Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

Faktorjev pri padcih oz. nesrečah je preveč.

Vseeno pa vsi rade volje spregledate en faktor - čas "ustavljanja". Glavna stvar pri nesrečah so pospeški. Če se ustaviš v 0,2 sekunde namesto v 0,1 sekunde je to že dvakrat manjši pospešek.

Tako bo tudi lavfanje pri 20 km/h v stoječi zid veliko hujše kot letanje po zraku v pleh pri 40 km/h...

Je pa res, da boš v obeh primerih v 90% hin.

Pa tudi pozabljate, da če pri 40 km/h nekdo vozi proti tebi, se ne boš zabil pri 40 km/h ampak pri ekvivalentu ~80 km/h.

Uglavnem, pamet v roke, vozit po omejitvah, vedno predvidevati da so ostali vozniki slepi in imeti v glavi to, da ste kot motoristi najbolj ogrožena vrsta na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo tole berem pa nebom pisal kaj sem danes slišal od policaja o tem karambolu.Napisal bom moj primer ko sem se s skutrjem zaletel z ca 50 Km/h zelo malo sem uspel tudi zavirat bočno v osebni avto Clio imel sem občutek,da sem prišej do mašine tako se je plastični blatnik zmečkal tudi vilice na skuterju so bile oblike 8,GSM je odletel iz žepa ca 20 m od motorja dobil je trajne poškodbe jaz pa sem jo odnesel takorekoč brez poškodb,sam ne mi govorit,da vozte z 50 Km/h jaz peljem z skuterjem 70 Km/h pa mi še ni uspelo noben motor prehitet sem se pa že neštetokrat vstrašil,ko je motorist prišvasal mimo z vsaj 100 + Km/h.Ko govorite o 50 Km/h dajte malo roko na srce mogoče bo pomagalo,pa nepozabit,da danes gre vsak dober motor že v prvi z 1/2 gasa vsaj 80 Km/h+ z 5-to ali 6-to pa z prostim tekom brez gasa 1200 o/min ca 60Km/h.Zato vozite vsaj po naseljih nekje v mejah normale,kajti če dobro opazuješ imaš zelo veliko možnosti za preživetje,pa tudi kadar nebuljiš ravno v števec ampak previdno opazuješ dogajanje v prometu.Če po pravici povem tudi sam rad hitreje vozim kot je dovoljeno,vendar sem se v teh letih zelo naučil opazovat cesto,promet,predvidevat določene stvari in to je to na kar včasih pozabimo in plačamo nažalost tudi z življenjem! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podpis pod tole

Ampak še vedno pa lahko tudi pri trku 50km/h, oziroma celo 30km/h, če imaš malo smole, končaš v trugi. Je pa vsekakor res, da se pri 50 da še marsikaj rešit, kar se pri samo malo višji hitrosti ne bi dalo. Ampak to jaz itak vem, mene bolj zmotijo izjave, češ če je bilo samo 50 mu ne bi bilo hudega.. Ne vem za ta primer, ampak kot rečeno, s crah testi je dokazano, da je lahko že 35km/h usodno, če "prav" priletiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podpis pod tole

Ampak še vedno pa lahko tudi pri trku 50km/h, oziroma celo 30km/h, če imaš malo smole, končaš v trugi. Je pa vsekakor res, da se pri 50 da še marsikaj rešit, kar se pri samo malo višji hitrosti ne bi dalo. Ampak to jaz itak vem, mene bolj zmotijo izjave, češ če je bilo samo 50 mu ne bi bilo hudega.. Ne vem za ta primer, ampak kot rečeno, s crah testi je dokazano, da je lahko že 35km/h usodno, če "prav" priletiš.

Videl sem karambol pred leti v Švici),ko je z motorjem prerezal avto točno po sredini v dva dela pri omejitvi 90 Km/h,pa da nebi kdo pomislil,da je vozil po predpisih z ca 15 metersko zavorno potjo je števec(analogni)zablokiral na 180 Km/h.Bili so štirje mrtvi dva v avtu in dva na motorju,avto je pripeljal iza objekta in je hotel na drugo srtan ceste bila pa je stranska pot med sosedoma,brez oznak za križišče.

Ps:vem da ja brezvezno tole pisanje mogoče,pa boste le malo bolj opazovali cesto in če s tem rešm vsaj en nepotreben karambol je že uspeh!

