Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

ene par je blo kritik, da je zadnjih 15-20 postov off-topic. Men se pa zdi, da prav lepo sem not paše, namreč, da bi tole bolj brali in ne nastopali v glavni vlogi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... no... a vidte... tut s Hornetko se da po kolenu peljat...   :P

 

... sem zaključil, da ne bo res vse preveč off topic...  :P

 

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na poškodbe (stanje razbitin) dvomim da se je motorist tam peljal točno po omejitvah. pri 50km/h lahko storiš marsikaj, četudi nekdo pred tebe zapelje ko si le 5m oddaljen od njega...

 

Ni ravno tako. Za reakcijo potrebuješ več časa in prostora. 5m ali pa tudi 10m je pri 50km/h delček sekunde.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebno je vedeti, da je hitrost v m/s in ne v km/h. Pri 50 km/h prepelješ približno 15 m/s; to je skoraj dolžina šleperja v eni sekundi. Vsako hitrost v km/h je potrebno pretvoriti v m/s, ker samo tako se zelo zaveš, koliko hitro se premikaš. Tista sekunda ti pove, da toliko in toliko metrov nisi storil ničesar, ker je reakcijski čas približno eno sekundo (pri enih manj, pri drugih več). Potem je pa tukaj še panika; to je pa tisto ledeno stanje možganov oziroma, ko nekdo zmrzne. Recimo, da to nekdo obvlada, torej vozi po omejitvah in ne zmrzne. Kaj mu to pomaga, če je lesen in ne obvlada tehnike vožnje. Nič, ker se bo zvrnil pri hitrosti pešca, saj ne ve kam mora pogledati, kako mora prisiliti motor v smer rešitve, kako ravnati s plinom, sklopko in zavoro. Pa smo pri učenju najbolj osnovnih stvari, katere se naučimo na poligonu pri nizkih hitrosti in jih potem prenašamo na cesto. Tukaj ne mislim na polaganje ovinkov (beri, objestno divjanje z elementi ogrožanja), ampak na veselo in srečno vožnjo po čimbolj zavitih cestah (po ravnini zna vsak). Pa tudi nekaj je na tem, da se učimo na lažjih in šibkejših motorjih; bolj so obvladljivi, bolj odpuščajo napake in nas ne silijo v hitro vožnjo. Saj veste, dajte mu majhen motor, pa naj pokaže znanje (mišljeno za dirkališče).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje.... ko boste imeli tak trenutek, se pa oglaste spet.... izkušnje so v tisti sekundi res brezpredmetne...

nihče ne govori o naključju .....

 

bv.... vsem velik sreče v takih trenutkih......

 

Sori tole je kr neki. Seveda se nesreče zgodijo, za to pa jim pravimo nesreče oz. nezgode. Ampak z izkušnjami in znanjem se jih pač da konkretno zmanjšati.

 

Imel sem takšen trenutek na začetku moto kariere, cviknil, bremzal, ko bi moral založiti, zadel robnik in se fino razsul.

 

Z izkušnjami in kilometri so se spremenile tudi reakcije. Se znašel v veliko bolj kočljivi situaciji, kot je bila tista z začetka moto kariere v delčku sekunde odreagiral pravilno obvozil oviro (velik, rdeč in zelo trd gasilski tovornjak) in se cel odpeljal naprej.  

 

Zadnja leta ugotavljam, da imam veliko manj oz. praktično nič trenutkov, kjer bi si rekel uf to pa je bilo blizu. Pa se tako na uč hitrost vožnje ni nič kaj zmanjšala Seveda pa to ne pomeni, da sem imun na pizdarije, ampak z izkušnjami in predvidevanjem sem jih zelo zmanjšal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni ravno tako. Za reakcijo potrebuješ več časa in prostora. 5m ali pa tudi 10m je pri 50km/h delček sekunde.

13m cca prevoziš preden reagiraš tako da 5m ali 10 je premalo za bilo kaj naredit !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud en ER-6 leti na 7000 na 9000 te pa tud iz zica izstreli če je treba....

