Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


Priporočene objave

Objavljeno

Takšen, ki si kupi 200PS za na cesto najbrž nima v glavi vse razčiščeno, ker se preprosto ne more in noče voziti v okviru omejitev.

 

Podobno kot lastnik Veyrona, ki je bolj za gledat, kot za vozit.

Objavljeno

Takšen, ki si kupi 200PS za na cesto najbrž nima v glavi vse razčiščeno, ker se preprosto ne more in noče voziti v okviru omejitev.

 

Podobno kot lastnik Veyrona, ki je bolj za gledat, kot za vozit.

No ja, se ne bo ravno strinjal....prvo kot prvo, je veliko vprašanje kdaj (na katerih obratih) te konje doseže, in drugič tudi 60 konj leti 200km/h. Mislim, da vseeno niso konji krivi, ampak glava.

Objavljeno (popravljeno)

tudi konji. brez izkušen nimaš kaj delati na 1000 ccm športivi.

Zato se mi zdi tudi prav, da se pripravlja zakon ki predpisuje izpit do 35kw pred neomejenim, neglede na starost voznika.

@dami34 ne razumi me narobe, a v oni klanec bi bil z 60 konji mnogo počasnejši in posledično bi v ovinek zapeljal počasneje kot z 200, kar bi ga lahko rešilo- ni pa to zagotovo.

Je pa tudi res da je oni ovinek malo zahrbten.. kar od enkrat se ti začne umikati+ pesek.

Popravljeno . Popravil tintin
Objavljeno

tudi konji. brez izkušen nimaš kaj delati na 1000 ccm športivi.

Zato se mi zdi tudi prav, da se pripravlja zakon ki predpisuje izpit do 35kw pred neomejenim, neglede na starost voznika.

@dami34 ne razumi me narobe, a v oni klanec bi bil z 60 konji mnogo počasnejši in posledično bi v ovinek zapeljal počasneje kot z 200, kar bi ga lahko rešilo- ni pa to zagotovo.

Je pa tudi res da je oni ovinek malo zahrbten.. kar od enkrat se ti začne umikati+ pesek.

Veš, to je kaj bi , če bi...

če bi bil doma...ne bi...

Objavljeno

Kaj ste pameti ej !!!!

Objavljeno

tudi sam se z družino peljal tam mimo, ko so še obravnavali nesrečo, ponesrečenca pa ni bilo več...

na prikolici pa sem imel motor, da se bo sine vozil pri v.d. tasta na brunarici.

ko smo videli razbitino je tudi mene malo minilo. tako zase, kot zaradi sineka...

 

pa smo potem malce govorili o tem... dostikrat se je že zgodilo, da se zaradi ravnine in odsotnosti hiš motoristi tu peljejo s krepko prekoračeno hitrostjo.

prednostna cesta vliva še nekaj več lažne varnosti. cesta kot taka ne daje občutka da smo v naselju, da se približujemo pomembnemu križišču,...

cesta tam dejansko deluje dosti bolj odprta kot z vsemi pretečimi stvarmi dejansko je.

 

glede na poškodbe (stanje razbitin) dvomim da se je motorist tam peljal točno po omejitvah. pri 50km/h lahko storiš marsikaj, četudi nekdo pred tebe zapelje ko si le 5m oddaljen od njega...

in spet smo pri tolikokrat prežvečeni temi in vprašanju...

ali mora avtomobilist res vedno upoštevati dejstvo da se mu približuje projektil, ne pa nekaj po predpisih vozečega? upam da ne, ter da se še vedno strinjamo s tem, da mora vsak sam nositi posledice svojih odločitev...

 

je pa to eno res čudno križišče, kar kliče ali po krožnem prometu ali po semaforjih...

 

motorist se je najverjetneje peljal v paru; povsem poleg prizorišča nesreče je stal namreč še en SS motor...

 

ne glede na vse, upam da udeleženec ni utrpel kaj resnejšega ter da se čim prej vrne v našo moto družbo...

 

Sem se tudi jaz peljal tam mimo okoli 15.00-15.30, bil pa je srebrn Passat z prkolco, zraven parkiran mislim da zelen Kawaski, pa neki mladi pubeci mojih let so zraven stali. Je bila cesta zaprta, tako, da sem moral narediti obvoz. Upam, da ni bilo kaj hujšega.