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo moja izkušnja iz prve roke, pred leti (mnogimi) sem s tomosovo cross specijalko na polno usekal v parkiran AMI8, brez čelade in z veliko sreče sem z glavo prebil vetrobransko steklo, polomil prednji sedež in končal na zadnjem. Posledice ustnice, zobi, nos, preklana glava in pretres možgan. Brzina? ne vem, specialka z menjanim zadnjim zobnikom mi je letela preko 100 km/h.... Če bi udaril v stebriček ali v rob strehe rajši ne pomislim....

problem takšnih srečanj s plehom je vedno vrat, ker bolj kot od brzine je odvisno po kakšnim kotom naša glava useka v oviro, seveda ima brzina pomembno vlogo, vendar ni nujno vedno vzrok smrtnega primera, tudi vratne mišice imajo vezo, če imaš močnejše je šans več...

vsekakor, če imaš stotinko časa da stisneš bremzo, je najboljše, da ga rukneš po tleh in bo več šans....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi samo reku,da se pri 50km na uro z ABS ustaviš v slabih 3m,tako če se približno vozi po omejitvah in pravi čas bremzaš posledice niso tako hude.Lastne izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je res bila sreča vendar tist moj ATX je bil popolnoma brez zaviralne poti in letel je tam okrog 90. Se pravi komplet od BTja je bil gor in 42 Lbat. Tako, da je kar blizu 90kmh. Mene je res zalimalo na avto saj se vrata niso dala odpret. je pa bilo tako, da so se vilice zvile moped pa na osi zavilo tako, da mi je nogo stisnilo k avtu. Na veliko srečo meni nič. Temu bi se reklo več sreče kot PAMETI. Je pa tudi res, da so motorji težji in naredijo veliko večjo škodo zarad kinetične sile.

Aja pa še mlad sem bil takrat :D

Popravljeno . Popravil Diablo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi samo reku,da se pri 50km na uro z ABS ustaviš v slabih 3m,tako če se približno vozi po omejitvah in pravi čas bremzaš posledice niso tako hude.Lastne izkušnje.

ne streljaj

hitrostzavornapot.php.htm

Popravljeno . Popravil bernardek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi samo reku,da se pri 50km na uro z ABS ustaviš v slabih 3m,tako če se približno vozi po omejitvah in pravi čas bremzaš posledice niso tako hude.Lastne izkušnje.

Kaj pa če ti ravno tisti trije metri zmanjkajo? Debata gre o tem, kako majhne hitrosti so lahko smrtne pri direktnem udarcu v avto. S previdno vožnjo in predvidevanjem lahko ogromno narediš, ampak še vedno pa obstaja situacija, ko bo izza vogala prišel avto v istem trenutku kot ti in ne bo časa za reakcijo. Kljub absu in predvidevanju in nevem kaj. To se nam vsem lahko zgodi. Še enkrat, če si previden, voziš po predpisih in predvidevaš, se možnost za to drastično zmanjša, vendar ne izgine. In ni fer, da je v takem primeru avtomatsko motorist divjak, če se ne pozna vseh okoliščin kako in zakaj je do nesreče prišlo, ker so situacije, ki se jih kljub previdnosti ne da rešit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi samo reku,da se pri 50km na uro z ABS ustaviš v slabih 3m,tako če se približno vozi po omejitvah in pravi čas bremzaš posledice niso tako hude.Lastne izkušnje.

Tule si pa ustrelil kozla, v 3 metrih ustavit pri 50 na uro, ajaj :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja za ustavit v 3 m iz 50 na uro moraš bit res majstr. al pa ti mora kakšna ovira prekrižat pot

Popravljeno . Popravil traktor
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11.30 uri pa se je zgodila prometna nesreča na regionalni cesti Trebnje – Mirna Peč. 60-letni voznik osebnega avta iz Domžal je s svojim vozilom polkrožno obračal preko neprekinjene črte. :headbang: :headbang: :wacko: :angry: :blink: V levo stran njegovega vozila je silovito trčil 25-letni voznik motornega kolesa. Voznik motornega kolesa iz Mirne Peči je umrl na kraju nesreče. Vir: 24ur.com

RIP

:( R I P :(

http://www.pgd-trebnje.si/Image/intervenci..._1238333513.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi samo reku,da se pri 50km na uro z ABS ustaviš v slabih 3m,tako če se približno vozi po omejitvah in pravi čas bremzaš posledice niso tako hude.Lastne izkušnje.

Kaj pa če imaš motor v ovinku, pa pride do izsiljevanja tako kot je bilo v mojem primeru, se pa ustaviš v 2m.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi samo reku,da se pri 50km na uro z ABS ustaviš v slabih 3m,tako če se približno vozi po omejitvah in pravi čas bremzaš posledice niso tako hude.Lastne izkušnje.

Tule si malo poglej, da ne boš prevelik majster izpadel :whistle:

Izračun je seveda za avto, vendar je vsaj približno bolj primerljiv, kot tvoji izkustveni izračuni :headbang:

Popravljeno . Popravil bmwslo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez veze je neke tabele limat in bluzit o trimeterski zavorni poti to vsak lahko sam proba in bo prišel z črno črto(seveda brez ABS)in kombiniral prednjo zavoro 80% zadnjo 20% pri 50 Km/h na max. 8-10 m. Saj to učijo celo v avtošolah ampak res samo pri 30 Km/h.Danes sem slišal,da motor sploh ni bil registriran bo kar držalo,se tudi na sliki nevidi tablice,tudi opreme ni imel itd.itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot je videti iz fotke, se mi zdi vozišče dokaj pregledno,

tako da mislim da se bi dalo pri 50 komot ustavit ali izognit ???

