Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

Mislim da je bla res rdeča fejzrka "LJ".Fant je mel nogo odprto da si se lahko anatomijo učil,jaz sem skoraj skup zlezu ko sem Berika rezal in rano prekrival on pa po telefonu rihtal prevoz za moped.Moped in Berik sta se slabše držala od njega.Dec pa pol!

jaz sem tud mimo peljal,sem mislil da ni hujšega. v nujnih primerih oprema ne ostane na prizorišču.opam da se porihta.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je bla res rdeča fejzrka "LJ".Fant je mel nogo odprto da si se lahko anatomijo učil,jaz sem skoraj skup zlezu ko sem Berika rezal in rano prekrival on pa po telefonu rihtal prevoz za moped.Moped in Berik sta se slabše držala od njega.Dec pa pol!

Maš plus za dober želodec.

Kaj je bil pa razlog, da se je skreširal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si spet leksikon pomalical??? saj ne rabiš imeti nekega tehtnega razloga, ampak, pojdimo se špilat evropo, če lahko vse druge bedarije od zakonov vlačimo iz evrope, dajmo še kako dirkališče zgraditi a ne B) saj konec koncev smo v evropi, če imajo nemci, avstrijci, francozi, španci, dajmo imet še mi

post-9362-0-72637000-1304112182_thumb.jpg

poljska enega , danska , norveška , irska nobenega ..pa vse to so države , ki so slovenijo prehitele že zdavnaj .....

ne vem zakaj naj bi imeli samo SS-arji progo .. tudi nam revmatikom bi se prilegli lepi krajši , srednji in malo daljši ovinki z lepim grobim in čistim asfaltom ... saj bi šel na dirkališče pa so mi tiste dolge ravnine dolgočasne.. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poljska enega , danska , norveška , irska nobenega ..pa vse to so države , ki so slovenijo prehitele že zdavnaj .....

ne vem zakaj naj bi imeli samo SS-arji progo .. tudi nam revmatikom bi se prilegli lepi krajši , srednji in malo daljši ovinki z lepim grobim in čistim asfaltom ... saj bi šel na dirkališče pa so mi tiste dolge ravnine dolgočasne.. :D

Veš kaj, js bi šank na sredo ravnine postavu, pa ne bi bilo več dolgočasja...trance_06_beer2.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor strašijo "snete skire z (po možnosti) odprtimi rori, ki drajsajo ovinke z ušesom po asvaltu" bistveno bolj kot pa 100+ kilski motorist, ki se vsaj približno normalno odpelje mimo. :glare:

to ti pa čisto pritrdim ! mene se malokdo lahko ustraš ker me čaka pol minute potem , ko me zasliši ... J&b ma pa itak 100 ++++ kil pa se folk ustraši šele pol minute potem ko je že mimo. :P

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš kaj, js bi šank na sredo ravnine postavu, pa ne bi bilo več dolgočasja...trance_06_beer2.gif

da bi se ti besede pozlatile ! toda ko sem na motorju ne pijem alkohola .. za vodo se mi pa ne da ustavljati :P ... toda kot so že rekli smo vse to : šank , roštilj in šotorišče že obdelali - besedno .. no sedaj nas kar nekaj čaka na uresničitev naših sanj :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak tole je pa res "Cestna črno siva kronika"!

Od vsega, še najbolj - KRONIKA. :topic:

.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah večina vas samo bluzi. Teorije padajo sem in tja. Pozabljate, da se svet motorizma loči na več delov. Naprimer:

-Motoristi, ki imajo motor zaradi družbe in jim motor predstavlja prevozno sredstvo do lokalnega žegna ali motozbora. Skratka praktično vseeno je kakšen motor imajo. Bistvo je drugje.V druženju

-Motoristi kateri uživajo v vožnji in so povečini skozi na furah. Motor je bistvo, saj mora zadostovati njihovim potrebam

-Lokalni dirkači katerim je bistvo da so najhitrejši na rakitni, ridah, kočevju etc etc. Motor je seveda obvezno športen. Vožnja temu primeru adrenalinska.

-Ljudje ki uživajo v šraufanju in predelavah in se nato še malo zapeljejo okoli.

- Motoristi nastopači. UUU imam nov lep motor in kombinezon. Škoda ker se ne znam peljati. Vsaj zgledam dobro..

-

.