Objavljeno

ko smo šli prešnji teden iz godoviča proti kalcam se mu je zgodiu enak primer kot se mu je sedaj ampak takrat se je rešil tako da je peljau po travi in nazaj na cesto. še sam je rekel da mora pazit ker take sreče nebo več imel,jst sm mu tudi malo razložu kaj in kako in nej čuva glavo ampak zgleda mu ni blo usojeno. jebiga,po toči zvonit je prepozno. glede na to da je biu začetnik si je izbral pomoje zelo neprimeren (premočan) motor. ampak ku sm reku... prepozno je za razglabljat,ni ga več. žau.

 

a te smem prašat a je bla ta cbra nova oblika ali še tastara? ....Malo offtopic...samo tako iz firbca me zanima

Objavljeno

No ja, se ne bo ravno strinjal....prvo kot prvo, je veliko vprašanje kdaj (na katerih obratih) te konje doseže, in drugič tudi 60 konj leti 200km/h. Mislim, da vseeno niso konji krivi, ampak glava.

 

Glava pomaga, ampak glava lahko pomaga samo, ce ve. Ko zi zacetnik, glava se ne ve!. Gre za preprosto fiziko in MOZNOST, da zamocis. Ce hoces v avtomobilu podobne performanse, kot pri sodobnem mocnem motorju, rabis 500+ KM. Bi dal zacetniku po 24 urah solske voznje  tak avto (pa seveda brez ABS, DSC, XYZ) in upal, da v ovinku ne bo malo prevec pritisnil na plin (ker pac se nima feelinga) in da ga ne bo odvrtelo na nasprotni pas?

 

Tole je iz nekega drugega foruma, se splaca prebrati (se posebej tocko 3, kjer pise o zongliranju s prizganimi motornimi zagami.. .))

 

=================

One of the most common questions new bike riders have is, “What kind of bike should I get?” This question is asked so often that I created a standardized response. Please keep in mind that these are the views and opinions of one person (albeit countless other also hold them) With that said, on we go…

Getting ANY modern 600cc sport bike for a first ride is a bad idea (far, far, far worse is a 1000cc). In fact, it may be nothing more than an expensive form of suicide. Here are a few reasons why;

1. Knowledge of Subject Matter

When anyone starts something new they find themselves at the most basic point of the “beginner’s mind”. This is to say that they are at the very start of the learning curve. They are not even aware of what it is that they don't know. A personal example of this is when I began Shotokan Karate. The first day of class I had no idea what an “inside-block” was, let alone how to do it with correct form, power, and consistency. After some time, and a lot of practice, I could only then realize how bad my form really was. Then, and only then, was I able to begin the process of improving it. I had to become knowledgeable that inside-blocks even existed before I was aware that I could not do them correctly. I had to learn what the correct elements of inside-block were, before I realized that I did not have those elements. After I learned, I was then able to aspire towards the proper elements. This example is to illustrate the point that it takes knowledge OF something in order to understand how that something works, functions, performs, etc. Now lets return to the world of motorcycles. A beginner has NO motorcycle experience. They are not even aware of the power, mistakes, handling, shifting, turning dynamics etc. of any bike, let alone a high performance sport bike. Not only does the beginner lack the SKILL of how to ride a motorcycle, they also lack the knowledge of WHAT skills they need to learn. Acquiring those skills comes only with experience and learning from mistakes. As one moves through the learning curve they begin to amass new information…they also make mistakes. A ton of them.

2. The Learning Curve

While learning to do something, your first efforts are often sloppy and full of mistakes. Without mistakes the learning process is impossible. A mistake on a sport bike can be fatal. The things new riders need to learn above all else is smooth throttle control, proper speed, and how to lean going into turns. A 600cc bike can reach 60mph in about 3 to 5 seconds. A simple beginners mishap with that much power and torque can cost you your life (or a few limbs) before you even knew what happened. Grab a handful of throttle going into a turn and you may end up crossing that little yellow line on the road into on-coming traffic…**shudder**. Bikes that are more forgiving of mistakes are far safer (not to mention, more fun) to learn on.

Ask yourself this question; in which manner would you rather learn to walk on a circus high-wire (1) with a 4x4 board that is 2 feet off the ground (2) with a wire that is 20 feet off the ground? Most sensible people would choose (1). The reason why is obvious. Unfortunately safety concerns with a first motorcycle aren’t as apparent as they are in the example above. However, the wrong choice of what equipment to learn on can be just as deadly, regardless of how safe, careful, and level-headed you intend to be.