Dolg sem vozil moped pol pa še kako 80-125 kubično zadevo 5 let nazaj sem pa izpit naredu pa ER-6 kupil. Vozim ga še sedaj in morm rečt, da zame osebno je popolnoma dovolj navora, stegne pa tud fenomenalno samo ga morš znat pač vozit na obratih. Osebno nimam nobene potrebe po 1000 kot začetnik pa tudi nisem hotel sploh nabavljat takih strojev.

Je pa za vožnjo v dvoje premalo navora včasih, kar sopotnik občuti kot povečanje šaltanja..

In ja, sem probal tud sportive aka CBR vozil sem jo celih 50-60 km od LJ pa v Kočevje. Se pelje odlično, samo kaj ko mora glava skos bremzat ko pa tako lepo gre. In to ma dost začetnikov konflikt pelje se hitro super pa bi še mal, v ovinku ga pa nagnit ne zna pol je pa štala... Sem sam takoj po izpitu imel popolnoma enake probleme in šele letos sem recimo prišel do kolena na ridah, čisto spontano brez namena, pa sem si hlače strgal ker nimam drsnika... Pač pride z leti, vse kar sem hotel povedat je, da se tud jst ne strinjam, da imajo začetniki 1000ccm+... Za moje pojme za začetnika je najbolš 500-650 naked motor, ne prov drag, da se navadi skrbet zanj in zase, ko pa po praih letih pokasira nekaj izkušenj pa naj ima kaj drugega, ampak da bo znal kontrolirat in obvladovat mašino... Tole nekak za normalen folk velja, če pa glava pač ne premore, jih pa že slišim ene par ki bodo Darwina privlekli zdele na plano... Pa prav imajo, sam dodo ki je izumrl ni sabo potegnu še kakega nedolžnega...

 

Moja 2 centa...

 

a ne da je okreten tale vzigalnik!! :D za zacetek je ok ;)

 

cufa si na dopustu ? Dej mal skuleraj tele bluziče..........

 

pust otrokom veselje, sej ta debata pase u kroniko ;)

 

Sori tole je kr neki. Seveda se nesreče zgodijo, za to pa jim pravimo nesreče oz. nezgode. Ampak z izkušnjami in znanjem se jih pač da konkretno zmanjšati.

 

Imel sem takšen trenutek na začetku moto kariere, cviknil, bremzal, ko bi moral založiti, zadel robnik in se fino razsul.

 

Z izkušnjami in kilometri so se spremenile tudi reakcije. Se znašel v veliko bolj kočljivi situaciji, kot je bila tista z začetka moto kariere v delčku sekunde odreagiral pravilno obvozil oviro (velik, rdeč in zelo trd gasilski tovornjak) in se cel odpeljal naprej.  

 

Zadnja leta ugotavljam, da imam veliko manj oz. praktično nič trenutkov, kjer bi si rekel uf to pa je bilo blizu. Pa se tako na uč hitrost vožnje ni nič kaj zmanjšala Seveda pa to ne pomeni, da sem imun na pizdarije, ampak z izkušnjami in predvidevanjem sem jih zelo zmanjšal. 

 

cist ista fora pr men :D;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvsem me je "drago" stala.. pa ne zarad popravil ampak zarad posledic k se se dans vlecejo.. ;) ampak mi vseen ni zal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj smo ugotovili ? Da se športive razbivajo med ovinki, da se čoperji zvračajo na mestu, da se endure ne bojijo blata ? E, še bo debata.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nesreča v logatcu med 9 in 9.30. za njimi sem vozila slabe 50m, tako da ne vem čisto točno kaj se je dogajalo. sam vidla sem, da je vse po luftu letel.

 

upam, da je s parom vse ok...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo bli med prvimi tam, na vrho smo se še pogovarjali, 3 min za tem pa :?

Sem pomago kejkr se je dalo, dokler se ni mimo pripeljal en zdravnik, ki je prevzel vajeti, čez 15 min pa še helikpoter ... zgleda se ga ni dalo rešit, sožalje vsem svojcem in prijateljem :cry:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!