Torej zdaj sem samo iz glave na blef naštel nekaj skupin. Obstaja jih še več. Vsi se štejejo za motoriste. Seveda pa ne grejo skupaj. Naredite si uslugo in nehajte moralizirat in gnajvit ostalih skupin motoristov. Vsak je svoboden, dela kar hoče s svojim življenjem in denarjem. Jaz se držim mota, ne svinjaj in ne delaj drugim tistega kar sam nočeš. Zato ga stisnem tam kjer se mi zdi ok, pazim pa tudi na ostale udeležence. Za katerim ovinkom me čaka krava/olje/traktor/skale/ ne vem. S tem se ne obremenjujem. Ko se bom začel s tem obremenjevati, bom prodal motor in si našel drug hobi. Tu smo, da počnemo stvari ki nam pašejo... Ali ni to bistvo življenja?

-Mashina tvoja obsedenost z motosvetom in pametovanjem postaja že nadležna, žaljiva ter neukosna. Mogoče je čas za nov hobi?

-Tisti ki meni, da je manjša kubatura bolj varna pojma o pojmu nima.

-Mnogi divjajo po cestah samo zato, ker drugje ne morejo. Eno dirkališče prosim, ne rabi bit motogp + formula 1 steza.

Hvala pa veliko sreče vsem skupaj!

kaj je pa ta dober, sem se nasmejal

čestitam, sam imaš pa čist prav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah večina vas samo bluzi. Teorije padajo sem in tja. Pozabljate, da se svet motorizma loči na več delov. Naprimer:

-Motoristi, ki imajo motor zaradi družbe in jim motor predstavlja prevozno sredstvo do lokalnega žegna ali motozbora. Skratka praktično vseeno je kakšen motor imajo. Bistvo je drugje.V druženju

-Motoristi kateri uživajo v vožnji in so povečini skozi na furah. Motor je bistvo, saj mora zadostovati njihovim potrebam

-Lokalni dirkači katerim je bistvo da so najhitrejši na rakitni, ridah, kočevju etc etc. Motor je seveda obvezno športen. Vožnja temu primeru adrenalinska.

-Ljudje ki uživajo v šraufanju in predelavah in se nato še malo zapeljejo okoli.

- Motoristi nastopači. UUU imam nov lep motor in kombinezon. Škoda ker se ne znam peljati. Vsaj zgledam dobro..

-

.

Torej zdaj sem samo iz glave na blef naštel nekaj skupin. Obstaja jih še več. Vsi se štejejo za motoriste. Seveda pa ne grejo skupaj. Naredite si uslugo in nehajte moralizirat in gnajvit ostalih skupin motoristov. Vsak je svoboden, dela kar hoče s svojim življenjem in denarjem. Jaz se držim mota, ne svinjaj in ne delaj drugim tistega kar sam nočeš. Zato ga stisnem tam kjer se mi zdi ok, pazim pa tudi na ostale udeležence. Za katerim ovinkom me čaka krava/olje/traktor/skale/ ne vem. S tem se ne obremenjujem. Ko se bom začel s tem obremenjevati, bom prodal motor in si našel drug hobi. Tu smo, da počnemo stvari ki nam pašejo... Ali ni to bistvo življenja?

-Mashina tvoja obsedenost z motosvetom in pametovanjem postaja že nadležna, žaljiva ter neukosna. Mogoče je čas za nov hobi?

-Tisti ki meni, da je manjša kubatura bolj varna pojma o pojmu nima.

-Mnogi divjajo po cestah samo zato, ker drugje ne morejo. Eno dirkališče prosim, ne rabi bit motogp + formula 1 steza.

Hvala pa veliko sreče vsem skupaj!

Super sestavek. res dober. kaj dober. ODLIČEN. Škoda, da je tako neumen.

Cesta je transportna infrastruktura. podobno kot tekoče stopnice. Da bi lažje primerjali tekoče stopnice s cesto, vzamimo tiste ta ravne, ki tečejo po tleh. na letališčih recimo. Po tistih "ravnih sopnicah" je zaželjeno hodit. ne stat pri miru in počakat da te pripeljejo, ne. hodit, in tako povečevat pretočnost. Enako ne zaželjeno kot stanje, je prerivanje in brezglavo bluzenje ki ustvarja nelagodje in paniko. in tako kot za ravne tekoče stopnice veljajo neka pravila, so tud za uporabo cest. Za cesto imamo celo predpise. zakone, in policijo, ki naj bi za uveljavitev le teh skrbela, a relativno slabo opravlja svoje delo. ampak to ni glavni problem. Glavni problem je, da se lastniki smrtonosnega orožja ne zavedajo kaj imajo po rokah. da se frajerji tvojga kalibra tolažite in lažete sami sebi, da bi po ccesti vozili normalno, če bi meli pisto. Eklatantna laž. Enostavno se ne zavedate DA NE SMETE POČETI KAR HOČETE!!!!! Če pa že, za to nimaš nobenega izgovora. NITI ENEGA!to je tvoja svobodna volja. in pravilno bi blo, da se zavedaš, da s tem ogrožaš sebe IN DRUGE. Ko te situacija pokliče na odgovornost, pa jok in stok. ker ni dirkališča. dejte no.