3. “But I Will be Safe, Responsible, and Level-Headed While Learning".

Sorry, but this line of reasoning doesn’t cut it. To be safe you also need SKILL (throttle control, speed, leaning, etc). Skill comes ONLY with experience. To gain experience you must ride in real traffic, with real cars, and real dangers. Before that experience is developed, you are best suited with a bike that won’t severely punish you for minor mistakes. A cutting edge race bike is not one of these bikes.

Imagine someone saying, "I want to learn to juggle, but I’m going to start by learning with chainsaws. But don’t worry. I intend to go slow, be careful, stay level-headed, and respect the power of the chainsaws while I’m learning". Like the high-wire example, the proper route here isn’t hard to see. Be “careful” all you want, go as “slow” as you want, be as “cautious” as you want, be as “respectful” as you want…your still juggling chainsaws! The “level-headed” thing to do in this situation is NOT to start with chainsaws. Without a foundation in place of HOW to juggle there is only a small level of safety you can aspire towards. Plain and simple, it’s just better to learn juggling with tennis balls than it with chainsaws. The same holds true for learning to ride a motorcycle. Start with a solid foundation in the basics, and then move up. Many people say that “maturity” will help you be safe with motorcycles. They are correct. However, maturity has NOTHING to do with learning to ride a motorcycle. Maturity is what you SHOULD use when deciding what kind of bike to buy so that you may learn to ride a motorcycle safely.

4. “I Don’t Want a Bike I’ll Outgrow”

Please. Did your Momma put you in size 9 shoes at age 2? Get with the program. It is far better to maximize the performance of a smaller motorcycle and get “bored" with it than it is to mess-up your really fast bike (not mention messing yourself up) and not being able to ride at all. Power is nothing without control.

5. “I Don’t Want to Waste Money on a Bike I’ll Only Have for a Short Period of Time” (i.e. cost)

Smaller, used bikes have and retain good resale value. This is because other sane people will want them as learner bikes. You’ll prolly be able to sell a used learner bike for as much as you paid for it. If you can't afford to upgrade in a year or two, then you definitely can't afford to wreck the bike your dreaming about. At the very least, most new riders drop bikes going under 20MPH, when the bike is at its most unstable periods. If you drop your brand new bike, fresh off the showroom floor, while your learning (and you will), you've just broken a directional, perhaps a brake or clutch lever, cracked / scrapped the fairings ($300.00 each to replace), messed-up the engine casing, messed-up the bar ends, etc. It's better and cheaper to drop a used bike that you don’t care about than one you just spent $8,500 on. Fortunately, most of these types of accidents do not result in serious physical injury. It’s usually just a big dent in your pride and…

6. EGO.

Worried about looking like chump on a smaller bike? Well, your gonna look like the biggest idiot ever on your brand new, but messed-up bike after you’ve dropped it a few times. You’ll also look really dumb with a badass race bike that you stall 15 times at a red light before you can get into gear. Or even better, how about a nice R6 that you can’t ride more than 15mph around a turn because you don’t know how to counter-steer correctly? Yeah, your gonna be really cool with that bike, huh? Any real rider would give you props for going about learning to ride the *correct* way (i.e. on a learner bike). If you’re stressed about impressing someone with a “cool” bike, or embarrassed about being on smaller bike, then your not “mature enough” to handle the responsibility of ANY motorcycle. Try a bicycle. After you've grow-up (“matured”), revisit the idea of something with an engine.

7. "Don’t Ask for Advice if You Don't Want to Hear a Real Answer".

A common pattern:

1. Newbie asks for advice on a 1st bike (Newbie wants to hear certain answers)

2. Experienced riders advise Newbie against a 600cc bike for a first ride (this is not what Newbie wanted to hear).

3. Newbie says and thinks, "Others mess up while learning, but that wont happen to me" (as if Newbie is invincible, holds superpowers, never makes mistakes, has a “level head”, or has a skill set that exceeds the majority of the world, etc).

4. Experienced riders explain why a “level head” isn’t enough. You also need SKILL, which can ONLY be gained via experience. (Newbie thinks he has innate motorcycle skills)

5. Newbie makes up excuses as to why he is “mature” enough to handle a 600cc bike”. (skill drives motorcycles, not maturity)

6. Newbie, with no knowledge about motorcycles, totally disregards all the advice he asked for in the first place. (which brings us right back to the VERY FIRST point I made about “knowledge of subject matter”).

