motofil Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 -hvala vsem,oglasil sem se,ker se je govorilo o izkušnjah,primernemu motorju za začetnike in podobno...,ok,vrnimo se na temo,upam,da nas bo čim manj v njej :grim Maximus, DAMI34 in BinaBana 3
brotherr6 Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 ... hm... najbližje ti je Golica... pa po kolenih učit vozit... Kot pravijo. Tečaj varne vožnje.... Tam s tačkami brusijo po asfaltu.. tako da okusiš koliko lahko nagneš , ne da bi te odneslo. Sicer pa je brezvezno karkoli moralizirat...ali dajat nasvete drugim.. ko tudi sam narediš podobno napako. ampak: Če že vidiš, da si "prehiter" v ovinek... zaviraj kolikor moreš pred ovinkom... v ovinku pa samo glej cesto - normalno nadaljevanje vožnje po cesti - in položi motor. ... 99% možnosti je da ovinek zvoziš... če se pa userješ in misliš, da boš letel ven... imaš pa 99% zagotovila, da se bo to res zgodilo, ker samo gledaš smer rešitve... to je pa tangencialno ven iz ovinka..... Ja na Golico ,da bo poba kazn plačal........................... moj nasvet poišči zeleni dan na Grobniku poprosi kakšnega slovenca tam doli,da ti kaj svetuje špegle dol pa gas se boš še največ nauči in brez strahu ,verjemi guma bo zdržala vse sam v glavo pa bo ,ker to kar zdaj počneš na cesti je dokaj nevarno ,pa veliko sreče v motorizmu Hornet9 1
NinjaRider04 Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Začel sem s mopedom pri 15.,(no,že kot sedemletnik sem probal pony expres),pri poznih tridesetih sem presedlal na 125ccm čopera,pri štrdesetih (zdaj že blizu 50) imam SV 650S,Se pravi,v 30-40 letnem obdobju sem nabral kar nekaj km,pa spet ne tako veliko,ker delam 3-4000 km na leto,pa priznam,da nimam dovolj izkušenj,predvsem pri športni vožnji.Bojim se polagat ovinke,zato me je že parkrat neslo čez,pa sploh ni bilo nujno tako hitro,ampak,ne znam pravilno odreagirat,ker se prestrašim.Že nekaj časa razmišljam,da me nek maher malce poduči,saj jih je kar nekaj v moji bližini.Eto,pa sem priznal. lol..pri 15tih sem mel moped oz yamaho tzr 50ccm...čez cajt 80ccm...pol čez 2 leti aprilio rs 125..zdaj pa mam kawasaki ninja zx6r 636..ovinke pa sem se že naučil z mopedon polagat..tudi z Apn 6 .to pa je res najbolj eazy stvar..mene je tudi tu pa tam ven odneslo..al ok nesme te biti strah..če te panika zagrabi si u dreku..drugač pa..če tega ne upaš oz neveš..haha adijo =)
Borutt Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Noben se ni smrtno ponesrečil. Motorist je bil mal polomljen in so ga z rešilcem odpeljali. Je bil pa iz Reke. Motorist je vozil proti Ilirski, avto je pa v Parjah iz glavne ceste (v smeri priti Pivki) zavijal levo. Je pa zanimivo to, da je voznik avta ugotovil, da izsiljuje motorista in potem se ni znal odločit kaj bi naredil... Motor je priletel v desno stran avta... Ne širi neresničnih informacij.
ferek Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Sam da se javim... tudi ferek okreva ze vec tednov v bolnici vv celju... pokasiral sem kroniko na jugu grcije... bolj neroden kot pa grd padec pri nikakrsni hitrosti,, ki na motrju razen popraskanega kufra in pocene sipe ni pustil sledi... na meni pa ohoho... zdrobljeno rame, kljucnica, hrbtenica... cakam na tretjo operacijo, v sobi pa mi druzbo dela pohorc, ki ga j vceraj nekdo nabil od zadaj na polno... bil je z avtom, oba... pozdrav vsem...