V končni fazi, kaj pa je razlika, a je pista na Reki oziroma v Varaždinu? v čemu je razlika, da je to lahko izgovor? če si iz ljubljane je 400 km v obe smeri dovolj. če bi bla na Kozini bi blo 300 dovolj. je 100km razlike v obe smeri izgovor? Je problem nepoznavanje jezika? mord menjava denarja na prehodu? Sami votli izgovori. laži samemu sebi.

Ne zagovarjam plašnic in 100% upoštevanja pravil. na odprti cesti jih tud po pravilu kršim. Se pa zavedam odgovornosti, in morebitnih posledic. Odseke izbiram izredno previdno, in iz sezono v sezono jih je manj. Ne lažem nikomur, da sem neodkrit talent ki bi za svojo prosperiteto nujno potreboval dirkališče. In izredno pazim, da okrog mene ni nikogar ki bi se utegnil počutit ogrožen, ali bi zmedel mojo enačbo.

Kolkor se potikam po cestah, se mi zdi, da kultura počasi a vztrajno raste. Puščic ki bi padle mimo z 250km/h skor ni več. Vedno več pa srečujem ljudi, ki jim motor dela velike probleme pri nizkih brzinah. Tudi letošnji smrtni primeri, so precej enakomerno razporejeni med prehitre in ostale. . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne zagovarjam plašnic in 100% upoštevanja pravil. na odprti cesti jih tud po pravilu kršim. Se pa zavedam odgovornosti, in morebitnih posledic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne zagovarjam plašnic in 100% upoštevanja pravil. na odprti cesti jih tud po pravilu kršim. Se pa zavedam odgovornosti, in morebitnih posledic.

in v čem je fora zavedanja odgovornosti, če pravila isto kršiš...???

Sej v temu je problem. Narod sploh ne razume več, kaj pomeni prevzet odgovornost, oziroma se je zavedat!

Ne cvilim, ne iščem izgovorov, in sem pripravljen odplačat morebitno kazen. Brez idijotizmov nimam piste de bi dirkal in podobnih izgovorov. Ne prepričujem nobenga, da je moje občasno!! početje pravilno in celo koristno, kot to počnejo nekateri.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...........................

V končni fazi, kaj pa je razlika, a je pista na Reki oziroma v Varaždinu? v čemu je razlika, da je to lahko izgovor? če si iz ljubljane je 400 km v obe smeri dovolj. če bi bla na Kozini bi blo 300 dovolj. je 100km razlike v obe smeri izgovor? Je problem nepoznavanje jezika? mord menjava denarja na prehodu? Sami votli izgovori. laži samemu sebi.

Bravo Ded!

To otročje jokcanje o lastnem dirkališču - pisti, kaže popolno nepoznavanje zakonitosti investicij. Najprej je potrebno izračunati stroške investicije, nato amortizacijsko dobo, stroške vzdrževanja, stroške redno zaposlenih, stroške posamezne prireditve, vsa zavarovanja ... in nato prideš do praga rentabilnosti poslovanja in potrebnih prihodkov, ki bodo vse prej našteto pokrivali celo obračunsko obdobje.

Zakaj mariborsko letališče ni rentabilno? Morda zaradi bližine Graškega, Zagrebškega in Brnika? Nobel je, nobel, če ga imaš! Ni pa praktično.

Evo modri dirkači link na:

Dey-Zi Days

18. maj 2011

Pannonia Ring - Madžarska

Organizirane skupine pod vodstvom izkušenih inštruktorjev, prosti treningi, dirka in privlačne nagrade za najhitrejše!

Prireditev je edini slovenski motoristični dan na Pannonia Ringu, ponuja pa obilo možnosti tako za najhitrejše in redne obiskovalce motorističnih stez kot za tiste brez dirkaških ambicij, ki pa bi se vseeno želeli preizkusiti na motoristični pisti.

Predvsem je Dey-Zi Days edina tovrstna prireditev, ki namenja enako pozornost tistim, ki želijo v varnem okolju motoristične steze izpopolniti tehniko vožnje kot tistim, ki se želijo preizkusiti na pravi motoristični tekmi.

Enakovredno razporejene vožnje vodenih skupin kot prostih treningov omogočajo enim in drugim obilo možnosti za uživanje v vožnji brez prometne gneče, brez vseh nevarnosti, ki prežijo ob cestah.

Redka priložnost za vse tiste motoriste, ki nimajo športnih motorjev, bi pa želeli okusiti vožnjo po pisti in jim je na razpolago odmerjen čas skozi ves dan. Manjše vodene skupine omogočajo individualen pristop inštruktorja in s tem tudi boljšo možnost za izpopolnjevanje.