7. Newbie goes out and buys a R6, CBR, GSX, 6R, etc. Newbie is scared of the power. Being scared of your bike is the LAST thing you want. Newbie gets turned-off to motorcycles, because of fear, and never gets to really experience all the fun that they can really be. Or worse, Newbie gets in a serious accident.

8. The truth of the matter is that Newbie was actually never really looking for serious advice. What he really wanted was validation and / or approval of a choice he was about to make or already had made. When he received real advice instead of validation he became defensive about his ability to handle a modern sport bike as first ride (thus defending the choice he had made). Validation of a poor decision isn’t going to replace scratched bodywork on your bike. It isn’t going put broken bones back together. It isn’t going graft shredded skin back onto your body. It isn’t going to teach you to ride a motorcycle the correct way. However, solid advice from experienced riders, when heeded, can help to avoid some of these issues.

I’m not trying to be harsh. I’m being real. Look all over the net. You’ll see veteran after veteran telling new riders NOT to get a 600cc bike for a first ride. You’ll even see pros saying to start small. Why? Because we hate new riders? Because we don't want others to have cool bikes? Because we want to smash your dreams? Nothing could be further from the truth. The more riders the better (assuming there not squids)! The reason people like me and countless others spend so much time trying to dissuade new riders from 600cc bikes is because we actually care about you. We don't want to see people get hurt. We don't want to see more people die in senseless accidents that could have been totally avoided with a little logic and patients. We want the “sport” to grow in a safe, healthy, and sane way. We want you to be around to ride that R6, CBR600RR, GSX-1000, Habayasu, etc that you desire so badly. However, we just want you to be able to ride it in a safe manner that isn’t going to be a threat to yourself or others. A side note, you may see people on the net and elsewhere saying “600cc bike are OK to start with”. Look a bit deeper when you see this. The vast majority of people making these statements are new riders* themselves. If you follow their advice you’ve entered into a situation of the blind leading the blind. This is not something you want to do with motorcycles. You may also hear bike dealers saying that a 600cc is a good starter bike. They are trying to make money off you. Don’t listen. *(I consider anyone with under 30,000 miles a noobie)

 

=================

 

 

Nimam se za nekega hudega znalca (z izpitom od avgusta 2011 in okoli 30000km doseda), ampak da samo ne teoretiziram: Prvo leto po izpitu sem vozil BMW F650CS - lustna, pohlevna zverinica, Naslednje leto (lani) sem presedalal na Hondo Hornet 900 in se jo v resnici celo leto navajal, sprobaval,..., pred nekaj dnevi pa sem spet vozil BMWja.

 

Med voznjo in delnim "tiscanjem" BMWja sem se sele zares zavedel, kako res je to, kar je tip napisal. Pri Hondi lahko trenutek nepazljivosti, neznanja,... bistveno prej pripelje do tezav, BMW pa ti precej bolj odpusca napake.

Objavljeno

@KeC boljse se ne da povzet ... :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ja veliko cinizma, sarkazma in ne vem česa še je v njegovem zapisu. Amapak mene pa nihče ne prepriča, da postopno napredovanje ni koristno in tudi nihče me ne prepriča, da je za začetek čisto OK imeti SS raketo s 150KM+ in je vse v glavi, kot to zadnje čase tako radi pišejo tisti, ki to tezo zagovarjajo. Kje hudiča pa piše, da mora vsak motorist do konca svoje kariere na dveh kolesih priplezati na olimp motorizma in imeti v posesti 200KM zverino. Nikjer. Vse skupaj je bolj stvar prestiža, postavljanja pred okolico in prijatelji ter znanci, pretiravanja če hočete kot pa resna potreba.

Objavljeno

ko smo šli prešnji teden iz godoviča proti kalcam se mu je zgodiu enak primer kot se mu je sedaj ampak takrat se je rešil tako da je peljau po travi in nazaj na cesto. še sam je rekel da mora pazit ker take sreče nebo več imel,jst sm mu tudi malo razložu kaj in kako in nej čuva glavo ampak zgleda mu ni blo usojeno. jebiga,po toči zvonit je prepozno. glede na to da je biu začetnik si je izbral pomoje zelo neprimeren (premočan) motor. ampak ku sm reku... prepozno je za razglabljat,ni ga več. žau.