reno99 Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 .. zdrobljeno rame, kljucnica, hrbtenica... Iste zlome preživel 07,želim ti,čim manj boleče okrevanje in..... SREČNO. BinaBana 1
KeC Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Sam da se javim... tudi ferek okreva ze vec tednov v bolnici vv celju... pokasiral sem kroniko na jugu grcije... bolj neroden kot pa grd padec pri nikakrsni hitrosti,, ki na motrju razen popraskanega kufra in pocene sipe ni pustil sledi... na meni pa ohoho... zdrobljeno rame, kljucnica, hrbtenica... cakam na tretjo operacijo, v sobi pa mi druzbo dela pohorc, ki ga j vceraj nekdo nabil od zadaj na polno... bil je z avtom, oba... pozdrav vsem... Čim hitrejše okrevanje ti želim, me pa zanima kakšno opremo si nosil v času padca. BinaBana 1
Pips Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Pozdravljen farek, tudi jaz ti želim čim boljše okrevanje in čim hitrejšo vrnitev med nas. BinaBana 1
ciciban Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 @Ferek in Pohorc; Hitro okrevajta! Držim pesti! BTW: A so medicinske sestre res spodaj brez? trebor in BinaBana 2
Tedybear Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 (popravljeno) BTW: A so medicinske sestre res spodaj brez? To izveš le, če si naročen na rektalni pregled, ker imaš takrat glavo nižje kot rit. Baje!!! Fanta....drž'ta se. Popravljeno Maj 23, 2013. Popravil Tedybear pik1, T, ciciban in 2 others 5
yan Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Glava pomaga, ampak glava lahko pomaga samo, ce ve. Ko zi zacetnik, glava se ne ve!. Gre za preprosto fiziko in MOZNOST, da zamocis. Ce hoces v avtomobilu podobne performanse, kot pri sodobnem mocnem motorju, rabis 500+ KM. Bi dal zacetniku po 24 urah solske voznje tak avto (pa seveda brez ABS, DSC, XYZ) in upal, da v ovinku ne bo malo prevec pritisnil na plin (ker pac se nima feelinga) in da ga ne bo odvrtelo na nasprotni pas? Tole je iz nekega drugega foruma, se splaca prebrati (se posebej tocko 3, kjer pise o zongliranju s prizganimi motornimi zagami.. .)) Bob ob steno, na Motosvetu ta matematika ne velja - tukaj je bolj "vse je v glavi","zapestje je važno", "ubiješ se lahko na vsakem motorju" dežela. Jaz sem začel na Hornetki in prvo leto ni videla več kot 9000 obratov, ker mi je bilo že do takrat čisto noro in občasno celo preveč. Zdaj, tretje leto, bi pa že kar imel kaj več navora. Začeti moto kariero na Repsolki.... Fantocci, Hornet9, Fazer03 in 1 other 4
otko Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Če je vse v glavi itd., ne vem zakaj potem piloti v vojski zacnejo najprej na šolskih letalih, nato pa na reaktivcih itd...Očitno so nekateri tu pametnejši od strokovnjakov. Pa ni bistvo v tem, da piloti nebi bili sposobni zaceti z nekim lovcem, ampak določene stvari se je bistveno lažje/hitreje naučiti na manjšem letalu ali motorju. Vsak začetnik četudi brez izkušenj zna peljati tisočaka, ne zna pa osnovnih stvari kot je npr. osmica in tudi učenje teh spretnosti je na cestnem motorju težje kot pa npr. na nekem okretnem nakedu z višjim krmilom itd...zato nekateri osnovnih sprdtnosti nikoli ne osvojijo čeprav že leta furajo neke hude cestake.... Hornet9 in BelaStrela 2
Popularna objava pajkica Objavljeno Maj 23, 2013 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 ko nardiš napako, ni kriva roka, ni kriva glava, je samo en trenutek, za katerega si želiš da se ne bi zgodil. v tistem trenutku ti znanje osmice čisto nič ne pomaga.ne pomaga ti vse osvojeno znanje, samo zbrisal bi rad tisto sekundo.... vse samo zaradi trenutka.... ki ga premlevaš potem cel lajf.... halls, tintin, ZdenkoK in 10 others 13
