avtom prehiteva sredi ovinka. Norca, ki hoče dirkat s teboj spustiš naprej. Potrebna je zbranost in ocenjevanje spredaj vozečega. Pazit je potrebno, da se mu pri prehitevanju približamo z dosti normalno hitrostjo, da ga ne presenetimo, VSEENO PA JE POTREBNO POKAZAT ODLOČNOST KER CINCANJE UBIJA!

Nas so v avtošolah učili še tisto da moraš vozit meter od roba vozišča. Zdej ne vem... Je praksa še taka? Zaradi slabih cest je smrtno nevarno voziti meter od desnega roba vozišča! ZA mene je siljenje v tako vožnjo poizkus uboja. Konec koncev plačujemo precej drago cestnino, torej bi morali imeti pravico uporabljat cel vozni pas...

Na koncu še komentar Juretove slike: Elegantno in popolnoma legalno.

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

Jaz v tej vožnji vidim bolj dinamično odpeljan zavoj, strogo po svojem pasu, v odprtem in preglednem ovinku in najbrž celo v skladu z omejitvijo, al pa mal čez.

Jaz, mlada motoristka, pa v tej vožnji zaenkrat vidim le bližajočo se nevarnost, ki lahko sproži "panic button". Sori, tudi taki smo na cesti.

Objavljeno (popravljeno)

Jaz, mlada motoristka, pa v tej vožnji zaenkrat vidim le bližajočo se nevarnost, ki lahko sproži "panic button". Sori, tudi taki smo na cesti.

Panicna baba pac, jebiga...

p.s. Tvoj problem.

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Objavljeno

Nas so v avtošolah učili še tisto da moraš vozit meter od roba vozišča.

Sir Faker, vas so verjetno učili tudi, da čelada ni nujna, jo je pa mogoče fajn met da manj v oči piha :-)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!