 

No evo....ravno na to sem hotel opozorit

Objavljeno

Ja veliko cinizma, sarkazma in ne vem česa še je v njegovem zapisu. Amapak mene pa nihče ne prepriča, da postopno napredovanje ni koristno in tudi nihče me ne prepriča, da je za začetek čisto OK imeti SS raketo s 150KM+ in je vse v glavi, kot to zadnje čase tako radi pišejo tisti, ki to tezo zagovarjajo. Kje hudiča pa piše, da mora vsak motorist do konca svoje kariere na dveh kolesih priplezati na olimp motorizma in imeti v posesti 200KM zverino. Nikjer. Vse skupaj je bolj stvar prestiža, postavljanja pred okolico in prijatelji ter znanci, pretiravanja če hočete kot pa resna potreba.

 

..avtorjev cinizem in sarkazem ima namen, da se rahlo ponorčuje iz tistih, ki mu ne verjamejo...

Objavljeno

Poznam ljudi, ki so naredili izpit in kupili motor s 150km (fz1), poznam ljudi, ki so naredili izpit in kupili moped z 80 konjiči in poznam ljudi, ki so se zaradi lastnih neumnosti razbili.

 

Trdim, da je lahko raketa tako 80 konjev, kot 150. Razlike so minimalne. Pri pospešku do 100km/h je razlika cca 1-1,5 sekunde. 200km/h leti že vsaka ropotulja.

Zato vas lepo prosim, ne filozofirat o motorjih za začetnike in nekih raketah, Večinoma imajo rakete tudi ktrc (vsaj novejše) boljšo opremo ABS itd. Sploh pa da ne govorim kako je lahko nevaren 250ccm skuter, ki ima samo 20konjev, leti pa čez 130, ponavadi ima relativno slabe zavore, kake plastične gume Maxiss, ki zdrsnejo, takoj ko vidijo belo črto ali zalivko, pa še premer ponavadi kakih 13col, ki je občutljiv na vsako luknjo. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Absolutno. Treba je začet z 50cm skuterjem, da se človek malo navadi občutka 2 koles, in malo navadi prometa, po ene 2-4letih ko že ima nekaj izkušenj pa je smiselno, da presedla na 125ccm skuterja ali če je resno nadarjen mogoče celo na kakšen 250ccm motocikel (pa bog ne daj kakšna 250ninja - tukaj že ime pove, da je zadeva predivja). Ker smo seveda sedaj v coni resnega motorzima in se kdaj pa kdaj zapeljemo celo več kot 90km/h telo in možgani potrebujejo nekaj časa, da se tega navadijo, da človek pridobi izkušnje in zna spoštovati takšne hitrosti. Kakšnih 5 let bo ravno prav. Ker prijazni proizvajalci motociklov in gospa eu lepo skrbita za nas so nam v zadnjem času pripravili plejado mrcin in zverin ki se ponašajo z zavidljivimi 300-400 kubičnimi centimetri (to je več kot malo pivo tako da le previdno). Tisti najpogumnejši se bodo mogoče tega veselili, ostalim pa polagam na srce, previdno previdno previdno kajti s takšnimi stroji se lahko podamo celo na avtocesto. Seveda nas lahko še malo skrbijo hitrejši tovornjaki ampak sedaj pa že imamo nekaj izkušenj in se bomo znali paziti. Ker tukaj govorimo o resnem motorizmu bi kakšnih 10 let nabiranja izkušenj prišlo kar prav. No in sedaj pridejo zrela leta motorizma, ko ima človek že veliko izkušenj nekaj prevoženih kilometrov in sedaj počasi in z pametjo menja motorje najprej na 500ccm, potem 600. Seveda se najdejo tudi divjaki, ki tukaj skočijo na kakšnih 750ccm ampak te itak potrebujemo za doniranje organov.In tako teče življenje, nabirajo se kilometri in izkušnje in nekje po kakšnih 50-60 letih motorizma pa je človek končno pripravljen za "the big league" - 1000ccm sportake. Seveda je sedanje na njih s pomočjo bergl ali hodulje malo težko ampak takšen voznik je sedaj zrel voznik, izkušen voznik, ta pravi maher, motorista v vsem svojem sijaju in sposoben obvladovanja nič manj kot cestnega ekvivalenta space shuttla ... ko jebe reflekse in pa zdravo kmečko pamet.