gretzky Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 ko nardiš napako, ni kriva roka, ni kriva glava, je samo en trenutek, za katerega si želiš da se ne bi zgodil. v tistem trenutku ti znanje osmice čisto nič ne pomaga.ne pomaga ti vse osvojeno znanje, samo zbrisal bi rad tisto sekundo... Se ne bi strinjal. Izkušnje te lahko rešijo, saj reagiraš na primeren način in ne "zmrzneš". BelaStrela, bosa, Izek in 1 other 4
bosa Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 (popravljeno) ko nardiš napako, ni kriva roka, ni kriva glava, je samo en trenutek, za katerega si želiš da se ne bi zgodil. v tistem trenutku ti znanje osmice čisto nič ne pomaga.ne pomaga ti vse osvojeno znanje, samo zbrisal bi rad tisto sekundo.... vse samo zaradi trenutka.... ki ga premlevaš potem cel lajf.... .........če ga še imaš možnost premlevat... ...........mogoče ti izkušnje pomagajo, da ti ni treba premlevat takšnih trenutkov... Popravljeno Maj 23, 2013. Popravil xtzs
otko Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 ko nardiš napako, ni kriva roka, ni kriva glava, je samo en trenutek, za katerega si želiš da se ne bi zgodil. v tistem trenutku ti znanje osmice čisto nič ne pomaga.ne pomaga ti vse osvojeno znanje, samo zbrisal bi rad tisto sekundo.... vse samo zaradi trenutka.... ki ga premlevaš potem cel lajf.... ko nardiš napako, ni kriva roka, ni kriva glava, je samo en trenutek, za katerega si želiš da se ne bi zgodil. v tistem trenutku ti znanje osmice čisto nič ne pomaga.ne pomaga ti vse osvojeno znanje, samo zbrisal bi rad tisto sekundo.... vse samo zaradi trenutka.... ki ga premlevaš potem cel lajf.... To se bere, kot da se napake dogajajo kar tako-slučajno in naključno, resnica je seveda daleč od tega... BelaStrela in bosa 2
Zivnorc Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 (popravljeno) Bob ob steno, na Motosvetu ta matematika ne velja - tukaj je bolj "vse je v glavi","zapestje je važno", "ubiješ se lahko na vsakem motorju" dežela. Jaz sem začel na Hornetki in prvo leto ni videla več kot 9000 obratov, ker mi je bilo že do takrat čisto noro in občasno celo preveč. Zdaj, tretje leto, bi pa že kar imel kaj več navora. Začeti moto kariero na Repsolki.... ... ja Honda 600RR pa dela samo od 9000 naprej.... A hornetka te je pa izstrelila iz sedeža, če si jo zavrtu malo čez 9000... Zdej malo govorim na pamet, ampak a nima hornetka 600 več navora in moči pri 9000 1/min kot CBR 600 RR. ...in tudi pri hornetki moraš z glavo in zapestjem uravnavati gas, da se ne zavrti več kot 9000 1/min....pa še to ti je bilo občasno preveč... torej ti glava in zapestje nista delala sinhrono.... Popravljeno Maj 24, 2013. Popravil Zivnorc DAMI34 1
Zivnorc Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Če je vse v glavi itd., ne vem zakaj potem piloti v vojski zacnejo najprej na šolskih letalih, nato pa na reaktivcih itd...Očitno so nekateri tu pametnejši od strokovnjakov. Pa ni bistvo v tem, da piloti nebi bili sposobni zaceti z nekim lovcem, ampak določene stvari se je bistveno lažje/hitreje naučiti na manjšem letalu ali motorju. Vsak začetnik četudi brez izkušenj zna peljati tisočaka, ne zna pa osnovnih stvari kot je npr. osmica in tudi učenje teh spretnosti je na cestnem motorju težje kot pa npr. na nekem okretnem nakedu z višjim krmilom itd...zato nekateri osnovnih sprdtnosti nikoli ne osvojijo čeprav že leta furajo neke hude cestake.... ... se spoznam na pilotiranje, tko da... ... osmica te fuuul lahko reši iz kake situacije na cesti.... Nobenih spretnosti se ni težje učiti s cestakom.... o.k...osmico je res da mogoče težje, ko nima tolko "ajnšloka" ampak ostalo... dej,no....