Na forumu nas najdete v kategoriji "Športni motociklizem", v temi PANNONIA RING - DeyZi-Days, obiščite pa nas tudi na naši spletni strani http://pannonia2011.gody.si/ kjer boste našli kup uporabnih podatkov in vse informacije.

Vabljeni!

______________________________________________________________

....mora vas biti prijavljenih takoj vsaj 500 dodatno izven tradicionalno Godyeve ekipe fajnšmekerjev in užitkarjev. Da te dneve močno priporočam, kakor tudi Grobnik in Marof, je menda jasno. Da pridobljeno znanje pride še kako prav na cesti, je tudi res. Najdejo pa se, normalno, tudi taki, ki jim zaradi znanja hitrost na cesti naraste. O tem pa kdaj drugič....

Pa srečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pa strinjam, da pista ne bi rešila divjanja po cesti. Žal

No izboljša pa stvar definitivno. Odkar se vozim po pisti bistveno manj "dirkam" po cesti ker

a) vse denar zmečem za gume, benz in prijavnine na dirkališčiših in ni denarja za furat se,

B) se mi po vikendu na pisti ne ljubi še po cesti vozit z motorjem naslednje dni,

c) je na pisti tolk neprimerno boljše se vozit mi po cesti nič ne diši polaganje ovinkov z okoliškimi ograjami, traktorji, olju in pesku na cesti,

d) zavedam, koliko časa bom drsela po asvaltu ob padcu in kaj na cesti vse stoji na moji poti v "izletno cono",

e) mi paše lapo relaksirano vozit in turizem špilat, itd., itd.

Priznam pa, da sem prvih nekaj kilometrov, ko pridem s piste na cesto nevarna sama sebi in ostalim, ker se morem zavestno opozarjat na to, da ima moj cestni motor glih ene 2x slabše bremze kot ta za na pisto, in da je treba en malček prej bremzat, če nočeš da ti je hudo vroče pod čelado, malo bolj morem na števec gledat (podobno kot ko z AC zaviješ v vas, občutek imaš da pri 50 km/h vse stoji. Čisto primiru. Dobesedno.), pa čez prve ovinke se morem spet navadit da sred ovinka kak avto nasprot pelje krepko čez črto :rolleyes: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja... Lahko se je kurčit štajercem, prekmurcem in prlekom, ki živijo relativno blizu madžarske meje, Marof je tik tak, mi bolj centralni imamo takoj dve dodatni uri do meje, gorenjci pa še kako več, torej nam makršnekoli popoldanske hobi fure odpadejo...

Sam osebno ne verjamem, da bom v življenju imel pisto tako blizu, da si bom lahko po šihtu privoščil še kako uro ali dve popoldanske vožnje po progi glede na to, da ena fuckingt jebena Ljubljana v prostorskih načrtih nima drugega, kot stanovanja, verjetno ne bomo nikoli imeli niti kartodroma...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja... Lahko se je kurčit štajercem, prekmurcem in prlekom, ki živijo relativno blizu madžarske meje, Marof je tik tak, mi bolj centralni imamo takoj dve dodatni uri do meje, gorenjci pa še kako več, torej nam makršnekoli popoldanske hobi fure odpadejo...

Sam osebno ne verjamem, da bom v življenju imel pisto tako blizu, da si bom lahko po šihtu privoščil še kako uro ali dve popoldanske vožnje po progi glede na to, da ena fuckingt jebena Ljubljana v prostorskih načrtih nima drugega, kot stanovanja, verjetno ne bomo nikoli imeli niti kartodroma...

Saj na pisto praktično nihče ne hodi popoldan. Tudi za trening same vožnje ne. In tudi v tujini (na primer Anglija) ne.

Kar imajo drugje in pri nas pogrešam so piste, na katerih se lahko furajo tudi "normalni" motoristi. Pri naših dogodkih zelo hitro vse postane zelo športno obarvano, same slick gume, motorji predelani za dirkanje, ...

Če pogledam malo ven (spet si za vzor vzamem Anglijo in mogoče USA, kjer imajo prometno kulturo boljše razvito), se po lokalnih pistah grejo furat z navadnimi motorji, tako da osvojijo ali obnovijo znanje za kasnejše furanje po cestah.

V eni izmed tem je nekdo omenil, kako bi pogledali čoperja na dirkališču. To je v USA normalno, da se tudi s čoperji gre na Track-Day potrenirat ovinke. Pa na DeyZi Days tudi nobenega s čoperjem ne bi nagnali :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak tole je pa res "Cestna črno siva kronika"!

Od vsega, še najbolj - KRONIKA. :topic:

.

Anarhija...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!