Vrjetn, da je poiskušal narest vse kar se je dalo, pa ne sedaj govort premal izkušn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar sem jaz videl iz slike je to, da bi avtomobilist zapeljal še 5. metrov naprej zavil levo in potem normalno obrnil avto. Tako pa je ugasnilo še eno mlado življenje.100% krivda voznika, je pa tako pametnih voznikov z takimi in podobnimi manevri v sloveniji zelo preveč. Pa če je kritična situacija boš bremzal najmanj 50prednja-50zadnja zavora. Lansko leto mi je en zapru pot iz stranske in dobro da se mi ni mudilo in še premišljeval sem kaj pa če mi ravno tu kdo ven zapelje in direkt pred mano in hvala bogu nisem imel več kot 40.km/h ustavil sem se v trenutku in je kar lepo cvililo izpod gum in tudi nisem bremzal 80-20.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem slišal,da motor sploh ni bil registriran bo kar držalo,se tudi na sliki nevidi tablice,tudi opreme ni imel itd.itd.

Jaz sem dobil informacijo, da je bil pred tem na tehničnih pregledih. Sicer pa, a ni sedaj vseeno, življenja mu sedaj ne bo nihče vrnil, pa lahko napišemo še miljon dejstev ali ugibanj. Vse kar lahko sedaj naredimo je to, da se iz tega nekaj naučimo in poskušamo take situacije preprečiti, dokler imamo še možnost, v vlogi motorista ali pa voznika avtomobila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar lahko sedaj naredimo je to, da se iz tega nekaj naučimo in poskušamo take situacije preprečiti, dokler imamo še možnost, v vlogi motorista ali pa voznika avtomobila.

Točno tako je. Ampak učiti se je treba iz dejstev, ne pa iz pravljic, da se pri hitrosti 50 km/h ustaviš v slabih 3 metrih.

Dajte malo probat zavirat, pa boste videli kao to gre. Pa kako delavnico varne vožnje je tudi pametno obiskat.

Očitno bi tudi nekaterim "starim mačkom" koristilo še malo teorije in malo prakse .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv je preizkus zaviranja na poligonu s povečevanjem hitrosti... 30 > 40 > 50 > 60 > 70 > 90 km/h

Pri 90 km/h si marsikdo sploh ne upa zavirati na polno. Zanimivo je iz točke zaustavitve pogledati nazaj, kje je bila točka zaviranja... se kar malo popraskaš po glavi. Na cesti pa marsikdaj peljemo hitreje, kajne :hmm:

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa sem jaz goreč zagovornik track dayov, tudi kar se tiče povečevanja varnosti v prometu. Ne samo zato, da se izdivjaš ampak tudi zaradi izkušenj in novih znanj. Nekateri sicer vztrajno trdijo, da na pisti ne odneseš nič bistvenega za na cesto, ker gre pač za "dirkanje" in ne za razne vaje kot na treningu varne vožnje na poligonu, ampak jaz se s tem ne bi strinjal. Na pisti odlično spoznaš sebe, svoj motor, kje so meje, kako je čutit ko se tem mejam bližaš, predvsem pa se navadiš obesit na polno na zavoro pri 150, 200 ali 250 in zavirat na sami meji, kar ti pa tudi na cesti lahko pride hudičevo prav. In mislim, da je en track day veliko boljši trening za to kakor kakršen koli poligon kar se tiče treninga zaviranja :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z motorjem še sicer tega nisem naredil ampak z avtom. Namreč na cesti ki vodi na MB letališče (nobene priklično ceste zelo redek promet, ravniva) sem z svojim avtom pospešil na 200 in nato na polno zaviral... Ko to enkrat probaš vidiš sploh kaj je hitrost, in kje se ustaviš če je treba. Imam Hondo civic, spredaj in zadaj diski avto ma samo okli ene tone, tako da ima na svojo teži kr dobre zavore a zavorna pot je bila vseeno dooolga. To sem sporobal sem enih 3krat, pol sem pa šel po kolega ki ima mnenje da če pri 50km/h stopiš na zavoro stojiš v 5m. No peljal sem ga in spet zaviral, od takrat je spremenil mnenje.

To bi morali vsem mladim voznikom prikazati, ne pa da sploh nimajo predstave o hitrosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me spomin ne vara moraš na izpitu pri brzini 50 km/h ustavit med dvema kegljema ki sta narazen 10m, jaz sem to spet probal in tudi drugim priporočam da probajo pa se naj potem javijo, ker je kar kriza.

Tip na motorju je umru zaradi deda ki je obračal sred ceste čez neprekinjeno črto in pika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!