Hornet9 Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 ko nardiš napako, ni kriva roka, ni kriva glava, je samo en trenutek, za katerega si želiš da se ne bi zgodil. v tistem trenutku ti znanje osmice čisto nič ne pomaga.ne pomaga ti vse osvojeno znanje, samo zbrisal bi rad tisto sekundo.... vse samo zaradi trenutka.... ki ga premlevaš potem cel lajf.... ... na SS je takih trenutkov več pa bolj verjetni so ...
pajkica Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 fantje.... ko boste imeli tak trenutek, se pa oglaste spet.... izkušnje so v tisti sekundi res brezpredmetne... nihče ne govori o naključju ..... bv.... vsem velik sreče v takih trenutkih......
danci1973 Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Zdej malo govorim na pamet, ampak a nima hornetka 600 več navora in moči pri 9000 1/min kot CBR 600 RR.Več nima... Manj pa tudi ne. D.
Profi Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 ... ja Honda 600RR pa dela samo od 9000 naprej.... A hornetka te je pa izstrelila iz sedeža, če si jo zavrtu malo čez 9000... Zdej malo govorim na pamet, ampak a nima hornetka 600 več navora in moči pri 9000 1/min kot CBR 600 RR. ...in tudi pri hornetki moraš z glavo in zapestjem uravnavati gas, da se ne zavrti več kot 9000 1/min....pa še to ti je bilo občasno preveč... torej ti glava in zapestje nista delala sinhrono.... Živnorc, glede na to, da sem v sredo cel dan ganjal CBR600RR, lahko rečem da pri 9000 že kar v redu grize. Za Hornetko sicer ne vem, a predvidevam, da bi bilo za primerjavo treba it kakega jurja ali dva dol. (Vraga softić, saj imaš več objav na motosvetu kot jaz)
GregaSLO Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Tud en ER-6 leti na 7000 na 9000 te pa tud iz zica izstreli če je treba.... Dolg sem vozil moped pol pa še kako 80-125 kubično zadevo 5 let nazaj sem pa izpit naredu pa ER-6 kupil. Vozim ga še sedaj in morm rečt, da zame osebno je popolnoma dovolj navora, stegne pa tud fenomenalno samo ga morš znat pač vozit na obratih. Osebno nimam nobene potrebe po 1000 kot začetnik pa tudi nisem hotel sploh nabavljat takih strojev. Je pa za vožnjo v dvoje premalo navora včasih, kar sopotnik občuti kot povečanje šaltanja.. In ja, sem probal tud sportive aka CBR vozil sem jo celih 50-60 km od LJ pa v Kočevje. Se pelje odlično, samo kaj ko mora glava skos bremzat ko pa tako lepo gre. In to ma dost začetnikov konflikt pelje se hitro super pa bi še mal, v ovinku ga pa nagnit ne zna pol je pa štala... Sem sam takoj po izpitu imel popolnoma enake probleme in šele letos sem recimo prišel do kolena na ridah, čisto spontano brez namena, pa sem si hlače strgal ker nimam drsnika... Pač pride z leti, vse kar sem hotel povedat je, da se tud jst ne strinjam, da imajo začetniki 1000ccm+... Za moje pojme za začetnika je najbolš 500-650 naked motor, ne prov drag, da se navadi skrbet zanj in zase, ko pa po praih letih pokasira nekaj izkušenj pa naj ima kaj drugega, ampak da bo znal kontrolirat in obvladovat mašino... Tole nekak za normalen folk velja, če pa glava pač ne premore, jih pa že slišim ene par ki bodo Darwina privlekli zdele na plano... Pa prav imajo, sam dodo ki je izumrl ni sabo potegnu še kakega nedolžnega... Moja 2 centa... Hornet9, duff, Mia in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se