 

Hayabusa za 90 rojstni dan. Prej niti slucajno!!!  :kva2:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Definitivno je vse v glavi.

Moja denarnica že lahko reče, da lahko. 200KM, 1000+ccm3. Težava nastane, ker GLAVA zelo dobro VE, da tega ne ZMOREM, pa kljub temu ............. sedem na 200KM, 1000ccm3+.

 

Postopnost je sicer dobra in pripomore k boljšemu dojemanju prostora in hitrosti, je pa tudi res, da nekdo lahko 50ccm skuter ali 250ccm motor z lahkoto obvlada, ker se stvari dogajajo v mejah njegove percepcije in zmožnosti, kaj več pa je "preveč"

 

Ker je avto danes nuja in ima že vsak izpit, se tu lepo vidi, kdo je za na cesto, in kdo MORA biti na cesti. Tam nas morda raznovrstna elektronika in razna pomagala sem in tja še REŠIJO iz "kresh" situacije.

 

Pri motorjih tega NI.

 

Si, ali pa nisi!

 

Tu ne gre nič na silo, ali preko vrste. Če pri avtu z vso elektroniko, danes preko volana sploh nimaš povratne informacije in občutkov, kaj se dogaja, pa je vožnja motorja ravno to.

 

Brez občutkov in čutenja motorja, oziroma če motorist in motor nista celota in tako tudi ne delujeta, je končni efekt jasen.

 

Dokaj neodgovorno, če ne neumno pa tudi je, da - če že - dam olala€ za mašino in olala€ za opremo, ne dam ali nimam par € za izobraževanje, oziroma kako uro vožnje na primernem poligonu.

 

Če greš na cesto " mislim da zmorem", in tako samo misliš, potem je nekaj narobe z GLAVO.  Dokler NE VEM da res zmorem, je vse skupaj zelo nevarno početje.

Objavljeno (popravljeno)

Poznam ljudi, ki so naredili izpit in kupili motor s 150km (fz1), poznam ljudi, ki so naredili izpit in kupili moped z 80 konjiči in poznam ljudi, ki so se zaradi lastnih neumnosti razbili.

 

Trdim, da je lahko raketa tako 80 konjev, kot 150. Razlike so minimalne. Pri pospešku do 100km/h je razlika cca 1-1,5 sekunde. 200km/h leti že vsaka ropotulja.

Zato vas lepo prosim, ne filozofirat o motorjih za začetnike in nekih raketah, Večinoma imajo rakete tudi ktrc (vsaj novejše) boljšo opremo ABS itd. Sploh pa da ne govorim kako je lahko nevaren 250ccm skuter, ki ima samo 20konjev, leti pa čez 130, ponavadi ima relativno slabe zavore, kake plastične gume Maxiss, ki zdrsnejo, takoj ko vidijo belo črto ali zalivko, pa še premer ponavadi kakih 13col, ki je občutljiv na vsako luknjo. 

 

Ja Dami, tako kot ti gledaš imaš prav. So pa še drugi faktorji. Rookie z egom ( sicer nebi nabavil takoj CBR ali GSX-R ) pa ja ne bo pustil kšnga ER-6 al pa nedajbože chopperja al pa skuterja, da'b se norca delu z njega na ridah npr   :fight2:  !!!

 

Bo hotu bit enak med enakimi in CBR ''vleče'' v tip vožnje.

Popravljeno . Popravil Hornet9
Objavljeno

Ja Dami, tako kot ti gledaš imaš prav. So pa še drugi faktorji. Rookie z egom ( sicer nebi nabavil takoj CBR ali GSX-R ) pa ja ne bo pustil kšnga ER-6 al pa nedajbože chopperja al pa skuterja, da'b se norca delu z njega na ridah npr   :fight2:  !!!

 

Bo hotu bit enak med enakimi in CBR ''vleče'' v tip vožnje.

Se strinjam, ampak tudi z er6 se da dokaj ostro peljat čez ride. hočem povedati, da ni motor kriv za nesreče.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

vse to sodi v temo motor za začetnika, se vam ne zdi?

 

ker smo pa že  :topic:

glede ss je nekaj res, narejen je za na pisto, temu je vse prilagojeno, agresivna drža, navita mašina, vetrna zaščita. motorj je kjub recimo velikim hitrostim miren, drži zastavljeno smer veliko bolje od enako kubičnega nakeda. predvsem je pa pri nakedu občutek da "ful gre" dosežen veliko prej, ker te vse piha in je že pri 130 zelo nadležno, tega pr ss-u ni. Sicer pa kot začetnik (če se tega zavedaš) najprej pelješ na 5k ko ima 60KM in ni o neki "brutalnosti" ni ne duha ne sluha, pa potem počasi naprej. bilokater motor je ko si prav zelen premočen.

 

kar se pa ega tiče, pa more vsak sam razčistit. konec koncu si en za ego kupi ss z 200KM, drug vmaxa, tretji bonija s 50KM. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Začel sem s mopedom pri 15.,(no,že kot sedemletnik sem probal pony expres),pri poznih tridesetih sem presedlal na 125ccm čopera,pri štrdesetih (zdaj že blizu 50) imam SV 650S,Se pravi,v 30-40 letnem obdobju sem nabral kar nekaj km,pa spet ne tako veliko,ker delam 3-4000 km na leto,pa priznam,da nimam dovolj izkušenj,predvsem pri športni vožnji.Bojim se polagat ovinke,zato me je že parkrat neslo čez,pa sploh ni bilo nujno tako hitro,ampak,ne znam pravilno odreagirat,ker se prestrašim.Že nekaj časa razmišljam,da me nek maher malce poduči,saj jih je kar nekaj v moji bližini.Eto,pa sem priznal.

Objavljeno

Začel sem s mopedom pri 15.,(no,že kot sedemletnik sem probal pony expres),pri poznih tridesetih sem presedlal na 125ccm čopera,pri štrdesetih (zdaj že blizu 50) imam SV 650S,Se pravi,v 30-40 letnem obdobju sem nabral kar nekaj km,pa spet ne tako veliko,ker delam 3-4000 km na leto,pa priznam,da nimam dovolj izkušenj,predvsem pri športni vožnji.Bojim se polagat ovinke,zato me je že parkrat neslo čez,pa sploh ni bilo nujno tako hitro,ampak,ne znam pravilno odreagirat,ker se prestrašim.Že nekaj časa razmišljam,da me nek maher malce poduči,saj jih je kar nekaj v moji bližini.Eto,pa sem priznal.

Ampak po tolikih letih in po tolikih izletih čez ovinke bi moral resno razmisliti, da bi hobi opustil, al pa šel mogoče na kak tečaj varne vožnje.

Kajti ravno izleti vn iz začrtane smeri so smrtno nevarni. In pravilno zvozit ovinek, te nikoli ne sme biti strah.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Začel sem s mopedom pri 15.,(no,že kot sedemletnik sem probal pony expres),pri poznih tridesetih sem presedlal na 125ccm čopera,pri štrdesetih (zdaj že blizu 50) imam SV 650S,Se pravi,v 30-40 letnem obdobju sem nabral kar nekaj km,pa spet ne tako veliko,ker delam 3-4000 km na leto,pa priznam,da nimam dovolj izkušenj,predvsem pri športni vožnji.Bojim se polagat ovinke,zato me je že parkrat neslo čez,pa sploh ni bilo nujno tako hitro,ampak,ne znam pravilno odreagirat,ker se prestrašim.Že nekaj časa razmišljam,da me nek maher malce poduči,saj jih je kar nekaj v moji bližini.Eto,pa sem priznal.

tukaj so 18letni mulci v prednosti, njih ni strah! in se veliko prej izvlečejo iz kriznih situacij, ker ne zmrznejo. poglej twist od the wrist analiza nesreče. zelo poučno.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ampak po tolikih letih in po tolikih izletih čez ovinke bi moral resno razmisliti, da bi hobi opustil, al pa šel mogoče na kak tečaj varne vožnje.

Kajti ravno izleti vn iz začrtane smeri so smrtno nevarni. In pravilno zvozit ovinek, te nikoli ne sme biti strah.

-to se je zgodilo 3-4 krat,večinoma ven iz ovinka,ne na nasprotno stran,čeprav je tudi smo enkrat dovolj.Da bi opustil,razmišljam o tem,ampak v glavnem vozim zmerno,daleč od divljanja,malo zato,ker se trudim vozit varno,malo zato,ker ne upam.

Objavljeno

tole sodi v temo o nabijanju..pejt na marof pa naklofej 100 krogov pa boš videl da tut ti lahko nagneš..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!